Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cipic Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56089

A tüneti kezelés az,hogy csak a 7.garnitúra gumi után merül fel,hogy valami nem jó.Meg lehet oldani ezt gumi,híd vagy autó cserével is.

Az hogy valami gyári tűréshatáron van még nem biztos,hogy jó is.Én egy megoldást írtam le.

Csere vagy javítás,döntse el mindenki a tudásszintje alapján.

Előzmény: Köhike (56088)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56088

Hogy érthető legyen a problémám vele, szerintem ez egy tüneti kezelés nem pedig problémamegoldás.

Előzmény: cipic (56086)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56087

Értettem elsőre, hogy mi a probléma. A megoldást gondoltam máshogyan, de ez is kiderült később. Gyárilag van benne egy olyan közdarab ami teljes felületével felfekszik, pont mint amit a link alatt is megtalálsz. A többit én személy szerint hanyagolnám ,mert nem tartom odaillőnek. Ha közdarabbal nem javítható, akkor én biztosan nem tennék oda semilyen hézagoló szirszar alátétet. Lehet megint hurrogni, lebuzizni stb, de nem odavaló. Az hogy a ladánál kényszeűségből így oldották meg az szerintem itt nem állja meg a helyét. Ez az én személyes véleményem erről. Ha annyira deformálódott, hogy így kelljen kijavítani annak oka van, és az a híd esetünkben csatolt lengőkar kuka. Eleve gyárilag nem is állítható ez a paramétere. Azzal az alátéttel gyártáskor beállítják, és utána nincsen rá semilyen gyári eljárás, ha probléma van vele, kizárólag a csere. Én biztosan cserélném ha nekem lenne ilyen gondom vele. Eleve nem is egy hatalmas összegről van szó. De mindenki azt tesz amit akar. Persze itt ez sem teljesen igaz mert ki tudja ki hogyan oldja ezt meg, és lehet 1000-ből csak egy szarik be az ilyen megoldásokból, de akkor én nem szeretnék ott lenni.

Előzmény: cipic (56086)
cipic Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56086

Találtam egy videót a problémáról, itt pl. széttartás van: http://www.youtube.com/watch?v=2TSmpYC2Fvw

Ilyen hézagoló kell: http://www.zsombishop.hu/popup_image.php?pID=1247

Előzmény: Köhike (56085)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56085
Feltételezem nem ugya arról a megoldásról beszélünk. http://pure-motorsport.co.uk/details.php?itemid=238&model=-1
Előzmény: cipic (56083)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56084

Ok. Nekem mindegy. Ha van aki megcsinálja. (A gyári megoldásnál az alátéten átmegy mind a 4 csavar.) 

Előzmény: cipic (56083)
cipic Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56083

Nem kell ott bontani semmit.

4 csavar lelazít, alátét becsúsztat, csavar visszahúz, műszeren ellenőriz.10 perc a két oldal, állítva-ellenőrizve. Ettől egyszerűbb megoldás nincs. A bontott híd is lehet határértéken.

Előzmény: Köhike (56080)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56082

Nem tudom. Én még mindig cserélném. Semmi garancia, hogy nincs valami szerkezeti problémája, és jó lesz beállítás után. Gyárilag biztosan jól volt beállítva, és csak úgy minden ok nélkül ezek nem szoktal elállítódni. 

Előzmény: cipic (56079)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56081

Vagy a fék szétszerelés nélkül is lejön az egész?

Előzmény: Köhike (56080)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56080

Háááát. Nekem mindegy. Azért nem kis munka. Nem vagyok biztos benne, hogy bármelyik futóműves szeretne ezzel fél napot eltölteni. Aki ért hozzá és tudja mit csinál, az sokba fog kerülni, aki meg nem az meg el fogja baszarintani nagy eséllyel. 5000 körül állítanak csak egy első futóművet is alaphangon, ahol csak az összekötőt kell legtöbb esetben tekergetni. Itt le kell bontani mind a két féket alaplemezestől, plusz a tengelycsonkot is. (lehet egyben lejön nincs előttem) És mindezt még egyszer, ha elsőre nem sikerül, mindkét oldalt. Szóval nem az a fél órás munka. 10-15 egy jó híd. 2 csavar fogja, plusz 2 a lengéscsillapítót, plusz a fék hidraulika, és kézifék. Persze ez sem sokkal kisebb munka, viszont ezt bárki meg tudja otthon csinálni aki kicsit jártasabb az autószerelésben.

Előzmény: cipic (56079)
cipic Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56079

Egy futómű állítás olcsóbb mint a bontott híd.

Lada hézagoló meg minden futóművesnél van marék számra.

Előzmény: Köhike (56077)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56078

Ha tényleg nem valami könnyen cserélhető alkatrész vagy hiba miatt rossz én biztosan nem tökölnék a hézagolással mert nem garancia, hogy jó lesz. 10-15 ezer egy bontott híd. Hegyekben áll mert senkinek sem kell.

Előzmény: Köhike (56077)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56077

Én nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezt itthon bárki is meg tudná becsülettel csinálni. Sőt abban sem, hogy a szükséges hézagolók egyáltalán beszerezhetők hozzá.

Előzmény: cipic (56076)
cipic Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56076

Nagy a kerékösszetartás.Szépen ki lehet hézagolni.

Keress olyan szakit,aki megcsinálja.

Előzmény: soltibalazs (56073)
DiZzEe Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56075

A kerékcsapágyat is megnézheted.

Nekem is zabálja a gumit, de egyenletesen, én sokat utánfutóztam+ültetés.

Előzmény: soltibalazs (56073)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56074
Nem állítható. Ha nem volt törve a kocsi? 2 szilent van benne hátul, esetleg azokat kellene megnézni.
Előzmény: soltibalazs (56073)
soltibalazs Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56073

Sziasztok!

 

A hátsó gumik külső széle nektek is jobban kopik?(a külső széle 0-ra míg máshol simán van 3 mm)

Az autó csomag nélkül,ritkán 4 átlagos felnőttet fuvarozva van használva.

Ez már vagy a 7 garnitúra gumi amit megeszik így(330ezer van a kocsiba)

Allítólag nem állítható a hátsó futómű a Tháliákon.Nektek is van ilyen észrevételetek?

 

Balázs

 

nagya2 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 56072

HAli!!

Ja me' a sógoromat korán regge má' rugdatam, hogy nézzen utána :-)))))

Üdv Nagya

Előzmény: László Varsányi (56071)
László Varsányi Creative Commons License 2014.03.08 0 0 56071

ELKELT!!

Előzmény: László Varsányi (56070)
László Varsányi Creative Commons License 2014.03.07 0 0 56070

Kitűnő állapotban lévő 4 db Renault Thalia 175/65 R14-es nyári gumi acél felnivel eladó! A gumik egy nyarat futottak (kb 4000-5000 km).

 

Irányár: 30.000 Ft

 

Érd.: 06/30-5934497

e-mail: varsanyi.laszlo54@gmail.com

Barracuda18 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 56069

Sziasztok!

 

Van egy Renault Thaliám 1,5 DCi diesel 2005 07.

 

Tudnátok segíteni nekem abban, hogy hol találom a motortérbe a szívócső nyomásérzékelőt?

Válaszotokat előre is köszönöm!

nagya2 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 56068

HAli!!

Csak eztet az első ajtóhó ölég nehéz beilleszteni.

Üdv Nagya

Előzmény: janobá (56067)
janobá Creative Commons License 2014.03.07 0 0 56067
Előzmény: quattrotomi (56056)
DGabee85 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 56066
nekem is kilot jelent. de a kilo meg 1000. ;-)
Előzmény: quattrotomi (56064)
nagya2 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 56065

HAli!!

 

8000-ért hirdeti , Zuglóban lehet átvenni.

 

http://www.autoalkatresz.hu/auto-zar/kozpontizarak/renault_thalia_kozponti_zar_motor-776392

 

üdv Nagya

Előzmény: quattrotomi (56064)
quattrotomi Creative Commons License 2014.03.07 0 0 56064

Ok.a 8K nekem 8 kilot jelent:)hol kapok mocit??köszi

desavel Creative Commons License 2014.03.07 0 0 56063

bocsi, hogy duplázok, még azt szeretném megkérdezni, nincs e eladó gyári sárfogó gumitok Thalia/Clióra? 

desavel Creative Commons License 2014.03.07 0 0 56062

ezüst mocitetőtök nincsen véletlenül? faceliftes Clióra kéne...

DGabee85 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 56061
Nem kizárt! :-)
Előzmény: Mutual Friend (56058)
DGabee85 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 56060
8000 lesz az. 800ert mar gyufat sem veszel lassan! :-)
Előzmény: quattrotomi (56059)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!