Nem hiányzik az a ház annyira, legalábbis abból a szempontból, hogy ügyesen rejthető (az egyik itteni kolléga, talán Johnny milyen szépen beillesztette a gyári dizájnba a tolató fényét), és a kész házas motyó általában nem E jeles. A csík annyiban királyság, hogy műszaki vizsgán azt hitték, fényvisszaverő csík, így nem stresszeltek miatta, hogy nem homológ. De tény, hogy a házas megoldásnak is vannak előnyei, például az, hogy mostanra jelentősen csökkent az áruk, egy 36 Wattos flood-spot kombót már megkapsz 12 rugóért szállítással együtt, nagyobb tételben hozatva meg még ennél is "olcsóbbabb", illetve könnyebb megoldani a pozícionálás kérdéskörét.
Ebből is látszik, hogy eddig még csak jó kínai terméket vásároltam, nem volt szükség reklámácijóhoz.
Nemsokára villantom a jóáras LED fényszórókat. Így utólag nem bánom, hogy tavaly kimaradtam a csíkos megoldásból. Ott is igazából a ház hiányzott. Na itt lesz ház.
Na lemaradtam a itt jó lökhárító lukazásró pár napja. Nekem is olyan mint a rinyaboynak, ehöz kellenének az előbbi komentben fesoroltak közül legalább kettő :) :) :)
Hátha van valakinek elfekvőben ami engem most érdekelne. D2-hö szeretnék sztíring guárdot, meg fém lökőshöz vonószemet seklihöz. Valakinek esetleg? Nem vagyok elveszve, mielőtt jönne a sok 'ész' :) ha nincs, marad az íbéjj. köszönöm
"A legjobbat Ár/Teljesítmény megtartani, többit visszaküldeni, árát visszaküldik. Mondjuk ez kínai boltból nem játszos, mert kb. kiröhögnek, de itthoni így működik."
Nem röhögnek ki, tapasztalatból mondom. Küldtem már vissza amatőrrádiót meg egyéb műszaki cikkeket, még ők kértek elnézést. 1 hónapja telefontok jött a sárga tesóktól, megírtam nekik, hogy nem jó a méret. Erre küldtek másikat, bemondásra. 10x több becsület (vagy üzleti érzék) szorult beléjük, mint a magyar kereskedők többségébe.
Eddig kb. 600.000 Ft. lett ráköltve és legalább még egyszer ennyi lesz. Átnéztem az overdrive-ot amit vettem igen meg vagyok vele elégedve hibátlan állapotúnak tűnik. Biztos veszek még ettől az eladótól ezt azt ami kell mert az árak korrektek a cuccai meg jók.
Hétfőn beszélek egy kárpitossal hogy mibe fájna ha rendbe szedné az üléseket.
Meg jövő héten ha megjön a fizu egyezkedek a AK komával és rendelek egy rozsdamentes rendszert a kocsira mert a kipufogója eléggé dögrováson van.
Lassan csak összeáll majd. Ősszel alvázat akarok lakatoltatni, horganyoztatni meg a kasznit kilakatolni festeni, és elméletileg a nagyja meg is van. Kell még rá egy 16 os felni meg öt új kerék és akkor komplett is lesz.
Hát.....lássuk csak....vettem két új féltengelyt bele..vettem új kerékcsapágyakat is, vettem egy vadi új kardánt, kicseréltem a hidat, tettem rá új rugókat, új lengéscsillapítókat, új gumik....és búg. De olyan szörnyű kerepelés jön a bolgyóműből hogy az szörnyű.
ÚJ INTÉZETIS TÁRSUNKNAK SEGÍTSÉGRE LENNE SZÜKSÉGE !!!!!!!!!!!!!
A főtengely ékszíjtárcsa és a vízpumpa ékszíjtárcsa közötti feszítő egy aluminium darab amin van egy kis ékszíjtárcsa a felfogatása tengelyre felhúzod és oldalról szorítod rá.Ez feszíti meg a vízpumpa ékszíját!!!!!!13-as csavar fogja
AZ AUTÓ A MOLNÁR PISTIÉ VOLT 3.5 KARBURÁTOROS 1985-ÖS BP-KÖRNYÉKE !!!!!!!!!ELMEGY ÉRTE AZ ÚJ GAZDÁJA MEGVESZIK VAGY KÖLCSÖNBE MERT VERSENYRE KELLENE.MENNE MEGMENTENI A LR BECSÜLETÉT!!!!!!!!!
A június 21-július 6. közötti időszakra tervezett albán túrára az ötből két autó vissza lépett. Akad esetleg oly elvetemült egyén, aki eddig még nem jelezte részvételi szándékát, de érdekelné Albánia, meg a viperák? :)
Megmondom az őszintét ha nem kerültem volna új melóhelyre ami mellett van némi szabadidőm. Meg nem ilyen lenne a család hogy hagynak játszódni, meg ugye azért az a kis apró is összegyűlik az alkatrészekre mindig :-) akkor nem mertem volna belevágni.
Alapvetően igazán nem drága hozzá semmi. Csak ugye itt nem egy két apróságot kell cserélni javítani, hanem kibatyott' sok mindent. És a sok apróságból előbb utóbb nagy kiadás lesz. :-(
Most 34 éves a kocsim 1980-as de úgy vettem hogy gatyába rázom és amíg élek nekem már másik gép nem lesz.
Valószínűleg túl sokat néztem a Discoveryn az autókereskedőket azért szorult a fejembe ilyen hülyeség hogy ilyen vén traktorral érdemes kezdeni. De lehet azért mert csak erre tellett. De lehet azért mert szerintem ha telekjáró' akkor csakis Land Rover. De lehet azért mert a papírmeló után jó megint bekoszolni kicsit a kezem. Vagy mindez együtt:-)
Nem egy olyan autót rángattam, amelyiknek olyan rögzítési pontja volt, ami szimplán az alvázhóz volt csavarozva és nem szakadt le a csavar, pedig istenesen rángattam. A vonóhorog sincs az alvázhóz hegesztve. Szedtem le olyan lököst, amelyiken ott figyelt a csörlő és a vonószem is, amit kiadósan megrángattak elötte, majd amikor kitekertem az anyát, akkor a csavar simán elfordult kézzel, gyakorlatilag nem volt a lökösnek nekifeszülve, a súrlódási erő tartotta a helyén a lököst nem a csavar.
Másrészt amikor nem moccan az autó, akkor jött el az ideje az ásásnak, tudom kellemetlen, de visszagondolva nekem is akkor kellett volna leállítanom a mentést, amikor a 6,5T-ás trakesz visszapattant a rántókötélről, sőt el is szakította a 11 T-ás kötelet. Az acélsodrony jobban bírta, de a híd kiszakadt. Nyilván a terepen az ember minél előbb szabadulni akar, de mostani fejemmel inkább fából összetákoltam volna egy darut és kiemelem a kocsit valahogy, minthogy rángassam.
Ezer ilyen sztorit hallottam, hídról lecsörlőzött Patroltól kezdve, totálkárra horpasztott Hiluxig bezárólag.....
Senki nem mondta, hogy puhapöcsű az, aki átgondoltan ment, de azért az továbbra is butaság, hogy nem csinálunk normális, megfelelően erős rántási pontot az autóra, mer minek az.
Majd aztán, amikor nincs mihez csörlőzni, és kihúzni se tud senki sima kötéllel, és az agyagos mocskot hiába ásogatod, akkor majd lehet gondolkozni, hogy "hej, de fasza lenne most, ha lenne az autón egy bivaly pont, amihez kötve három másodperc alatt kiránthatnám az autót a fenébe innen". Vagy még inkább akkor, amikor a kötélvégen fityegő leszakadt lökhárítót gumipókozza fel az illető a tetőcsomagtartóra, meg hívogatja az Anikót, hogy van-e bontva Disco eleje, lámpával, sárvédővel kompletten, és mennyiér...
A behegesztett csőnek pont az a lényege, hogy a csavar sokkal nagyobb felületen feküdjön fel, és ne csak a két lemezvastagságnyi részen.
Nem véletlenül mondtam, hogy 60-nal kell nekimenni egy betontömbnek, mivel ismerősöm a szemem láttára akadt fenn egy beton hídlábon a Defivel, ami épp olyan magas volt, hogy a kasztnit nem érte el, de a lököst telibekúrta, a bal alváznyúlvánnyal. Na akkor deformálódott az alváz, az autó bal hátulja 1,5 centivel hátrébb van, mint a jobb hátulja.
De ekkora erőt a büdös életben nem tudsz létrehozni, amikor rángatsz.
A másik meg megintcsak tapasztalat.
Nekem volt behegesztett cső az alvázban, amire a dögtolóm/lökösöm volt csavarozva, ráadásul nem is 8-as, hanem 12-es csavarokkal, oszt amikor másodszorra megrángattuk, le is szakadt a gecibe, és mivel nem egyszerre szakad el a csavar, be is fordul oldalra, és össze is kúrta az autó sarkán a lámpát, meg a lemezt is szépen.