lehet , hogy így van, de én még nem láttam, hogy ez működött volna.
feltételezem, hogy nem működik a távirányító, kulccsal kinyitod, de csak a sofőr ajtaját nyitja ki. a műszerfal tetején villog a piros led, elfordítod a kulcsot, és kéri az ekát.
ha ez mind igaz, amit leírtam, és ha 99-es a masina, akkor amikor startolni próbálsz és kiírja hogy kéri az ekát, valszeg ki írja, hogy press remote, de ha németül. akkor lehet hogy nem tudod mit akar, mert németül nagyon kacifántosan van és ráadásul rövidítve - nyomd meg a zárás és a nyitás gombot, és ha jó a zárad, akkor ki kell hogy nyissa a központi zárat és voilá.
irtak a neten, hogy az eka helyett lehet azt, hogy leveszed az akkusarut II pozicioba (gyujtás) rakod a kulcsot és akkor vissza az akksit. Ekkor elvben iditania kéne de szart se csinál.
Disco2 TD5, azt hiszem valamelyik görgő megadta magát a szíjrendszerben (nyiszorog és égett gumiszagszerűt érzek), de a sötétben nem látok semmit, ezért nem tudtam még megnézni, de türelmetlen is vagyok. Van valami tipikus pont, ahol ez gyakori?
nem tudm mi az a key position II, de ha startolni próbálsz, akkor ki kéne hogy írja, hogy press remote. ilyenkor meg kell nyomni a gombot a kulcson, benne a gyújtáskapcsolóban. többször is meg kell próbálni, van hogy csak ötödszörre sikerül.
ha kiírja hogy press remote, de nem működik egyáltalán (nagyon sokadikra sem), akkor valami bibi lehet a zár körül. vagy pedig a zár és a becm közti kommunikációban.
hát ha tényleg megy a kompresszor, akkor lehet hogy fel kell ujítani. egy teflon, vagy milyen gyűrű van benne, ami elkophat és cserélni kell. másrészt, az EAS üzemi nyomása 10 bar, a kompresszor 8,5 bar alatt kapcsol be, de nem arra tervezték, hogy folyamatosan menjen. ha valahol szökik a levegő az tönkre teszi a folyamatos működés miatt.
nézd meg milyen erősen szív a kompresszor, ha rendben van, lehet tovább keresni. ha sehol nem ereszt, akkor még mindig el lehet játszani a szelepekkel, hogy rendesen működnek e. a wilson féle programmal.
köszönöm szépen Pooh kapitàny úr!Holnap megyek haza és bontok meg nézem.Még a két legolcsobb dolog ami ha màkom van azok lesznek a hibàk.Oda nyomtam a fülem mikor jàrt a motor és berreget meg kèzzel is èreztem,hogy dolgozik.Holnap kiszedem.Ha felujitàs kell neki,akkor annak van valami làttható jele,?
Itt vannak olyanok, akinek volt, olyan is akinek van, és természetesen a többi meg szeretne ilyet, úgyhogy jöhetnek a kérdéseid, kiagyaljuk a problémáidat :)
Nem hiszem, hogy a kábellel van a gond, mert 900 ohmot mértem a csatlakozón, ami tökéletes, mindkét szenzornál azt láttam, hogy egy kicsit kijjebb vannak. Valószínűleg a belső bronz betét nem megfelelő, kicsit ki kell csiszolni, hogy beljebb menjen, előtte megnézem, hogy meddig lehet beletolni, az sem jó ha ricnik ledarálják.
Van még pár cucc a listámon, amit beszerzek, van egy beágyazott számítógépem linuxal és RS485-el, azt majd szépen ráidomítom CAN buszra, utána olyan analízisek és szimulációkat tudok csinálni, hogy az csuda. Persze erre vannak kész kütyűk, de a saját fejlesztés mindig élvezetesebb, persze, ha beindul. Már elkezdtem a környezetemben lévő kocsik szkennelését, felveszem azokat a karakterisztikákat, amik jellemzőek, ha valami gikszer van, akkor majd össze tudom hasonlítani. Szóval jól elvagyok.......
a végén lévők elöl és hátul is a saját oldalukra mennek, de két belső mind a két oldalon keresztbe megy. ez a Thor verziónál, a GEMS pedig pont fordítva.
kipróbáltam, hogy mind a két soron kikapcsoltam a belső gáz injektorokat, és a motor ugyanúgy működött mind eddig (ha a többit kapcsoltam ki, akkor érezhetően kihagyott). gyakorlatilag tehát gázon négy hengeren járom? ez azért érdekes, mert a múltkoriban durván két tonnát húztam haza ( 1 tonna volt az utifuti üres súlya, egy hajó kb 700 kg meg egy vas állvány, az is olyan 2-250 kiló lehetett) hegyen-völgyön, Bakonyban Csesznek felé, és a P38 meg sem sem érezte a súlytöbbletet.
vagy pedig a gáz, mivel már ott van a szívócsőben, csak vár egy kicsit, amíg a szelep nyit, és utána simán elég/robban? mint pl. egy rosszul beállított karburátor? de akkor miért érezni annyira, ha kikapcsolom az injektort?
De lehet esztergálni. Nagyon sima cucc kell, mert ebben nincs csapágy, mivel lassan forog.
Az enyém is ennek lett az áldozata. Még nem tudom, milyen állapotban lehet. A tengelyt etették-e meg, vagy amibe dugni kell, de kanyarban darál. El nem adom, csak, ha jó a tengely, akkor azt odadom, a többi mén a szemétbe, gondolom a hülyék előttem a fogaskerekeket már lenyalatták. ....Kivéve, ha hézagolással helyrehozható a kár, de szerintem kuka.
Viszont csak akkor derül ki, ha eljutok vele szerelőhöz, hogy megszakértse. Kivenni sem akarom, az ő fülével sasolja meg milyen, oszt megmondja mit merre.
Oszt' még én vagyok perverz kütyümániás-elektron-buzi! A gyerek kapott egy fagyit, apu meg egy PicoScope-ot, az egyenlő bánásmód jegyében! ;)
Hol mérted a gyenge jelet? Ha nem az általad vázolt pozíció-problémából adódik a kis amplitúdó, nem lehet, hogy valahol a drótozásban eszi meg egy nem kalkulált ellenállás?
Váltóhoz kellene alkatrész és nagyon jó áraik vannak.
Konkrétan ez az alkatrész kellene:
A cikkszáma FTC4622 ( a rajta lévő FTC4247-et sehol nem lehet találni )
A landy-nál megvígasztaltak, hogy újban 150eFt.
Esetleg valakinek van bontott váltója amiben jó ez az alkatrész ( ez a váltó léptető tengely végén levő csukló amibe a váltókar alsó része belecsúszik )