Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Marklar T ie Creative Commons License 2016.05.21 0 0 72807

Érden. 20 4723609

Előzmény: GKappa (72780)
Imre.G Creative Commons License 2016.05.21 0 0 72806

Mivel mindkét ponton alacsony a feszültség értéke, így nem gondolom, hogy a kábelköteg hibája lenne. Legalábbis nem az, ami a főtengely jeladóhoz megy.

Előzmény: Alfás Theo (72804)
Imre.G Creative Commons License 2016.05.21 0 0 72805

A kábelkötegen nincs jele sárülésnek, és ezt azért is kizárnám, mert a kábel mindkét végén ugyanazt a feszültséget mérjük. Vagyis a jeladó csatlakozóján a motor mögött, és a motorvezérlő nagy csatlakozóján is már ez az érték indul el. A motor testkábel hiba miatt az önindítóval és más egyéb elektronikus eszközökkel is gond lenne, de ezek úgy tűnik, jól működnek.

Előzmény: Alfás Theo (72804)
Alfás Theo Creative Commons License 2016.05.21 0 0 72804

Adjatok ifeiglenesen az aksiról a motorra egy diekt testet. Illetve mérjetek ki feszültséget ellenállast az aksi és a motor között.

A kábelkötegban nincs vezeték sérülés a jeladótól?

Előzmény: Imre.G (72802)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.20 0 0 72803

Szerintem ne abból indulj ki, hogy mit ír ki hibakódnak. Teljesen félre tud vezetni..


Előzmény: Imre.G (72802)
Imre.G Creative Commons License 2016.05.20 0 0 72802

Tapasztalt öreg rókák véleményét és segítségét kérem.

A 2,4-es projekt lassan halad, és a motor még nem indult be.

Előzmények:
Az eladó (aki már nem az autó eredeti gazdája volt. Már ő si úgy vette/cserélte, hogy nem indult a motor)
Nagyon hozzáértő "szakemberekkel" javíttatni akarta. Az első reakció a szerelőtől: "szar olasz"

Hasra ütésre cseréltek alsó holtponti jeladót. (nem került be teljesen a helyére a jeladó)

Vezérműtengely jeladót (HAL jeladó)

Kopogásérzékelőt

És végezetül motorvezérlőt ( csak önmagában...)

Itt gurult el a gazda gyógyszere a már kb 70 ezer Forint kiadásnál még mindig tanácstalan szerelők láttán.

Az autót hazahúzta és leállította az udvaron. Így hoztam haza trélerrel.

 

Hibakód kiolvasása után egyértelműen a főtengely jeladót írta hibának ("fordulatszám jeladó"). Majd a lelkes ifjú villamossági szerelőm ezt gyorsan fel is fedezte, hogy csak a helyére kell tenni, és már rendben is van. A hibaüzenet el is tűnt. Kaptunk helyette újat. "henger beazonosítás"

Ha jók az információim, akkor a főtengely és a vezérműtengely együttes jeléből azonosítja a hengereket. Vagyis a dugattyú helyzetét.

HAL jeladó gyanús volt, de azt az előírt tesztel ki is derítette, hogy jól működik. Pedig már cserélni akartuk. Főleg, hogy van polcon ebből is bontott... :)
Stekkerek állapota ellenőrizve. Feszültség ellenőrzés közben derült ki, hogy a főtengely jeladóhoz csak 1,37V érkezik. Ha jók az információnk, akkor 5V helyett. Ez a HAL jeladónál meg is van. Hárompólusú csatlakozó két szélső lábán (+ / -) 5V. A középső pedig a vezérelt visszamenő jel kellene legyen. A csatlakozó és a vezeték ki lett zárva, mert a motorvezérlőtől is ugyan ezek a feszültségek indulnak.

A motorvezérlő hibát is kizárnám, mert a hasraütésszerűen kicserélt eszköz is ugyan ezt a hibát produkálja.

GT-vel egyeztetve ő testhibára gyanakszik.

Egyenlőre nem fedeztünk fel testhibát, de még lehet csak átsiklott a srác rajta.

 

Valakinek valami ötlete? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával?

probody Creative Commons License 2016.05.20 0 0 72801
DonPrego Creative Commons License 2016.05.17 0 0 72800

Köszi, majd kiheggesztem és meglátjuk mi vele a baj. Ma voltam szakinál, alánéztünk a motortartó bakoknak. A probléma inkább logisztikai jellegű lesz: a bakoknak ránézésre nincs bajuk. Helyette a szelepfedél tömítés már csereérett, illetve a motor-váltó között is nyomja ki az olajat. A lendkerék ránézésre nem olajos, az olajteknő sem, csak a két alkatrész között az alsó felén.

Ránézésre nem vállalja a szétszerelést, ott van a bölcső, stb. Másik szerelő ismerősöm is Toyotákra van ráállva, viszont versenyzés miatt van ismerettségi köre, aki tudna szelepfedelet szinterezni. Magyarán a váltóbontás maradna Fiatos szakira.

Illetve a kormánymű jobb kerékbe csatlakozó rúdján levő porvédő izé látványosan hosszabb, illetve meg is van tekeredve, abból is jó lenne egy új.

De volt pozitív is a napban: a három, vezetőoldali zárt rögzítő begyógyult csavarból kettőt sikerült kicserélni, már csak egy nem hajlandó megadni magát Newtonnak, illetve az anyós oldalon is van egy, amit már félig szétfúrtam.

Ezen kívül hazafelé vettem a Praktikerben egy 17-es crova fejet (valami jobb minőség), tökéletesen illeszkedik az ablaktörlő karba. Régebben egy drágább kerékkulcsot vettem, aminek az egyik szárára rá is lehet applikálni. Úgyhogy a tűzfal környékét is ki fogom tudni dzsuvázni.

Előzmény: GKappa (72799)
GKappa Creative Commons License 2016.05.17 0 0 72799

A foncsor miatt gondoltam.

Előzmény: GKappa (72798)
GKappa Creative Commons License 2016.05.17 0 0 72798

Egy üveg nélküli (vagyis az eltört) lámpatesttel ki tudlak segíteni, ha szükséged van rá.

 

Előzmény: DonPrego (72796)
GKappa Creative Commons License 2016.05.17 0 0 72797

Én is.

:)

Előzmény: probody (72794)
DonPrego Creative Commons License 2016.05.17 0 0 72796

OK, akkor kiveszem. Egy éve volt kivéve, akkor az összes izzót cseréltem. Nem hinném hogy azokon lenne valami égésnyom, mert csak márkás Osram és GE került bele.

Előzmény: probody (72795)
probody Creative Commons License 2016.05.17 0 0 72795

Biztos nem, mert műanyag. Por, kosz lehet.

Előzmény: DonPrego (72793)
probody Creative Commons License 2016.05.17 0 0 72794

Írtam

Előzmény: GKappa (72789)
DonPrego Creative Commons License 2016.05.17 0 0 72793
sooty Creative Commons License 2016.05.16 0 0 72792

A TDS-é elméletileg átmérő 235mm. fogak száma 20. Egyébként egy valeo szett boltban újan, garanciával 46455 KMF.

A sachs majdnem 60ezer.

 

Külön a kinyomó csapágy 13ezer.

Előzmény: Kappa 5.10 (72791)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 72791

Üdv!Mivel az elkövetkezendő  1 évben elhalálozik a kuplungom  egy haver ismeröséttöl sikerülne beszereznem.egy vadiúj kuplungszettet igaz kinyomó nélkül a bolti ár töredékért. IDÉZEM"A társcán a következő felirat látható B565    szerkezeten 230 DBU4850                                    tárcsa átmérő 230mm fogak száma 20 így szerintem könnyebb beazonositani.Neten én a következő tipus jelzést találtam VAL 801977/b ".Ez egy 145(7) lovas Mareara lett volna feltéve.

Egy 97es Tdsről lenne szó részről.

Jó lehet az enyémbe?Fog és átmérő alapján igen.

Köszi ha tudtok válaszolni.

András

GKappa Creative Commons License 2016.05.16 0 0 72790

Szia Zsoola!

 

Kár, hogy nem előbb olvastad a hsz-em... :(Pénteken sikerült egy lámpást vennem Paulovicséknál a 17. kerületben. Remélem jó lesz.

Persze, ha mégsem, akkor azért számítok majd rád.

Előzmény: Kappás Zsoola (72787)
GKappa Creative Commons License 2016.05.16 0 0 72789

Szia Probody!

 

Elküldenéd az emailcímemre a telefonszámod, hogy meg tudjuk beszélni az autó tárolását?

vtybi@freemail.hu

 

Legkésőbb szerdán át kellene vinnem hozzád az autót...

 

Előzmény: probody (72781)
Kappás Zsoola Creative Commons License 2016.05.16 0 0 72788

Üdv Urak!

 

Egy kérdésem lenne. Nem zárt a bal hátsó záram. Csak kerregett. Kicseréltem benn a motort, kb. 2 napig jó volt, most semmit nem csinál, csak kerreg. De ha bezárom kézzel, és ráriasztok, akkor is kerreg benn a motor. Vezérlő hiba, vagy zárszerkezet?

Kappás Zsoola Creative Commons License 2016.05.16 0 0 72787

Szia!

 

Én cseréltem az enyémen az összes lámpatestet, megnézem, milyen állapotban van az eredeti (remélem a köv. pár napban lesz rá időm).

Előzmény: GKappa (72780)
DonPrego Creative Commons License 2016.05.15 0 0 72786

Ahha, köszi, holnap megnèzem ban e itt 17es valahol.

Lement 10 fokra a kinti hőmèrséklet, visszajött a lábtérfény. Mèg mindig mikrokapcsoló gyanús?

Előzmény: probody (72785)
probody Creative Commons License 2016.05.15 0 0 72785

Crova fej rámegy. (dugókulcs, racsniskulcs)

Előzmény: DonPrego (72783)
Pepi 517 Creative Commons License 2016.05.15 0 0 72784

kicsit óvatosan mozgassad, felfelé közben húzzad.

Előzmény: DonPrego (72783)
DonPrego Creative Commons License 2016.05.15 0 0 72783

Létezik valami okosság az ablaktörlő karok levételéhez?

Addig oké hogy 17es anya, de se a kerékkulcs, se a franciakulcs nem fér oda. Praktiker meg zárva.

GKappa Creative Commons License 2016.05.12 -1 0 72782

Ez hatalmas szívesség lenne tőled és aligha tudnám viszonozni.

De ha mégis komolyan gondolod (és persze miért is ne tennéd, különben nem ajánlottad volna fel), akkor, ha nem sikerül eladni az autót a jövő hétig, élnék a tárolás lehetőségével.

Jelenleg van egy vevőjelölt kolléga Szekszárdról és remélem sikerül majd nyélbe ütni az adás-vételt, de mindenképp megnyugtató, hogy ha minden kötél szakad, akkor nálad ideiglenesen elhelyezhetem az autót.

A részleteket pedig szerintem meg tudjuk majd beszélni.

 

Még egyszer köszönöm.

Előzmény: probody (72781)
probody Creative Commons License 2016.05.11 0 1 72781

Nekem a két garázsból az egyik üres. Ha nem oldódik meg a dolog az utazásodig, nyugodtan tárolhatod benne az autód. Mutogatom szívesen az érdeklődőknek is. 45km Pesttől.

Előzmény: GKappa (72780)
GKappa Creative Commons License 2016.05.11 0 0 72780

Sajnos a fényszóró-projekt kútba esett, a kollégának mégsincs használható lámpateste.

Tehát, ha esetleg valakinek lenne használható bal első fényszórója, azt szívesen megvenném.

 

Továbbá az autó eladó-átadó jutányos áron vagy akár bizományba átvételre vagy bármilyen konstrukcióban.

Sajnálnám elkótyavetyélni, vagy bontóba lökni, de az utcán nem maradhat...

 

 

DonPrego Creative Commons License 2016.05.10 0 0 72779

A Comfort Drive váltót kihagytátok. Kár hogy ha jól látom csak a 2.0-hoz létezett. A 2.4-es benzinesnek is biztos jót tett volna.

sooty Creative Commons License 2016.05.10 0 0 72778

Tetőablak a TDS-ben van, de abban meg klíma nincs. A jtd-ben klima van tetőablak nincs.

Gyakorlatilag csak Garzó kollégának van olyan 2.4-es benzinese amiben van tetőablak is és légzsák is. Igaz az övé még nem megy.

 

DE, van hozzá új kábelem, egyeztessünk időpontot.

Előzmény: probody (72773)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!