Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

marcsello1 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 221455

De ez az e30 is 28i :)

Előzmény: oooo328 (221448)
marcsello1 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 221454

Igen:) E36 28i de padlizsánszínűnek mondanám :)

Előzmény: oooo328 (221448)
diessel Creative Commons License 2017.09.04 0 0 221453

Szia

 Mi lenne a plafon árban amig elmennél egy patika e30 estében?

Előzmény: zs.norbi (221431)
zs.norbi Creative Commons License 2017.09.04 0 0 221452

Köszönöm a hozzászólásokat!

Ahogy írtátok is, az már tisztázódott bennem, hogy jó állapotú és szép gépet nem fogok 1 misi alatt találni. Így a kezdeti 800.000 Ft-os felső határt elvetettem :(

Több szakival beszéltem és ami már biztos, hogy a 318 IS, 320i (Sedan vagy Touring kombi) lesz a befutó. 

Egyébként úgy néz ki, megtaláltam az "igazit" (egy '90 év végi 320i), nem hirdetik sehol, ismerős által akadtam rá. Gondos gazdától, 5-ik(!) Bömöse, full gyári kívül-belül tipp-topp állapot! Igaz, 1,5 misi...

Fehér, ami külön + pont.

Egy szerb srác E30-asa az eddigi kedvenc :

 

318i Creative Commons License 2017.09.03 0 0 221451

Meg nem is piros, max. a forgalmiban.

Előzmény: e30nick (221450)
e30nick Creative Commons License 2017.09.03 0 0 221450

Ez e30, nem ismered meg? :P

Előzmény: oooo328 (221448)
318i Creative Commons License 2017.09.03 0 0 221449

Sziasztok!

 

Rendezgettem a könyveimet, és találtam kettőt, ami érdekes lehet valakinek.

Mivel az autómat már tizensok éve eladtam, így ezeket is eladnám:

 

 

(Kattintás után látszani kellene a teljes képnek.)

 

Az első német nyelvű, teljesen hibátlan, szamárfül, zsíros ujjlenyomat mentes.

A második magyar nyelvű, erősen használt, de hiánytalan, könyvkötő biztos szépen vissza tudja rakni a lapokat a borítóba.

A két könyvért együtt 5000,-Ft-ot kérnék.

 

Érd.: e-mailben.

oooo328 Creative Commons License 2017.09.02 0 0 221448

Marcsello, te meg elsz? piros e36?

Előzmény: marcsello1 (221447)
marcsello1 Creative Commons License 2017.09.01 0 1 221447

Szerintem e30 vásárlásnál a jó út, ha veszel egy olyan autót amit már valaki évekig épített, és valamiért eladja. Ilyenkor nem az árat kell nézni, hanem az állapotot. Sajnos én ezt az utat még nem jártam be:( Sokan úgy vannak vele, hogy vegyünk olcsón és szép lassan megcsinálom. Sajnos viszont, ha csinálja az ember akkor vagy tökéletesen, vagy sehogy. De a jó munkához idő és sok pénz kell :(

Az enyém így áll, restaurált bódé, és telifény:

hornyaz Creative Commons License 2017.09.01 0 1 221446

Meg amikor villantottam a szembejövőnek aztán kapcsoltam, hogy most a swifttel vagyok. (sssssssszzzzzzz)

Előzmény: petrolhead (221443)
hornyaz Creative Commons License 2017.09.01 0 0 221445

Görögországig meg is bolondulnál tempomat nélkül. Oda az E30-ad kell!

Előzmény: e30nick (221444)
e30nick Creative Commons License 2017.08.31 0 1 221444

off autoval nem megyek nyaralni ;)

Előzmény: petrolhead (221443)
petrolhead Creative Commons License 2017.08.31 0 1 221443

amikor off autoval mesz nyaralni, de ugy erzed valami kovet, ezert masnap reggel atlesel a szomszed nyaralo udvarara:

Előzmény: e30nick (221414)
DonIsu Creative Commons License 2017.08.30 0 0 221442

M21 örök!

Előzmény: oooo328 (221440)
_c_ Creative Commons License 2017.08.30 0 0 221441

E46 330i kupét csak egyszer vezettem (új bemutató autó volt), de nagyon tetszett. Az E30-ból ültem át (és vissza), a ~30 évnyi fejlesztés látszik a két autón (ég és föld).

Az E30 egy könnyű, "gépközeli" autó.

 

Én ~2,5 hónapja vettem egy szutyok 1.4-es 80 lovas Golf V-öt szaladgálós autónak, az E30 azóta garázsban áll. (Valamikor meg kéne járatnom, de inkább motorozni mentem helyette).

Az tény,hogy a Golf egy csendes, steril élménymentes kocsi az E30-hoz képest.

 

Előzmény: R100 (221437)
oooo328 Creative Commons License 2017.08.29 0 2 221440

Nalam van minden 6henger benzin (M20B28), 6 henger dizel(M21D24) es egy 4 henger benzin(M40B16 de mindjart B19).

A dizel a legnagyobb szerelem, de ezt csak iden vallottam be eloszor magamnak, az M20 az csak egy evben max 500km, mert komoly tuneteket okoz es on- es kozveszelyes leszek, a 4hengeres kombi az pedig egy szaladgalos. Elmultam mar 40 igy nem szaguldozom nagyon, tehat azt mondom mindegy melyikben ulok, az elmeny az hogy a periferias latomezoben egy e30at latok belulrol:) Nem tagadom kenyelmi extrak mindegyikben vannak, szinte nincs nagy kulonbseg felszereltsegben a 3 kozott (klima,board, tempomat, ulesfutes, el.ablak, el.teto) igy ezek nem befolyasoljak az elmenyt. Mindegyikben nagy  futomu stb. Valojaban egy E30 akkor is elmeny ha kiteszed uresbe es gurulsz:)

Egy szo mint szaz, en csak olyan autot vennek amihez nem kell sokat nyulni karosszeria ugyben. A tobbi mind kisebb macera.

Előzmény: zs.norbi (221434)
oooo328 Creative Commons License 2017.08.29 0 0 221439

3.45 nagyhaz van/volt alatta, mert ezelott is mar egy e46 18i valto volt alatta, aminek 1,0 az otodikje, igy valtotta ki a gyari 4,27es diffit es G240es valtot.

Előzmény: hornyaz (221429)
Gyok2 Creative Commons License 2017.08.29 0 1 221438

Én semmiképp nem adnám 6 henger alá, az a morajló/duruzsoló sor6 egy E30-ban szűretlen élmény igazán, sokkal gépközelibb, természetesen ennek arányában kevésbé komfortos, de hobbiautóról van szó, ami azért a hétköznapokban sem problémás. Mindenképp próbálj ki egy 25-öst mielőtt döntesz.

 

Esztergomban szerintem bárki szívesen megmutogatja a gépét, jelentkezz hamar :)

Előzmény: zs.norbi (221431)
R100 Creative Commons License 2017.08.29 0 2 221437

Nekem egy darabig megvolt párhuzamosan, az E46 330. meg az E30, persze cabrio  mindkettő, csak racionálisan.... Aztán habozás nélkül adtam el a 330-at, annyival jobban szeretem az öreget. Persze az E46 fényévekkel jobb minden téren, de itt nem gyorsulásról meg kapcsolási érzésről van szó, hanem szerelemről, az meg köztudottan vak!

Szóval türelem, keress csak E30-at, vidd haza ölben, dédelgesd, szeresd!

Előzmény: _c_ (221435)
cezet_IS Creative Commons License 2017.08.29 0 0 221436

2014-ben 3 hónapon át minden este (!) megnéztem a hahu-n a friss kínálatot. Ennyi ideig tartott, mire a "25i, vagy iS" elvárásból meglett az utóbbi, akkor még hat számjegyű összegért.

(Akadt egypár előtte is, de vagy másnap délelőttre eladták, vagy az ország másik végében volt, így hétvégéig eladták. :) Az iS megvárt, nagy mázlim volt vele.)

Manapság hathenger, vagy iS épkézláb állapotban szerintem nincs millió alatt.

Ha számodra egy 1.8i is elfogadható, akkor abból szedánból vagy akár kupéból hamarabb találsz szépet.

Pénz, türelem, kedv, idő energia és némi szerelői véna legyen kéznél, különben csalódás lehet egy huszon/harmincéves autó birtoklása. :)

Ha szépet és jót akarsz és akár veszel is, akkor is jönnek majd a kis csontvázak a szekrényből. Itt kontaktos, ott beázik...stb. Ezektől nem kell megijedni, hiszen sokkal inkább szabadidő autót veszel a szó szoros értelmében :D, mint hobbiautót. Vagy mégis. Nézőpont kérdése. ;)

Sok sikert!

Előzmény: zs.norbi (221434)
_c_ Creative Commons License 2017.08.29 0 0 221435

Nem lesz egyszerű menet, az E30-ak ára nagyon elszállt.

 

Már párszor leírtam itt a fórumon, hogy ha most keresnék BMW-t, akkor E46-ot esetleg kései E36-ot nézegetnék. Most még lehet szépet kapni elfogadható áron, és az E46 talán az utolsó széria amit normális 6 hengeres benzinmotorral árultak. Az újabb N-kódosokat eléggé szidják.

Egy M-csomagos 6 hengeres vagy egy kései E36 318is ára kb most lehet a mélyponton. Az utolsó szériás 6 sebességes M-es E46 330i-k ára meg szerintem már 1-2 éve elindult felfelé. Arra nagy a kereslet - talán nem véletlenül.

 

Képek alapján ezek az OFF BMW-k pl. nem tűnnek reménytelennek:

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=248129978&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=14&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&pageNumber=4&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR

 

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=247693373&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=14&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&pageNumber=4&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=247039919&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=14&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&pageNumber=6&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=249528972&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=14&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&pageNumber=5&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR

 

De ha az E30 tetszik akkor hiába mutogatok mást....:)

 

 

Előzmény: zs.norbi (221434)
zs.norbi Creative Commons License 2017.08.29 0 0 221434

Köszi!

1 hét aktív keresgélés, kutatás, olvasgatás után már tudom nagyvonalakban melyiket szeretném, de azt is, hogy nem lesz könnyű menet.

Sőt!

Na de hobbi autónak kell, nem hajt a tatár, előbb-utóbb ráakadok :)

-N.

_c_ Creative Commons License 2017.08.29 0 0 221433

Én 2001-ben vettem az E30-amat. Már akkor is nehéz volt jó állapotú 6 hengerest találni. Hogy egy kereskedőt idézzek "azokat már mind rommá törték".

5-10 évvel ezelőtt könnyebb és olcsóbb lett volna az álmodat beteljesíteni.

 

Nézz körül a piacon, próbálj ki néhányat hogy melyik motorral tudnád szeretni. Én biztos, hogy Motronicos kézi váltós jó állapotú autót keresnék. A korai mindenféle "Jet" vezérlésűekkel már csak szopni lehet.

Aztán ha megvan hogy pontosan milyet szeretnél (18i, 18is, 20i, 25i) akkor a mobile.de-től se zárkózz el. Lényegesen nagyobb a választék.

Nem lesz olcsó.

 

Előzmény: zs.norbi (221431)
Oak_325ix Creative Commons License 2017.08.28 0 2 221432

Én a két első gyári Boge-t küldtem Katonáékhoz. Mondták, hogy mikorra küldjem, 1 hét múlva visszakaptam. Azt érdemes náluk figyelembe venni, hogy elsősorban a versenysportból élnek, így szezonban nagyon tele vannak melóval. Ősszel-télen célszerű felkeresni őket. Én annyit kértem, hogy újítsák fel, és kb. 30%-ot keményítsenek. Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel, sokkal feszesebb az autó, és alig csökkent a komfort. És hogy mennyit fizettem? Kb. 16 000 Ft-ot postával együtt/2 gátló.

Előzmény: e30nick (221423)
zs.norbi Creative Commons License 2017.08.28 0 0 221431

Sziasztok!

Régi vágyam teljesítem és szeretnék venni egy E30-ast.

Hobbi autónak szánom, sok évre tervezek vele. Ezért kérném a segítségeteket egy jó állapotú gép megtalálásában. 

Gyári, vagy ahhoz közeli állapotút keresnék, ami nincs "agyon" tuningolva, megbízható társ lenne a hétköznapokban.

Motor kérdésben még gondolkodok, ebben is segíthetnétek melyik legyen. Az 1.6-ot elvetettem, a 318 és 320i között gondolkozok, a 325-től kicsit tartok, gondolom azt már mindenki padlózta és az áruk is magasabb picit. Elsősorban a kaszni fogott meg, viszont lehet a sor4 helyett a sor6 lenne az ideális. Az élményhez lehet hozzátenne :)

Esetleg ha Budapesten vagy környékén ráérne közületek valaki, szívesen megnézném a gépét, hátha látva, érezve könnyebb lenne a döntés.

Ha esetleg tudtok eladó, szép és megbízható állapotút, megköszönném!

Üdv: Zsenyei Norbert.

Maty. Creative Commons License 2017.08.28 0 1 221430

VII. esztergomi BMW E30 baráti találkozó

 

Időpont: 2017. 09. 23. szombat

 

 

Tervezett program:

11:00 kor találkozó a Bazilika előtt, vagy amennyiben ott nincs elég hely, akkor mintegy 100 m-re a Szent Adalbert központ parkolójában.

Dél körül vonulás extra útvonalon Esztergom- Kertvárosba a Fa-Míves Kft. telephelyére (2509 Esztergom-Kertváros, Strázsa u. 2.), itt ebédelünk - bográcsos disznópöri a terv.

Kb. 13:00-kor lenne az étkezés, és ezt jó volna tartani is!

Délután egy kis meglepetés programot tervezünk egy helyi E30 mániással, drukkoljatok, hogy minden rendben menjen ehhez.
Este ivászat&tivornya, kulturált keretek között, okosan ahogy szoktuk.

Részvételi díj kb. 2000,-Ft/ fő csak ebéddel, ahogy tavaly úgy idén is lesz egy meghatározott "támogatói" részvételi díj, aki megengedheti magának és beledobja ezt a magasabb összeget az hozzájárul: az italokhoz, a zenéhez, a rezsihez, és az értékelt autók tulajdonosainak szánt apró ajándékokhoz, sőt: a megmaradt pénzből egy helyi, független állatvédőt szeretnék támogatni, aki rengetek kidobott, elhagyott, sérült vagy beteg négylábúnak (macskának és kutyának) ad otthont - mindezt saját erőből. Őt egyébként a helyszínen megvásárolható a Fa-Míves Kft által gyártott és felajánlott új bükkfa vágódeszkák megvásárlásával is tudjátok támogatni majd. A támogató részvételi díj tervezett összege 3000,-Ft/fő lesz.

A gyerekeknek a rendezvény ingyenes, ahogy mindig is volt. Itt alvás lehetséges, ágy kevés van, de a ház nagy, dupla fürdő/WC rendelkezésre áll, aki bevállalja a polifoam/hálózsák kombót az garantáltan talál helyet és kap reggel egy gyógyító KV-t.

Lehet további E30 barátokat hívni, ez esetben a meghívó felelősséget vállal a meghívott viselkedésért.

Várva a találkozást (SZBM): Matyi
Jelentkezés:

e30talalkozo2013@gmail.com

 

Az eseményhez kapcsolódó facebook oldal már él, de zártkörű ezért az emailes jelentkezést ajánlom. Az általam ismert címekre ment üzenet is!

Előzmény: Maty. (221407)
hornyaz Creative Commons License 2017.08.27 0 0 221429

Ez egy álom pályára! Ha kérdezni is szabad, akkor: Milyen áttételű a differenciálmű?

Előzmény: oooo328 (221427)
hornyaz Creative Commons License 2017.08.27 0 0 221428

A szemem egy dudort látott, mire elővettem az Auchanos flexet, mely fényt derített egy folytonossági hiányra az anyagban. Látom valaki már ""javítani"" is próbálta. Hát nem strandon voltam az utolsó kánikulai hétvégén!

 

oooo328 Creative Commons License 2017.08.26 0 2 221427

e30 M40B19 6gang projekt 1. resz: valto fennvan, mukodik, egyedul kardant kellett gyartatni a tobbi mind megoldhato bontott cuccokbol.

2.resz motor: ez mar koltsegesebb lesz, de igy az 1.9 m43 bontott dugokkal meg mindig olcsobb mint az m40B18 felujitas. egy m43as fuzott blokk 40ezer forint ebbol kijon a fotengely, hajtokar, dugattyu(85mm es az m40 felfurhato ekkorara), valamint egy gorgos himba+szelep szett. A tobbi koltseg mar uaz mint egy sima felujitasnal(csapagyak, tomitesek, gepmuhely).

e30nick Creative Commons License 2017.08.25 0 0 221426

En a fiaval leveleztem.

Előzmény: cezet_IS (221424)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!