Amire én gondolok, az sajna nem nagyon látszik kívülről. Túl nagy az olaj csereperiódusa, főleg ha még nem is teljesen megfelelő olajjal járnak, komoly bajokat okozhat először a turbóban, majd később a motorban is akár.
Keress rá a neten, sok info' van erről !
A turbó olajozócsőben van egy kis szűrő, ami eltömődik ilyenkor, csökken a kenése, stb. stb. stb...
Ha teljesen új korában kerülne hozzád egy ilyen autó, akkor ezeket te ki tudnád védeni, de nem tudni, hogy a korábbi tulajok és szerelők mit tettek a géppel.
Alvázszámot elkéred és leellenőrizteted, hogy megegyezik-e ill. megegyezhet e a valósággal!
Turbot nézesd meg mindenkép, vidd el a szerelődhöz akiben megbízol. Nézz át minden elektronikai kütyüt ami csak létezik! Klímát nézd meg működik e. Napfénytető működik-e?
Emelljétek meg az autót és nézd meg nem rohad-e!
Számolj rá 100-150.000 forintot, hogy ha megveszed kicserélj rajt mindent: komplett vezérlés+vpumpa, az összes szűrő, minden folyadék olaj stb...
Ha valamelyik nem működik bizony verd le a tulajon én is ezt tettem :D (fék, turbo és az ezzel járó alkatrészek)
Sziasztok megint. Megvan a szenzor a motor és a tűzfal között kitapingattam. a következő kérdésem az lenne van e valakinék tapasztalata, hogy lehet cserélni ? Sajna nekem úgy tűnik 3 kereszthornyos csavar fogja, de a helyet nagyon kicsinek találom hogy ki lehessen onnan cserélni a turbo leszedese nélkül. Előre is köszönöm mindenkinek aki tud segíteni.
407 2.0 hdi 2005 évjáratú autóról van szó.a szervoolaj elektronikus szintén van és es az elmúlt időben felháborodott és eléggé ki is föl,t...megtudja mondani valaki h milyen típusú olajat kell veledtolteni hol tudom leereszteni a régit és hogy kell e megfélemlíteni ezek után vagy sem.szoval hogy mi is ennek a pontos menete :) az elmúlt időben eg, fura enyhén búgó hang is felütötte a fejét ami akkor jelentkezik ha gázt adok és vissza engedem a gázpedált. Na még annyi van hogy a kuplung bekemenyeded ami ugyancsak nem túl bizalomkelto így jolenne ha valaki mondana rá valamit aki tényleg othonvan az autóban..160 ezernél jár a kilometerszamlalo ig, gondolom lendkerek is lassan csereszavatos szoval ha a kuplung szar sztem érdemes komplett be cserélni a szettet amihez jolenne szerelőt találni szoval ha valaki bevállalja és korrekt árát mond annak orulnek ! Koszi a válaszokat
Ahogy nézem, ez egy 2.0 HDI RHR motor képe. Az a cső ott középen (ha a vastagra gondolsz) a turbótól hozza a töltőlevegőt. Mivel használt motoroknál mindig van valamennyi olaj ebben a csőben (mert a turbó kopottas), s ha valahol szökik a töltőlevegő, az kihoz valamennyi olajat is. Szorítsd meg a bilincset és abbamarad a szivárgás. Vagy valami el van repedve, nézd át alaposan.
A Választás megtörtént 2006.04 havi 3.0 V6 automata/tiptronik 6 sebesség fullos!
Egész jó állapotban van 8 alufelni téli/nyári mind 17" és "majdnem" minden működik...........
Ami nem:
-Hátsó ablaktörlő tengely be van állva mint a gerely,nem tudtam eddig semmit csinálni->félek eltöröm az üveget ha erőltetem a 22-es csavart.
-A cd váltó romokban/darabokban hevert-> kivettem mert zörgött,csere már megvan! 25€ sok egy használtért?
-Állítható-bekapcsolható sport/komfort futómű van benne. Kipróbáláskor Ok,viszont nemrég kiírta hogy meghibásodott!Elvittem rázópadra és a bal hátsó 16%-os csak. Kérdésem az,hogy ez valami speciális lengéscsillapító vagy valahogy máshogy van csak megoldva a gázos sima vagy mi?
Nagy a baj. Az éjjel vihar és sok eső volt, és a bal első lábtérben (utasoldal, Anglia) 3 centi magasan állt a víz reggelre. Megkóstoltam, nem fagyálló, hanem esővíz. Eddig még egy csepp sem jött be, most meg árvíz. A hozzáértők szerint hol jött be? A tetőkárpit száraz, a nejem szerint a középkonzal alján látszik folyásnyom, mintha ott jött volna be. De hol? El van tömődve a vízelvezető a motortérben?
Olyan problémám van... Hogy nem szól a kürt az autóban... Vettem újat és sajnos nem működik! Aksi sarun próbáltuk ott működött az is ami benne volt...! Szerintetek mi lehet a baj?