Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40512

egyébként rémlik valami, de nem vagyok biztos benne, hogy amit leírtál az talán a kettes számú kulcsra vonatkozik, vagy legalábbis a másikra (nem pedig az egyikre). szóval, hogy az egyiket így, a másikat amúgy, pl. attól hogy valakinek egy kulcsa van, attól az még simán lehet az eredeti kettes számú. de lehet hogy ez tök hülyeség ....

Előzmény: Törölt nick (40475)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40511

mondtam hogy a német trükkös lehet: Nicht GES - azt jelenti: nicht gespeichert, tehát nincs elmentve. szerintem ezt guglival nincs esély lefordítani ...

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40510)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40510

na végre! ebből már ki lehet indulni.

 

Airbag stoerg  - légzsák, egyenlőre nem érdekes

 

Fenster VO LI                             - bal első ablak

Fenster VO RE                            - jobb első ablak

Fenster HI LI                              - bal hátsó ablak

Fenster HI REFenster Nich GES  - jobb hátsó ablak nincs kalibrálva

 

 

először is kalibráád be az összes ablakot szépen egymás után - leengedni teljesen, felhúzni teljesen, megszakítás nélkül, sorban az összeset ( úgy látom tetőablakod nincs ?)

ennek igazából nincs nagy jelentősége, de

1. nem fog zavarni a  hibaüzenet többé

2. egyes források szerint számít hogy az ablakok fel legyenek húzva, és ertelemszerűen most még nem tudja megállapítani a BeCM az ablakok helyzetét (bár ugyanitt azt is írja, hogy dízelnél ez nem számít ?! ...)

 

Motor blockiert

Fernbend drucken oder code eing   - pontosan erre gondoltam (távirányítót megnyomni, vagy a kódot /EKA/ beadni). miután az ablakokat újrakalibráltad, fordítsd el a kulcsot indításhoz, majd nyomd meg a gombot a távirányítón (akár többször is egymás után). ha minden jól megy, akkor hallanod kell, ahogy csattan a központi zár, és kinyitja kocsi összes ajtaját - ekkor már sínen vagy.

 

Ha nem sikerül, akkor elkezdheted keresni a hibát. először azért kipróbálnám amit Cinegegombóc mondott (ki-bezárni az ajtót a pengével, és megnyomni a gombot). ha ez sem jön  be, akkor két eset lehetséges:

1. a távirányító nem működik vagy gyenge a jel (igazából kevéssé valószinű)

2. a BeCM veszi a jelet, küldi a nyitójelet az ajtónak, ami visszaigazolja, és nyitja a többi zárat is. - itt valahol útközben elveszik a jel. szerintem a legnagyobb esély arra lesz , hogy  a zárszerkezet a hunyó ilyenkor. vagy csak egy kábel laza, vagy maga a zár. a részletek meg a tesztelés pontosan le van írva itt:  www.p38rangerover.com  (időigényes kicsit a dolog, de ha más lehetőség nincs ...)

 

 

Előzmény: turbo2 (40509)
turbo2 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40509

Airbag stoerg

 

Fenster VO LI

Fenster VO RE

Fenster HI LI

Fenster HI REFenster Nich GESP

 

Gondolom ez a fényszóró helyzetjelző tompított és távfény ami érthető a részéről hiszen nincs benne.

 

Ezen kívül semmit nem ír ki ha csak gyujtást adok rá.

Ha indtózok akkor :

 

Motor blockiert

Fernbend drucken oder code eing  

 

Hát gondolom ez a távirányítót szeretné vagy az eka kódot szeretné megkapni.

 

Csakhogy a lemerülés miatt a távirányító elvesztette a szinkront és nem csinál semmit. Egyik se.

A kódbevitel meg nem működik

 

Szóval patthelyzet.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40499)
turbo2 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40508

ja, csakhogy eddig nyitotta a központi zárat kulccsal. Azt meg ugye a BECM vezérli, tehát ott még meg vana jel.

Viszont az immo is aban van tehát passz.

 

Nem jársz erre a csodakütyüddel ?

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40499)
pinguru Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40507

Sziasztok

 

Jövő héten pénteken délután 6 órától Mendén az Adventureland-ben Rezsőnél lesz az időszakos gyűlés. Hozzátok az egész családot, szalonnát, húst, meg amit akartok, sütögetünk egy jót és próbálgathatjuk az autóinkat. Megpróbálom levajazni az erdészekkel, hogy legalább egy Itineres kört tegyünk az erdőben, amihez nem kell más, csak egy méter számláló, vagy egy méterszámláló alkalmazás a telefonra, illetve a napi kilométer számláló is megteszi.

 

Aki jön, az az email címemen jelezze, hogy nagyjából tudjuk, hogy meKkora vendégseregre számítsunk.

 

Kérnék mindenkit, hogy szóljon az ismerős márkatársának az eseményről, nem biztos, hogy az email+fórum mindenkihez eljut.

 

http://www.adventureland.hu

 

Géza

levvagen Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40506

Nem ez az utolsó autóm ebből a fajtából, nem úgy mint a többiből! :)

Előzmény: Tie (40504)
pinguru Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40505

Nekem az volt a szempont, hogy a mikrót meg tudja hajtani, az volt a legnagyobb fogyasztó, amivel számoltam, azt teljesítette. A kényszerhűtés meg olyan volt neki, hogy akkor indult el, amikor nagy volt a terhelés, addig maradt a hűtőborda. Ezért is érdemes méreteset venni. 

 

Előzmény: spapda (40503)
Tie Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40504

"Nem ez az első autóm   az összeset összesen nem szereltem annyit mint ezt."

 

Az lehet, de miután a Szériát rendbe rakod, utána az lesz az egyenleg, hogy az összes többivel összesen nem mentél annyit, mint amennyit ezzel fogsz. Vajon az összes többi autód is 30-40 éves verda volt, amit nem kicsit hanyagoltak el? Ez a szép a Szériákkal, hogy 40 évesen se bonyolult, röhejesen egyszerű rendbevágni, és megint van egy autód 40 évre. :)

Előzmény: Fegyenc/cimbora (40500)
spapda Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40503

A fúrótesó által linkelt cucc valóban nem tud 1000 Wattot, de ezt az adatlapja is nyíltan vállalja, hiszen az 1000W a peak érték, a folyamatosra meg 800-at hazudnak, amiről mindenki tudja, hogy a realitás kb. continuous = peak/2. Amit te linkeltél, annál pedig a peak 2400 Watt, tehát nem egy liga. Ha jót akar a májsztró, akkor a neki szükséges maximális teljesítmény legalább 1.5x-ét keresi a dobozra írva a folyamatos teljesítmény sorban, és akkor nagy baj nem lehet. Nekem jó tapasztalatom van az occsó kínai inverterekkel is, van olyan példány, amit nyáron terepi munka során többször 8 órán át hajtottunk peaken, aztán mégsem hányta el magát. Én mondjuk rühellem ezeket az aktív hűtésű vackokat, szerintem a 4 centis ventillátor nem terepre való, sőt PC alaplapra, keverő-erősítőbe sem, mégsem tudtak kikopni, pedig simán megoldható lenne passzívan is, csak az picit drágább lenne.

Előzmény: pinguru (40502)
pinguru Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40502

Ez kb annyira tudja az 1000W-ot, mint régebben a piacon kapható 1500W-os kazettásmagnók 2 W-os hangszoróval :)

 

Csúcsban lehet, hogy pár másodpercig bírja ezt a teljesítményt, de én inkább ebbe az irányba terelnélek:

 

http://www.akkucentral.hu/spd/3413002/12V-230V-Inverter-1000W-modositott-szinusz-hullam

 

Nem olcsó a teljesítmény elektronika, a hűtőborda sem, ezáltal nem lehet olcsón megkapni normális invertert. Azt hiszem nekem ilyen volt a kocsimban, vagy az 1200W-os (csúcsban 2500W-ot tudott papíron), az mindent vitt. Mikrót, flexet, kenyérpirítót, botmixert, mobil töltőt, elektromos csavarbehajtót, hiltit, stb. Volt értelme. Egy ilyen kis bizbasznak gyakorlatilag semmi. Telefon feltöltésre, laptop meghajtására jók a kicsi szivargyújtós inverterek, ezek meg amolyan kösztes kategóriát képviselnek. Olcsó, jónak tűnik, de semmire sem használható igazán.

 

Eleve ha van egy fúrógépet és elindítod, az indítási áramlökés leüti az ilyen kis bizbaszok védelmét.

 

 

Előzmény: fúrószár (40501)
fúrószár Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40501

http://www.tinydeal.com/fr/dc-12v-to-ac-220v-1000w-5v-car-power-inverter-usb-p-7386.html

 

Ez vajon tudja, amit tudnia kell?

 

Mondjuk az 1000 W kicsit sovány, de inkább az a kérdés, hogy az 1000-et valóban tudhatja-e ennyiért, vagy csak ráírtak egy számot, mint a piacos mjúzik szenterre?

Fegyenc/cimbora Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40500

Jaja én is vettem egyet!

 

 

Öreg jószág de azért szépen indul pöccre. Igaz olyan szép fehér füstfelhővel indul hidegen hogy a fél utcát beborítja de nem lehet lelőni. Nagyon leharcolt állapotban vettem. Járóképessé tette egy szerelő  kuplung, fék, váltó elektronyos szerelés  miegymás . Kisebb vagyonba fájt .

 

Úgyhogy mivel autószerelő a szakmám kezembe vettem az ügyek intézését, persze csak az apróbb dolgokkal mert ugye nem ebből  élek úgyhogy se egy szerelőakna se egy csápos emelő se egy motoremelő szóval csak az apraját. Kiderült hogy  lyukas  a hűtő a hétvégi program kiszerelés megforrasztás visszaszerelés. Szereztem két szabadonfutót meg egy overdrive-ot  e havi fizu:-( De ha igaz ezzel jobban elzörgök közúton. Ja és gyártottam egy rozsdamentes acél elemet a tank betöltő nyílására hogy le tudjam lakatolni a tanksapkát a kellemetlen  meglepetések elkerülése végett.

 

És ez még csak az apraja . Az első ablakkeretek cserések, az ülések vagy kárpitozás vagy csere, tetőkárpit csere, kipufogórendszer csere, motor összes tömítése csere remélem a hengerfejpakolás még húzza egy darabig mert nem akarom szétszedni. Valószínűleg a porlasztók is csere érettek már. Első kardán csere bár nincs olyan szar állapotban ( az előző "szakember" nemes egyszerűséggel belehegesztette a keresztet a csészébe.) Minek is a zégergyűrűvel szarakodni.

  

Ezenkívül  alváz minimális lakatolása alvázvédő komplett, meg a karosszériás munka

 

Nem ez az első autóm   az összeset összesen nem szereltem annyit mint ezt.

 

De imádom.

 

 Morgás oka lehet hogy nem megfelelően vannak kihézagolva a fogaskerekek. Úgy szokták megnézni hogy kék tusír festékkel megkenik a az egyik fogaskereket körbeforgatják és megnézik hogy a másikon milyen nyomot hagy. Elméletileg ha egyenletesen kenik egymáson a festéket akkor jó a cucc.

Okozhatja még  a morgást   egy  szoros kopott  csapágy   . A csapágyak meg általában akkor szorulnak ha feszülnek, túlmelegszenek  vagy szétpergett a kosár oszt szanaszét megy benne golyó/görgő minden.

 

 

Előzmény: Landibandi (40482)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.05.28 0 0 40499

ez akár azt is jelentheti, hogy nem érzékeli, hogy ki lett zárva a sofőrajtó, hanem csak azt látja, hogy megszűnt a kocsi integritása

amikor az EKA-t adod be, akkor a műszerfal közepén levő piros led is másként villog - ha nem, akkor nem vagy EKA-beadási módban.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40498)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40498

na látod, eddig azt sem mondtad, hogy amikor kinyitod a kulccsal ( kulcscsal? kulcsal? kulccsal?), akkor megszólal a riasztó

Előzmény: turbo2 (40493)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40497

ez a bolygómű kuka! szét vannak a nap és a rózsa kerekek is. meg a gondolom a bolygómű ház is. nem véletlen tört el a tengely! nem érdemes vele kísérletezni.

Előzmény: Vizdi78 (40441)
TdiOxi Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40496

Az övé még a jó fajta, nem az a szar kopós ami nekem volt:)

Előzmény: b_nagy (40488)
szeszo Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40495

Üdv. melyik tipusú discora keresel felnit?  D1 vagy D2?

Előzmény: Lghtwght (40474)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40494

Az ajtozaras megoldast probaltad? Lentebb irtuk.....

Előzmény: turbo2 (40493)
turbo2 Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40493

leírom, csak ma már nem akarom beriasztani mert a szomszédok lassan kiátkoznak.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40491)
turbo2 Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40492

kipróbáltam amit írtál. beül (riszt a barom) gyujtás ráad, nyomkodom az összes gombot , semmi.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40491)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40491

le tudnad irni pontosan hogy mi van a kiirva? az egeszet, mert neha tobb mindent is kiir, es akkor csak vegigmegy a displayen.

Előzmény: turbo2 (40484)
Ateszka1980 Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40490

Ki szedtem a kompresszort . A teflon gyűrű nagyon vékony volt a perselyben nagyon nagyon könnyen csuszkált. Először meg próbálom a felújitást hát ha elég lesz neki! Köszi Pooh mester!

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40463)
11eleven Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40489

Nekem is van a pincében 4 darab 235/70R16 Yokohama Geolandar AT 6 mm profilmélységgel. Jelképes 20 eFt-ért elvihető mind a 4.

Előzmény: b_nagy (40485)
b_nagy Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40488

Mennyit gondoltál érte?

Előzmény: fejes.i (40486)
levvagen Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40487

Üdv a zártosztályon!

Szedd le a hátsó kardánt, próba. Ha búg: húzgáld ki a féltengelyeket, próba. Ha búg:

ragd össze a hátulját és  csináld meg ugyanezt az elejével. A féltengelyzár jóljön ilyenkor ha van persze! Ha még mindig búg cserélj gumit. Ha még mindig búg: átveszem vasárban.

Előzmény: Landibandi (40466)
fejes.i Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40486

Tulképp lehet, hogy eladnám a Kumho KL71 eseimet ebben a méretben, de 4 db van, kettőt külön nem akarok elpasszolni.

8 mm körül van még rajtuk.

Előzmény: b_nagy (40485)
b_nagy Creative Commons License 2014.05.27 0 0 40485

Van valakinek eladó 2 darab 205/80 R16 gumi min. 6-7mm futófelülettel?

turbo2 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 40484

nem működik, villog a led és beriaszt ha kinyitom

 

kipróbálom, nincs vesztenivalóm.

Ha indítózni akarok akkor kiirja, hogy letiltva.

Akksi fullon.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40471)
Lghtwght Creative Commons License 2014.05.26 0 0 40483

Tényleg így történt? Egyszerűen ismerd el, hogy megint kirohadt a Disco padlólemeze és szimplán kiesett.:-))) Máskülönben hogy tünne el egy zárt autóból? Én még mindig értetlenül állok az esettel.

Előzmény: élijen (40478)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!