Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

probody Creative Commons License 2016.04.12 0 0 72627

Üdv. a klubban. Az egész autót egyedül bontottam szét segítség nélkül, egy olyan garázsban ahol elöl-hátul 10cm hely volt, a kocsi fölött 40cm.  Mindent kiokoskodtam, kilegóztam.

 

DE a kormánykerék kifogott rajtam is:-)  Van betonnal kiöntött lábú, hegesztett satupadom (100kg) rajta egy nagyon mokány satu. Csavarlazítóban ázott napokig. Befogtam, minden mindegy alapon ütöttem vágtam, húztam úgy ütöttem...semmi. Még megvan emlékbe:-)

granturismo Creative Commons License 2016.04.12 0 0 72626

Hogyan néz ki ez a lehúzó?

Előzmény: Oktatókappa/2 (72624)
granturismo Creative Commons License 2016.04.12 0 0 72625

Köszi mindenkinek.

 

Nagyon érdekes ez is van olyan darab amiről simán le lehet venni minden erőlködés nélkül és van amiről meg egyszerűen nem jön le.

A donorom kormányoszlopa fönn van a padláson kompletten nem tudtam levenni a kormányt arról sem.

Oktatókappa/2 Creative Commons License 2016.04.12 0 0 72624

Mi csináltattunk hozzá 1 lehúzót. Vagyis a szerelő csinált hozzá. De lehet a kalapácsos megoldás is működik nem tudom.

Előzmény: granturismo (72621)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.04.11 0 0 72623

Tipo...155 nél a kulcsnak is benne kell lennie. 

Előzmény: granturismo (72621)
Lönci Creative Commons License 2016.04.11 0 0 72622

Beülsz az ülésbe, előre húzod annyira, hogy a két térdeddel magad felé tudd feszíteni a kormányt, így szabad marad a két kezed, és egy rendes kalapáccsal jó húzósan oda tudsz baxni egy mondjuk bronz dornival az oszlopra, amin természetesen majdnem szintben van tekerve az anya, hogy ne sérüljön a menet. Nekem ez a módszer segíteni szokott.

Előzmény: granturismo (72621)
granturismo Creative Commons License 2016.04.11 0 0 72621

Urak!

Kormány levételére kinek van valami spec. praktikája?

Nem akar lejönni.

Légzsák, agycsavar könnyen lejött, de akárhogy nyomorgatom a kormányt nem jön le az oszlopról. Már attól félek elhajlik a kormány a végén.

Előzmény: gyoer (72620)
gyoer Creative Commons License 2016.04.10 0 0 72620

Sziasztok,

 

nekem is kérdésem volna,hátha már valaki találkozott vele,és kap(p)ásból mondja a megoldást. :-)

 

JTD,hűtő ventilátor,második fokozat hiba.

Relét hibát ír az ECU,de a relé működik(kicserélve az egyes fokozatéval),az egyes fokozat szimulálható a Multiecuscan-al,de a kettes nem csinál semmit.

Áthidalva a kettes fokozat reléjét mennek a ventik nagy fordulaton...

A hűtő előtt levő hőérzékelő új(szét volt esve a régi,és ezt gyorsan beszereztem)de ennek cseréje sem oldotta meg a dolgot.

A hiba nem törölhető.

Van valakinek ötlete,hogy mi lehet a gond?

Gondolom,az ECU kapcsolná a második fokozatot,csak azt kéne tudni,minek a jele alapján.

 

 

 

 

 

 

Oktatókappa/2 Creative Commons License 2016.04.10 0 0 72619

Üdv srácok!

Valaki tud segíteni hogy mi lehet a baj?! (2001 es 2.4jtd kappa)

A probléma: gázpedál lenyomásnál megindul az autó majd 1 lyuk keletkezik ahogy nyomom a gázt és megint megindul a kocsi.

Pár napja cseréltünk nagy nyomású szivattyút azon lévő szelepet, közös nyomócsőben lévő szenzort. Alapjárat dadog össze vissza , de néha van alapjárat is rendesen. Jövőhéten több mint valószínű hogy megy diagnosztikára. A gázpedálnak van valami elektronikája vagy érzékelője?

Marklar T ie Creative Commons License 2016.04.09 0 0 72618

Dögös felnik. :)

Előzmény: Kappa20vT (72614)
DonPrego Creative Commons License 2016.04.09 0 0 72617

No ma Pepi mesterrel elmentünk egy körre a vassal: az elhúzást ő nem érzékelte, én is csak hazafelé, egy felmart útszakaszon és utána. Viszont az első futómű felújítása lehet nem sikeredett valami jóra: túl feszes, valami csattogás is van még benne, kormányműnél valami gumiharang is érdekes formában van a helyén. Ezek szerint ez a szilent égetés nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

A fék-kuplung és kormányműben kevés volt az olio, azt pótoltuk.

Lesz még pár köröm vele ...

"The man" Creative Commons License 2016.04.09 0 0 72616

Mindegyiket nem tudom én sem, de az anyós ülés előtti kis ablaknál, ahol most az én problémám volt, ott három vezérlő egység van. Egy zöld, ez az ablakemelés vezérlője, és két fekete. Ezek közül egyik a központi zár vezérlője, a másik pedig a belső világításért felelős.

Előzmény: LanciAdam (72613)
"The man" Creative Commons License 2016.04.09 0 0 72615

Még nem volt időm pontosan behatárolni, honnan került oda folyadék. Azt már felfedeztem, hogy az anyós ülés előtti gumiszőnyegen időnként megjelenik valami folyadék. Először én is arra gondoltam, hogy a fűtőradiátor, de a kiegyenlítőtartálynál nem vettem észre fogyást. Viszont megtapogatva mintha nem tiszta víz lenne. A visszaolvasások közben találtam Mykappa egy régi írását, miszerint nála a szélvédő előtti vályú sérült szigetelése okozott ilyen beázást. Sajnos nálam is van sérülés ezen a gumin. Első körben ezt akarom kicserélni. Most 170 Km után még semmi folyadéknyom nincs a gumiszőnyegen. Még ha aknára tudok állni, megnézném a klíma cseppvizének az elvezetőjét is. GL-SW mondta, hogy annak a dugulása is vezethet oda vizet. Igyekszem a végére járni a dolognak, nehogy újra valami elektronika lássa a kárát.

Előzmény: sutto (72610)
Kappa20vT Creative Commons License 2016.04.09 0 0 72614

Nálunk is beköszöntött a tavasz, felkerültek a nyári gurigák.

 


LanciAdam Creative Commons License 2016.04.09 0 0 72613

Figyelem Kappa szakértők!

 

Egy autóvillamossági kérdésem lenne.

 

Keresek 3 biztosítékot/vezérlőegységet ami:

 

1. az elektromos tükröket szabályozzák,

 

2. a műszerfal világítást szabályozzák,

 

3. a belső világítást szabályozzák (hátul a két oldalsó lámpa+elöl a tetőn a nagy)

 

Sajnos ez a három dolog nem működik. Talán egy vezérlőegység hiba vagy nem. Nem tudom sajnos.

 

Bármiféle választ köszönök!!

sutto Creative Commons License 2016.04.09 0 0 72612

Még sose szedtem szét így lehet igazad van de mintha az ami a motortérben van az a klíma radiátor, a fűtés az a középkonzol alatt van tudtommal...

Előzmény: picifelhö (72611)
picifelhö Creative Commons License 2016.04.09 0 0 72611

A fűtőradiátor a motortérben van,ha az folyik akkor az távozik a kondenzvíz elvezetőn,meg érezhető az utastérben is.

Előzmény: sutto (72610)
sutto Creative Commons License 2016.04.09 0 0 72610

Nem feltétlen beázás inkább a fűtőradiátor szivárgás lesz az ott...

Előzmény: "The man" (72609)
"The man" Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72609

Köszönet GL-SW-nek! Rádugtam a sarukat a tőle kapott ablakemelő vezérlésre, megnyomtam a gombot, és újra működik minden. :) A kappa tovább rója az utakat. Most még egy nagy feladatom lesz kikeresni és megszüntetni a beázást. A régi vezérlőn ugyanis egyértelműen beázás okozta a meghibásodást.

Marklar T ie Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72608

Megvehetnéd azt a coupet is. ;) Aztán elcserélhetnénk a felniket. :D Adnék érte 17" ost  :D

Előzmény: granturismo (72604)
Lönci Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72607

Tudod, hogy nekem, ez (volt) a vesszőparipám, én mindegyik Kappámnak visszaemeltem a fenekét.  Van egy olasz ismerősöm, (bontós természetesen) őriz egy 30e km-es 20VT limót.  A kerék, és a sárvédő perem között elöl-hátul ugyanakkora a távolság. Számomra az az etalon.

Előzmény: granturismo (72604)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72606

Oks ;)

Előzmény: sutto (72603)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72605

Meg a mélynyomót is? :D 

 

Előzmény: granturismo (72602)
granturismo Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72604

Hát ja. Lehet jól látja a Lönci. Tényleg ül, de csak egy kicsit.

 

Limó szemmel ül, Coupe szemmel nem ül.:-)

 

Sajnos ami Coupe-hoz nem nyúltak az máig az mind ilyen mint a 16vt (ami most ismét felkerült a ha.hu-ra):

 

Namost ehhez képest nem ül:-))

Előzmény: granturismo (72602)
sutto Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72603

Probody cartárs már fel is adta ha igaz!  Köszi

Előzmény: Marklar T ie (72599)
granturismo Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72602

Nem, ez szerintem nem ül.

Bár az ülés kezdete az mikor terheletlenül nem ül, de már minimális hátsó terhelésre is erősen ül.

Utána jön az, hogy már terhelés nélkül is ül.

 

Mondjuk érdekes lenne mennyit emelkedik feljebb ha a pótkereket kiveszed.

Előzmény: Marklar T ie (72600)
Lönci Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72601

Ül, de ez még elég kezdeti tünet. Ennél sokkal fáradtabbakat látni az utakon.

Előzmény: Marklar T ie (72600)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72600

Csak feldobnám a témát. Adott a JTD-m. Akkor most ez ül, (hátul) vagy sem. Mert pl a küszöb olyan vízszintesnek látszódik. ;)  

Előzmény: Marklar T ie (72599)
Marklar T ie Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72599

Merre laksz? Épp Újszászon van a TDS egyik gólyalába. (Minta végett) Másik Érden. 

 

Előzmény: sutto (72597)
DonPrego Creative Commons License 2016.04.08 0 0 72598

Egyik fórumtag járt most pórul egy autómata IS250-nel: szervizkönyves autót vett, ő is oda hordta végig. Feljebb akart lépni, elkezdte hirdetni, de egyszer csak tönkrement a váltó. A csavar az volt a dologban, hogy a szerviz már értékesít felújított váltót is (persze 7 számjegyért) és mint kiderült, többen is panaszkodtak, hogy 120e km környékén tönkremegy, de nem ismerik el típushibának. Végül kapott egy bontott váltót 6 számjegyű összegért, szívjon vele a következő tulaj (is).

És akkor még a japók a kevésbé elromlós fajták közé tartoznak. Az a rossz, hogy sokan kérnek tőlem tanácsot milyen autót vegyenek megadott paraméterekkel (pl legutóbb 10 év körüli, 1misi és a suzukinál kicsit vagányabb városi munkábajárós) én meg már csak annyit tudok mondani: ha nem suzuki, akkor csak olyat, amilyet szeretnél. Csajoknak még benyögök egy Yaris I-est ha van ismeretségi körben, ahhoz legalább van kontaktom.

Előzmény: BmS1 (72596)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!