Soha nem értettem ezt a motormosós dolgot, egy 3-4-5 éves autónál. Ha folyik az olaj, meg kell javíttatni.
De hogy az érzékenyebb lelkű cartársak se panaszkodhassanak: vegyél univerzális tisztítókendőt a bótban, 1 csomag 20 db/500 HUF, azzal végigkenegeted, szebb lesz, mint újkorában.
A szervízkönyv, meg az alkatrészkönyv szerint is egy anya tartozik hozzá. Az első ábrán a kilences, a másodikon a 26, amibe a 27 megy.
Egy szegecselhető anya, amit a lemezbe készített furatba kell szegecsszerűen apllikálni. Szegecsanyaként találtam rá, egy szerelő biztosan be tudja húzni oda neked:
Sziasztok!Nemrég vettem egy hátsó szárnyat(swift2).A felfogatásával kapcsolatban érdeklődnék.Van a szárnyon ugye a 2 beépitett anya,ez oké,ki is furtam a csomagtérajtót ennek a két csavarhelynek,Van viszont még két lyuk a szárnyon a lepattintható kis kupakok alatt.Az lenne a kérdésem ezek a csavarok mibe fognak,simán a karoszéria lemezbe?Vagy azokat nem kell kifúrni?
Azután kimerültek a dolgok a turbó, meg kompresszor KIT-ekkel. De úgy vehettél, ha már valaki beszerelte, meg felhúzta.
Viszont nem minden a gyár bűne, a sajtóban sok vadságot olvastam már Suzukikról, amiknek nem volt valóságalapja. Mert sok zsurnaliszta úgy működik, hogy infómorzsákból tákol valami érdekes hírt, vagy eleve kitalál egy számára logikus dolgot, amiből persze soha nem lesz semmi.
A 2006-os Genfi Autószalonon mutatják be hivatalosan a Suzuki Swift Sportot, amely a legfrissebb hírek szerint 200 lóerős turbómotorral is kapható lesz."
[origo]
rég itt lenne az ideje, de valamiért nem akaródzik....
Sziasztok, gyári suzuki swift 15"os alufelnit (gumi nélkül) szép állapotban mennyiért érdemes hirdetni, hogy meg is vegyék, 10eFt/db ár jó? Köszönöm a segítséget!!!!
Úgy húzzák ki, hogy a horpadáshoz egy fémszálat hegesztenek rá merőlegesen, azt kalapálják kifelé.
Valemelyik lakatos csinált is spec szerszámot rá, amely egyben ívhegesztő és kalapács is.
Merthogy kicsit nagyobb horpadáshoz többször, több helyen kell hegeszteni és kalapálni - ha a szerszám egyben van, akkor az idő nagy részét megspórolják.
Az ívhegesztés miatt, szerintem belül nem sérül meg annyira a korrozigátló anyag, kivül viszont csiszolni és fényezni kell.
Szerintem ha nem sérült meg az festés - nem látszik ki a fém, akkor hagyd úgy.
Nézd meg időnként, hogy rozsdásodik, ha igen akkor javítsd ki.
Szeva tesó. Most nézem mit "müveltél".Részvétem.Csak a krokodil emelő csak..nem mondom, borítottunk le egy audit azzal is de az a mi hülyeségünk volt....Az autó indulni akart a lejtőn már ,és......
Más
1,3 -mal egy 100km az tuti a szegénységjelző lámpával. .Sportot viszont még nem mertem ilyen téren kipróbálni.
Nekem 75.000nél volt csere, akkor ki akartuk venni kicsit megpucolni, de teljesen üveges volt már és eltörött, még nem volt teljesen elkopva, de már megérett a cserére.
A mostani verdám is lassan 50.000-nél jár, de a tárcsák még teljesen kopásmentesek, betétek 50% körüliek.