Ne szabadkozz Ranga, inkább köszi hogy írtál... azt is mondta Jancsár uram, hogy annak az átváltócsapnak is rendhagyó az állása, ha hátrafelé áll, akkor emeli a karokat, ha meg a traktor dereka felé befelé, akkor a pótkocsit.
Csak kilencven fokos az üzemi eltéríthetősége, ráadásul pléhúsz elmesélése szerint fölfelé meg is tudja emelni a nyomás, úgyhogy az is egy "gyenge pont" a rendszerben...
Kedves Gézánk, telibe tetszettél találni a hibát. :-((((
Azért merem állítani, mert beszéltem a dologról Jancsártanárúrral, és apróra elmesélte hogy mit várhatok benn a fedél alatt. (szerencsére azt a görbülést nem mesélte, úgyhogy reménykedem még kissé)
Eddíg még csak leengedtem a hidraulikaolajat és meglazítgattam a tartócsavarokat, aztán elment a világítás és távoztam a pajtából.
Azt hallottam a dologról, hogy a legnagyob cikória a karnak az eredeti helyzetébe visszatételével lesz, mert ha csak egyetlen bordával is eltéveszti a MekkElek, akkor vagy túlemel a szerkezet és betöri a saját födelét, vagy lefelé megint kiesik az a tolattyú.
És még csak a tengelyvéghez se lehet jelölni vasfűrésszel a kart, mert a tengelyvég menetes furattal van ellátva...
Pléééhúsz barátom... most dícsérd a fantasztikus tervezőket, hogyabúbánat abba a bonyolult helyzetszabályzós hidraulikába levelesől-ágastól... hááát nem egyszerűbb lenne egy sima háromállású vezértárcsa...
Ha tényleg elgörbült az a bizbasz, akkor úgyis megugrom helyből a hátraszaltót...
Ez viszont magyar a javából. Pléhúsz féle mangalica szalonna, házi kenyérre csöpögtetve, délelőtt 11- kor! Én általában nem eszem délig semmit, de a harmadik harapás után már faltam. Kiba...t finom volt! Mi lett volna ha némi kis házi pálesz is leszalad előtte.Köszönjük Pléhúsz! Jöhet a következő adag!
Üdvözletem endrebá! Ha az történt, hogy felemelt állapotból süllyesztetted a felemelt eszközt, és az alsó határolón túltoltad a kart, akkor a vezérlőtömbből kicsúszott a vezérlőtolattyú. Ilyenkor a süllyedő külső emelőkar megfeszíti és elgörbíti a vezérlőtolattyút. Szét kell szedni a hidraulikát, a hátsó fedélnél, és ha ez történt, akkor sajnos cserélni az egész tömböt. Ugyanis a tömbben a tolattyú százados illesztésű. Egyengetéssel javítani lehetetlen. Másik megoldás, hogy a vezérlőtömbhöz csináltatsz egy új tolattyút. Az ilyen esetek ellen találták ki az emelőkar íven levő alsó és felső határolókat. Ha gondolod privátban megbeszélhetjük, hogy mit lehetne tenni.
Nesze neked "magyar" áru! Csak hogy a kételkedők is tisztán lássák a politikát. Néhány "magyar" termék:
- Sió (a német Eckes-Granini csoport tulajdona) - Sága (angol tulajdon) - Globus konzervek (a cseh Hamé illetve a francia Bonduelle tulajdona) - Globus ételízesítők (az angol, illetve holland Unilever tulajdona) - Győri (az amerikai Kraft Foods vállalatcsoport tulajdona) - Piros Pöttyös (a holland Friesland tulajdona) - Boci csoki (a svájci Nestlé tulajdona és Csehországban készül!) - Horváth Rozi (az osztrák Salinen tulajdona) - Kalifa (arab tulajdon) - Vénusz (a francia Bunge csoport tulajdona) - Milli Tej (a holland Friesland tulajdona) - Pannontej (a francia Bongrain Csoport tulajdona) - Medve, Karaván, Bakony és Tihany (Bongrain Csoport) - Theodora (a svájci Nestle tulajdona) - Törley, Hungária, Walton pezsgők (a német Henkell tulajdona) - BB bor és pezsgő (Henkell) - Delikát8 (Unilever) - Kotányi (az osztrák Kotányi GmbH tulajdona, a gyártás is Ausztriában zajlik) - Baba (az Unilever tulajdona, Csehországban és Lengyelországban készül) - Tomi (Henkel)ma - Amodent (Unilever) - Koronás Cukor (az osztrák Agrana tulajdona, de a termékek egy része itt készül) - Kaiser (a szlovák Penta csoport tulajdona 2011 tavaszán a termékeiket Ferenc József arcképén kokárdával reklámozva.) - Debreceni, Csaba Hús, Sole Meat (Penta csoport) - Sport (szelet), Kapucíner, Piros Mogyorós (az amerikai Kraft Foods tulajdona)
Ezek a márkák (25 felsorolt, a teljesség igénye nélkül!!!) nem csak hogy külföldi kézben vannak, de a tulajdonosaik nagy többsége - néhánynál jeleztük is - nem itthon, hanem külföldön állítja, állíttatja elő termékeit.
Le vonhatjuk a következtetést, ma 2012. július 20-án, Magyarországon csupán csak a nép magyar, amely népet rabszolga szinten tartott havi 93000 Ft=kb. 320 Euróért dolgoztatnak a ,,globalo - MAFFIA - böllérek''!!!
És még biztos jó pár termék kimaradt...
Ez a lista tájékoztatásul szolgál, hogy rajongóink a hazai munkaerőt és gazdaságot tudják támogatni vásárlásaik során.
Nekem sajnos nem csak volt, van is ilyen hibajelenségem, pedig én nem toltam túl. Szétszedtem vagy 2 éve, de nem tudtam megjavítani, mert semerre sem mozdult. Feszegettem, tekergettem, nézegettem minden kis lyukon. Mivel emel a hidralikám és le sem engedi nagyon, ezért inkább békén hagytam.
A (parlamenti) politikus az egy kulon faj, a puhatestuek koze sorolnam. Tisztelet az elenyeszo kivetelnek. Tudjak azok pontosan ki mire alkalmas. Nem tevednek, csak azt mondjak, amit mondaniuk kell, amit eloirnak nekik.
Egy Zsigulit bontottak segilyes "honfitarsaink". Vasnyelu fejszevel hamarabb levette a tetot, mint a tuzolto baleset utan. Olyankor valahogy iszonyan szorgalmas es lelemenyes tud lenni, ha penzt lat, plane ha azt rombolassal egybekotve.
Sajnos tévedsz. Én már láttam, hogy a fekete lábúak, hogyan bontanak el egy Csepel 344-est. Kicsavarozzák a nyomócsöveket a motorról egy 10 kg-os kalapáccsal. Hajtáslánc egységei lánggal elválasztva.
Kapcsolódva az előző hozzászóláshoz, ez a régi kép szerintem. Nem hinném, hogy ezek ennyit várnának, kőll a péz, semmi sem számít.
Jó lenne ha pontos korrekt infókat tennének a közlendők. Járműmentő már előzőleg is fotozott egy csomó Dutrát cigány barátunknál, aki most egyáltalán nem pejoratíve. Többen reagálnak rá, hogy milyen gépeid vannak, s nem válaszol, hogy csak fotózgatott.
A másik rendszeres, Dömperes öreg tesz fel jobbnál jobb képeket a volt dömperéről, tudomásom szerint, már vagy fél éve eladta. Többen reagálnak, de faja, meg mozdonyvezető, s meg se mukkan, hogy igen, ez volt hajdanában.
Ezt a hirdetést egy nap után levették. Aki lemaradt róla, 3 db messziről teljesen pofás 28-ast árultak a trélerről. Nagyon ritka, hogy jót tudnék mondani olyanról, hogy most szereztem és árulom a Dutrát. Itt viszont dicsérő szavakat keresnék az eladóról. 350-et kért darabjáért, s mindenféle IFÁ-ra, haszonvasra elcserélte volna.
Remélem nem a lecsóba mentek, hanem megtartó csapott le rájuk.