Ja, már szóltak érte nekem is, hogy állandóan a szerelőnél látják valamellik autónkat, mert egy forgalmas út átlátszó csirkehálós kerítése mögött vannak.
Aztán kérdezik, hogy mi bajuk van. Mi lenne, semmi, TMK. Hülyék, komolyan......meg amúgy, itthon szűk az udvar, aztán a Bukfenc is egy évet állt ott.
Vigyázzál a berhelésekkel, tegnap az egyik ügyfél megállapította, hogy jók a Landyk, csak sűrűn elromlanak. Ahol lakik, ott van pár Landys, azoknak állandóan a szervizben van a szerkezetük. Azért gyorsan elmagyaráztam neki, hogy két fajta üzemeltetés van: 1. Beleszarunk az egészbe, megy ameddig megy, utána jön a szarangolozás, a másik pedig a rendszeres karbantartás, amit egyébként MINDEN terepjáró igényelne.
Tovább faggattam, kiderült, hogy Kecelen lakik, illetve akit ismer annak egy kék és egy zöld Landyje van. Namondom, ezt az embert én biza ismerem, de ezek a Landyk nem azért vannak szervizben, mert lerohadnak, hanem a tulajnak nincs ki a négy kereke, folyamatosan beleberhel valamit, és Fúrómesternek adja ki magát :) Szóval ne rombold a márka makulátlan imidzsét, tedd ki a táblát, hogy Ejuropai úniós projekt valósul meg B-D
Nekem természetesen ez is lesz.,....mert mi nem lenne? :-)
A dolgok adottak. Van a pinyóban egy 3000-es csörlő, ami még a quados korszakból rohadt ránk. Motor van. Az autó háta meg kínálja magát. A csörlőnek próbáltam eredetileg alibit találni a tetőn, pl. pótkerék felhúzása, akármi. Aztán jött az ötlet, hogy ugyan nem egy 110 kg-s pöcsköszörűt kell elbírnia, ugye a kampó FÜGGŐLEGES terhelhetősége mindössze 70-100 kg. És akkor még a hajlítóerő a nagyobb falat.
Jobb a béke alapon inkább csörlővel emelem a 220 + 50 kg-t. A nagytartó tele van lukakkal, az várja a párhuzamos szögvasakat.
A lengések ellen meg az alvázban lévő 2 db emelőlyukba tolok be 2 csövet, és arra engedem rá a tweher kisebb részét.
Nem tudom emlékeztek-e, hogy régebben a GOY motoros egyesület is szervezett olyan gurulásokat, hogy vidéki gyermekotthonokat látogattak meg a túra során. Az otthon lakóit pedig egy rövid úton elvitték egy élménymotorozásra. Azt gondoltam , hátha mi is tudunk ilyet. A motorosok még egy kis pénzmagot is összeadnak ilyenkor ( pár ezres csak ) és ezt átadják az otthonnak. Mi esetleg vagy szintén ezt, vagy vigyünk használt ( új?) gyerek játékokat Részt vennétek egy ilyen önszerveződésben? Úgy tudom PINGURU már szervezett egy ilyet, biztosan segít újra. A gyerekeknek nagy élmény lenne, nekünk meg az összetartozás érzése. És az sem utolsó....
Üdv mindenkinek! Tudja valaki hogyan lehet a B oszlopon a műanyag takaró lemez dugóit kiszedni roncsolás mentesen? A burkolatról letört az összes kis forrszem de kétkomponensűvel megoldottam, viszont visszatenni ahogy láttam csak úgy lehet ha a dugókat amik az oszlopban vannak kiveszem, betolom a műanyagba és úgy vissza..
a V8 Bosch (Thor) motornál a levegőcsatornák hogy mennek a hengerekhez?
ez itt a levegőszívó rendszer alsó része, innen egyenesen a hengerbe jut a levegő vagy keverék a szívószelepen keresztül. ezt a képet ősszel csináltam amikor lekaptam a hengerfejeket, de sajnos több képem nincs róla, és erről nem tudom megállapítani. újra szétkapni nem akarom.
az én tippem, hogy a két végén keresztbe megy a 2 szívócsatorna , a belső kettő-kettő pedig mindkét oldalon a saját oldalra vezet. jó lenne tudni biztosan, mert úgy néz ki, hogy nem jól párosították a gáz injektorokat a benzinesekhez.