Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SGN Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56106

Próbáld meg a jobb oldalit leszedni! Ugyanis ha van benne akkor ott van és nem a bal oldalon! Képet találsz róla korábbi hozzászólásoknál! Vagy itt: http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje/1052k.pdf. Hali....

Előzmény: Misu104 (56104)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56105

Esetleg a kormány átvezető szalagod csere érett, azért jelez légzsák hibát...

Szerelőt sajna nem tudok mondani.

Előzmény: desavel (56100)
Misu104 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56104

Sziasztok. :Van egy 2003-as1390cm is benzines  thaliám ,pollenszűrőt szeretnék cserélni rajta de nem találom .Már leszedtem a bal oldali műanyag lemezt a szélvédő alatt de ott helyét nem látom.Lehet hogy nincs is benne?

Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56103

Nem tudom, hogy a kondenz víz melegen is megjelenik meg hidegen is?

De a dohogás ilyen kopogó szerű hang mitől lehet én szelepre gondolok. Csak hátha más is lehet ezért kérdezem.

Előzmény: Mutual Friend (56102)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56102

Nem a kondezviz marad benne ?

Előzmény: Gábor Baranyi (56101)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56101

Sziasztok! Olyan gondom lenne a 2002-es 1,4-es K7J700 as thaliámmal, hogy a kipufogónál dohog és víz van. A gyertyákat, üzemanyag szűrőt, levegőszűrőt cseréltem de a hiba mardat. Hibakód nincs, de a környezetvédelmi lámpa emelkedőnél néha villog egy darabig majd elalszik. Ilyenkor mindegy a motor fordulatszáma.

Szerintetek mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a válaszokat.

desavel Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56100

azért kérdezem, mert a serv + légzsák lámpa folyamatosan ég, amióta megvan az ótó, és szívesen megszabadulnék a jelenségtől. hibakódot nem tárol a gépezet, és az összes, ülések alatti bél fixre van forrasztva már, stekkerek kiktatva. ennek ellenére nem szűnt meg...

a helyi rönós szaki hibakódolvasást és törlést javasol tűzön vízen át 5 ill 10 e ft-ért (LOL), de ezen már én párszor túl vagyok, szóval vele nem rabolnám egymás idejét...

desavel Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56099

tudtok nekem olyan szerlőt ajánlani dél-pesten vagy vonzáskörzetben, aki ért a modern rönó ótókhoz, elektronikusan is, normális hozzáállású, és nem akar azonnal átbaszni?

 

DiZzEe Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56098

Ne is foglalkozz velük többet, nem ér annyit az egész.

Mindenki azt csinál amit akar.

Hallottak 2 alternatívát, ezen felül eldönti melyik a jó neki ;)

 

De tény, hogy én sem hézagolgatnék.

Előzmény: Köhike (56097)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56097
Ami rossz azt ki kell cserélni megfelelő alkatrészre nem pedig megdrótozni. 10-15 ezer ft egy bontott hátsó futómű, akinek ez ennyit nem ér meg az ne vegyen és üzemeltessen autót. Hegyekben áll a clio2/thalia alkatrész a bontókban. Ebből teljesen megfelel egy bontott is, és azért nem egy gyakori jelenség, hogy mindegyik ugyanolyan szar legyen. Elég kicsi rá az esély.
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56096
És akkor hova teszem? Alulra is felülre is? Mert ugye egy helyre nem lehet mert akkor meg a csapterpesztést fog elmenni.
Előzmény: Köhike (56094)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56095

Rosszul olvasom, 330 ezer.

Előzmény: ÖregMackó (56093)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56094
És ha mondjuk valamilyen oknál fogva vetemedik még tovább akkor két hónap múlva még dobunk alá megint 4-et?
Előzmény: Köhike (56092)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56093

Azért - ha jól olvasom - 350 ezer alatt 7 garnitúra az nem olyan egetverően sok. Garnitúránként 50 ezer. Nekem nem kopik félre, de én sem megyek többet egy garnitúrával.

Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56092
És hogyan megy a javítás folyamata? Kicsit szar egy alátét, közepesen szar akkor 3, ha nagyon szar akkor meg 10? Nekem ezt nagyon nehezen veszi be a gyomrom.
Előzmény: cipic (56089)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56091

Nem olyan összegről van szó, ami az autó értékével vetekszik. Persze egy alátét árával nyilván összemérhetetlen.

Előzmény: cipic (56089)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56090

Az más dolog, hogy valaki elkoptatott 7 garnitúra gumit. Én mondjuk nem biztos, hogy megvártam volna. És nem. nem az autócsere a megoldás. Leírtam, hogy szerintem mi az.

Előzmény: cipic (56089)
cipic Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56089

A tüneti kezelés az,hogy csak a 7.garnitúra gumi után merül fel,hogy valami nem jó.Meg lehet oldani ezt gumi,híd vagy autó cserével is.

Az hogy valami gyári tűréshatáron van még nem biztos,hogy jó is.Én egy megoldást írtam le.

Csere vagy javítás,döntse el mindenki a tudásszintje alapján.

Előzmény: Köhike (56088)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56088

Hogy érthető legyen a problémám vele, szerintem ez egy tüneti kezelés nem pedig problémamegoldás.

Előzmény: cipic (56086)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56087

Értettem elsőre, hogy mi a probléma. A megoldást gondoltam máshogyan, de ez is kiderült később. Gyárilag van benne egy olyan közdarab ami teljes felületével felfekszik, pont mint amit a link alatt is megtalálsz. A többit én személy szerint hanyagolnám ,mert nem tartom odaillőnek. Ha közdarabbal nem javítható, akkor én biztosan nem tennék oda semilyen hézagoló szirszar alátétet. Lehet megint hurrogni, lebuzizni stb, de nem odavaló. Az hogy a ladánál kényszeűségből így oldották meg az szerintem itt nem állja meg a helyét. Ez az én személyes véleményem erről. Ha annyira deformálódott, hogy így kelljen kijavítani annak oka van, és az a híd esetünkben csatolt lengőkar kuka. Eleve gyárilag nem is állítható ez a paramétere. Azzal az alátéttel gyártáskor beállítják, és utána nincsen rá semilyen gyári eljárás, ha probléma van vele, kizárólag a csere. Én biztosan cserélném ha nekem lenne ilyen gondom vele. Eleve nem is egy hatalmas összegről van szó. De mindenki azt tesz amit akar. Persze itt ez sem teljesen igaz mert ki tudja ki hogyan oldja ezt meg, és lehet 1000-ből csak egy szarik be az ilyen megoldásokból, de akkor én nem szeretnék ott lenni.

Előzmény: cipic (56086)
cipic Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56086

Találtam egy videót a problémáról, itt pl. széttartás van: http://www.youtube.com/watch?v=2TSmpYC2Fvw

Ilyen hézagoló kell: http://www.zsombishop.hu/popup_image.php?pID=1247

Előzmény: Köhike (56085)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56085
Feltételezem nem ugya arról a megoldásról beszélünk. http://pure-motorsport.co.uk/details.php?itemid=238&model=-1
Előzmény: cipic (56083)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56084

Ok. Nekem mindegy. Ha van aki megcsinálja. (A gyári megoldásnál az alátéten átmegy mind a 4 csavar.) 

Előzmény: cipic (56083)
cipic Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56083

Nem kell ott bontani semmit.

4 csavar lelazít, alátét becsúsztat, csavar visszahúz, műszeren ellenőriz.10 perc a két oldal, állítva-ellenőrizve. Ettől egyszerűbb megoldás nincs. A bontott híd is lehet határértéken.

Előzmény: Köhike (56080)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56082

Nem tudom. Én még mindig cserélném. Semmi garancia, hogy nincs valami szerkezeti problémája, és jó lesz beállítás után. Gyárilag biztosan jól volt beállítva, és csak úgy minden ok nélkül ezek nem szoktal elállítódni. 

Előzmény: cipic (56079)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56081

Vagy a fék szétszerelés nélkül is lejön az egész?

Előzmény: Köhike (56080)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56080

Háááát. Nekem mindegy. Azért nem kis munka. Nem vagyok biztos benne, hogy bármelyik futóműves szeretne ezzel fél napot eltölteni. Aki ért hozzá és tudja mit csinál, az sokba fog kerülni, aki meg nem az meg el fogja baszarintani nagy eséllyel. 5000 körül állítanak csak egy első futóművet is alaphangon, ahol csak az összekötőt kell legtöbb esetben tekergetni. Itt le kell bontani mind a két féket alaplemezestől, plusz a tengelycsonkot is. (lehet egyben lejön nincs előttem) És mindezt még egyszer, ha elsőre nem sikerül, mindkét oldalt. Szóval nem az a fél órás munka. 10-15 egy jó híd. 2 csavar fogja, plusz 2 a lengéscsillapítót, plusz a fék hidraulika, és kézifék. Persze ez sem sokkal kisebb munka, viszont ezt bárki meg tudja otthon csinálni aki kicsit jártasabb az autószerelésben.

Előzmény: cipic (56079)
cipic Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56079

Egy futómű állítás olcsóbb mint a bontott híd.

Lada hézagoló meg minden futóművesnél van marék számra.

Előzmény: Köhike (56077)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56078

Ha tényleg nem valami könnyen cserélhető alkatrész vagy hiba miatt rossz én biztosan nem tökölnék a hézagolással mert nem garancia, hogy jó lesz. 10-15 ezer egy bontott híd. Hegyekben áll mert senkinek sem kell.

Előzmény: Köhike (56077)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56077

Én nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezt itthon bárki is meg tudná becsülettel csinálni. Sőt abban sem, hogy a szükséges hézagolók egyáltalán beszerezhetők hozzá.

Előzmény: cipic (56076)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!