Hát negyed mérföldön úgy megy,mint egy GTR :D Kb. 300 lóerő lehetett,most szerettem volna lemérni.
Anno 60 körül vettem a szettet,kiárusította itthon egy fazon.
Úgy tűnik,ez is lett a motor keresztje. Hiányzik belőle a 2 furat,ami a hengerfalra/dugóra nyomja az olajat. Nem mertem megfúrni,úgy gondoltam a szórt olaj így is elég lesz. Rendellenes kopás a falon minden hengerben,17.000km után.
Most összerakom újrahónolva,de valószínű kell egy másik blokkot csinálnom valamikor.
Lesz egy kis felújítás. 1-es henger szívó szelepnél el volt repedve az ülék,emiatt nem volt ott rendes kompresszió. 3-4-es szívónál szimplán csak tömítetlen volt. Sajnos a henger eléggé tükrös volt,pedig csak 17.000 km van benne. Kézi hónolás után még mindig látszik az alsó-felső holtpont irányváltásnál a gyűrű nyoma.
Március 5.(szombat este) a STRIKE BOWLING-ban, a Budafoki úton, 20:00-22:00-ig van pálya foglalva, előtte igény szerint pizzázás az épületben található Don PEPE vendéglátóipari létesítményben.