Hali, sziasztok! Felmerült egy érdekes probléma. Van egy Clio II-esem, 1.4-es motorral, 2000--es kiadás. Minden nagyon jó, de egy fura jelenséget figyeltem meg - egyelőre csak találgatás. Az történik, hogy ha a kinti hőmérséklet magas ( így nyáron ez előfordul), akkor az autó rettentő nehezen indul, akár reggel, akkár egy kicsit hosszabb állás után is. De ha már elindult, vagy menetből állok le, akkor minden rendben, azonnal gyönyörűen ketyeg, pöccre indul újra, szépen megy. Egyelőre a megfigyelésem alapján úgy tűnik a meleg idő befolyásolja. Van valami tippetek? Köszi.
Az én clióm kormányán nincs távkapcsoló, de gondolom attól még fog működni? Milyen autóban volt ez , milyen évjárat? Küldtem mailt! Majd ird meg hol lehet megnézni! köszi
üdv a fórumlakóknak! clio MK2 ben amit vettem van jelenleg egy kenwood CD játszó! Ki szeretném cserélni gyári CD játszóra! Kormányoszlopon nincs vezérlő. Ennek ellenére minden probléma nélkül be lehet szerelni a gyári CD játszót? Mivel a gyárinak nincs saját kijelzője ezért ahol az óra is van azt a kijelzőt fogja használni a gyári CD?
Én nem vagyok nagy Renaultos, "csak" használom. :-)
2000-es évjáratú Clio II. 1,4 75LE
Van problémám a kulcsaimmal, mint olvasgattam, ennél a típusnál nem vagyok egyedül. :-(
Úgynevezett egygombos távirányítós kulcsom van amiben a kulcsban van valami kütyü, ami az indításgátlót vezérli, mint olvasgattam a hálón róla.
A pótkulcsot vettem elő, mert elvitte az asszony a másikat véletlenül. Nem indította be az autót, csak tekert, ekkor vettem észre, a kis piros lámpa villog, na ezzel baj van.
Szét szedtem mind a kettőt, a pótban nincs benne egy olyan kis szögletes kütyü, gondolom ezért nem indít.
Ez pótolható? Egy kódsor van a kulcsban, ez elég a pótlásához?
A másik probléma, egy idő óta nem működik a távirányított ajtónyitás, egyik kulccsal sem, mindkettőben villog a LED, de semmit nem csinál. Olvastam, hogy a mikrókapcsoló elromlik, de akkor nem villogna a LED, igaz? Tehát nem ez a baj.
Szerintetek mi lehet, ez újra tanítható? Kell hozzá szerviz, vagy én is megtudom csinálni itthon?
Előre is köszönöm az építő jellegű válaszokat mindenkinek!
Nemrég vásároltam egy Clio 1.6 16V-t. Az autóba direktszűrő van szerelve, amit le szeretnék cserélni normál légszűrőre. Sajnos nincs meg a gyári doboza, azért teljes szűrő kellene nem csak betét. Tudnátok tippeket adni honnan tudnám beszerezni?
Életem első autója egy renault Clio 1.2 RN (1992) volt. Most egy furcsa ötlettől vezérelve szeretnék újra egyet. Nem feltétlen ebben verzióban lehet RT vagy Baracca...stb. A lényeg, hogy szeretném visszaállítani 'gyári állapotát' es majdan egyszer OT lehessen.
Lehet elég naivan hangzik, ne kövezzetek meg nagyon. Milyen típusokat (felszereltségek) célszerű felhasználni (Williams kizárva;)?
Az én clio-mnál is volt ez a probléma. Nálam a spirál rugó miatt volt. Eltörött belőle egy jó fél kör alakú darab..a rugó végeit kellene megnézned,h.nincs-e rajta törésnyom..és igen,nálam is ropó hangot adott ki.
Clio 2 2001-es 1,4 16V -nála- Valaki találkozott olyan jelenséggel,h.a műszerfalon lévő sárga spirálos visszajelző lámpa minden ok nélkül kivillan, és a motor fordulatát 2500-ra korlátozza.
Tudtok tanácsot adni,hogy mi okozza?! Nagyon kellene a megoldás
üdv,ahhoz a szerelőhöz,ne menj többet!!!!!!!!!!!!!!!!!
egy új lengéscsillapító,toronycsapágy kombó felől,érdeklődj valamelyik autósboltban,hogy mibe fáj......a rugót is nézd meg,gyakorta,a tányérban törik,a legalján....de lehet h nálad fentebb....S:O:S
Jól gondolom, hogy ennek nem ilyennek kéne lennie? :S
Szerintetek mi lehet a gond? Toronycsapágy vagy lengéscsillapító? Esetleg mindkettő?
Egyébként egy ideje ritkán, de hallok (sőt, a gázpedálon kicsit érzem is) főként jobb kanyarnál egy koppanást. Szerelőnél már voltam ezzel a koppanással, elvileg átnézte és azt mondta minden rendben.
Sziasztok jó estét mindenkinek!Eladóvá vált 2003 .1,5 dci Tháliánk,melyet érdeklődés hiányában bontásra kerűl.Műszakija nincs(januárban járt le) most másodjára van ideiglenesen kivinva a forgalomból,lassan második éve áll a telephelyen.Most mivel megkaptuk a líng-hitel papirunkat ,úgy döntöttünk így vagy úgy de el adjuk. Az autó Sz S B megyében Nyíregyháza mellett 13 km -re nézhető meg.Vagy a szabo.sandor1971@gmail.com email címen lehet érdeklődni.Újságban,netes piacokon nem akarom hírdetni,nincs kedvem se nepperekkel sem egyéb "óccsóért"kell fát lopni emberekkel alkudozni.Akkor inkább áljon a th-n fizetni már nem kell utána.Szóval tanácsot is várok ,hogy mit lehet kezdeni ilyenkor egy hirtelen hitelmentes de koros kocsival de érdeklődőket is várok.
SZIASZTOK! Pár napja (Clio II 2002 automata, 1.4 98le.)a műszerfalon, néha világít a sebváltó lámpája. A Renault szervizben a nyomástartó mikrokapcs. nevezték gyanúsnak, de első lépésnek egy váltó olajcserét javasolnak. Azt kérdezném, hogy milyen olaj az előírás, mert adatot nem találok.Köszi előre is!
2004-es 1,5 dci motoros Cliohoz keresek ablaktörlőmotort (valeo 535 62 802 cikksz.). Ha valakinek van elfekvőben egy jól működő darab érdekelne (az enyém télen leégett, mostanra pedig végleg elhalálozott). Címem maz5549kukacfrímélponthu
köszi ,megkeresem hallotam róla már csak nemtudom hol van .rontani már nem rontok vele...és néha megindul akor menetközbe nem áll meg meg semmi hiba .csak inditáskor van ez a jelenség néha,ezt elfelejtettem irni tegnap
Egy 2001-es 1.6-os Cliom van.A problémám a következő lenne vele.Gázadásra jobb elölről, bugó, kopogó hangot hallok. De csak határozott gázadásnál, amikor kicsit jobban erőlködik a motor.Ha fokozatosan gyorsítok semmi.Azt hittem kerékagy csapágy, ki is lett cserélve, de nem ez volt a megoldás, mert a probléma még mindig fenn áll.Esetleg valami ötlet?
üdv van egy clio 1.2 16v 2001 es em.önindító hajt de a motor nem indul be müszerfalon néha a STOP néha az immobilizer piros égője világít ilyenkor... kulcsot már csináltatni kéne azt tudom mert ha sokszor le esik elmozdulhat benne a jeladó,erröl hallottam de mindig csak halogattam,mert igy is elszokott indulni minden második indításra kb... de most már itt a vége.benzint megkapja. Esetleg injektornak lehet valami baja vagy dugulása vagy valóban ez a kulcs miatt nem indul már el??? mert ha a kulcs akkor meg mért hajtat az önindító?? segitsetek! köszi
Az alapjárati/üresjárati motorom nem működőt, alapjárat ingadozott, hidegen meg összevissza járt. gondoltam meglepem magam egy jó 16ezres új alapjmotorral, kicseréltem és láss csodát ugyan olyan rossz minden, meg sem mozdul, vezeték nincs szakadva, szerintetek mit nézzek ilyenkor?