Keresés

Részletes keresés

pint Creative Commons License 2009.01.06 0 0 697
"Hol itt a tudomanyos vizsgalodas? "

hogyhogy itt? egy bulvárfórumon vársz te tudományos vizsgálódást? azok után, hogy le se szarod a tudományos módszertant és álláspontot?

én nem vagyok fizikus, barátom. én programozó vagyok. én nem fogom neked megvizsgálni ezeket a varázskészülékeket. de éppen erről beszéltem neked: oktalan hőzöngés számon kérni a személyes teljesítményt. a világról képet alkotni a tudomány feladata. ha úgy gondolod, hogy te ebben részt akarsz venni, akkor azt kellett volna, hogy kettesnél jobb jegyet kellett volna csinálni fizikából, majd valamilyen reál egyetemre menni, azt elvégezni, és aztán kutatói munkát vállalni. te ezt elmulasztottad, úgyhogy most már marad a lapátolás.
Előzmény: lllui (695)
pint Creative Commons License 2009.01.06 0 0 696
komolyan ... itt akarsz komoly embereket, meg szinvonalat? egy partner nem tud beszélgetni. ha szinvonalat akarsz, menj át az alternatív energiába, vagy egy-két matematika topikba, a marsosba, stb. ott lehet értelmesen beszélgetni, itt nem. ha ez a fórum adna magára valamit, az ilyen topikokat törölné a fenébe. ez nem tudományos kérdés, nem tudományos téma. nem a beszélgetés szinvonala alacsony, hanem magának a topiknak a szinvonala az.

ezzel nem akarlak megsérteni, nem gondolom, hogy amit csinálsz, az hülyeség. nagyon is helyes dolog küzdeni az áltudomány ellen. de itt komoly beszélgetést ne várj, itt csak a falra lehet a borsót hányni.

még egy utolsó gondolat: kábé hatezerszer elmondtad, hogy 200 kiló üti a markát annak a szakembernek, aki nyilatkozik mellette. reagált valaha egy tompafej is? egyszerűen elengedik a fülük mellett. itt az érvelésnek már nincs tovább terepe.
Előzmény: VEE (694)
lllui Creative Commons License 2009.01.06 0 0 695