Az innovámon az akkumulátor fölötti csatlakozónál lévő 15 amperos biztosíték kiold.
A műszerfalvilágítás elmegy, a teljes műszerfal nem működik. De a tompított a tompított és a reflektor remekül működik (és lehet menni a motorral folyamatosan), viszont ha bármelyik féket megnyomom, leáll a motor. Valakinek van valami ötlete, hogy hol lehet a hiba?
Attól függ, hogy hol használod többet a motort. Jó úton a felsoroltak közül én a contit részesíteném előnybe, messze jobb a többinél. Földúton, terepen viszont a durvább futófelülettel boldogulsz jobban.
Küllős felnihez tudtommal csak belsős gumi mehet. A küllő háznál elmenne a levegő.
mindenkepp erdemes, mert csak a kora miatt is mar megvaltozott az anyaga. de tutter hogy tiz eves mocinal szet van utve. hivjak meg dumper guminak is. erdemes a lanc es lanckerek csere eseten mindig cserelni.
Köszönöm a választ! Egy tízéves motoron érdemes cserélni? Még a gyári gumik vannak rajta, azokat tavasszal le kell cserélnem, és akkor sort kerítenék a menesztő gumira is.
Eladó lenne egy 2004-es Innova , rendszámos, lejárt műszakival. / ha kell leműszakiztatom/. Királykék, full gyári állapotban, kemény 8300 km.-rel.2008-ban vásároltam egy idős úrtól 370 km.-rel. Azóta sikerült beletennem ezt a sok-sok km.-t.
A motor sérülés mentes. Olajcsere évente volt. Gyári gumik, gyári lánc és lánckerekek.
Az aksinak nem feltétlen használ a meleg,így jobban jársz ha a sarut lekötöd és hűvös helyen maradhat a motorba,melegben az oxidáció is gyorsabban tönkreteszi az aksit,megfagyni sem fog -30 fokig,igaz hamarabb lemerül mint nyáron.Persze a legjobb ha havonta töltöd ,lehetőleg lassú cseptöltővel 1-2 napot.(Nekem 6 éves az aksi a mociban)
A másik ,ha hosszab időre lerakod és nem használod,érdemes 100-as oktánszámú benzinnel elrakni,így megspórolhatsz egy tavaszi karburátorpucolást,ezek a benzinek nem parafinosodnak olyan mértékben,mint 85-ös társaik,igaz olcsóbb is.
akksit erdemes lekotni, de leginkabb kivenni es szobaban tartani. en mondjuk nem szoktam igy telire elrakni mert hasznalom(tam) de letakarom, no meg az ilyen kozos helyeken nem art egy combosabb lanc. ha van mod, neha tologasd arrebb mert ha kifigyelik hogy honapokig ugyanott all akkor konnyen labakel vagy nehany alkatresze lecsavarozodik...
Holnap megnézem az olajat, de 150 km-rel ezelőtt jó volt. A szag tekintetében miért gondolsz az olajra?
Ma is tankoltam 3 litert 160 km-re. 1,875-ös fogyasztás. Alig hiszem el! A napi 45 km Budapesten kevesebbe kerül, mint egy BKV jegy...
Ma már nem zsibbadt el a lábam, mert mozgattam :-)
Egy dolog fura egy kicsit, hogy hidegen se szivatóval, sem anélkül nincs stabil alapjárat. Nem úgy viselkedik, hogy szivatóval inkább pörög, helyette lefullad. A tiétek is ilyesmi?
A frissen megkapott jogsihoz jól jött ez az enyhe idő! Az elmúlt 4 nap, és kb 170 km azt mutatja, hogy nagy szolgálatot tesz a Fyzz-hez hasonló lábtakaró. Még aláöltözet nélkül sem fázok benne. A fogyasztás kb. 1.9-2.1 l, ami tetszik :-)
Viszont 30-40 perces budapesti utazás után érzem, hogy a lábfejem kissé elzsibbad/elfárad a folyamatos, finom rezonanciától. Nálatok is ez van?
És amit nem szeretek (de ez nem a motor hibája), hogy a nadrágom és a kabátom iszonyú kipufogógáz szagú lesz a várostól.
De nem baj! Bőven megéri a napi 40-50 perc és 1200 Ft spórolás az autóhoz képest, és napi 1 óra 20 perc minusz a BKV-hoz képest!
Sziasztok! Az Innovát régóta használókhoz lenne egy kérdésem: Nyáron vettem a motort, de mivel még csak most lesz kész a jogsim, nem igazán használtam. A legutóbb ellenőriztem az olajszintet, és a csak bedugós, de bele nem tekerős, hivatalos módon el sem érte a pálca. Bele ment vagy 1,2-2 deci, hogy jó legyen.
Szerintetek a betekerés esetén beállított olajszint (bár remélem, hogy az első 20.000 km-t nem így tette meg) mekkora eséllyel kevés a motornak. Tehát rongálódik-e?
De várom, hogy kész legyen már a jogsi, de addigra tutira elmúlik a kellemes idő...