egyébként rémlik valami, de nem vagyok biztos benne, hogy amit leírtál az talán a kettes számú kulcsra vonatkozik, vagy legalábbis a másikra (nem pedig az egyikre). szóval, hogy az egyiket így, a másikat amúgy, pl. attól hogy valakinek egy kulcsa van, attól az még simán lehet az eredeti kettes számú. de lehet hogy ez tök hülyeség ....
mondtam hogy a német trükkös lehet: Nicht GES - azt jelenti: nicht gespeichert, tehát nincs elmentve. szerintem ezt guglival nincs esély lefordítani ...
Fenster HI REFenster Nich GES - jobb hátsó ablak nincs kalibrálva
először is kalibráád be az összes ablakot szépen egymás után - leengedni teljesen, felhúzni teljesen, megszakítás nélkül, sorban az összeset ( úgy látom tetőablakod nincs ?)
ennek igazából nincs nagy jelentősége, de
1. nem fog zavarni a hibaüzenet többé
2. egyes források szerint számít hogy az ablakok fel legyenek húzva, és ertelemszerűen most még nem tudja megállapítani a BeCM az ablakok helyzetét (bár ugyanitt azt is írja, hogy dízelnél ez nem számít ?! ...)
Motor blockiert
Fernbend drucken oder code eing - pontosan erre gondoltam (távirányítót megnyomni, vagy a kódot /EKA/ beadni). miután az ablakokat újrakalibráltad, fordítsd el a kulcsot indításhoz, majd nyomd meg a gombot a távirányítón (akár többször is egymás után). ha minden jól megy, akkor hallanod kell, ahogy csattan a központi zár, és kinyitja kocsi összes ajtaját - ekkor már sínen vagy.
Ha nem sikerül, akkor elkezdheted keresni a hibát. először azért kipróbálnám amit Cinegegombóc mondott (ki-bezárni az ajtót a pengével, és megnyomni a gombot). ha ez sem jön be, akkor két eset lehetséges:
1. a távirányító nem működik vagy gyenge a jel (igazából kevéssé valószinű)
2. a BeCM veszi a jelet, küldi a nyitójelet az ajtónak, ami visszaigazolja, és nyitja a többi zárat is. - itt valahol útközben elveszik a jel. szerintem a legnagyobb esély arra lesz , hogy a zárszerkezet a hunyó ilyenkor. vagy csak egy kábel laza, vagy maga a zár. a részletek meg a tesztelés pontosan le van írva itt: www.p38rangerover.com (időigényes kicsit a dolog, de ha más lehetőség nincs ...)
Jövő héten pénteken délután 6 órától Mendén az Adventureland-ben Rezsőnél lesz az időszakos gyűlés. Hozzátok az egész családot, szalonnát, húst, meg amit akartok, sütögetünk egy jót és próbálgathatjuk az autóinkat. Megpróbálom levajazni az erdészekkel, hogy legalább egy Itineres kört tegyünk az erdőben, amihez nem kell más, csak egy méter számláló, vagy egy méterszámláló alkalmazás a telefonra, illetve a napi kilométer számláló is megteszi.
Aki jön, az az email címemen jelezze, hogy nagyjából tudjuk, hogy meKkora vendégseregre számítsunk.
Kérnék mindenkit, hogy szóljon az ismerős márkatársának az eseményről, nem biztos, hogy az email+fórum mindenkihez eljut.
Nekem az volt a szempont, hogy a mikrót meg tudja hajtani, az volt a legnagyobb fogyasztó, amivel számoltam, azt teljesítette. A kényszerhűtés meg olyan volt neki, hogy akkor indult el, amikor nagy volt a terhelés, addig maradt a hűtőborda. Ezért is érdemes méreteset venni.
"Nem ez az első autóm az összeset összesen nem szereltem annyit mint ezt."
Az lehet, de miután a Szériát rendbe rakod, utána az lesz az egyenleg, hogy az összes többivel összesen nem mentél annyit, mint amennyit ezzel fogsz. Vajon az összes többi autód is 30-40 éves verda volt, amit nem kicsit hanyagoltak el? Ez a szép a Szériákkal, hogy 40 évesen se bonyolult, röhejesen egyszerű rendbevágni, és megint van egy autód 40 évre. :)
A fúrótesó által linkelt cucc valóban nem tud 1000 Wattot, de ezt az adatlapja is nyíltan vállalja, hiszen az 1000W a peak érték, a folyamatosra meg 800-at hazudnak, amiről mindenki tudja, hogy a realitás kb. continuous = peak/2. Amit te linkeltél, annál pedig a peak 2400 Watt, tehát nem egy liga. Ha jót akar a májsztró, akkor a neki szükséges maximális teljesítmény legalább 1.5x-ét keresi a dobozra írva a folyamatos teljesítmény sorban, és akkor nagy baj nem lehet. Nekem jó tapasztalatom van az occsó kínai inverterekkel is, van olyan példány, amit nyáron terepi munka során többször 8 órán át hajtottunk peaken, aztán mégsem hányta el magát. Én mondjuk rühellem ezeket az aktív hűtésű vackokat, szerintem a 4 centis ventillátor nem terepre való, sőt PC alaplapra, keverő-erősítőbe sem, mégsem tudtak kikopni, pedig simán megoldható lenne passzívan is, csak az picit drágább lenne.
Nem olcsó a teljesítmény elektronika, a hűtőborda sem, ezáltal nem lehet olcsón megkapni normális invertert. Azt hiszem nekem ilyen volt a kocsimban, vagy az 1200W-os (csúcsban 2500W-ot tudott papíron), az mindent vitt. Mikrót, flexet, kenyérpirítót, botmixert, mobil töltőt, elektromos csavarbehajtót, hiltit, stb. Volt értelme. Egy ilyen kis bizbasznak gyakorlatilag semmi. Telefon feltöltésre, laptop meghajtására jók a kicsi szivargyújtós inverterek, ezek meg amolyan kösztes kategóriát képviselnek. Olcsó, jónak tűnik, de semmire sem használható igazán.
Eleve ha van egy fúrógépet és elindítod, az indítási áramlökés leüti az ilyen kis bizbaszok védelmét.
Mondjuk az 1000 W kicsit sovány, de inkább az a kérdés, hogy az 1000-et valóban tudhatja-e ennyiért, vagy csak ráírtak egy számot, mint a piacos mjúzik szenterre?
Öreg jószág de azért szépen indul pöccre. Igaz olyan szép fehér füstfelhővel indul hidegen hogy a fél utcát beborítja de nem lehet lelőni. Nagyon leharcolt állapotban vettem. Járóképessé tette egy szerelő kuplung, fék, váltó elektronyos szerelés miegymás . Kisebb vagyonba fájt .
Úgyhogy mivel autószerelő a szakmám kezembe vettem az ügyek intézését, persze csak az apróbb dolgokkal mert ugye nem ebből élek úgyhogy se egy szerelőakna se egy csápos emelő se egy motoremelő szóval csak az apraját. Kiderült hogy lyukas a hűtő a hétvégi program kiszerelés megforrasztás visszaszerelés. Szereztem két szabadonfutót meg egy overdrive-ot e havi fizu:-( De ha igaz ezzel jobban elzörgök közúton. Ja és gyártottam egy rozsdamentes acél elemet a tank betöltő nyílására hogy le tudjam lakatolni a tanksapkát a kellemetlen meglepetések elkerülése végett.
És ez még csak az apraja . Az első ablakkeretek cserések, az ülések vagy kárpitozás vagy csere, tetőkárpit csere, kipufogórendszer csere, motor összes tömítése csere remélem a hengerfejpakolás még húzza egy darabig mert nem akarom szétszedni. Valószínűleg a porlasztók is csere érettek már. Első kardán csere bár nincs olyan szar állapotban ( az előző "szakember" nemes egyszerűséggel belehegesztette a keresztet a csészébe.) Minek is a zégergyűrűvel szarakodni.
Ezenkívül alváz minimális lakatolása alvázvédő komplett, meg a karosszériás munka
Nem ez az első autóm az összeset összesen nem szereltem annyit mint ezt.
De imádom.
Morgás oka lehet hogy nem megfelelően vannak kihézagolva a fogaskerekek. Úgy szokták megnézni hogy kék tusír festékkel megkenik a az egyik fogaskereket körbeforgatják és megnézik hogy a másikon milyen nyomot hagy. Elméletileg ha egyenletesen kenik egymáson a festéket akkor jó a cucc.
Okozhatja még a morgást egy szoros kopott csapágy . A csapágyak meg általában akkor szorulnak ha feszülnek, túlmelegszenek vagy szétpergett a kosár oszt szanaszét megy benne golyó/görgő minden.
ez a bolygómű kuka! szét vannak a nap és a rózsa kerekek is. meg a gondolom a bolygómű ház is. nem véletlen tört el a tengely! nem érdemes vele kísérletezni.
Ki szedtem a kompresszort . A teflon gyűrű nagyon vékony volt a perselyben nagyon nagyon könnyen csuszkált. Először meg próbálom a felújitást hát ha elég lesz neki! Köszi Pooh mester!
Szedd le a hátsó kardánt, próba. Ha búg: húzgáld ki a féltengelyeket, próba. Ha búg:
ragd össze a hátulját és csináld meg ugyanezt az elejével. A féltengelyzár jóljön ilyenkor ha van persze! Ha még mindig búg cserélj gumit. Ha még mindig búg: átveszem vasárban.
Tényleg így történt? Egyszerűen ismerd el, hogy megint kirohadt a Disco padlólemeze és szimplán kiesett.:-))) Máskülönben hogy tünne el egy zárt autóból? Én még mindig értetlenül állok az esettel.