Mióta lecseréltettem a nyári gumi + alufelnis garnitúrát téli gumi + acélfelnire, azóta állandóan megjelenik egy hibaüzenet : Reifendruck nichts geprüft - a guminyomás nincs megvizsgálva ??? Gondolom a nem megfelelő guminyomásra utal, mind a 4 kerék villog az ábrán. Ellenőriztem, a nyomás megfelelő, mégis mindig kidobja a hibaüzenetet, korábban alufelninél sosem volt gond.Valakinek valami ötlet?
Nem ködre csak skandináv fény az pedig a tompika...
Mondjuk ha felkapcsolod a tompítottat akkor elvileg el kéne aludnia akkor a ködnek...és utána külön fel. ha tompit leveszed akkor meg automatán fel kellene kapcsolódnia a ködnek. nem egy könnyű játék...
Urak!
Be lehet állítani, hogy csak a ködlámpa működjön a gyújtás ráadásakor, Led-re csere és elvileg így még szinte szabályos is a nappali fény megoldás?
hát nem tudom... az üzemanyag szint jelző is meghibásodott?
A 3.5 liter valóban extrém, nem is állítom hogy élvezhető teljesítmény mellett is ennyi lenne.
Kíváncsi voltam mit tud a szer amit ajánlottak....
Előtte 4,3 volt a nyári legjobb értékem kb 500 km alatt.
Ha ezzel a cuccal normál használat mellett télen (fűtetlen garázs nélkül) 4,8-5 literel el tudok járni ,akkor azt is büszkén fogom referálni. A fogyasztás nem csak attól függ hol használod, hanem milyen nehéz a lábad, milyen stílusban vezetsz.
Kis odafigyeléssel, jelentős mértékben lehet negatív irányba "befolyásolni" a fogyasztást.
Én rendszeresen használom a tempomatot. 90km/h-nál 4,2 litert mutat, 85km/h-nál éppen 2000 fordulat alatt 3,5 litert. A nyáron Róma oda-vissza 2500 km vegyesen 5 liter volt, igaz pályán átlag 130 km/h.
Ez lesz az első telem dizellel. Normális, ha ilyenkor hidegen a motor hangosabban zenél? Ha bemelegszik, gyönyörű dizel muzsika. :)
Hát, igen,-hogy rohadjanak meg. És még a kommenyistákat sem lehet szidni. Egyébként igaz, hogy rosszabbul élünk, mint négy éve, de jobban, mint négy év múlva fogunk! Azt meg nem győzöm hangsúlyozni, hogy a fedcomp. csal,-méréseim szerint egy literrel,-és persze lefelé. Úgyhogy csak a telitank-lótifuti-telitank mérés a hiteles, hacsak nem önmagát akarja ámitani az ember. Az meg felesleges, arra ott van a Vezér-karunk.:-)
Nekem a 2l-es benzines így a hidegben vegyesben 7-7,5, főként városban, tempósan. Nem vagyok messze a ti fogyasztásotoktól, és ha ilyen szépen alakulnak az üzemanyag árak, még a végén egálban leszünk. :-)
Egyszer az én c5 1.6 Hdi-m is be volt rúgva és valami lehetetlen alacsony értéket mutatott. Aztán szép lassan kijózanodott, és beállt 4.8-ra. Ami hiteles méréseim szerint 5.8l/ 100km. Úgyhogy várj, elmúlik neki..:-)
Nem tudom, hogy kinek milyen lehetőségei vannak, hogyan használhatja az autóját. Én 80% város 20% országút használom, de eddig 6 l alá nem tudtam menni fogyasztásban. Tempós vezetés mellett 6-6,1 literes fogyasztás van, az istenért nem megy lejjebb. 1.6 Hdi.
Amikor meg a szuperkíméletes módot választottam, akkor ment véletlenül 5,9 l-re.
Szia Martn1sw! Én Budapest aglomerációjában lakom. Budapest belvárosába ritkán megyek be, szinte fehér holló. Általában itt kint vagy normál országúton illetve az MO-on használom az autót. A sebességem változó -forgami viszonyok függvénye, de nem csiga-biga vagyok. MO-on tempomat 110 Km/h. Jellemző fogyasztási adtok, hogy amig dolgoztam, addig nap mint nap a 4-es út, Ferihegyi gyorsforgalmi volt a program, itt nyáron 5, télen 5,5 L. körűl fogyasztott. Idén nyáron 3500 Km-t vontattam vele lakókocsit (üresen 650 Kg) az átlag 8 L. volt. A vontatási sebességem 70-90 Km/h volt. Üdvözlet: birobandi
Hiszi-nem hiszi,ez van ! ezt az adatot már többen mérték,tehát lehet valami alapja ! egyébként ha megnézzük a gyári adatokat,azok sem nagyon térnek el ,az említett méréseknél.(4.6l-5.6l/100km.) s itt kizárólag az 1.6 hdi (109le ) motorról beszélünk. a common-rail technikának köszönhetően a gázolajat olyan finom részekre bontja a magasnyomású befecskendező rendszer,hogy az égés még tökéletesebb s így kevesebb üzemanyagot használ el !!! s mégegyszer mondom a vezetési stílus nagyon sokat számít ! ezalatt nem a nyugdíjas tempot értem ,hanem a normális használatot. én sem hittem el, míg nem tapasztaltam !
Nos nem tagadom nehezen hiszem el. Már mint fizikailag. Én autókkal foglalkozom és Fuel Safe azaz üzemanyag megtakarítási rendszereket is szerelünk, értékesítünk. Sokféle autóba, szinte nem láttam még 4.x átlagot (computerben) legyen az bármilyen autó. Persze egy időben az 1.9 pdtdi passat tulajok között volt divat a 4.x literezés.
Egy biztos ha valóban városban is tolod (és nem kisvárosaban dugo gáz fék araszól) akkor valami hihetettlen a lábad. És 2-3 km városi etapokat kizárt hogy mész vele hideg motorral. Nekem ebben az esetbe finom gyorsításnál is 10 felett mutat a pillanatnyi. Egyébként a HDI motor 2000rpm felett kevesebbet eszik mint alatta, így ezen az adaton is meg vagyok lepve. Mi lenne ha 2000-2300 között használnád.