Igen vettem, elnezest nem jeleztem vissza. Az asszony ma reggel hivta az ottoni csaladot a terverol es holnap reggel lesz a nagy skype-olas az ugyben, hatha az "unnepelt" testveret is erdekli a dolog. Elore is koszi!
Szoval 2 evig jartak a vilagot egy defi 110-essel. ilyenkor vetem el az esetleges eladasrol szolo kosza otleteimet, es az esetleges fejlesztesen torom inkabb a fejemet :)
És még annyi segitséget hagyd kérjek,hogy az EAS kompresszorhoz a javitő készletet ,meg ha szükséges a többi cuccot hol tudom ide haza normális áron beszerezni vagy marad anglia? Köszönöm!
A következő kis történetnek szeretnék utána érdeklődni!
Amiről szó van egy 1198 Range Rover P38 2.5 TD.
A jelenség:
Tegnap reggel beültem beinditom,minden pöpec . Mentem 25 km ert út közben jött a menetrend szerinti EAS fault 5-őt 6-őt villog majd beáll és mind a 4 lámpácska világit. Mindig mikor ilyen volt mikor leálltam mikor meg érkeztem,majd adott idő után indultam utnak minden rendben volt megint. Ez kb 1 éve megy ez a kis szeánsz.
Na de tegnap azzal lett meg spékelve ,hogy miután 25 km er megvolt és 30 perc műlva mondom indulok haza ott dekoltam még vagy 5 percet,mondom hátha csak valami rossz tréfa és majd fel emeli szintbe. Te3rmészetessen nem történt meg. HIBA ÜZENET : 0 semmi.
Mondom elindulok hátha össze szedi magát. Sajnos fogyatékos voltam és 70 km/h -80 Km/h órával mentem haza felé. Semmi nem történt pattogtam mint egy idióta a dobozba . Semmi hiba üzenet nem jött . Az alsó lámpácska egyfolytában világitot ahová szinter tette volna az meg villogot,hogy ő akarja oda tenni de valamiért nem ment a dolog.
Haza értem. Elöször arra gondoltam,hogy biztos a meleg,hagyom egy pár órát és este meg probálom. Így is lett. Beültem,beinditottam és villog a legalsó lámpa a szintszabályzón ,mint amikor nincs levegő és probálja össze szedni magát.10 percig kegyeget .Semmi!
A kompreszor dolgozik meg hallgatam.zúg.
Segitséget kérnék tőletek,hogy mi ez a kis történet!
Ugye karambolozott a kölyök. Igazából nem tört nagyon össze , de a sebváltó olajhütője odavan. Nagy nehezen sikerült a hollandikba megfelelő betéteket esztergáltatni, (1 hátig futkostam, 3 szar menetest is csináltak)
Na ma nagy öröm és bodottá. Jó a menet, felrakom a hütő helyére a bypasst és kinyitom az autót . Azaz, hogy csak nyitnám mert semmi. Mondom ejnye. kulcsal kinyit, slusszkulcs be, se kép se hang. akksi döglött. Na jó, töltő elő és hajrá. ÉS MOST MÁ TÉLLEG BODOTTÁ.. Kurvára nem reagál egyik kulcsra se. Emergency keyt kér a müszerfal, viszont az EKA-ra nem reagál semmit. NA akkor most mi a szart lehet csinálni ezzel a talicskával?
Ki lehet iktatni ezt az egész rohadt immot belöle ? Jó lenne ha valaki tudna segiteni mert egy kocsival lassan meghalunk, igy viszont nem jut el a lakatoshoz.
Az egyik lehetséges ok, hogy szorul a kormánymű. Ha állítják a holtjátékot és nagyon feszesre húzzák, akkor nem jön vissza kanyar után, egy idő után megszorulhat, aztán arra megy, amerre legutoljára akart menni.