Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bakancs4 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33738

Előzmény: WooDoo (33733)
Bakancs4 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33737

Sziasztok, 11 hónapra vennék egy brumit. Igazából a nagy A-s jogsim is megmarad, de nem szeretnék rendszámost mert gondolom azt majd a "szolgálat" után nehezebb lesz eladni. A kérdés, hogy milyet vegyek és hol, meg lehet-e egyszerű módosításokkal legalább 90km/órát kicsalogatni ezekből a járgányokból, csak hogy ne tapossanak el az utakon.

 

Ez nem egészen érthető . Hogy-hogy nagy A-s jogsi megmarad ? Eltiltás a "B" kategóriától ?  Mert akkor a nagyrendszámos ( L7e)  mopedautó sem vezethető -- ha jól értelmezem a jogszabályt .

Ha nem túl drága akkor a nagyrendszámos is eladható . Amikor az zöld 500-ast elbontottam Gázos Sanyi hívta fel rá a figyelmet : van aki kifejzetten keresi a sebességkorlátozás nélküli , 4 személyes és a gyorsforgalmú utakat is igénybe vehető kivitelt . Pl. bizonyos budapesti hidak használata miatt . És van akit a 2 évenkénti műszaki vizsga nem zavar -- mert engem nagyon .

Viszon ha valakit zavar az , hogy ezeknek a segédmotor kategóriába sorolt járműveknek az optimális sebessége jó esetben 50-70 km/óra között van , az ne vegyen mopedautót .  Vagy vegye meg az L7e kategóriába sorolt nagyobb teljesítményűt .

Ami az eltaposást illeti én  csak alig több mint 20 éves tapasztalatokkal rendelkezem , mert 1994 februárjában kapta meg a Piaggio ApeCar a rendszámot . Az ő 10 lóerejéből és 3 kerekű teherautóskiviteléből 50-60-as utazósebbesség kerekedik ki . Utána jöttek a hasonlóan dinamikus dízel műanyagautócskák . Nem éreztem , hogy különösebben bár ki el akart volna taposni , bár ehhez az is hozzátartozik , hogy az ilyen sebességű járművet másképpen kell vezetni . Amikor tavaly nyáron Zsolttal mentünk Bakaliba a találkozóba akkor különösen látszott . Én sokkal jobban jobban lehúzódtam , emiatt a mgöttem jövők ha nem volt túl szűk az út vagy nagyon nagy a szembejövő akkor el tudtam slisszanni ,nemgyűjtöttem annyira a sort . A világéletében normál kocsikon szocializálódott Zsolt sokkal inkább a sáv közepét foglalta el , és ezért hiába csak 122 cm széles a Sulky azért megnehezítette az előzgetők dolgát .

Az persze kétségtelen , hogy a budapesti forgalom más léptékű mint itt felénk a vidéki , abban az őrületben amit az ott élő bender-loggok csinálnak maguknak jól jönnek a plusz lóerők : de erről nem tehetek .

Tudni kell élni ezzel a menetdinamikával -- aki nem tudja elfogadni annak( meg a járgányának is )  kínszenvedés lesz minden együtt töltött kilométer .

 

Bakancs4 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33736

Amikor a szerelős hozzászólásokra reagáltam -- vagy nem reagáltam  -- akkor figyelmetlenül összekevertem a Norvágiából jött kérdést és a kikönyökölt szekunder variátorról tengely javításáról szóló kérdést , illetve kérdezőt . Mea culpa .

Ettől függetelnül : a mopedautók javítgatása nehéz történet . Minél kisebb egy állomány annál drágább , nos a hivatalos kimutatás szerint másfélezer ( rendszámos ) járgány van Magyarországon . Ha figyelembe vesszük a hibáit ( pl : Eradokat kihagyták ) és a rendszámtalanul használtakat akkor is pár ezres populációról van szó .  Ezekre pedig nem épül nagy szervízhálózat , vagyis a fajlagos költség magas marad .

Az módszer , hogy valami megvesz egy akármilyen -- de olcsó -- masinát és kitanulja rajta dologat nem tűnik rossz ötletnek . Így nézve kár volt elszalasztani a 36610-ban szereplő Amrát . Lehet , hogy nem a mopedautógyártás csúcsa , de negyedmilláért még nálunk is egy nap alatt el lehet adni a rendszámos , üzemképes mopedautót . Szóval nagy kockázat nem lett volna benne ennyiért . Egyébként én évekig jártam Ligierrel , kétségelen vannak bizonyos hátrányai , de azért figyelembe kell venni , hogy az efféle ítéletekben sok a szubjektív elem : hogy kit milyen hiba zavar az erősen személyiségfüggő . Nekem motorikus problémám nem volt vele különösebben -- eltekintve attól , hogy alacsonyabb fogyasztást reméltem tőle , mint amit valójában evett -- a variátorral ( ami nem típusfüggő ) sokat nyűglődtem ( zörgött ) , de üzemképetelenné szinte soha nem vált . Az esztétikai hibáknak nem örülök én se , de el tudom viselni , amennyiért vettem tudomásul veszem , hogy ilyen . Ugyanakkor az Ambra nagyon kényelmes járgány , az üléspozíciója az általam birtokolt masinák közül ( Aixam 400 ; Erad ; Casalini , Luna ) szerintem messze a legjobb . Nekem legalábbis .

A mopedek szervizigénye is jó kérdés . Kétségtelen , hogy használt mopedautót csak az vegyen aki valamennyire elfogadta , hogy tudnia kell belenyúlnia a masinába . Ha nálam érdeklődnek mopedautó felől mindig megkérdezem : miért akarnak venni , és sokakat le is beszéltem róla .

A terhelhetősége is érdekes terület . Az én Eradomba belehajtottak 7 év alatt 93 ezer km-t ( gondolom nem tekerték előre az órát ) , bár úgy is nézett ki . A motorjába már beletúrkáltak , de nekem soha semmi bajom nem volt vele -- igaz csak párezer km-t használtam a 4 év alatt -- és az az LDW502-es most egy ídősebb házaspár Bellierjében szolgál megbízhatóan .

Az Aixam EVO 400-asba 4 év alatt 41000 km-t tettek -- az órja is , a szervizkönyve is és az állapota is ezt mutatja -- szóval ezeket új korukban eléggé autószerűen használják az osztrákok .

Erre egyébként minden érdeklődőnek nyomatékosan fel szoktam hívni a figyelmét : NEM AUTÓ . Hasonlít rá , betölt olyanféle funkciókat , de nem az .  Ez okból mopedautó megvenni általában akkor szoktak , ha

  • a jogosítvány csak ezt teszi lehetővé -- ekkor nincs további kérdés .
  • második autónak kell , vagy csak eseti ( kisebb futásteljesítményű ) utakra használják
  • valaki kimondottan szeret nem túl szokványos járgányokkal közlekedni

Egyéb vásárlási okok már kérdésesek . Hiba például azt remélni , hogy sokkal olcsóbban megússzák a fenntartását mint egy normál kocsinak -- ebben is nagy a szórás , van aki megveszi és évekig használja gond nélkül , más pedig pár év alatt százezereket költ rá . Mindkettőre tudok példát .

Ami a javítási tapsztaltokat illeti egyrészt aki személyesen felkeresett annak amennyire tudtam segítettem . Akinek elérhető a címe azoknak el szoktam küldeni néhányat abból 10-15 dokumentumból  (vörd formátum )  amiben részben a saját , részben innen a fórumból kiszedett tapasztalatok olvashatóak . Ennél komolyabb képzésre nem gondolok --  sem időm , sem jogosultságom nincs rá . Ezek pedig  csak amatőr írások .

 

frankoo928 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33735

Sziasztok, 11 hónapra vennék egy brumit. Igazából a nagy A-s jogsim is megmarad, de nem szeretnék rendszámost mert gondolom azt majd a "szolgálat" után nehezebb lesz eladni. A kérdés, hogy milyet vegyek és hol, meg lehet-e egyszerű módosításokkal legalább 90km/órát kicsalogatni ezekből a járgányokból, csak hogy ne tapossanak el az utakon. Budapesten belül használnám, de perem kerületből kell a belvárosba jutnom napi szinten.. 

A válaszokat előre is köszönöm!

oljeg12 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33734

Elsőként, az 50ccm diesel lepett meg. A fogyasztásról pedig annyit jegyeznék meg hogy lehetséges az 1 literes fogyasztás. Úgy mint az én Sulkym, mikor megvettem és elindultam 110 km-ről, hogy lábon hozom haza. 20 km után megállt és utána a következő 90 km-t a kötél hátsóvégén tette meg. Így a Sulky 1 litert fogyasztott. A vontató jármű fogyasztotta a többit és a többet.  :-))))

Vannak furcsa emberek, akik azt hiszik, hogy aki venni akar valamit, az mindent elhisz. Ha pedig valaki nem ért hozzá annyit, hogy elhiszi az 1 literes fogyasztást és nem érdeklődik valakitől, aki valamennyit konyít hozzá és megveszi, az megérdemli.

Aki ért hozzá, annál is előfordulhat, hogy "mellényúl". És lehet az embernek olyan szerencséje is, hogy olcsón, nagyon jót vesz.

 

Előzmény: Poc2 (33728)
WooDoo Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33733

Nekünk Z482-es Kubota motor van az Aixamban, 1:8-as váltóval és nagy variátor tárcsával. Amikor még 120-as óra volt a kocsiban, kipróbáltam a végsebességét, kb. 110 km/h-t ment óra szerint. Mivel az óra csal, ez a valóságban kb. 90 km/h. Ha 3600-at forog a motor 90 km/h-nál, akkor 60 km/h-nál csak 2400 a fordulatszám, amivel szerintem ez a stabil diesel motor ítéletnapig elketyeg...

 

Nekem a kényelemmel sincs gondom, nem vagyok egy nagy darab ember, az Aixamunk meg egy hosszított kivitel, még nem is tolom teljesen hátra az ülést...

Előzmény: Mnagy (33732)
Mnagy Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33732

A mi motorunk a Z402B 3200- at forog, folytatlanul 3600 a fordulata az alap motornak.Én 45- 50 Km/h val járok de a te 60 as tempóddal sem a végén forog a motort.

 

Előzmény: zogobacsi (33725)
VolksrodZoli Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33731

Az ülésfűtés... Ízlések és pofonok. A Leaf tesztvezetésen borús időben, külső 15fok ban fűtött kormánnyal, és igen gyorsan bemelegedő ülésfűtéssel is fázott a kezem, bokám, arcom. Mert a szellőztetést azért kikapcsolhatatlanúl nyomatja az autó. Egy kísérletet megér, de ne hagyd otthon a meleg ruhát.

Előzmény: WooDoo (33723)
zsolt117211 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33730

Igen de nem írja hogy hány kilométerre fogyaszt 1 litert!

Előzmény: Poc2 (33728)
Poc2 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33729

Most nézem hogy csak 50ccm-es dízel,lehet azért eszik ilyen keveset!:)

Előzmény: Poc2 (33728)
Poc2 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33728

Na megvan a fogyasztásrekorder!

Most láttam apródon egy MC2-t amihez 2,2L-t irtak fogyasztásnak,de ez mindent visz ő a győztes:

http://olx.hu/hirdetes/moped-auto-ID26EgW.html#49114aa50f

aixam400l Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33727

Sziasztok.ami a váltón van variator mennyibe kerulhet,bontottan? Mi szokott bennuk szet menni??aixam 400

kiggyo Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33726

A mopedautó simán bírja. De a mopedautós? :-)

 

Nekem 25km egyhuzamban untig elég kényelmetlen brumiban...

Előzmény: WooDoo (33724)
zogobacsi Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33725

Biztosan így van, elvégre bírnia is kellene. De én egy óvatos duhaj vagyok, nem kínozom a gépet feleslegesen. Általában padlógázon járunk vele, 60 a végsebesség. De edíg ezt igencsak meghálálta, ezért ezután sem akarom túlfeszíteni a húrt. Ez egy előkamrás diesel motor, ami nem szereti, ha padlógázon járatják órákig. Kisebb fordulaton szerintem évekig elketyegne leállás nélkül (persze olajcserét valahogy megoldani) .

Előzmény: WooDoo (33724)
WooDoo Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33724

Ne viccelj már, egy jó mopedautónak meg sem kottyan 300 km egyhuzamban. Pl. amikor az első mopedautós találkozóra mentünk a fiammal, a Debrecen-Siófok távot megállás nélkül tettük meg, 60 km/h-s átlagsebességgel. Pedig akkor egy Ligierrel mentünk, aminek az üzembiztossága sokkal rosszabb mint egy Aixamnak. Mondjuk nem sokkal a balatoni kirándulás után szakadt le az első futómű a motorral együtt, az elég necces lett volna az ország túlsó végén...

 

Tavaly nyáron "elugrottam" Ceglédre is az Aixammal, visszafelé tettünk egy kitérőt a Tisza tó és Hortobágy felé, majdnem 500 km-t mentünk aznap a járgánnyal. Ha rendben van a járgány, nem kell félni a hosszabb utaktól...

Előzmény: zogobacsi (33722)
WooDoo Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33723

Fűtött garázs és benzinkályha nélkül elég necces lehet elektromos autóval közlekedni Norvégiában. Elég sok Teslát adtak el mostanában arrafelé, abban meg csak elektromos fűtés van,  kíváncsi leszek a jövő tél utáni beszámolókra. Bár azt hallottam, az északi országokban szinte minden parkolóban van elektromos csatlakozó, amiről a motor előmelegítőket működtetik. Ha van konnektor, egy elektromos fűtőberendezés (pl. olajradiátor)  melegen tudja tartani a kocsit és az akkupakkot is. Az Aixamot én is egy 230V-os elektromos fűtőventillátorral melegítettem fel télen, és még nagy hidegben is kb. 30 percig egész kellemes volt a klíma a járgányban. Amikor kihűlt az autó persze kellett a síruha, a kesztyű, meg a sapka..:) De lehet egy ülésfűtés is sokat javít a hőérzeten, majd jövőre kipróbálom...

Előzmény: bananatree (33714)
zogobacsi Creative Commons License 2014.04.24 0 0 33722

A 10-15 kM-es távot a saját tapasztalatom alapján írtam. Volt már, hogy elmentem vele egyhuzamban 20-25 Km-et, és úgy érezetem, ezt nem szereti. nem állt meg, nem volt vele igazán semmi baj, de amikor megálltam, a fülem valahogy érezte, hogy talán más az alapjárat, vagy valami. Ugyhogy manapség, ha ilyen utam van, 10-15 Km-enként meállok, kicsit járatom alapjáraton, visszahűtöm, és utána folyt.köv. Ez szerintem egy kimondott városi autó. Primitív futóművel, primitív, de precíz motorral. Én inkább csónakmotorokhoz értek, de ott is sokéves tapasztalatom, hogy egy motor elmegy akár 20-30 évig is gond nélkül, ha a gyár által előírt kenőanyagot használják. DE!! ..ha egyszer is spórol ezen valaki, a motor menthetettlenül tönkremegy, és utána hiába a szakszerű jevítás, sosem lesz tökéletes. Nem tudom  miért van ez így, de biztos vagyom benne, hogy így van. Olyan csónakmotort nem is veszek, ami egyszer is szét volt bontva. Amúgy az évjárat nem nagyon számít. Nem is említettem, hogy van a családunkban egy chatenet stella is, a régi egyhengeres. 7 éve van meg!!! Naponta megy, télen-nyáron, eddíg egyszer volt vele baj, valami zégergyűrű leesett a váltónál, de azóta semmi. A javítás asszem 5000,-Ft. volt. Annak üvegszálas a kasztnija, az már kezd töredezni, meg az ajtók sem csukódnek rendesen (az előbbiekből kifolyólag), de más baj nincsen . 1000 Euróért vettük 7 éve ebay-n, ausztriában. Szóval továbbra is azt mondom, jó kis autók ezek, csak bnem szabad túlhajtani, és megbontani.

Előzmény: korkada (33717)
korkada Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33721

Szepen sorban: Tudok rola, ennek ellenere meg egyetlen egy el. Aixamot nem lattam eladot. A Nissan Leaf a meno, majd utana rogton a Tesla kovetkezik a sorban.

A Reva kevesse felel meg a norveg igenyeknek. Ami az indusoknal elmegy, az felenk nem jatszik. Nehany darab elado ebbol a tipusbol es a  szamuk folyamatosan csokken. 900k -es 1 milla kozotti arban kaphatoak hasznaltan es az akkuk csereje 900000 ft ket ev garival:( 

A Ligier, Microcar felejtos.  

A nagyokra vonatkozo tamogatas tudomasom szerint fokent abbol all, hogy nem vetnek ki ra dupla vamot, mint a normal autokra. Oszinten, ki a fene akar venni 9.2 millaert egy Nissant? Szep jo auto, de mikorra hozna vissza az arat? Egy ilyenre mar illene casot kotni ami tovabb novelne a havi kiadasokat. 5 evet adnak az akkura. Utana? Ahhoz kozel nem annyiba kerul egy csere majd, mint  a kis Revaba. Saccra olyan 2-3 milla lehet. 

A volt nyelvtanarom meselte, hogy egy hideg teli napon elszamitotta magat hatotav teren es kifogyott a Nissan Leafbol a nafta. Ismeretlenul kellet aramot kunyiznia idegen emberektol.

Szamomra az el.autok meg tul nagy kompromisszummal jarnak, es araik csunyan magasak.

Lattam nehany jobbos gepet. A kedvencem egy regi Rolls Royce. Csorgott a nyalam rendesen amikor meglattam. Gyonyoru veteran peldany volt. A sofor nyugodtan berughat, a hulye rendor ugy is a bal oldali utastol keri el a papirokat :):):) Inkabb kihagynam a jobbos masinakat. A szuk hegyi utakon nem eppen eletbiztositas egy ilyennel maszkalni olyan embernek, aki baloshoz szokott kiskoratol kezdve.

Előzmény: bananatree (33714)
korkada Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33720

Most megnyugodtam:) Ugy velem az agynak egy bizonyos teruleti mukodese szabalyozza ezen kepesseg fejlettsegi szintjet. Nalam sajna nem az igazi. Ahogy szoktam mondani gyakran nem latom a fatol az erdot. A b.nom ilyenkor csak pislog es kuncog. Nem latod?-kerdi Igy elforgatod es mar kesz is- mondja nekem:) Neki amolyan rontgenszemet ajandekozott a sors. A legaprobb reszletet is konnyeden kiszurja, es a fejeben "lemodelezi" a dolgokat. Ezert lenne jo egy szerelesi kurzus, ahol berogzulnenek a technikak. Hasonlo szisztema miatt erti meg jobban az itteni nyelvet. O szepen magaban le birja lassitani az elhangzott idegen szoveget. En viszont sokkal jobban beszelek nala bregyoul:)

Előzmény: Poc2 (33711)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33719

A hosszú távon használt (esetlegesen ezáltal több km-es) autók általában egészségesebb műszaki állapotban szoktak lenni, mint a városban rövid utakon többször leállított-beindított, piros lámpától piros lámpáig haladós autók.  

Ha a mopedautóból indulok ki, nálam egyik Aixamnál se jelentkezett a leállító tekercs probléma, míg sorozatban sokan szenvedtek vele, és típushibaként lett elkönyvelve. Az egyiket közvetlenül az első külföldi tulajdonostól vettem, neki sem volt vele gondja, tehát előttem sem cserélték. Önindítóra se kellett ránézni stb.

A személyautóm típusánál az elektromos kézifék és az elektromos kormányzár meghibásodását könyvelték el gyakori típushibaként, utóbbi javítása 300.000 Ft, a budapesti tulajdonosoktól vásárolt használtak többségénél már bedöglött, míg az autópályán hosszú utakra használt 2x annyi km-esekben még nem. És még számos példa van. Szerintem jobb, ha a km órában lévő km inkább hosszú távú, egyenletes sebességel, jó minőségű úton került bele, mintha városon belül amortizálódott volna. 

Előzmény: zogobacsi (33708)
korkada Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33718

Hahha:) Olvasgattam rola cikkeket. Tenyleg aldatlan allapotokat ideztek elo a "hires magyat szerveink". Legalabb mara rendezodtek a jogszabalyok. Norvegia nem annyira borzaszto hely, viszont az autozas (2x annyi egy uj auto mint Mo-on, gyer hasz.aut kinalat-nagy tavolsagok elado-vevo kozott.)/biztositas/utadok stb. arak meglepoen durvak egy magyar bevandorlo szamara. Pozitiv tulajdonsagokhoz hirtelen felirnam a jobb kereseti lehetoseget, szocialis halot, termeszeti szepsegeket, varosokon kivuli kivalo kozbiztonsagot, atlagban jobb minosegu elelmiszereket, es nem utolso sorban neha vannak olyan akciok egy egy termekre amely a magyar arszinvonal alatt jar. Idaig a csucs egy nagy aruhazban "kidobalt", kiarusitott erdedeti converse tornacipo megvasarlasa volt 3800 ft-ert. Ennyiert magyar foldon nem lattam. Nem tartozom a markabuzik koze mivel szereny ember vagyok, de ezt nem lehetett nem kihagyni:)

Előzmény: Törölt nick (33710)
korkada Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33717

Koszi a beszamolot:) A hasznaltatuto vasarlasa az idok kezdete ota lutrinak szamit valamilyen szinten. Sajnos nalunk minimum a duplajaba kerul egy ilyen peldany, azonban legtobbszor ennyiert tenyleg a legaljat lehet kifogni. Jol tetted, hogy megvetted.  Polo alkatresz passzol hozza? Pompas:) Igazabol en a variatoros/valtos/adagolos problemaktol tartok a legjobban, mert meglatasom szerint nalunk ezert kerhetik el a legtobb penzt. Feltetelezve a kezdo szereloi szintemet, nem feltetlen ugranek neki egy variator varialasanak:)

"És még valami,...szerintem ezekkel az autókkal nem szabad egyhuztomba levezetni 10-15 Km-nél többet" Hmmm ezzel mondjuk akad nemi problema. A varos kb. 1 oranyira lehet mopedautoval.

Előzmény: zogobacsi (33708)
Poc2 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33716

Ja és azt hiszem jól sikerült a kerék beállítása is.Mikor megérkeztünk Szegedre azonnal néztem a gumit hogy egyforma meleg-e a felülete,meg van-e rajta fekete kenődött sáv ahogy eddig,de nem volt elkenődve.Szombat reggel még a motor berakása előtt újra szétvágtam a hátsó részt,és átállítottam az egészet,de megérte,mostmár nem nyalja a gumikat és érezhetően stabilabb is.Ahol eddig szinte teljesen keresztbe fordította a kátyú,ott most simán átmegy anélkül hogy eldobná magát.

Előzmény: Poc2 (33715)
Poc2 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33715

Azt az utolsó két mondatot én is túlzásnak tartom!Egyébként ma 105km-t ment egyhuzamban az autó,utána délután ugyanígy vissza.Nem volt vele gond,csak az alapjárattal mert azt csak most este oldottam meg rugósra.Kicsit azért féltem hogy nehogy valami gond legyen vele,mert mégiscsak "ismeretlen" motorral indultam neki!Ja és átb@..tak a generátorral.Sajnos szar,így a motor saját generátorát kötöttem a rendszerbe,az meg nagyon kis teljesítményű.Így amikor csak lehetett helyzetjelzővel mentem hogy töltse is kicsit az akkut.De nem volt gond azzal sem végül.

Előzmény: zogobacsi (33708)
bananatree Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33714

ugye azt olvastad, hogy van gyári elektromos Aixam?

meg Reva.

meg Ligier és asszem Microcar is.

ha a "nagyokra" van támogatás, akkor ezekre is kellene legyen...

 

jobbkormányos (angol) autót mennyire macerás nálatok használni? mert onnan tuti találsz a felsoroltakból használtat is.

 

Előzmény: korkada (33704)
Mnagy Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33713

Kiváncsi leszek a hozzászólásod végén írtakra, nálam hogy válik be.Naponta járok vele melózni is; oda 30Km vissza 30Km,meg az egyéb mászkálni valók, most rakok össze egy tartalék motort váltót futóművet fékeket.Nem mintha rossz lenne, de mint ahogy Poc2 én is szeretem tudni, hogy minden rendbe van a járműveimmel.Hamarosan 9 hónapja van meg, és több mint 10000 Km-t mentem vele.

Előzmény: zogobacsi (33708)
aixam400l Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33712

Sziasztok.ami a váltón van variator mennyibe kerulhet,bontottan? Mi szokott bennuk szet menni??

Poc2 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33711

Nem nálad van a hiba.Én szerelő vagyok,de nekem is hiába küldte el Bakancs4 a motor adatlapját.Mielőtt megvettem tőle a gépet mondtam neki hogy ne rakja össze a motort,mert úgyis szétszedem,látnom kell élőben a belső felépítést és mi mivel hogyan kapcsolódik.Az adatlap ehhez segítségnek jó volt,de akkor is többet ért hogy láttam élőben a szerkezetet.

Előzmény: korkada (33705)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33710

Nagyon hasonlít ez a Norvégia Magyarországhoz. Te is jó helyre költöztél át. Nem tudom mennyire követted figyelemmel a mopedautók itthoni helyzetét, de nálunk undorítóbb szerintem sehol nem volt a világon, ami itt évekig ment. 

Előzmény: korkada (33704)
zogobacsi Creative Commons License 2014.04.23 0 0 33709

ja, 2000-es évjárat, fehér, teljesen alaptípus.

Előzmény: zogobacsi (33708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!