Nekem természetesen ez is lesz.,....mert mi nem lenne? :-)
A dolgok adottak. Van a pinyóban egy 3000-es csörlő, ami még a quados korszakból rohadt ránk. Motor van. Az autó háta meg kínálja magát. A csörlőnek próbáltam eredetileg alibit találni a tetőn, pl. pótkerék felhúzása, akármi. Aztán jött az ötlet, hogy ugyan nem egy 110 kg-s pöcsköszörűt kell elbírnia, ugye a kampó FÜGGŐLEGES terhelhetősége mindössze 70-100 kg. És akkor még a hajlítóerő a nagyobb falat.
Jobb a béke alapon inkább csörlővel emelem a 220 + 50 kg-t. A nagytartó tele van lukakkal, az várja a párhuzamos szögvasakat.
A lengések ellen meg az alvázban lévő 2 db emelőlyukba tolok be 2 csövet, és arra engedem rá a tweher kisebb részét.
Nem tudom emlékeztek-e, hogy régebben a GOY motoros egyesület is szervezett olyan gurulásokat, hogy vidéki gyermekotthonokat látogattak meg a túra során. Az otthon lakóit pedig egy rövid úton elvitték egy élménymotorozásra. Azt gondoltam , hátha mi is tudunk ilyet. A motorosok még egy kis pénzmagot is összeadnak ilyenkor ( pár ezres csak ) és ezt átadják az otthonnak. Mi esetleg vagy szintén ezt, vagy vigyünk használt ( új?) gyerek játékokat Részt vennétek egy ilyen önszerveződésben? Úgy tudom PINGURU már szervezett egy ilyet, biztosan segít újra. A gyerekeknek nagy élmény lenne, nekünk meg az összetartozás érzése. És az sem utolsó....
Üdv mindenkinek! Tudja valaki hogyan lehet a B oszlopon a műanyag takaró lemez dugóit kiszedni roncsolás mentesen? A burkolatról letört az összes kis forrszem de kétkomponensűvel megoldottam, viszont visszatenni ahogy láttam csak úgy lehet ha a dugókat amik az oszlopban vannak kiveszem, betolom a műanyagba és úgy vissza..
a V8 Bosch (Thor) motornál a levegőcsatornák hogy mennek a hengerekhez?
ez itt a levegőszívó rendszer alsó része, innen egyenesen a hengerbe jut a levegő vagy keverék a szívószelepen keresztül. ezt a képet ősszel csináltam amikor lekaptam a hengerfejeket, de sajnos több képem nincs róla, és erről nem tudom megállapítani. újra szétkapni nem akarom.
az én tippem, hogy a két végén keresztbe megy a 2 szívócsatorna , a belső kettő-kettő pedig mindkét oldalon a saját oldalra vezet. jó lenne tudni biztosan, mert úgy néz ki, hogy nem jól párosították a gáz injektorokat a benzinesekhez.
Élijent várjuk sok szeret etel. meg egy rakás fölös cumóval. ha mégis gardánozás lesz a dolog vége szólok de nem hiszem h 10 napot még birok az autó nélkül, csak ha minden gardán szakad:)
vifil forinté adod a passzentos gardánod? márcsakhogy ha "nemdrágáé" akkor inkább veszek egykomplet gardánt mint csak 1 keresztet ha ugyanannyiba kerül!?
Robi, ha az Anikóéktók ( L.R. szerviz Kőbányán ) kell valami izé, szólj és 30-án a többi cuccoddal együtt hozom. Hazafelé útba esik a műhely, úgyhogy bátran a rendeléssel, viszont csak annyit, amit bringával elbírok. Ha nagyon szépen megkérsz, elmegyek kocsival, hogy lásd, milyen jó fej vagyok :)
Ha a Tie féle gardány köll, az is megoldható, de az mán télleg sokba' lesz bakker !! :)
Tie, köszi a lufiképet, ez a Janinak az egyik szerelése.