Volt egy ilyen érzésem,hogy az uch kapcsolgat.Nincs vele gondom hál'istennek,csak ledes indexen gondolkodom. Próbával kiderült,hogy áram alapú és nem idő.Magyarul ha belerakom a ledes "izzót" gyorsabban villog.Viszont találtam az egyik cég honlapján olyan indexrelét ami kifejezetten ledes indexhez készült - kiváltható vele a régi indexrelé és nem fog gyorsabban villogni. De akkor ezek szerint ez az út nem járható.Marad a plusz ellenállat bekötése,hogy meglegyen a terhelés.
Nem volt még vele problémám, de én úgy tudom nincs már benne külön mint a régi autókban hanem az uch kapcsolja. Ha valami gondod van vele nézd meg a vészvillogó kapcsolóját, az szét tud esni, na meg maga az index-világítás kapcsoló is.
A motor és a szivattyú között van egy kis közdarab így a motor ezen keresztül hajtja a szivattyút nem közvetlen a szivattyúra csatlakozik. Talán valamiféle erőátviteli vagy biztonsági okból van így, mint a húsdaráló motorja is egy közdarabon (ez hívják menesztőnek) keresztül van csatlakoztatva az orsóhoz és ez a közdarab törik, ha valami komoly elakadás van, nem a motor tengelye vagy esetleg a tekercse ég le. Csak láttam, hogy cserélik azt is és néhány nap múlva visszamentem, mert nagyon hangosnak találtam a szervót, akkor megint azt cserélték ki egy másikra.