Próbáld meg a jobb oldalit leszedni! Ugyanis ha van benne akkor ott van és nem a bal oldalon! Képet találsz róla korábbi hozzászólásoknál! Vagy itt: http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje/1052k.pdf. Hali....
Sziasztok. :Van egy 2003-as1390cm is benzines thaliám ,pollenszűrőt szeretnék cserélni rajta de nem találom .Már leszedtem a bal oldali műanyag lemezt a szélvédő alatt de ott helyét nem látom.Lehet hogy nincs is benne?
Sziasztok! Olyan gondom lenne a 2002-es 1,4-es K7J700 as thaliámmal, hogy a kipufogónál dohog és víz van. A gyertyákat, üzemanyag szűrőt, levegőszűrőt cseréltem de a hiba mardat. Hibakód nincs, de a környezetvédelmi lámpa emelkedőnél néha villog egy darabig majd elalszik. Ilyenkor mindegy a motor fordulatszáma.
Szerintetek mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a válaszokat.
azért kérdezem, mert a serv + légzsák lámpa folyamatosan ég, amióta megvan az ótó, és szívesen megszabadulnék a jelenségtől. hibakódot nem tárol a gépezet, és az összes, ülések alatti bél fixre van forrasztva már, stekkerek kiktatva. ennek ellenére nem szűnt meg...
a helyi rönós szaki hibakódolvasást és törlést javasol tűzön vízen át 5 ill 10 e ft-ért (LOL), de ezen már én párszor túl vagyok, szóval vele nem rabolnám egymás idejét...
tudtok nekem olyan szerlőt ajánlani dél-pesten vagy vonzáskörzetben, aki ért a modern rönó ótókhoz, elektronikusan is, normális hozzáállású, és nem akar azonnal átbaszni?
Ami rossz azt ki kell cserélni megfelelő alkatrészre nem pedig megdrótozni. 10-15 ezer ft egy bontott hátsó futómű, akinek ez ennyit nem ér meg az ne vegyen és üzemeltessen autót. Hegyekben áll a clio2/thalia alkatrész a bontókban. Ebből teljesen megfelel egy bontott is, és azért nem egy gyakori jelenség, hogy mindegyik ugyanolyan szar legyen. Elég kicsi rá az esély.
Azért - ha jól olvasom - 350 ezer alatt 7 garnitúra az nem olyan egetverően sok. Garnitúránként 50 ezer. Nekem nem kopik félre, de én sem megyek többet egy garnitúrával.
És hogyan megy a javítás folyamata? Kicsit szar egy alátét, közepesen szar akkor 3, ha nagyon szar akkor meg 10? Nekem ezt nagyon nehezen veszi be a gyomrom.
Az más dolog, hogy valaki elkoptatott 7 garnitúra gumit. Én mondjuk nem biztos, hogy megvártam volna. És nem. nem az autócsere a megoldás. Leírtam, hogy szerintem mi az.
Értettem elsőre, hogy mi a probléma. A megoldást gondoltam máshogyan, de ez is kiderült később. Gyárilag van benne egy olyan közdarab ami teljes felületével felfekszik, pont mint amit a link alatt is megtalálsz. A többit én személy szerint hanyagolnám ,mert nem tartom odaillőnek. Ha közdarabbal nem javítható, akkor én biztosan nem tennék oda semilyen hézagoló szirszar alátétet. Lehet megint hurrogni, lebuzizni stb, de nem odavaló. Az hogy a ladánál kényszeűségből így oldották meg az szerintem itt nem állja meg a helyét. Ez az én személyes véleményem erről. Ha annyira deformálódott, hogy így kelljen kijavítani annak oka van, és az a híd esetünkben csatolt lengőkar kuka. Eleve gyárilag nem is állítható ez a paramétere. Azzal az alátéttel gyártáskor beállítják, és utána nincsen rá semilyen gyári eljárás, ha probléma van vele, kizárólag a csere. Én biztosan cserélném ha nekem lenne ilyen gondom vele. Eleve nem is egy hatalmas összegről van szó. De mindenki azt tesz amit akar. Persze itt ez sem teljesen igaz mert ki tudja ki hogyan oldja ezt meg, és lehet 1000-ből csak egy szarik be az ilyen megoldásokból, de akkor én nem szeretnék ott lenni.
4 csavar lelazít, alátét becsúsztat, csavar visszahúz, műszeren ellenőriz.10 perc a két oldal, állítva-ellenőrizve. Ettől egyszerűbb megoldás nincs. A bontott híd is lehet határértéken.
Nem tudom. Én még mindig cserélném. Semmi garancia, hogy nincs valami szerkezeti problémája, és jó lesz beállítás után. Gyárilag biztosan jól volt beállítva, és csak úgy minden ok nélkül ezek nem szoktal elállítódni.
Háááát. Nekem mindegy. Azért nem kis munka. Nem vagyok biztos benne, hogy bármelyik futóműves szeretne ezzel fél napot eltölteni. Aki ért hozzá és tudja mit csinál, az sokba fog kerülni, aki meg nem az meg el fogja baszarintani nagy eséllyel. 5000 körül állítanak csak egy első futóművet is alaphangon, ahol csak az összekötőt kell legtöbb esetben tekergetni. Itt le kell bontani mind a két féket alaplemezestől, plusz a tengelycsonkot is. (lehet egyben lejön nincs előttem) És mindezt még egyszer, ha elsőre nem sikerül, mindkét oldalt. Szóval nem az a fél órás munka. 10-15 egy jó híd. 2 csavar fogja, plusz 2 a lengéscsillapítót, plusz a fék hidraulika, és kézifék. Persze ez sem sokkal kisebb munka, viszont ezt bárki meg tudja otthon csinálni aki kicsit jártasabb az autószerelésben.
Ha tényleg nem valami könnyen cserélhető alkatrész vagy hiba miatt rossz én biztosan nem tökölnék a hézagolással mert nem garancia, hogy jó lesz. 10-15 ezer egy bontott híd. Hegyekben áll mert senkinek sem kell.
Én nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezt itthon bárki is meg tudná becsülettel csinálni. Sőt abban sem, hogy a szükséges hézagolók egyáltalán beszerezhetők hozzá.