Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tulipanjimi Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20255

Értem!

Ilyenkor viszont izzítani nem szabad, ha jól tudom. Jól tudom?

 

 

Előzmény: endrebá (20254)
endrebá Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20254

Méér lenen béna kérdés...?

A dekomp a gyönge akksinak vagy a félhalott önindítónak segít a kemény teleken, hogy könnyen kezdhesse tekerni a motort. Mikor elengeded a kart akkorra már van lendülete a lendkeréknek-főtengelynek - aztán vagy beindul, vagy nem.

  Használat :

- Húzod a kart - valaki más indítózik...

- elengeded a kart - az indítózás marad...

- indul a motor-indítózás abbamarad.

Előzmény: tulipanjimi (20247)
endrebá Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20253

Kedves Antink, sajnos a tank egy elég gyönge pontja a fennmaradt műemlékeknek - újat meg nehéz venni hozzá.

Kettőszáz liternyi gázolajat mindenképpen kell hullámtörőzni, mert anélkül feszt köpködné a zárósapka szuszogónyílásán, amit esetleg tudok ajánlani, hogy egy klubelnöki látogatásban kellene résztvenned amit ő is tank-ügyben tesz...

  A látogatás második fő oka Vilinknek is egy D4KB tank lesz (kettő van egy farakás tetején), a gazda pedig éppen olyan  "aranyember" mint itt dél-Zalában az a kedves földim...

Tetszeni fog neked is a három kisdutrája, az önellátó mintagazdasága, meg a végigdolgozott élete...

Magánban megírom az apraját - nem kötöm a széles olvasóközönség orrára...

 

:-)))))

Előzmény: pléhúsz (20246)
endrebá Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20252

No bátyám... lassan kollegának kell szólítsam - én ugyanis mozdonyvezető vagyok.

 

Kanyarodáskor nem szokott probléma lenni hogy a második kocsi már nagyon más íven fut mint a vontató?  (kerítést még nem hordatott el a szerelvénnyel?)

Előzmény: Öregdömperes (20236)
endrebá Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20251

...azért haladsz olyan lassan Józsi, mert nem ismered a "megalkuvás" szót... :-))))

 

Ja, meg mert egyedül vagy ekkora rengeteg felület ellen.

Ami viszont elkészül, az olyan szép, hogy én biztos nem tettem volna rá egy szem festéket se, mert szerintem fémszínűen sokkal mutatósabb mint a szivárvány bármely más színéban.

Előzmény: Penett (20228)
pléhúsz Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20250

Persze ez nem egy eredeti, autentikus megoldás, de én egy Dutra felhasználó vagyok, ipari emlék gyilkos, nem restaurátor.

Ha eljut az anyag a tápszivattyúig, az már álomnak mondható, akkor teljesen felesleges ilyen drasztikus megoldás.

Előzmény: joebatyo (20249)
joebatyo Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20249

Ezzel a megoldással biztosan kijön egyszer az összes szmötyi a tankból.

Egyelöre annyira nem tetszett meg, hogy lemásoljam :)

Nálunk is idöröl idöre az AC rézszüröje megtelik az általad említett vörös cuccal.

Azaz elég hamar.

Én elöször még a tápszivattyú elé teszek majd vmi ülepítös szüröt.

Ahogy mondod, szabályosan bizsergetö érzést biztosít a Dutra 1000,

mind testileg, mind lelkileg.

A testi részét a rezonancia biztosítja, de így szeretjük :)

4 hengeres motor az tényleg vicces lehet a nagytestübe, ám egy más tipusú

ugyancsak 6 hengeres az biztosan megállja a helyét :)

Előzmény: pléhúsz (20248)
pléhúsz Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20248

Hogy érthetőbb legyek, itt a tankból nem bírt kijönni az anyag, nem a szűrés minőségével van gond.

Kókányolás álá pléhúsz. Nem az én ötletem, csak tovább fejlesztettem. A Steyr Dutrám érkezett így. Sokáig azt hittem gyári, a hegesztést nézve árulkodik, hogy sufni tuning.

tulipanjimi Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20247

Üdvözlök mindenkit!

 

Azt szeretném megkérdezni, hogy a dutrán a dekompresszort hogyan kell szakszerűen használni? Ha ezzel akarom beindítani az ue 28-asom. Illetve, az is érdekellne, hogy amikor ezt használom indításkor mi is történik?

Lehet béna a kérdés, de most tanulgatom ezeket, illetve ismerkedem az ue 28-assal. 

 

Szép napot mindenkinek!

pléhúsz Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20246

Kedves Endrém, nem azért hogy ellenkezzek, mert azért te nagy mekkmester vagy. Amit leírtál a tank pucolásról, igaz lehet a világ traktor tankjaira. Amiről én beszéltem, az D4KB tank, amely 200 l és olyan labirint van benne, mint 100 ha kukoricásban. Az én tankom, mikor befejezte Csipkerózsika álmát, azzal kezdte, hogy fenék kivágva, kiszakadt lamellák kivéve, gőzborotvázás, gyakori meleg-hidegvízes mosás. Egy darabig nem volt gond, amig a tartályban cuppanó gázolaj nem kezdte el oldani a hullámtörőkről, a 40 évvel ezelőtti gázolaj üledékét és nem is tudom mit, olyan mint a falevél, sárga festékmaradványnak tűnő, kézzel elmálik mint az agyag. Gondoltam egyszer csak elfogy belőle a reták, nem és nem. Az eredeti búvárcsövet kompresszorral is alig bírtam átjárhatóvá tenni. Most mekkeltem rá egy üllepítőt, bízom hogy mostmár kifogok rajta.

 

Nagy feltünést kelt az 1000-es, ha elindulok vele gályázni valamit. Azért növelem a sutyerák traktorosok egójukat, hogy soronként megállok szerelni az öreg vasat, ami valójában csak szűrő pucolás. Mindezek ellenére egy csoda gép, én nagyon bele szerelmesedtem, az erőtartalék ami van ebben a 6 hengeres Csepel motorban, az bizsergető. Most egy nagy Dutra IFA motorral, vagy valami más hebrigálttal, hát szerintem vicces.

Előzmény: endrebá (20204)
pléhúsz Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20245

HÚÚÚÚÚÚ!!! Csak csendesen mutatja magát talikon, s a bomba meg kíméletlen homokszórás nélküli restaurálással készül a szerájban. Maxim grat.

 

Üzenet a Medvés haverunknak:

A Szent Szadai Termékről. Finom, remek darab. Miből készülhetett?

Szerintem a birs-málna-szamóca-bogyósgyümölcs mentén futhat, amire én tippelnék, fa eper?

Előzmény: Penett (20228)
pléhúsz Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20244

Super. We know have Dutra in Ausralien museum. Maybe New Zealand too.

 

And what happend In England?

Előzmény: john pickard (20223)
Mackmester Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20243

Ez már egy komoly vasúti szerelvénynek is megfelelne:)))

Előzmény: Öregdömperes (20236)
Mackmester Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20242

 Gratula a munkádhoz.Én teljesen abban voltam, hogy ez homok fúvott, tökéletesen

lepucoltad az előzző rétegeket, mert gondolom volt rajta festék bőven:)

Írigylésre méltó munka.Kíváncsian várjuk a következő képeket a munkád előre haladtával:)

 

Üdvözlet.

Előzmény: Penett (20228)
Skuzzy Creative Commons License 2012.10.28 0 0 20241

Jól néz ki! Elnézést a h.lye kérdésért, nem értek ehhez. Az miért jó/jellemző, hogy haszongépeknél telibe van festve így összerakva? Gondolok itt csavarok, gömbcsuklók, akár gumicsövek.. Van ennek valami praktikus oka vagy csak, hogy így egyszerűbb, mint alkatrészenként?

Köszönöm.

Előzmény: Penett (20228)
pumukli89 Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20240

A balos képen szép a MAN munkalámpa a tetején.

Előzmény: Öregdömperes (20236)
Ranga67 Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20239

Még szerencse, hogy nincs több pótkocsija... :-)

Előzmény: dakaros (20238)
dakaros Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20238

Ez szép.Mint egy vonat....

 

 

Előzmény: Öregdömperes (20236)
dakaros Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20237

Le a kalappal elöted....

Előzmény: Penett (20233)
Öregdömperes Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20236

dutrancs Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20235

Köszönöm őszinte szívvel! A lényeget megírtad két szóban : A Dutra szeretete!!! Ettől több nem is kell.

Előzmény: szabosti (20224)
Penett Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20234

Köszönöm az elismerést, szükségem van rá, nagyon lassan haladok vele.

Előzmény: pinter63 (20230)
Penett Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20233

Üdvözlet.

Az előkészítés hagyományos mechanikus, különféle profilú drótkorong, lemezes csiszoló korong. Zsírtalanítás, kétréteg alapozó, megcsiszolva, kétréteg színre fújás. Nem homokfújtam.

Előzmény: dakaros (20231)
hotib Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20232

Vagy flexel drotkoronggal ,lemezessel csiszolva.

Előzmény: dakaros (20231)
dakaros Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20231

Szép az előkészítés!Gondolom homokszórózva van.Egy réteg alapozás,egy réteg festés?

Előzmény: Penett (20228)
pinter63 Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20230

Üdv , szép napot Mindenkinek

 

Úgy látom ez nem lesz igénytelen. További jó munkát hozzá.

 

Üdvözlettel,

Előzmény: Penett (20228)
joebatyo Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20229

Adjon Isten!

Méghogy 1 lépéssel????

Akárhogy is számolom, ez legalább 3 lépés, és nem is a kisebbik fajta :)

Gratulálok hozzá így elsöként, ettöl szebb munkát nem láttam még.

 

Előzmény: Penett (20228)
Penett Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20228

Szép jó napot uraim!

Szeretném megosztani veletek örömöm, egy lépéssel előrébb vagyok a felújítással.

 

joebatyo Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20227

Hi John.

 

Thanks for sharing this with us!

Here it is....what i told you.

There are so9 many things we don´t know about HSCS, Dutra, and Red Star Tractorfactory.

There were many traitor (betrayer) ...no comment.

 

Előzmény: john pickard (20223)
joebatyo Creative Commons License 2012.10.27 0 0 20226

Ezeket a netes fordítóprogramokat egy katasztrófával tudnám azonosítani.

Legalábbis magyarra/ról ha fordít bármilyen nyelvre/röl.

Mondjuk a semmitöl több :)

Az érme másik oldala számunkra pedig egyenesen pozitiv.

Így az árgus szemek amelyek bennünket figyelnek nem érthetnek mindent/bármit :)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!