Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Garfield007 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55848

A fűtőradiátor nem egy embernél jött elő és kéretik vigyázni az itt olvasgatással, mert ragályos ;-)

Itt egy vezérműtengely törésről sem olvastam 10 év alatt...

Előzmény: harko1989 (55840)
Garfield007 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55847

Milyen szíjszakadás?

Előzmény: Köhike (55845)
Garfield007 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55846

Ez árban pontosan mennyi? 

Hozzátéve, hogy jobban megy és kevesebbet eszik a 16v.

Előzmény: Köhike (55842)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55845
És a 16 szelepes renault motoroknál még gyakori jelenség volt a szíjszakadás is az elején, tuti lehet mondjuk egy olyanba belenyúlni.
Előzmény: Törölt nick (55841)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55844
Én nem hallottam még vezérműtengely törésről. De nem lehet nagy kiadás, mert sok a bontott belőle, és még az E-s motoré is ilyen. A fűtőradiátor na az probléma. Két féle Clio vagy Thalia van. Amelyikben már cseréltek, meg amelyikben még nem. Iszonyatos kicserélni. Mármint megoldható, de ki kell szedni az egész műszerfalat.
Előzmény: harko1989 (55840)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55843
Úgy, hogy 11 éve a tiéd, biztosan jobb és nincs vele baj, de ehhez úgy is kell karbantartani hozzá. De egy ismeretlen előéletű motornál még akár egy egyszerű 8 szelepessel is marhára bele lehet nyúlni, főleg egy ilyen viszonylag nem nagyértékű autónál, amire sokan nem szeretnek költeni. 10-12 év azért nem kevés idő. Sokat lát azért egy motor annyi alatt.
Előzmény: Törölt nick (55841)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55842
Mondjuk egy hengerfejfelújítás 16 szeleppel, 16 hidrotőke cserével, ha az előző tulaj mondjuk nem figyelt oda az olajcserére. És a hengerfej tömítés probléma azoknál is megvan bár nem annyira gyakori mint a 8 szelepesnél az igaz.
Előzmény: Törölt nick (55841)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55841

Olyan nagy különbség nem lehet, mert mi az, ami esetleg "tipikus" hiba a 16v-nél? A trafó? A 11év és 220ekm alatt cseréltem hengerenként egyet, átlag 10eft/db. Cserébe kb. 23LE +. Szerintem ennyit bőven megér!

Előzmény: Köhike (55839)
harko1989 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55840

igen a 8 szelep pont ezért .. ha valami baja van egyszerübb és olcsobb.. 
akkor viszonylag nem oylan rossz választás ha minden igaz.
halottam olyat h a vezérmütengely törik , meg h a fütöradiátor is megadja magát ( ezt egy ember irta is ).
ha majd meglesz akkor csatlakozom hozzátok a forumba addig is köszönöm szépen a segitségeket és a hozzászólásokat ! további szép estét !

Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55839
Szerintem is jobb választás használtan egy 8 szelepes. Egyszerűen olcsóbb ha valami baj van, és egy 10-12 éves autónál bármi lehet.
Előzmény: Garfield007 (55838)
Garfield007 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55838
Miert 8 szelepes?
Előzmény: harko1989 (55830)
tom-y Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55837

Csomagtér-zár elektromos vezeték törés.Talán a búra miatt viszonylag gyakran ég ki a tompított izzó,cseréje brutális...Nekünk generátor csere is volt múlt héten,bontós szerint elég gyakori hiba.A többit már leírták előttem.

Előzmény: harko1989 (55830)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55836
Belül az ülések műbőr része szokott elszakadni mindkét oldalt alul az ülőlapon, illetve még a belső kilincsek is el tudnak törni, azaz középen a csavar mentén elrepedni.
Előzmény: Köhike (55832)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55835
Így 10 éves korban számíthatsz még egy kis kipufogó problémára, egy pár rossz gömbcsulkóra, szilentre. Axiálcsuklókat eszi viszonylag gyakran. Bár a futómű elég masszív, és sokáig bírja. Na meg az alkatrészek olcsók hozzá.
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55834
FHP jeladó
Előzmény: Köhike (55833)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55833
Index kapcsoló, övfeszítő csatlakozó, immobiliser.
Előzmény: Köhike (55832)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55832
Motortól függetlenül fűtőradiátor, dobfékek, központi zárak, sebesség jeladó, motortartó bakok. Ezek talán a legjellemzőbb hibák, de biztosan kihagytam még egy pár dolgot. Motornál meg talán a legjellemzőbb hiba a hengerfejtömítés, alapjárati léptetőmotor. Egyébként nem egy rossz autó. Nekem a fogyasztásom 6.2-7.5 liter közt van.
Előzmény: harko1989 (55830)
DGabee85 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55831

Hali!

Nekem 2003-as 1,4-es 8 szelepes van, K7J700 a motorkód. 94ezer km van benne. Eddig a féklámpa kapcsoló volt, amit hiba miatt cserélni kellett, megadta magát. Az összes többi csak a kötelező cserélni való, olaj, szűrők, vezérlés...

Előzmény: harko1989 (55830)
harko1989 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55830

Sziasztok
Közeljövőben szeretnék vásárolni egy Thalia-t ebben kérném a segítségeteket!
1.4 es 8 szelepes motorral szeretném vásárolni kb 100 000 km alatt, 2001-2004 es évjárat.
esetleges tipushibája van ennek a szériának?
ki mit tapasztalt a fogyasztásában?
elektromos hibái vannak ?

Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55829
Nekem is. Ilyen abszurd magyarázatot, hogy ez természetes dolog, hogy nem ugyanannyit lehet mindkét irányban tekerni a kormányt. Nonszensz. Meg folyamatosan mindent megmagyaráznak valami hasonló baromsággal. És az ilyen ember féket, futóművet, mindent szerel, sőt szervízet üzemeltet. Felelőséget meg már az elvégzett munkáért sem vállal, mi van ha esetleg valaki a tróger munkájából adódóan megsérül? Gyűlölöm az ilyen embreket.
Előzmény: ÖregMackó (55828)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55828

Megnéztem én is, nekem mindkét irányba 1 és 3/4-ed fordulatot lehet tekerni a kormányon.

 

 

 

 

Előzmény: Köhike (55824)
tatombak Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55827

Sziasztok !

 

Olvasgattam a fórumot és szerintem RenPaul lenne nekem a megoldás !

Tud róla valaki valamit ?

 

Előre is köszönöm !

Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55826

Nem tudom mit csináltak. Látni kellene. De hogy nem jó az biztos. A szánalmas magyarázkodások meg a legalja kategória a szerelő részéről. Kontár.

Előzmény: Öreg?halász (55825)
Öreg?halász Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55825

ÜDV!

Nem lehet ,hogy felcserélték a kormányösszekötőn a két rúdfejet?

Előzmény: Köhike (55824)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55824
Megnéztem, mindkét irányba ugyanannyit lehet tekerni a kormányon, egy kicsi eltérés sincs. Valamint a gyári 5.5 széles felnivel a kerék és a stabilizátor között legalább 5 centi hely marad teljesen alászedett kormánynál. Ott valami nagyon el van rontva, hogy az beleér.
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55823
Csak azt nem értem,ha ilyen rohadt okos akkor miért nem tudta eddig megoldani a problémát, és miért csak a gyötrelmes magyarázatokra koncentrál a felelőségvállalás és a javítás helyett.
Előzmény: gvataoeke (55820)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55822
Bebaszna, ha egy műanyag alkatrész toldaná meg a kormányösszekötőt.
Előzmény: gvataoeke (55820)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55821
Szerintem keress egy rendes szerelőt. Ez egy barom.
Előzmény: gvataoeke (55820)
gvataoeke Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55820

Műanyag gyűrű nem lett beépítve mert nem volt hozzá,de eredetileg sem volt benne.A szerelő szerint ez nem oldja meg a problémát mert az csak a rúd hosszát növeli.

Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55819
Szívesen, remélem megoldódik. A hátsó bakot csak egyben tudod cserélni, kb 5000ft. (De ha jók az értesüléseim a gyári is annyiba kerül a szalonban.) Kicserélni nagyon egyszerű. 2 csavar fogja csak, kb 5 perc mindenestől. Onnan látni, hogy rossz, ha nagyot billen a váltókar gázadásra vagy gázelvételre, valamint padlógázra elkezd kicsit rángatni, mert ahogy billeg a motor húzgálja magának a gázt. (a benzines legalább is ezt teszi)
Előzmény: gvataoeke (55818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!