Akadozó benzinellátási gondok egyik forrása lehet, hogy a tank béli üledék eltömíti a benzinszivattyú szűrőjét. Ez főleg alacsony benzinszintnél jelentkezik, mert akkor az üledékes benzin könnyeben jut a szivattyú közelébe. Ilyenkor produkálhat olyan jelenséget, hogy amikor éppen megmozdul a kocsi valamilyen irányba az üledék elsodródik a benzinnel együtti és a szivattyúszűrő szabadon szívhat. Aztán meg visszasodródik és az üledék a szűrőhöz jutva és eltömíti azt. A külső benzinszűrő cseréje ilyenkor hiábavaló, hiszen még előtte- a tankban van a probléma. Egyetlen megoldás a tankbéli benzinszivattyú szűrőjének megtisztítása, illetve a tank leeresztése és kimosása.
Üdv. Próbálj meg egy gyújtásbeállítást. Vezérműszíj szakadás után hengerfejet síkoltattam+1 szelepet kellett cserélni. A gyújtás elállítódott és nem akart 30nál többet menni. Gyújtásállítás után helyre jött. Egyébként azt mondják az opel motort nem szabad fúratni.
Nekem az a problémám hogy (opel astra C14NZ) Amikor az üzemanyag mérő 1/4 alá megy akkor azt csinálja hogy néha felpörög a motor, volt már olyan, hogy nem kellett gázt adnom mert ment magától és van olyan is hogy amikor elindulok vele akkor el kezd rángatni és kanyar után újra rángat amikor fékezek le akar állni, az üzemanyagszűrő ki lett cserélve ,a légszűrő is (hátha attól csinálja) még régebben az üzemanyagszivattyú is ki lett csernélve és még mindíg baszakszik a légszűrőnek a csöve eg van szakadva, lehet hogy koszt szív be és azért csinálja?
Hali.. olyan problémám lenne, hogy műszaki vizsga után pár órával elkezdett rángatni alapjáraton csak éppen döcög rángat.. a 3. henger gyertyája kormos.. kivettem kicseréltem, a jelenség ugyan az.. a motorhiba jelzője világít.egr szelep kábelját lehúztam, visszatettem a lámpa elaludt de ugyanúgy rángat kormos a gyertya. de csak az az egy a többi szuper...miért csak az az egy rossz??? köszi a segítséget. ez egy g astra amúgy
Az a problémám,hogy alig megy,torpan és sokat eszik.Tavaj lett a motor felújítva megfúrva hüvelyezve.Azóta gyengébb lett.Nem tudom mi lehet a baja.A gyújtáselosztó érintkezői kicsit el vannak égve.Ettől lehet roszz?Vagy a gyújtókábelek??? Tegnap mentem hosszabb útra 120 volt a vége többet nem ment.Mi lehet a baj???Kérlek titeket ,ha tudtok segítsetek.Válaszokat köszönöm.
Eladó 2002-es évjáratú Opel Astra G 1.2! Főbb jellemzők: - 122 000 km - elektromos első ablak - elektromos tükör - klíma - rádiós magnó - szervizkönyv - törzskönyv - garázsban tartott - első tulajdonos
Furcsa problémám adódott!8 éve van különböző Opelem de ilyennel még nem találkoztam. Astra 1.7Td nem isuzu, nemrég vásároltam és a következőt produkálja illetve nem produkálja! Indítás után nem gerjed fel a generátor. A töltésvisszajelző abszolút nem világit pedig nincs kiégve. Tudom hogy ezen keresztül kellene neki felgerjedni és alapvetően az lehet a gond hogy a lámpa nem világit. Nagyobb gázadásnál el kezd tölteni amikor a fordulatszámmérő is elindul és utána a leállításig semmi gond vele. Találkozott már valaki ilyen hibával? Hol keressem a hibát? Érdekesség képen az olajnyomás lámpám sem világit pedig a gomba ki lett cserélve! Köszi a válaszokat!
G Astra 1.2 láncos motor 1-es henger gyertyaképe fekete a többi világos őzbarna, a motor egyenletlenül jár, néha kihagy. Hogyan lehet kiszürni, hogy elektromos és melyik elem vagy pl. gyűrű tömítetlenségi a hiba házi módszerkkel. A trafósor cserélve lett egy használtra,de elvileg jóra, nincs változás (lehet, hogy ez sem jó) EGR szelep pucolás, csere tervezve, folyamatban ( a régit amit kicserélt elkértem a mestertől és kipucoltam ), de szerintem ez sem oldja meg teljesen a problémát.
Nekem egy Opel Astra f -em van 96-os C14Nz -m van és ha a benzin n1/4 alá megy akkor el kezd rángatni az alapjárat is néha leesik és utána felpörög és fékezésnél is néha leáll a motor de néha menet közben is és erre szeretnék megoldást találni, az AC is ki lett cserélve de ugyan ez a jelenség...
A gázolajszűrőnél (a motortérben) kell kihuzni a csövet, ami a tank felől jön, arra teszel egy vékony gumicsövet és megszívod, persze a kannát az özemanyag tartálytól lentebb kell tenni, és mind lejön!!!!! Jó munkát:)
2 :szűrő előtt leveszed a csövet ,1 mipolánnal +toldod és cumi:-) a cső vége a tanktól legyen lentebb , vagy fel tolsz 1 padkára vagy árokparton a kanna az árokban
Sziasztok ! HEEELP ! Nagy madár voltam mert a diesel astrába bezint tankoltam. Szerencsére nem inditottam el, de kiszívni sem sikerült a benzint így ott hagytam a kúton. Van valakinek ötlete, hogyan szedjem ki a benyot ?
2004 astra H 1.7cdti . Az a gondom, hogy egyszerüen nem tölt a generátor. Egyszer már volt cserélve, de egy évet birt ez is .. Még nem szedtem szét, de az előzőnek a fesszabályzója volt meghalva. Járt-e már igy valaki??? Esetleg a kocsi nyírná ki a generátort??? Létezik ilyesmi???? Köszi...
Nekem egy 2000.-es évjáratú 1.7 DTI G Astrám van 157000 km-el. Eddig elégedett voltam Vele mind a fogyasztást mind az egyéb komfortot idesorolva. A mostani helyzet nem a legjobb. A töltés lámpám elég sokszor kigyullad már indulásnál és legtöbbször mikor fékezem. Nem tudom mi lehet a hiba oka. A másik pedig a kipufogószelepem is rosszalkodik. Mennyibe kerül egy után gyártott cucc. Tudnátok segíteni ?