Szia Martn1sw! Szerény megitélésem szerint az 1,6 HDI egy igen eltalált szerkezet. HDI sorozat általában sikeres, s ezen belűl is a 9HZ egyik legjobban sikerűlt konstrukció. Nyilvánvalóan nem tökéletes, mert a műszaki fejlesztések, mindig kompromisszumokon alapúlnak, ez is. Vannak érzékeny pontjai -általában a HDI-nek, a FAP és a turbó. Ezek is bizonyos játékszabályok betartása mellett nagy biztonsággal üzemeltethetők. Tény, hogy a fejlődés nem áll meg, és a PSA-nak is fel kell kötni a fehérnaműt, ha versenyben akar maradni. Láttam egy BMW tesztet, 2-es dizel, 180 lovacska és 4L-es országúti fogyasztás. Lehet vitatkozni azon, hogy a 110 LE kevés vagy elég a 1450 kg. körűli tömeghez, én azt tudom, hogy lakókocsit húztam át vele az Olasz-Francia Alpokon (Tende) és semmi baja nem lett az autónak. Üdvözlet: birobandi
Igen erre a kettőre gondoltam én is!A regenerálást az autóm 500-600-km között végzi.Ahogy olvasgatom az ideális.A tartályban 3 liter folyadék van a Peugeot Planet szerint.Részecskeszürő tisztitásra gondoltam,de a Peugeotnál a szerelő azt mondta,hogy 10km után újra tele rakom korommal felesleges.Most a legutolsó regenerálásnál bedobott egy Depollution System Fault-s és nem gyorsult az autó.A héten megyek kiolvastatni.
Nem teljesen de feltételeztem, hogy belváros. (hídból) Én mindig azt a fogyasztást nézem amit valóban ad az autó. Úgy vezetek ahogy kényelmes. Erőltettve nyilván nyerhetnék pár decit talán. De annyit meg nem megyek, hogy ebből gazdagodjak meg.
más.
Itt folyamatosan sokan panaszkodnak az 1.6 hdi re motorproblémák miatt. Nekem most van 155.000 km és semmi gondom. Nem tudom lehet túl van húzva az 1.6 vagy nehéz neki a kasztni. De hiába 4.x a fogyasztás ha sokba kerül a javítgatás. De ez csak egy meglátás mert ritkán olvasom, hogy a 2.0 val baj van. Vagy csak én nézem ritkán a fórumot ?
Ha figyelsz az autódra egy idő után megtanulod a váltót és ő téged. Ezért ott vált el ahol te akarod. Ez csak gázadagolás kérdése. Az viszont tény hogy 1600 alatt nem vált el. De akkor még a turbó sem működik és nem alakul ki a fogyasztásilag optimális nyomás.
Szia Martn1sw! Nem tudom mennyire ismered az általam leírt útvonalat, itt Vasárnap szinte folyamatosan lehet haladni, legalább is ha figyelsz a forgalom ritmusára. Remélem nem feltételezed, hogy mást írtam le, mint ami a valóság, miért tenném? Hétköznap csúcs időben, szetrintem ez kb. 5,7-es fogyasztást mutatott volna és 20 körüli átlagsebességet. Még annyit tennék hozzá, hogy egész életemet közlekedésben töltöttem, valami talán ragadt rám a koszon kívűl is. :) Üdvözlettel: birobandi
Azon már túl vagyok voltam a Peugeot szervízben 3órán keresztül nézték azt mondták minden rendben ők a porlasztót nézetnék meg.Kaptam is rá ajánlatot (50000)-ért megnézik.Na én megnézettem ennek a 10%-ért és minden ok.Valami szaki kellene aki ért is hozzá!
Csak a 38km/h átlagsebesség furcsálom egy budapesti forgalomban. Az én adatom 250km Debrecenben csak város. És itt azért még kissebb a forgalom és kevesebb a lámpa. Ennek ellenére nekem így is csak 24km/h. Ez érdekes.
Sziasztok! Az 1,6 HDI mai (Vasárnap) produktuma. Kizárólag Budapest. Útvonal: XVII. Pesti út-Keresztúri út-Kerepesi út- Rákoczi út-Erzsébet Híd-Krisztina Krt.-Városmajor utca-Szilágyi Erzsébet fasor-Hűvösvölgyi út-Hüvösvölgy. Ugyan ez visszafelé is. A számítógép többszöri ellenőrzésem szerint 10-12 %-ot csal, de ez akkor is egy értékelhető fogyasztás. Persze rosszabb, mint Viktoré, de adalék nélkűl. Üdvözlet: birobandi
Szia ma9net! Sőt még azzal a jó hirrel is szolgálhatok, hogy ha visszakerűlnek a jeladós kerekek, nem kell semmit csinálnod, önmagát inicializálja. Üdvözlet: birobandi
Mióta lecseréltettem a nyári gumi + alufelnis garnitúrát téli gumi + acélfelnire, azóta állandóan megjelenik egy hibaüzenet : Reifendruck nichts geprüft - a guminyomás nincs megvizsgálva ??? Gondolom a nem megfelelő guminyomásra utal, mind a 4 kerék villog az ábrán. Ellenőriztem, a nyomás megfelelő, mégis mindig kidobja a hibaüzenetet, korábban alufelninél sosem volt gond.Valakinek valami ötlet?
Nem ködre csak skandináv fény az pedig a tompika...
Mondjuk ha felkapcsolod a tompítottat akkor elvileg el kéne aludnia akkor a ködnek...és utána külön fel. ha tompit leveszed akkor meg automatán fel kellene kapcsolódnia a ködnek. nem egy könnyű játék...
Urak!
Be lehet állítani, hogy csak a ködlámpa működjön a gyújtás ráadásakor, Led-re csere és elvileg így még szinte szabályos is a nappali fény megoldás?