Tiszteletem Kassaiba! Ugyan ilyen problémával küzdöttem én is mindent kicseréltem mégsem tudtam alapjáratot állítani végül levettem a hengerfejet és a hengert a henger talp tömitést kicseréltem szerelőpasztával raktam rá és a hengerfejet becsiszoltam finom papirral tömítést szintén pasztával raktam rá azóta tökéletes. Betegségük ezeknek hogy deformálodik a hengerfej és farsot kap.
Kedves fórumtársak. Került hozzám egy bangma 2t benzinmotoros kerékpár felújításra de akadt vele egy kis problémám. Megvettem a típushoz a semmiringeket és csapágyat, tömítés szetettet és ki is cseréltem előírás szerűen. A blokk pöccre indul de, nincs alapjárat, a fordulatszámot növelni csak szívatóval vagy hirtelen magas fordulat esetén nagy gázzal (gázkar) hajlandó. Valaki tudna segíteni ez ügyben?
Üdv! A képeken látható 2t bangma járműveket cserélném jó állapotú 4 t re mind a kettő működik kisebb beállításokat karburátor takarítást igényelnek helyileg Szeged a fekete nagyon szép állapotú keveset futott.
Azért azzal tisztában vagy, hogy az már segédmotor és nem a robbanómotoros kerékpár kategória?Fogyasztást nem tudok mert nekem nincs.Egy távoli ismerősnek javítottam,egy havernak is van ő 15km ről jár ki a birtokra, de nem minden nap.Ahogy láttam nem mindegy milyen bringára van ráépítve.
hello sziasztok szeretnek vasarolni egy dongo motort es olyan kerdesem lenne hogy menyi re megbizhatoak es menyire birjak ? Munkaba szeretnek vele jarni meg hetvegente bartnomekhez az oda visza 60 km er h birja a hosszabn utakat ? Es menyi a fogyasztása ? Válaszokat elore is koszonom
Rángatott a motorom tankolás után,ki lett takarítva a karburátor.Azóta nem akar beindulni a motor.Akkumlátort feltöltöttem az öninditázáshoz.Megnéztem a gyertyát szikrát adja,inditózás után ha kivettem a gyertyát,akkor fényes volt.Inditózás közben olyan
durrogó hangot ad mint ha lőnének,de nem akar beindulni.Lehetséges a gyertya hiba attól függetlenül ,hogy adja a szikrát?
Sziasztok! A napokban vásároltam egy bangma 2 t kis gépet jön megy motorikusan elfogadható de lenne rajta mit csinálni....ami a leg fontosabb lenne az a felfüggesztés átalakítása ill. a blokk fixállása mert azért érezni hogy ott gondok vannak.Szegeden keresnék hozzá értő szakit aki rendbe tenné.
De csak nem az én nevemen fut az internet és ezt hozza föl levelező címnek..Nyugodtan írhatod,hogy kb. egy babettához képest milyen.Azért ahhoz viszonyítanám mert most az van de már elég régi és újítani akarok de nem száguldozni abból már kinőttem amúgy voltak komolyabb motorjaim is anno.Amúgy már sikerült az adatokat megszerezni de mivel írtad,hogy nektek van én a gyakorlati részére vagyok kíváncsi hisz az elmélet és a gyakorlat sok esetben eltér.Nos ennyit akartam.
Köszönöm a választ de csak nem írtál konkrétumot amire kíváncsi lennék.Nos nekem van egy 1982 kettes évjáratú babettám amit kissé kipofoztam és ehhez viszonyításként akartam megtudni milyen is a ez műszer.Tulajdonképpen bérlakásban lakom és van kb.7 kilométerre egy telkem ahová igen sűrűn kijárok.Mivel a tárolás is szűkös azért szeretnék egy ekkora kis gépet illetve kinőttem már a motorozós korszakot és elég lenne egy olyas valami amit nem kell tekerni és viszonylag elfogadható is.Amúgy a tárolás valamint a szerelés miatt sem akarok robogót venni hisz kicsi a hely és a robogó burkolatával csak a szarakodás van ha szerelni kell.Magyarul egy babettához hasonlót szeretnék és ahogy nézem ez olyasmi csak igen homályosan van leírva mit tud azért írtam,viszonyításként a babettát.Szóval a babettám teljesítménye 1,3KW ennek a műszernek 0,3kW papíron és azt szeretném tudni ,ha a fojtást bejáratás után levenném tudna e produkálni annyit mint a mostani matuzsálemem.Ha igen akkor az nekem megfelelne és azért kérdeztelek volna.Ja még csak annyit kb 100 kg vagyok a babettám max. 40-45 megy és nem kell induláskor rásegíteni pedállal mikor elindulok.Tudja e ezeket a z tech 35 ami nektek van?Kösz a választ előre is.
Nos pont a lényegen a motoron változtattak.Már nem nyomórudas szelep emelés, hanem láncos.Egy jó kis honda klón blokk amiből kivették a több sebességes váltót és kuplungot, helyette kapott egy automata kuplungot és fojtásokat így született a robbanómotoros kerékpár.A gyújtás elektronika 30- nál tilt.Az asszony használja és nem panaszkodik, ha többet szeretnél miért akarsz bringát?Miért nem egy normál robogó, vagy egy ezres sport motor?Mint közösségi oldalt bár ki olvassa, de nem mindenkinek van imél címe :-((
Helló!Tudom,hogy nem azt írták csak a kép ezt mutatja.Viszont 48ccm hengert írnak de másik oldalakon 35 ccm.Ez is érdekes.Én csak arra lennék kíváncsi.hogy valóban hány köbcentis és gyakorlatban mit tud.Mondjuk tudja e azt produkálni mint egy jó babetta a 49 köbcentis hengerével.A videót én is láttam de az sokat nem árul el csak annyit,hogy valóban szépen jár álló helyzetben.Írtad,hogy kaptatok de pontosan milyet azt nem írtad mivel a legújabb is úgy néz ki mint az elődje csak a motoron változtattak állítólag.Megköszönném ha tudnál pár konkrétumot írni arról amit ti kaptatok pl:sebesség fojtás nélkül ,hány köbcentis a moci, kb az ereje a babettához képest vagy egy hasonló kismotorhoz tehát hogyan viselkedik gyakorlatban.Előre is köszönöm.
Sehol nem írják, hogy max:90 km/h.Az oldalukon azt írja 300W 25Km/h mert le van folytva, hogy bicikli kategória legyen.A kilóméter óra meg azt a célt szolgálja,amit el is értek vele.Adott esetben a rend őre is ezt nézi és kellemetlen kérdéseket tehet fel.Nos ezt a típust vettük kaptuk tavaly nyáron igaz nem ebből a kereskedésből, kellemes meglepetés volt a blokk.A kilóméter óra még nem mutat ilyen sokat de szépen csendben dolgozik.
A www.elektromoskerékpár.eu oldalon a képen látható km. órákkal felszerelt mobicajokat hírdetnek max:90 km/h. Ha esetleg valaki onnan rendelt és használja írhatna róla , bővebb információt ,hogyan üzemel gyakorlatban netalán pár képet róla.Még csak annyit a Z tech hivatalos honlapon 35ccm itt pedig 48 ccm .Mi lehet az igazság.Kösz előre is.