"Mi köze van a NABI-nak és a 436-osotoknak egymáshoz?"
A 436-os amerikai piacra készült. A 286-osokat és a 416/436-osokat is az Ikarus egy külön részlege gyártotta, ami idővel önállósult és lett belőle a NABI. Már az Ikarusos időkben is a mai újszász utcai NABI telepen szerelték ezeket a buszokat.
"Előkerült a BPO-154 is, felújították."
Ő ment oszlopnap, ha jól emlékszem. A felújították kicsit túlzás, amikor legutóbb láttam (pár hónapja), csak a homlokfala volt új. Viszont 00-01 nagyon szép lett (lásd Ikarus Fan Club).
Még vmi olyat tegyél bele, hogy "Nekünk van egy Ikarus 436-osunk, amit rohadtul utálunk, mi az egész NABI-t ehhez kötjük, legyen akármi is az, a NABI, vagy olyan busz, amely vmilyen módon kapcsolatban van a NABi-val, azt utáljuk!":-)))
A szavazásban említett típussal még nem utaztam, viszont a Kaposváron futó Excelek egyikéhez a minap volt szerencsém. Nem voltam elragadtatva tőle (kb. olyan mint a mi helyi 13 méteres E94-esünk, az se valami nyerő utastér szempontjából).
Negatív véleménynek nem is lehet hangot adni? Ezt így, ebben a formában tartom jónak. Különben is, ki az a Józsi? ;-)
A véleményem egyébként: A töröknél jobb, de az E94-es mellett elbújhat!
Itt Egerben van egy régi homlokfalas E-94-es, RÁBA alvázas, a GDK-567, én és a sofőrjei is nagyon szeretik. A Volánnál is az egyik legközkedveltebb busz.
Remélem, ez a bemutató busz, egy típus űjjáéledését jelenti.
Már várom az augusztust, amikor Egerbe jön!