Ne retentsen el az új nick név!A keresgélést unom!!!! :-)
Benzines.A-ból B-be jutásra.Kevés km-ert mennék 5000 km körül egy évben.Mamához átmenni,bevásárolni,stb.! :-)Papa stilusban vezetek a gyerekek miatt.:-)Igazából a formavilága tetszik. De nem sok jót hallottam eddig!?Rengeteg elektromos probléma.A hírdetésekben lévőknek a belső műanyagok iszonyú állapotban vannak.A 30 éves Toyotámban nem mállottak így a műanyagok mint a pár éves Scenicecben,Meganokban.Tudom akkor miért nem maradok a Toyotánál?Mert azért az már nagyon igényelte a törödést!Anyagilag nem bírtam volna sokáig! :-)
Bevittem a renault szervizbe, tegnap szedték szét. 4 lyuk van a blokk oldalán, 1 hajtókar törött, leszakította az olajszivattyút, a turbó is elszállt az olaj nélküli futástól. Most írják a renault hungáriának a méltányossági kérelmet. Nagyon kíváncsi vagyok... (Túl sok reményt nem fűzök hozzá, de ezt a kört még le akarom játszani, hogy tudjak dönteni az autó sorsa felől.)
Bontott motorral valahol 400 körül lenne a mutatvány, én ezt akarom a legkevésbé. Nem azért vettem tuti szervizkönyves, magyarországi, jól felszerelt autót a piaci ár felett, és nem azért vittem én is márkaszervizbe, hogy egy bontott blokkal kelljen együtt élnem.
Ha méltányos ajánlatot kapok, akkor mégiscsak van egy 0 km-es motor és turbó, akkor marad és használjuk még 5-6-7 évig.
Ha nagyon méltánytalan ajánlatot kapok, akkor először meghirdetem, mint szervizkönyves jól felszerelt "bódé". :-) Ha nem megy el normális áron, akkor Zoltánnal megcsináltatom és úgy adom el.
De ötletem sincs, hogy mit vegyek helyette. Az espace-t is néztem, de ott is vannak komoly bajok a motorokkal...
Folyamatosan nézem a 2.0 dci példányokat, de nem nagyon van választék. Mondjuk ezt is fél évig kerestem...
Légyszives nézd át az utóbbi fél év hozzászólásait, lesz tanács bőven. Pár héttel ezelőtt az egyik topictárs is feltette ide az eladó autóját.
2003-2009 közötti autókról (Scenic II) már nem igazán lehet újat mondani, szinte minden dolog min.50-szer elhangzott már.
Ha bővebben kifejted, hogy milyen célra, milyen tervezett futásteljesitménnyel, kisebb vagy nagyobb motorral tervezed a vásárlást, akkor lehet hogy több hozzászólás lesz.
Albertirsai út.Baumgartner!!!!!!!Gaba és Csabi szerelők!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nekem nem Renaultot szereltek,de NAGYON meg vagyok velük elégedve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Miattuk veszek/vennék most scenicet!Csak elötte körbekérdezösködök! :-9Bár itt ezen a forumon nem nagyon osztogatnak tanácsot véleményt!
Scenic vásárlása elöt állok.Tudnátok esetleg tanácsot adni,h.mire figyeljek?Grand Sceniceket nézegetek 2003-as évjárattól.Vagy ,ha esetleg tud valaki egy nagyon jót akkor ne tartsa magaban!
Az álmoskönyv szerint sok jót nem jelent a tankban lévő fémrészecskék megtalálása.
De mielőtt bármihez is kezdenél, nézd meg a gázolajszűrőt is, hogy a házában is megtalálod a fémrészecskéket vagy sem.
Egyébként sajnos nagy valószínűség szerint a magasnyomású szivattyúd darálja le magát. Nem írtad a motor típusát, de ha 1.9dCi, akkor annak a magasnyomásúja kompatibilis a Lagunáéval (ua. a gyári szám és a Renault cikkszám 82 00 ... ...) és van belőle bontottan rengeteg már kb. 20e Ft-tól, de ha biztosra akarsz menni, akkor a bontotta érdemes elvinni beméretni és ha gond van vele, akkor nem megvenni vagy helyből felújíttatni.
Sajnos azt sem úszod meg, hogy le legyen véve a tankod, mert ki kell tisztára mosni illetve az egész üzemanyag rendszert ki kell takarítani (minden kisnyomású csövet, üzemanyag szűrő házat, nagynyomású csöveket és a rail-csövet is.
Kicsit gondba vagyok, mert nem tudom, hogy ez a jelenség normális e.
A vízhőmérséklettel, és a hűtőventilátorral van problémám. Amikor eléri az autó az üzemi hőmérsékletet, akkor a középső osztás és az utána jövő következő jel között folyamatosan változik /fel-le/, és nagyon gyakran bekapcsol a hűtő ventilátor. Továbbá ha leállítom az autót, a külső hőmérséklettől függetlenül bekapcsol a ventilátor, és akár 5-6 percig is megy. Ilyenkor ha ráteszem a gyújtást, akkor azt látom hogy a középső jeltől csak 1 osztásra van a vízhőmérséklet. Az a gondom, hogy ez pár hónapja még nem tűnt fel, emlékeim szerint stabilan állt a középső osztáson még a legnagyobb melegben is. A kérdésem az lenn, hogy ez normális jelenség /13 éves az autó/, és nem merítheti le az akkumulátort a sok álló helyzetben való ventilátor működés?