Nekem 75.000nél volt csere, akkor ki akartuk venni kicsit megpucolni, de teljesen üveges volt már és eltörött, még nem volt teljesen elkopva, de már megérett a cserére.
A mostani verdám is lassan 50.000-nél jár, de a tárcsák még teljesen kopásmentesek, betétek 50% körüliek.
Vacak gyári emelő, fene enné meg. Én is így jártam majdnem, mióta trapéz emelőm van, azóta biztosabban áll, meg még egy emelőt alárakok a biztonság kedvéért. Nagyon sajnálom. :(
Nem értem, miért kell a beválton változtatni, a trapéz emelővel sosem volt gond.
Én meg csak a gyárit használtam idáig,most meg nem tudom mi történt.
Gondosan figyeltem arra,hogy jól rakjam alá az emelőt,emelés előtt kétszer is leellenőriztem,aztán mikor meg már elemelkedett a földtől pár cm-re megindult picit oldalra a kocsi.
Aztán már nem volt mit tenni,s az emelő is csak nyeklik nyaklik már.
Mindenképp megnézetem,hátha valahogy kikalapálják,és keresek valamilyen hasonló emelőt is.
Nekem 60 km után már eléggé fekszik a mutató, nem örülnék, ha megállna az út szélén. Ezek szerint 40-et még akkor is kibír, ha már az utolsó pálcika alatt van a mutató?
1.3-as Swifttel hány km-t lehet még menni, amikor elkezd világítani az üzemanyag visszajelző lámpa? Vagy úgy is kérdezhetném, hogy hány liter benzin van még ilyenkor a tankban?
nekem még mindig az a gondom állítólag a befúvott levegő hőmérséklete nagyon alacsony a fedkomp szerint.volt levegőszűrő cserém nem rég.össze függhet a két dolog?valamit rosszul raktak össze vagy rosszul érzékel a dióda?ha egyáltalán ilyen az érzékelő mert nem értek a kocsikhoz.
azért kérdezem mert azóta a fogyasztásom is szépen emelkedett.
ma nézegettem a kocsit és nem tudom normális-e ha hitelen gázfröccsnél hallok egy hirtelen szívó hangot vagy mit...a motor csak azután pörög fel..
Lehet, ez a jelenség nem is hiba, hanem tényleg ilyen. Valami érzékelő néha lehet fals jelet ad. Amikor nem megy fogyasztó,nem hullámzik az alapjárat, amikor valami nagyobb fogyasztó be van kapcsolva, fényszóró, ventilátor, vagy ködlámpák, akkor előfordul, hogy majdnem leáll, de eddig még nem állt le a motor, csak pillanatokra leesik a fordulatszám. Mióta megvan, ilyen.
A daeewód nem véletlenül valami opeles megoldás volt?nekem 2 corsán is szopó volt.. egy 1972-es zsiguli gyujtórendszerét többre tartom,mint bármilyen opelt....
Lehet hogy az 1,5 nél valami "gyermekbetegséget" leltünk?
Az 1.3 -asom sose nem csinált ilyet a sport meg még annyira se.
Viszont pl az 525Í dobálja az alapjáratot hidegen néha,de nem áll le.Cseréltem lambdát utána ritkábban de csinálja.Igaz a hang miatt mindent megbocsátok neki:)))
Én nem ugatlak le, sőt!:) Unokaöcsém gépészmérnök és ő is azt javasolja, hogy néha jól meg kell pörgetni a gépet(persze ha már elérte az üzemi hőfokot). Főleg ha sokat araszol dugóban. Ez dízelnél meg hatványozottan igaz(Tudom itt nem dízelről van szó:)).
Az enyém is ugyanez a típus, ugyanezzel az ilyesztgetős jelenséggel...fényszórónál még nem annyira, de ha télen minden műxik(ülésfűtés, ventill, féklámpa) akkor ilyesztget, de még nem mert leállni egyszer sem..
a lentebb jelzett hibát még 92 ben egy Omegám produkálta, ott a légmennyiség mérő jeladója adta fel...
Szintén 2005-ös 1,5, 70e km-rel ugyanezt csinálja, legtöbbször városban, és amit megfigyeltem akkor, ha a fényszórók be vannak kapcsolva, akkor áll le majdnem a motor. Engem nem érdekel, már megszoktam. Egyéb gondja nincs, jól megy, jól fogyaszt.
Ez a fordulatleejtés nem egyedi, sokan panaszkodnak rá.