Tanácsot szeretnék kérni! Egy 99-es 112 CDI-vel van olyan problémám, hogy pár hete elkezdett szitálni a kormány. Utánanéztem ennek a jelenségnek, hogy féltengely csukló lehet, méghozzá a váltó felől. Alámásztam az autónak a anyós ülés oldalán lévő féltengely belső porvédő gumija szakadt volt, kicseréltem közben néztem a csuklót minimális bemaródás volt rajta.
VISZONT a másik oldalon nagyobb gondok vannak. A kormány oldalán lévő rövidebb féltengelynél ahogy becsatlakozik a váltóból kijövő harang alakú tengelyre, ez az egész tengely lötyög. (a képen jelöltem) Biztos, hogy a váltóból kiálló tengely lötyög, mert levettem a féltengelyt annak a csuklója tökéletes, de a váltó kihajtása az lötyög tengely irányban is, fel-le meg oldalra is. Arra lennék kíváncsi, hogy ez a lötyögés okozza e a kormány szitálását vagy esetleg az a minimális bemaródás a másik oldali csuklón? Valaki esetleg nem találkozott még ilyen lötyögéssel?
személyautón a michelin bevált nekünk. a vitot contival vettük, a nyári már öreg szar és slick volt, arról nem tudtam véleményt alkotni, a téli szettje is egy utolsó szezonos conti, bár telet nem látott, megfelelt az igényeknek.
Árban nem számottevő a különbség. Mostanában -amennyire néztem- a conti elég jól szerepel teszteken. Gondolom nincs nagy különbség, de azért a tapasztalatokra kiváncsi lennék.
Üdv mindenkinek! Gumit vennék a vitora (110d 638 ,7 személyes) de nem tudom eldönteni ,milyent. Illetve,hogy muszáj e a c-s ,vagy elég a 800-1000 kg terhelhetőségü (108 körüli súlyindex)
Kesz vagyok toled! Igy diagnosztizalni. Amint talpon van a bordo vitom, megyek hozzad, viszem az igert palinakakt, de dobok hozza egri bort is, iratom veled a programot es megcsinaltatom veled az allofutest!
:)
de tenyleg ilyen ez a figura. Felhivom a semmibol es mondja hova nyuljak.
112CDI szépen jár alapjáraton, majd elkezd remegni, kerregni (nem csúnyán ,de hallhatóan) ,nyomok gázt,és visszaáll szépen az alapjárat, kis idő után újra csúnyán jár. merre keressem a hibát, az egyik helyi szerelő alapjárati szenzorra gondol ,a másik a kettőstömegű lendkereket okolja a hibajelenségért.
Sziasztok! Eladó 4db 19" Mercedes-re és Audi-ra való német ROD Rondell alufelni, 5x112, 8,5x19 ET 45.
Nagyon szép, hibátlan, sérülésmentes állapotban. Érdeklődni itt, vagy a következő email címen: silvermer@freemail.hu A garnitúra ára : 160.000 Ft Futár az országban bárhová megoldható!
Sziasztok. Valaki nem tudja,hogy Mercedes w202 hogy lehet működésbe hozni a szélvédőmosót? Csak azért mert vagy rossz,vagy az is olyan furimányos,mint az első ködlámpa,hogy ki kell húzni a világításkapcsolót. 4 hónap után jöttem rá,miután láttam egy egy youtube videót. De erről nem találok semmit.
Nem tudok megszabadulni az elektromos hibáktól... 539 vitonál a fűtőmotorral akadt gondom.. Amikor elindítom a fűtőmotort 1-2 fokozatban szépen indul, de egy fél perc után szép lassan leáll. Ha a bekapcsolásnál feltekerem 3-4-be vagy esetleg 5-be, akkor pár másodperc után leáll. Ilyenkor nem is indul újra, csak egy hosszabb idő eltelte után.
Van valakinek ötlete?
Ki kellene cserélni a motort vagy van benne valamilyen fesz-szabályzó vagy megszakító, ami rossz lehet?
Tanácsot szeretnék kérni! Egy 99-es 112 CDI-vel van olyan problémám, hogy pár hete elkezdett szitálni a kormány. Utánanéztem ennek a jelenségnek, hogy féltengely csukló lehet, méghozzá a váltó felől. Alámásztam az autónak a anyós ülés oldalán lévő féltengely belső porvédő gumija szakadt volt, kicseréltem közben néztem a csuklót minimális bemaródás volt rajta.
VISZONT a másik oldalon nagyobb gondok vannak. A kormány oldalán lévő rövidebb féltengelynél ahogy becsatlakozik a váltóból kijövő harang alakú tengelyre, ez az egész tengely lötyög. (a képen jelöltem) Biztos, hogy a váltóból kiálló tengely lötyög, mert levettem a féltengelyt annak a csuklója tökéletes, de a váltó kihajtása az lötyög tengely irányban is, fel-le meg oldalra is. Arra lennék kíváncsi, hogy ez a lötyögés okozza e a kormány szitálását vagy esetleg az a minimális bemaródás a másik oldali csuklón? Valaki esetleg nem találkozott még ilyen lötyögéssel?
Erre a gusztustalan váltó kulissza váltó érzetre van valami megoldás mert kb olyan az érzet mintha szilvalekvárba kotorásznék egy lapockával :DDD és ez még a legjobb azok közül amiket megnéztem vásárlás előtt.
Arról régebben olvastam évekkel ezelőtt hogy a bowdenek gyenge pont, gondolom azzal lehet a gond, mert egy mechanikus váltó nem tud ennyire rosszul kapcsolni
Na mértem egy újat ez csak pálya 110el 517km, és 7.8ra jött ki, na ez már tényleg nem szép, mikor ugyanezt 6literrel csináltam meg a 330D-vel, ugyanazon a kútfejen tankolva, ok az alacsony de még nehezebb 20kg-al, az is láncos motor, befecskendezési evolúcióban is azonos, nem vagyok elégedett , pedig a motorral minden rendben.
A lambdát számolni lehetne, de mivel ezek nem új motorok, még az sem pontosan, de a lényeg füstmentesen jó a lambda füsttel rossz, ami nem azt jelenti hogy rossz is úgy, nekem is volt füstokádó tdi-m, de már kinőttem, most az a technikám hogy egyik kocsimat sem írom füstösre, mert ha egyszer felírnám a powert utána már nem bírnám gyengébben füstmentesen megszokni :D