Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

chip foose Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62306

Hali!

 

Nem akarlak elkeseríteni, de a küszöböt nem tudják kalapálni! Sajna csak szpotizni lehet, mert belülről nem lehet hozzá férni!

Ennek az a hátránya, hogy a belső védőréteget leégetik az eljárás során és majd belülről kezd rozsdásodni a lemez!

Én még soha nem használtam a gyári emelőt, vagy bent a cégnél csápos emelőn cserélek kereket, vagy itthon, de ilyennel:

http://www.szerszambirodalom.hu/350-hidraulikus-mechanikus-emelok-presek/16059-krokodil-emelo-2t.html

Előzmény: sumi19740807 (62300)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62305

Láttam, ügyesen használtad!

Nekem 75.000nél volt csere, akkor ki akartuk venni kicsit megpucolni, de teljesen üveges volt már és eltörött, még nem volt teljesen elkopva, de már megérett a cserére.

 

A mostani verdám is lassan 50.000-nél jár, de a tárcsák még teljesen kopásmentesek, betétek 50% körüliek.

Előzmény: sumi19740807 (62302)
Pityorka Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62304

Szerintem valami karosszériás tud rá mondani megoldást. A rücsit kellene mindenképp pótolni, hogy ne rozsdásodjon.

Előzmény: sumi19740807 (62303)
sumi19740807 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62303

Hali!

 

Hát ja,na de mindegy ezen már nem idegesítem magam.

Én 2006 óta ezt használtam,soha nem volt ezzel sem gondom,de ma így jártam.

:(

 

Előzmény: Pityorka (62301)
sumi19740807 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62302

Láttad a fékpofás képeket?????

Még a használt pofa szerintem 20 e km-t elment volna.

 

Előzmény: Törölt nick (62299)
Pityorka Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62301

Szia!

 

Vacak gyári emelő, fene enné meg. Én is így jártam majdnem, mióta trapéz emelőm van, azóta biztosabban áll, meg még egy emelőt alárakok a biztonság kedvéért. Nagyon sajnálom. :(

Nem értem, miért kell a beválton változtatni, a trapéz emelővel sosem volt gond.

Előzmény: sumi19740807 (62292)
sumi19740807 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62300

Én meg csak a gyárit használtam idáig,most meg nem tudom mi történt.

Gondosan figyeltem arra,hogy jól rakjam alá az emelőt,emelés előtt kétszer is leellenőriztem,aztán mikor meg már elemelkedett a földtől pár cm-re megindult picit oldalra a kocsi.

Aztán már nem volt mit tenni,s az emelő is csak nyeklik nyaklik már.

Mindenképp megnézetem,hátha valahogy kikalapálják,és keresek valamilyen hasonló emelőt is.

 

Előzmény: Törölt nick (62299)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62299

Igen, ilyesmit használok évek óta. Gyors vele dolgozni és megbizható.

A gyári emelőt soha ki sem vettem, még megnézni sem, hogy milyen van benn:-)

Előzmény: sumi19740807 (62298)
sumi19740807 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62298
Előzmény: Törölt nick (62296)
guszti25 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62297

Sziasztok ! 4 db gyári 14-es dísztárcsa érdekelne, lehetőleg ép! Ha van valakinek,írjon. Köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62296

Ú, ez durva!

Ezért van nekem már az elejétől hidraolikus emelőm. Filléres dolog és megspórol egy ilyen több tízezres malőrt.

 

De a legolcsóbb biztonságos megoldás ez:

http://www.praktikerwebshop.hu/termekek/emel_trapz/?id=152465

Előzmény: sumi19740807 (62292)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62295

Az utolsó pálcika alatt van a mutató, ha kikapcsolod az autót is. Kb odáig kellene süllyednie ahhoz, hogy ténylegesen ki is fogyjon az anyag..

Én üzemszerűen mindig mentem még 100km-t a lámpa után.

Előzmény: 77-316 (62291)
sumi19740807 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62294

Hali!

 

Szerintem is olyan 100 km-t még elgurulsz vele,de annyira nem szabad kisilabizálni.

Ha már látod hogy kigyulladt,akkor már mese nincs,mert szerintem nem tartod fejben,hogy hány km-t mentél a sárga lámpa kigyulladása óta.

Nehogy valahol meglepetés érjen:)

Előzmény: 77-316 (62289)
sumi19740807 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62293

Na,meg fékpofát is cseréltem,tárcsát nem.

A képen látszik az új pofa,illetve az amelyikbe 73200 km van.

sumi19740807 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62292

Sziasztok!

 

Ma feltettem a nyári gumikat,hát az van,hogy illene vennem újakat.

Majd szétnézek.

De,ami jobban bosszant az az,hogy sikerült az emelőmnek megrogynia,s valszeg dobhatom is el.

Persze miért is ne,lett egy kis sérülés is a küszöbön,ami nem is olyan kicsi.

Behorpadt,és leszedte egy csíkban a rücsis alvázvédőt.

Szerinetetk orvosolható,és ha igen kb mennyi????

 

77-316 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62291

Nekem 60 km után már eléggé fekszik a mutató, nem örülnék, ha megállna az út szélén. Ezek szerint 40-et még akkor is kibír, ha már az utolsó pálcika alatt van a mutató?

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62290

100km-t röhögve, én mindig megtettem még ennyit és még így sem ment bele több mint 37 liter átlagosan.

Előzmény: 77-316 (62289)
77-316 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 62289

Sziasztok!

 

1.3-as Swifttel hány km-t lehet még menni, amikor elkezd világítani az üzemanyag visszajelző lámpa? Vagy úgy is kérdezhetném, hogy hány liter benzin van még ilyenkor a tankban?

jó hír Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62288

jólesik ez a pár megnyugtató szó..  :-)

Előzmény: .steyr. (62283)
wapdigit Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62287

azt még hozzá tenném injektorig az egész dekli le volt szedve...

13-as elektromos pedálos swift nem VVT.

wapdigit Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62286

nekem még mindig az a gondom állítólag a befúvott levegő hőmérséklete nagyon alacsony a fedkomp szerint.volt levegőszűrő cserém nem rég.össze függhet a két dolog?valamit rosszul raktak össze vagy rosszul érzékel a dióda?ha egyáltalán ilyen az érzékelő mert nem értek a kocsikhoz.

azért kérdezem mert azóta a fogyasztásom is szépen emelkedett.

ma nézegettem a kocsit és nem tudom normális-e ha hitelen gázfröccsnél hallok egy hirtelen szívó hangot vagy mit...a motor csak azután pörög fel..

Pityorka Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62285

Lehet, ez a jelenség nem is hiba, hanem tényleg ilyen. Valami érzékelő néha lehet fals jelet ad. Amikor nem megy fogyasztó,nem hullámzik az alapjárat, amikor valami nagyobb fogyasztó be van kapcsolva, fényszóró, ventilátor, vagy ködlámpák, akkor előfordul, hogy majdnem leáll, de eddig még nem állt le a motor, csak pillanatokra leesik a fordulatszám. Mióta megvan, ilyen.

.steyr. Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62284

A daeewód nem véletlenül valami opeles megoldás volt?nekem 2 corsán is szopó volt.. egy 1972-es zsiguli gyujtórendszerét többre tartom,mint bármilyen opelt....

Előzmény: Salvataggio (62281)
.steyr. Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62283

Úristen mosst mi lesz?????:)))))))))))

 

Nem nyelvészmérnökök vagyunk.Ez nem a blog.hu.elirod azt kész

 

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: jó hír (62279)
.steyr. Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62282

Lehet hogy az 1,5 nél valami "gyermekbetegséget" leltünk?

 

Az 1.3 -asom sose nem csinált ilyet a sport meg még annyira se.

 

Viszont pl az 525Í dobálja az alapjáratot hidegen néha,de nem áll le.Cseréltem lambdát utána ritkábban de csinálja.Igaz a hang miatt mindent megbocsátok neki:)))

Előzmény: Salvataggio (62281)
Salvataggio Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62281

Nekem régebben egy daewoo-m volt az is csinált hasonlót. Ott pl a gyújtás állítódott el valami miatt. Be kellett állítani újra és utána nem csinálta.

Salvataggio Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62280

Én nem ugatlak le, sőt!:) Unokaöcsém gépészmérnök és ő is azt javasolja, hogy néha jól meg kell pörgetni a gépet(persze ha már elérte az üzemi hőfokot). Főleg ha sokat araszol dugóban. Ez dízelnél meg hatványozottan igaz(Tudom itt nem dízelről van szó:)).

Előzmény: .steyr. (62276)
jó hír Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62279

Na, ezt a szégyent...az ly helyett j vel ...ijeszt  bocs...

Előzmény: jó hír (62278)
jó hír Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62278

Az enyém is ugyanez a típus, ugyanezzel az ilyesztgetős jelenséggel...fényszórónál még nem annyira, de ha télen minden műxik(ülésfűtés, ventill, féklámpa) akkor ilyesztget, de még nem mert leállni egyszer sem..

 

a lentebb jelzett hibát még 92 ben egy Omegám produkálta, ott a légmennyiség mérő jeladója adta fel...

Előzmény: Pityorka (62277)
Pityorka Creative Commons License 2011.03.12 0 0 62277

Szintén 2005-ös 1,5, 70e km-rel ugyanezt csinálja, legtöbbször városban, és amit megfigyeltem akkor, ha a fényszórók be vannak kapcsolva, akkor áll le majdnem a motor. Engem nem érdekel, már megszoktam. Egyéb gondja nincs, jól megy, jól fogyaszt.

Ez a fordulatleejtés nem egyedi, sokan panaszkodnak rá.

Előzmény: znemeth (62275)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!