Gondolom a kedvedért állt meg az út szélén. Psszt! Ilyet nem szabad nyíltan kérdezni, nehogy gond legyen belőle. Az ajtót direkt becsukattam, hogy tűnjön úgy, mintha menet közben lett fotózva. Annyira azért nem vagyok őrült, hogy a várostól majd' 10 km-re kisétáljak és megvárjam míg arra jár egy busz :-)
Ha jobban összehaverkodsz egy sofőrrel, megkérhetnéd, hogy ugorjon fel a kocsival a Hősök terére, vagy a Vajdahunyadvár kapujához, készítenék egy szép képet róla :-) Még abba sem mennek bee, hogy amikor hozzák a gyárból a kocsikat, akkor lehessen valahol Pesten fotózni őket. Eléggé nehéz ügy kivinni valahová egy kocsit csak fotózás céljából (még a városon belül csak-csak megoldható, de pl. a város melletti Csónakázó tó, mint helyszín már nem jöhet szóba :-(
Szép kép!
Gondolom a kedvedért állt meg az út szélén.
Ha jobban összehaverkodsz egy sofőrrel, megkérhetnéd, hogy ugorjon fel a kocsival a Hősök terére, vagy a Vajdahunyadvár kapujához, készítenék egy szép képet róla :-)
"Mi köze van a NABI-nak és a 436-osotoknak egymáshoz?"
A 436-os amerikai piacra készült. A 286-osokat és a 416/436-osokat is az Ikarus egy külön részlege gyártotta, ami idővel önállósult és lett belőle a NABI. Már az Ikarusos időkben is a mai újszász utcai NABI telepen szerelték ezeket a buszokat.
"Előkerült a BPO-154 is, felújították."
Ő ment oszlopnap, ha jól emlékszem. A felújították kicsit túlzás, amikor legutóbb láttam (pár hónapja), csak a homlokfala volt új. Viszont 00-01 nagyon szép lett (lásd Ikarus Fan Club).