Keresés

Részletes keresés

Graf Spee Creative Commons License 2015.03.01 0 0 1423

Az innovámon az akkumulátor fölötti csatlakozónál lévő 15 amperos biztosíték kiold.

 

A műszerfalvilágítás elmegy, a teljes műszerfal nem működik. De a tompított a tompított és a reflektor remekül működik (és lehet menni a motorral folyamatosan), viszont ha bármelyik féket megnyomom, leáll a motor. Valakinek van valami ötlete, hogy hol lehet a hiba?

pke1977 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 1422

Nekem is mindkét gumit cserélnem kell tavasszal. Ezeken gondolkodom:

 

Sava MC51

ContiGo

Metzeler ME22

Michelin Gazelle

 

Lassan dönteni és rendelni kell.

vakrepulo2 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 1421

 

tényleg, a küllők miatt nem lehet csak belsős

egyébként csak város és beton

 

köszi a tapasztalatot

 

Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 1420

Szia!

 

Attól függ, hogy hol használod többet a motort. Jó úton a  felsoroltak közül én a contit részesíteném előnybe, messze jobb a többinél. Földúton, terepen viszont a durvább futófelülettel boldogulsz jobban.

Küllős felnihez tudtommal csak belsős gumi mehet. A küllő háznál elmenne a levegő.

Előzmény: vakrepulo2 (1419)
vakrepulo2 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 1419

sziasztok

 

az új szezonra új gumit akarok rakni a mex sherpámra előre (kb 23000 ment bele a gyáriba), mit javasoltok?

ilyenek jutottak eszembe:

 

ContiGo-t, 2.5-17?

dunlop?

mitas?

melyiket javasoljátok?

persze olcsót akarok és jó tapadásút akár vízes körülmények közt is

többet nem akarok a gumitól ;-)

 

más:

most belsős gumi van rajta, ugyan erre a felnire tudok belső nélküli gumit rakni, vagy ahoz másik felni is kell?

 

köszi

vakrep

foveon Creative Commons License 2015.02.16 0 0 1418

mindenkepp erdemes, mert csak a kora miatt is mar megvaltozott az anyaga. de tutter hogy tiz eves mocinal szet van utve. hivjak meg dumper guminak is. erdemes a lanc es lanckerek csere eseten mindig cserelni.

 

 

Előzmény: pke1977 (1416)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 1417

A tíz év önmagában nem indokolná a cserét.

Vedd ki a hátsókereket és nézd meg az állapotát.

Ha el van töredezve, hiányos vagy morzsolódik, akkor mindenféleképpen cserés.

Ha viszont egybe van és jól látod a széleket/éleket, pontosan illeszkedik a helyére,

akkor még jó.

Előzmény: pke1977 (1416)
pke1977 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 1416

Köszönöm a választ! Egy tízéves motoron érdemes cserélni? Még a gyári gumik vannak rajta, azokat tavasszal le kell cserélnem, és akkor sort kerítenék a menesztő gumira is.

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (1415)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 1415

Apropó, meg tudná valaki írni, hogy mi a pontos neve a hátsó kerékagynál lévő gumi dolognak?

 

Szia, a gumi dolog pontos neve: menesztő gumi.

Előzmény: pke1977 (1414)
pke1977 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 1414

Végre megkezdődhetett a motorozós szezon! :-)

 

Ma reggel határeset volt, de délután már szép időben lehetett motorozni. A muff, és a motoros nadrág-kabát megóv, -3, -6 fokig bírható.

 

Az elmúlt 4 tankolás fogyasztási átlaga Budapesten kerek 2 l. :-) Ez jó!

 

Apropó, meg tudná valaki írni, hogy mi a pontos neve a hátsó kerékagynál lévő gumi dolognak?

 

Köszönöm!

BUSZNYI Creative Commons License 2015.02.03 0 0 1413

Az ára engem is érdekelne!

Előzmény: Feri1966 (1411)
Kepten710206 Creative Commons License 2015.02.03 0 0 1412

Lehet érdekelne,,

 

Előzmény: Feri1966 (1411)
Feri1966 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 1411

 

Üdv. az uraknak. 

Eladó lenne egy 2004-es Innova , rendszámos, lejárt műszakival. / ha kell leműszakiztatom/. Királykék, full gyári állapotban, kemény 8300 km.-rel.2008-ban vásároltam egy idős úrtól 370 km.-rel. Azóta sikerült beletennem ezt a sok-sok km.-t. 

A motor sérülés mentes. Olajcsere évente volt. Gyári gumik, gyári lánc és lánckerekek. 

Doboztartóval /nem a gyári/, ha kell dobozzal.

 

Elérhetőségem: 06 30 2263712

Kepten710206 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1410

,,,azaz természetesen drágább a 100-as ,mint a 85-ös oktánszámú!

Kepten710206 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1409

Jótanács!

Az aksinak nem feltétlen használ a meleg,így jobban jársz ha a sarut lekötöd és hűvös helyen maradhat a motorba,melegben az oxidáció is gyorsabban tönkreteszi az aksit,megfagyni sem fog -30 fokig,igaz hamarabb lemerül mint nyáron.Persze a legjobb ha havonta töltöd ,lehetőleg lassú cseptöltővel 1-2 napot.(Nekem 6 éves az aksi a mociban)

 

A másik ,ha hosszab időre lerakod és nem használod,érdemes 100-as oktánszámú benzinnel elrakni,így megspórolhatsz egy tavaszi karburátorpucolást,ezek a benzinek nem parafinosodnak  olyan mértékben,mint 85-ös társaik,igaz olcsóbb is.

vakrepulo2 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 1408

érdekelnek max sherpa bontott alkatrészek prioritási sorrendben:

- első gumi (csak ha nincs nagyon lejárva)

- ülés

- különböző idomok, leginkább lábvédők, fejidom, de minden másom sérült

 

nyomot áron tudom csak átvenni, értsd 1-2 ezer forint / db

 

 

vakrepulo2 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1407

munkahelyem garázsa, kamerával, bízok benne

akksit lehet úgy oldom meg, hogy 1,5 havonta lemegyek és beindítom 5-10 percre

Előzmény: foveon (1406)
foveon Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1406

akksit erdemes lekotni, de leginkabb kivenni es szobaban tartani. en mondjuk nem szoktam igy telire elrakni mert hasznalom(tam) de letakarom, no meg az ilyen kozos helyeken nem art egy combosabb lanc. ha van mod, neha tologasd arrebb mert ha kifigyelik hogy honapokig ugyanott all akkor konnyen labakel vagy nehany alkatresze lecsavarozodik...

 

 

Előzmény: vakrepulo2 (1405)
vakrepulo2 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1405

na a mai napon én idénre leraktam a motort

ti téli lerakásnál szoktatok vele valamit csinálni?

addig jutottam, hogy beraktam egy parkolóházba ahol mindig legalább 10 fok van és elzártam a benzincsapot

Kepten710206 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 1404

Sziasztok ,ha valakit esetleg megérintene,ez az Innova,most eladó.

Bővebben a linkben:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_anf_125_innova-8478120

mzsombi Creative Commons License 2014.11.11 0 0 1403

Ez ilyen. Injektoros a megoldás. :) 

Előzmény: pke1977 (1402)
pke1977 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 1402

Holnap megnézem az olajat, de 150 km-rel ezelőtt jó volt. A szag tekintetében miért gondolsz az olajra?

 

Ma is tankoltam 3 litert 160 km-re. 1,875-ös fogyasztás. Alig hiszem el! A napi 45 km Budapesten kevesebbe kerül, mint egy BKV jegy...

 

Ma már nem zsibbadt el a lábam, mert mozgattam :-)

 

Egy dolog fura egy kicsit, hogy hidegen se szivatóval, sem anélkül nincs stabil alapjárat. Nem úgy viselkedik, hogy szivatóval inkább pörög, helyette lefullad. A tiétek is ilyesmi?

 

K

Előzmény: mzsombi (1401)
mzsombi Creative Commons License 2014.11.11 0 0 1401

"folyamatos, finom rezonancia"

 

"a nadrágom és a kabátom iszonyú kipufogógáz szagú lesz"

 

Nem csipegeti véletlenül az a motor az olajat, és nincs az alsó jelző közelében a szint? Én ha felsőig töltöm, érezhetően simább a járása. 

Előzmény: pke1977 (1400)
pke1977 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 1400

A frissen megkapott jogsihoz jól jött ez az enyhe idő! Az elmúlt 4 nap, és kb 170 km azt mutatja, hogy nagy szolgálatot tesz a Fyzz-hez hasonló lábtakaró. Még aláöltözet nélkül sem fázok benne. A fogyasztás kb. 1.9-2.1 l, ami tetszik :-)

 

Viszont 30-40 perces budapesti utazás után érzem, hogy a lábfejem kissé elzsibbad/elfárad a folyamatos, finom rezonanciától. Nálatok is ez van?

 

És amit nem szeretek (de ez nem a motor hibája), hogy a nadrágom és a kabátom iszonyú kipufogógáz szagú lesz a várostól.

 

De nem baj! Bőven megéri a napi 40-50 perc és 1200 Ft spórolás az autóhoz képest, és napi 1 óra 20 perc minusz a BKV-hoz képest!

 

Yeah!

vakrepulo2 Creative Commons License 2014.10.18 0 0 1399

délelőtti órákban viszonylag olcsón lehet sátras focipályákat bérelni, így ha későn lesz kész a jogsid és bejön a rossz idő, akkor is tudsz motorozni

 

 

Előzmény: pke1977 (1398)
pke1977 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 1398

Sziasztok! Az Innovát régóta használókhoz lenne egy kérdésem: Nyáron vettem a motort, de mivel még csak most lesz kész a jogsim, nem igazán használtam. A legutóbb ellenőriztem az olajszintet, és a csak bedugós, de bele nem tekerős, hivatalos módon el sem érte a pálca. Bele ment vagy 1,2-2 deci, hogy jó legyen.

 

Szerintetek a betekerés esetén beállított olajszint (bár remélem, hogy az első 20.000 km-t nem így tette meg) mekkora eséllyel kevés a motornak. Tehát rongálódik-e?

 

De várom, hogy kész legyen már a jogsi, de addigra tutira elmúlik a kellemes idő...

 

Köszönöm!

sonantibus Creative Commons License 2014.10.15 0 0 1397

Külön nem próbáltam, de van még egy kétsisakos doboz hátul,azzal érezhetően.

90 fölött már nincs élet.70-80 közt -ahogy szoktam hajtani - ugyanolyan dinamikával húz.

Előzmény: s.olyom (1396)
s.olyom Creative Commons License 2014.10.14 0 0 1396

Ezek a plexik mennyire fogjak a motort?

sonantibus Creative Commons License 2014.10.14 0 0 1395

 

 

A kereskedésben ezt adták vele, viszont a kézvédő része sokszor jól jönne.

 

Előzmény: Galagonyovics (1394)
Galagonyovics Creative Commons License 2014.10.13 0 0 1394

A gyári honda szélvédő beszerezhető itthon?

Tudsz róla egy képet feldobni?

Köszönöm!!

Előzmény: sonantibus (1393)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!