Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 270

Értem de én ugy gondoltam ,hogy a fütött gázolaj térfogatanagyobb mint a hideg 20 fokos-é de a mennyisége kevesebb Ez nekem müködött a régi szivó dieselekben Daihatsu 100 diesel -nél 4liter helyett 3.6 liter  Mercedes W 124 250 DIESEL- NÉL 8.5 HELYETT 6.8 7.4 KÖZÖTT. AUTÓMATÁ- VAL. Az uj dieselekben ez nem müködhet?

Előzmény: Mézengúz69 (269)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 269

Az a baj, hogy a mai modern motorok nem az üzemanyag hőmérsékletét mérik hanem a beszívott levegőét, a motor vízhőfokát motorblokk, hengerfej hőmérsékletét, és ahhoz optimalizálják a működést.

Előzmény: Mukibá (268)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 268

 Ha nyári fogyasztást akarsz télen akkor fütsd meg a gázolajat hőcserélővel 80 fokosra és akkor még fogyasztásod is csökkenni fog  még a főszürő előtt .

Előzmény: Mézengúz69 (266)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 267

Bocs de a messersmidt az nem mese , egyébként próbáld ki a levegő bevezetés nél tegyél be a kocsidba egy gyürű mágnest  minél közelebb a szivósor hoz nem nagy befektetés   csodálkozni fogsz  majd. Nanem a fogyasztás óriási csökkenésétől hanem a motor harapósságától  dinamikusságától ja az én autóm karburátoros.

Előzmény: Mézengúz69 (265)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 266

Közben a váltóba betöltött Xadó tesztelése tulajdonképp használata alatt semmi negatív hatást nem tapasztaltam csak pozitívat.

Továbbra is nagyon csendes lett, a váltás pedig finom. Szóval én örülök, hogy a váltó finomabban vált valószínű ez élettertama is ezáltal meghosszabbodik nem kell rángatni erőltetni stb... Az autó fogysztása jelentősen javult városi 8l ről legutóbb 6,8 lett Mondeo 2TDDi de ezt nem írom a Xadóra egyszerűen melegszik az idő és az a fogyira is jelentősen kihat, bár ha csendesebb a súrlódás biztosan kevesebb.

Előzmény: Mézengúz69 (244)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 265

Én nem vagyok fizikus de ez a levegőmágnesezés megint egy új dolog a számomra!

Azon gondolkodom miért nem alkalmazzák a mai repölőgépeken a forma1-ben az autókon a gázkazánokon.

Abban az időben csillag motorok voltak a repülőkben minden egyes hengernek külön beömlője a beáramló levegő iszonyat gyorsan tép bele a hengerekbe rohadt erős és nagyméretű mágneseknek kellett lenni, hogy azt a másodperc töredéke alatt megmánesezze. Nem beszélve a sulyról mi a gép orrában lenne mágnesek formályában.

Szerintem az autódban nem te hanem egy valaki a te tudtod nélkűl kiszedné vagy berakná észre sem vennél semmit. Lemosod az autót jobban megy szindróma. Én mikor teszteltem ezeket a dolgokat az autónál táblázatban vezettem a fogyasztást a megtett km nem volt nehéz mert nyár volt szinte állandó hőm az út pedig munka+másodállás fix helyeken napi 110km elég hamar kiderült a nagy semmi. Gázkazánon Beretta turbós kipróbáltam szintén negatív eredmény. A mágnes pedig kölcsőnkaptam Ecobooster  vagy mi volt. De termeltem ki magnetronokból mágneseket azzal sem volt mérhető változás. Részemről itt lezártam.

Előzmény: Mukibá (264)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 264

A mágneses dolog márpedig működik,gondoljatok csak a Németek messersmidt repülő gépeire. náluk akkor a probléma az volt ,hogy nagyon füstöltek és feke füstöt huztak az égen és ezért könnyen letudták lőni őket.Egy Magyar mérnök ötlete az volt ,hogy a beáramló levegő egy erős mágnesen keresztül haladva töltéses lett igy az üzamanyag jobban hozzátapadt a levegőhöz és tökéletesedett az égés és megszünt a füstölés  a korom csik az égen ,igy már nehezebb volt öket lelőni. Én ugyan igy használom gázos autónál és ha kiveszem erősebben kell nyomni a gázpedált. szoval ez márpedig müködik. nem az üzem anyagot kell hanem a levegőt. próbáljátok ki.

Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 263

Ha kipróbálod kíváncsi leszek mit csinál nálam egy mágnes sem működött akármilyen erős is volt.

Előzmény: ottofon (262)
ottofon Creative Commons License 2012.03.18 0 0 262

Rendeben van hogy nem mágnesezhetőek a gázok, főleg nem ilyen statikus gyenge mágnesekkel. Az atomi kötések nagyságrendekkel erősebbek mintsem egy egyszerű mágnessel azokon változtatni lehessen. Ezt egyszerű mérnöki aggyal én is így gondolom. DE felmerül a kérdés, hogy mi alapján kaptak nemzetközi díjakat, honnan van mérési jegyzőkönyvük, rengeteg 10% fogyasztásmegtakarításos visszajelzésük stb...

Az én autom stabilan ugyanannyit fogyaszt, kb 2%-os határon belül. Nagyon takarékosan vezetek. Kb 1 millio levezetett km van a lábaimban, nem ma kezdtem. HA muszáj volt simán ki tudtam hozni bármeliyk autómból minimum 10% fogyasztáscsökkenést a megszokotthoz képest, persze komoly odafigyeléssel. Gondolok itt a lápák előtti fékezés (motorfék) használatára, felesleges gyorsítások elkerülése, egyenletes tempo, stb. stb...

El lehet adni egy terméket ha az bizonyítottan nem működik? Vagy pont ez a baj hogy azt bizonygatják hogy működik? Lehet megkeresm őket és garanciát kérem az eszköz működésére. Amennyiben nem hozza az ígért 10%-ot vegyék vissza. Kiváncsi vagyok mit lépnek. Elvileg nagyob teljesítmény is érhető el vele, azaz kevésbé kell nyomni a gázt ugyanazon menetteljesítményhez ami a fogyasztáscsökkenést okozhatja. Olyan ez mint a chiptuning. Majd az is lesz az autómban, pláne hogy ingyen beleteszi a barátom. De ehhez még meg akarok tenni pár ezer km-t hogy legyen korrekt mintavételezésem.

Előzmény: Mézengúz69 (260)
KRISSztus Creative Commons License 2012.03.17 0 0 261

Igazad van a mágnesekkel kapcsolatban, hűlyeség.
A neten és a TV-ben, főleg a fórumokon utoljára a HHO-t discsérték amit 4 pécsi tag továbfejlesztett és ad el/szerel be.  http://www.hho-pecs.eu/page.php?2

A Xadoo adalék nem ronthatja el a motorodat csak esetleg nem úgy képezi a bevonatot ahogy azt kellett volna.
Mire is gondolok?
Arra hogy a kezelést nem érdemes télen csinálni mert erős hidegekben -10 fokban vagy hidegebbekben az alkatrészek nem úgy vannak kitágulva mint nyáron ha áll a kocsi vagy üzemmelegen.
A használati utasítás írja is hogy üzemmeleg motorba tölsd bele a revitalizálót.
Ha bele is öntöd télen üzemmeleg motorba,  későbbi leállítás után úgyis lehűl a motor minusz akármennyi fokra ahonnan majd a reggeli hidegindításkor a motorban fellépő surlódások miatt (+még az olaj is ienkor rosszabbúl ken) megint beindúl a revitalizáslás ami nem éppen a legjobb.

Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 260

Múltkor a Hálózat tv-ben volt egy prof Szegedi egyetemen tartott egy előadást többek között ezekről a hülyeségekről. Szóval az olajokat, azok párlatait gázokat, hába rakjuk körbe mágnessel semmi nem fog történni mivel ellentétben ezekkel a reklámokkal nem mágnesezhető anyagok még a molekuláik sem.  Én kipróbáltam bivaly mágnesekkel gázt is autóba is sehol sem volt mérhető változás sem + sem -szóval kamu az egész sok pénzér. Gondolod hogy fejleszik a hibrid technológiát iszonyat pénzér és nem jut eszükbe mágnessel telepakolni az üzemanyag vezetéket. Szerintem már túl vannak ezen a dolgon. 

Előzmény: ottofon (259)
ottofon Creative Commons License 2012.03.14 0 0 259

Most hívott egy barátom, hogy van egy nagyon jó termék ami tutira csökkent 10%-ot. Utánaolvastam, és elég meggyőző referenciákat találtam. Ismeri valaki?

http://www.eco-tak.hu/technologia.html

Az ára borsos, 42000 ft, de ha azt nézem hogy ha havi 100e-t költök üzemanyagra akkor a 10% 4-5 hónap alatt hozza be. Ha havi 30000-t akkor egy év alatt. 

 

Előzmény: vwopel (258)
vwopel Creative Commons License 2012.03.14 0 0 258

Nem lehet, hanem biztos.

Ennyit tesz a viszkozitás, és a minőség.

Előzmény: Mézengúz69 (257)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 257

Hát akkor lehet az olaj sűsűsége is, majd a következő cserénél hígabbat kell belenyomni, hátha helyreáll.

Előzmény: ottofon (256)
ottofon Creative Commons License 2012.03.12 0 0 256

A szervizben csak olajat cseréltek és nem nyúltak hozzá szoftveresen. Ismerős a szervizvezető. Egyetlen dolgot tudok elképzelni. A régi olaj 5W30 volt az új meg 10W40 ami ugye az adalékolt cuccos plusz revitalizáló tubusokkal Talán hogy sűrübb az olaj nagyobb az ellenállása? Vezetési stílusom nem változott, amúgy is automata váltós, szóval nem is én vezetek. :)

Ugyanúgy egyedül járok vele, ugyanazon távokon. Se súly, se tetőcsomi. 

Előzmény: Mézengúz69 (255)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 255

Hát ez elég érdekes kb az jut eszembe, hogy kollégámnak volt egy Lacettije első köt. szervízben cseréltek szoftvert mert valami gyári javítás volt azóta 1 literrel többet fogyaszt addig vadi új autóval városban 8 literrel elment utánna sokszor a 10-et nyaldosta. Azt mondák, hogy majd tanul a computer és lejjeb megy hát ez nem jött be.  A második szervízből úgy hozta el, hogy pattogott az autó eleje mintha rossz lenne a lengéscsillapító. Mondam nézze meg a csavarokat hátha kicserélték. Bejött rajta voltak a bontás nyomai. Visszavitte szó nélkűl cserélték de várnia kellett 2 hetet mire megérkezett. Megoldás: valakinek sűrgősebb volt a lengéscsollapító nem várt inkább a másikból berakták azé ennyit a márkaszervízekről. Én mondtam jelentse fel őket, balasetveszély okozásáért hiszen akár az is történhet egy rossz lengéscsillapitótól, de nem forszírozta az ügyet oda többet nem vitte. A fogysztás is rengeteg dologtól függhet, szoruló fékek esetleg fékbetét csere alaklmával gumuabroncs nyomás tetőcsomitatrtó szóval nehéz kideríteni.

Előzmény: ottofon (254)
ottofon Creative Commons License 2012.03.11 0 0 254

Ezt most nem értem. 45000 km van az autóban. A kötelező szervíz során cserélték ki az olajat és nézték át az autóm. Azóta fogyaszt többet. Szerinted szándékosan elrontotta volna valaki? Enni lehetne a motortérből olyan tiszta. Nem füstől. Olajat sem eszi. Pont ugyanúgy megy mint 2 hónapja az olajcsere előtt.

Előzmény: Mézengúz69 (252)
ottofon Creative Commons License 2012.03.11 0 0 253

Te Mukibá ugye viccnek szántad ezt a hozzászólást? Kb 20 Ft-tal drágább a dieseltech. Az AGIP honlapján is azt írják, hogy "akár" 500 km többlet megtételét érhetjük el 20000 Km alatt. Ezt lefordítom, mert talán nem érthető így. Az "akár" annyit tesz, hogy maximum annyit. Az 500 km százalékosan 2.5%. Ha megnézzük hogy kb 5%-kal kerül többe mint a sima diesel üzemanyag akkor máris kidobtunk kb 10 Ft-ot literenként. Ha megnézem azt is hogy az AGIP még jó pár Ft-tal drágább kút mint pl a Lukoil akkor a veszteség még nagyobb.

Egyéb hasznos ötlet?

Előzmény: Mukibá (251)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 252

A gép megy rendesen nem füstől erőssebb gyorsításnál? Turbócsövek jók csatlakozásoknál nics olajfolt rajtuk mert ott szökik a nyomás  az is csinál ilyet?

Előzmény: ottofon (250)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.11 0 0 251

Tankolj bele AGIP DITECH gázolajat és láss csodát lemegy a fogyasztásod ,én egy full tank nál 70lityi 100 km -el többet megyek el vele mint bármelyik másik kút olajával.Ajánlom próbáld ki megéri.

Előzmény: ottofon (250)
ottofon Creative Commons License 2012.03.08 0 0 250

2 literes diesel. CRDI motor. Nem itélkezem csak a tapasztalatom írom le. Most aztán tényleg jó idő van, de most is 10%-kal magasabb a fogyasztásom mint december végén volt. akkor sem volt hideg. Remélem történik valami pozitívum. Amúgy van benne fed computer ott is látom a fogyasztást. Az szerint is magasabb 8 decivel. Minden tankolást feljegyzek km ora állás literre pontosan mióta megvan az autó. készítek majd grafikont is. Tavasszal megy majd bele chiptunink, előtte akarok korrekt méréseket meg utána is azonos időben és útvonalon.

Előzmény: Mézengúz69 (248)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 249

Spray és az tubusos adalék között nem hiszem, hogy lenne különbség de nem próbáltam. Váltó adalék beöntése óta 150km tovább finomodott a váltás. Főleg az 1-es fokozat javúlt az elég kemény volt.

Előzmény: danidoki (247)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.05 0 1 248

Kicsit várj még azzal az itélettel. Bár nem írtad milyen autó benzines vagy dizel de pont egy olyan időszakra hivatkozól amikor elég hideg idő volt -10 fokok. Ebben a hőmérsékleten sokkal több energia megy a kocsi fűtésére is. Termosztát működése is befolyásolja a motor működését, amíg el nem éri az üzemi hőfokot addig töblet üzemanyagot ad a motornak. Példa nekem is rossz volt a termosztát csak 50-60fokig ment fel a víz. Fogyasztás 7,8-8,5 volt. Majd kicseréltem és még az idő is megenyhűlt 6,8l lett a legutolsó fogyasztás. Ja és mivel dizel és nem kellő hőfokon üzemelt még ugye hangosabb is volt mert az előtöltést is a nem üzemmeleg motorhoz állítja az elekronika.

Előzmény: ottofon (245)
danidoki Creative Commons License 2012.03.04 0 0 247

Köszi az észrevételeket. A spray és az adalék között egyébként mi a különbség?

Előzmény: Mézengúz69 (244)
hgc+ Creative Commons License 2012.03.04 0 0 246

Motor tipusa mi, diesel benzines?

Előzmény: ottofon (245)
ottofon Creative Commons License 2012.03.03 0 1 245

2 hónapja van xado olaj plusz revitalizáló gép a motoromban, de semmi hatás. Többet fogyaszt, és szerintem hangosabb is. Most akkor mi van?? 2000 km-t tettem bele azóta.

Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.01 0 0 244

Most volt cserélve a váltóban Mondeo elöször 10 év után olaj cserélve plusz belekerült egy Xadó felújító gél is. Eddig sem volt hangos de most mintha nem is lenne a váltások is puhábbak, finomabb lett az egész már megérte.

Előzmény: danidoki (241)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.28 0 0 243

Én adtam a váltóba is, a sprayt, de lehet rosszul tettem, mivel nem a feltöltőcsavaron keresztül, hanem a váltó tetején lévő levegőző nyíláson. Szerintetek ott is lejuthatott a cucc?

Mukibá Creative Commons License 2012.02.28 0 0 242

Én az 5-ös váltómba xadó sprayt fujtam,azóta könnyebben lehet  vele váltani és csendesen dolgozik. autómatába is alkalmaztam , mintha felujitották volna olyan lett .

Előzmény: danidoki (241)
danidoki Creative Commons License 2012.02.27 0 0 241

Én arra lennék kíváncsi, hogy a xadónak a váltóadalékai mennyire hatásosak és elsősorban mire gyakorlati szempontból...

 

Van egy autóm, aminek az 5-ös fokozata kicsit fütyül...Általában senkit nem idegesít, engem igen. Gondolom  a nevezett adalék rontani nem fog...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!