Értettem elsőre, hogy mi a probléma. A megoldást gondoltam máshogyan, de ez is kiderült később. Gyárilag van benne egy olyan közdarab ami teljes felületével felfekszik, pont mint amit a link alatt is megtalálsz. A többit én személy szerint hanyagolnám ,mert nem tartom odaillőnek. Ha közdarabbal nem javítható, akkor én biztosan nem tennék oda semilyen hézagoló szirszar alátétet. Lehet megint hurrogni, lebuzizni stb, de nem odavaló. Az hogy a ladánál kényszeűségből így oldották meg az szerintem itt nem állja meg a helyét. Ez az én személyes véleményem erről. Ha annyira deformálódott, hogy így kelljen kijavítani annak oka van, és az a híd esetünkben csatolt lengőkar kuka. Eleve gyárilag nem is állítható ez a paramétere. Azzal az alátéttel gyártáskor beállítják, és utána nincsen rá semilyen gyári eljárás, ha probléma van vele, kizárólag a csere. Én biztosan cserélném ha nekem lenne ilyen gondom vele. Eleve nem is egy hatalmas összegről van szó. De mindenki azt tesz amit akar. Persze itt ez sem teljesen igaz mert ki tudja ki hogyan oldja ezt meg, és lehet 1000-ből csak egy szarik be az ilyen megoldásokból, de akkor én nem szeretnék ott lenni.
4 csavar lelazít, alátét becsúsztat, csavar visszahúz, műszeren ellenőriz.10 perc a két oldal, állítva-ellenőrizve. Ettől egyszerűbb megoldás nincs. A bontott híd is lehet határértéken.
Nem tudom. Én még mindig cserélném. Semmi garancia, hogy nincs valami szerkezeti problémája, és jó lesz beállítás után. Gyárilag biztosan jól volt beállítva, és csak úgy minden ok nélkül ezek nem szoktal elállítódni.
Háááát. Nekem mindegy. Azért nem kis munka. Nem vagyok biztos benne, hogy bármelyik futóműves szeretne ezzel fél napot eltölteni. Aki ért hozzá és tudja mit csinál, az sokba fog kerülni, aki meg nem az meg el fogja baszarintani nagy eséllyel. 5000 körül állítanak csak egy első futóművet is alaphangon, ahol csak az összekötőt kell legtöbb esetben tekergetni. Itt le kell bontani mind a két féket alaplemezestől, plusz a tengelycsonkot is. (lehet egyben lejön nincs előttem) És mindezt még egyszer, ha elsőre nem sikerül, mindkét oldalt. Szóval nem az a fél órás munka. 10-15 egy jó híd. 2 csavar fogja, plusz 2 a lengéscsillapítót, plusz a fék hidraulika, és kézifék. Persze ez sem sokkal kisebb munka, viszont ezt bárki meg tudja otthon csinálni aki kicsit jártasabb az autószerelésben.
Ha tényleg nem valami könnyen cserélhető alkatrész vagy hiba miatt rossz én biztosan nem tökölnék a hézagolással mert nem garancia, hogy jó lesz. 10-15 ezer egy bontott híd. Hegyekben áll mert senkinek sem kell.
Én nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezt itthon bárki is meg tudná becsülettel csinálni. Sőt abban sem, hogy a szükséges hézagolók egyáltalán beszerezhetők hozzá.