Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56122
Mondjuk az ajtónyitás érzékelő kapcsoló is ilyen lehúzás jellegű alkatrész. Abba is mi kerül annyiba.....
Előzmény: Köhike (56121)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56121
Ehhhhhh... Ez kicsit húzós egy olyan kis műanyag baszért.
Előzmény: Garfield007 (56119)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56120
Igen, ismerem a dolgot, a loganok is így jöttek ki, csak ott mindegyikbe bele lehetett tenni, nem volt eltérő ventillátorház a klímás és a nem klímás változatoknál. Thalianal sajnos amelyik nem klímás ott esély sincs beszerelni. Pedig jó lenne. Már gondolkoztam, hogy gyártok valamilyen keretet a ventillátor elé amibe bele lehetne csúsztatni a pollenszűrőt. Csak nem szedtem még szét azóta, és nem emlékszem, hogy mennyi hely lenne mindehez.
Előzmény: Mutual Friend (56118)
Garfield007 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56119
Előzmény: Mutual Friend (56118)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56118

Annyira van előkészítés hogy jellemzően tapétavágó késsel ki kell vágni a fedél helyét majd ököráron lehet oda venni egy fedőt. 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=109651057&t=9027813

Előzmény: Köhike (56117)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56117
Igen ezt hallottam meg olvastam is több helyen, hogy az előkészítés ott van a klímásokban ha nincs bennük gyárilag. A nem klímásban viszont az egész ventillátor ház is máshogyan néz ki, ott sajnos nincs lehetőség utólag beletenni.
Előzmény: Mutual Friend (56115)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56116
Max úgy ha egyenetlenül jár a motor de ahhoz meg kár a kipufogót hallgatni, mert azt érezni is az egész járásán a motornak. Mármint ha valamelyik szelep esetleg rosszul zár, és amiatt 3 hengerezik.
Előzmény: Köhike (56114)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56115

Az enyém klimás és nincs benne vagyis nemvolt. Felvágtam a a tetejét es utólag raktam bele.

Előzmény: Köhike (56113)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56114
A szelep az a motornál csattog max. Ha rossz azt a kipufogót hallgatva nem tudod megállapítani. Lehet valamilyen lemez kelt önálló életre a dobban, és azt hallod.
Előzmény: Gábor Baranyi (56103)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56113
Én arra jutottam, hogy csak a klímásokban van, de talán ott sem mindegyikben.
Előzmény: Mutual Friend (56110)
SGN Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56112

Dél-Pest hozzánk 220 km. Ezért nem ajánlok környékünkön szerelőt! De elvileg bármely Rönyó szervicében csinálnak hibakód olvasást-törlést és adnak javaslatot a javításra. Egy diag kb fél óra! Számlázva kb 5eFt. De lehet, hogy kevesebb. De esetleg írhatsz Luck Skywalker-nek. Szerintem ő tud segíteni és ha jól emlékszem a környéketeken van! Hali...

Előzmény: desavel (56108)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56111
Kondenzvíz. Semmi baja nincs természtes dolog. Amíg az egész kipufogó át nem melegszik rendesen addig fogod látni. A hibát meg olvassátok ki mire panaszkodik. Nem vagyok benne biztos, hogy ennyiből bárki is rá tudna mutatni, hogy mi a hiba oka. Elég sok minden lehet, főleg ha nincs semilyen rendellenes működés.
Előzmény: Gábor Baranyi (56101)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56110

Lehet. Alapból nincs is benne. 

Előzmény: Misu104 (56104)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56109
desavel Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56108

Rablás, pont erről beszélek én is...:) Úgy ahogy mondod. 

Az tök jó, amit írsz, ezt én is így gondolom, de mondasz vonalat, hogy hova vigyem?

Előzmény: SGN (56107)
SGN Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56107

Lesz ott hibakód, csak ne általános hibakódolvasást csinálj hanem Renault Clip-est vagy Autocom-ost és természetesen a légzsákra kell rákérdezni! Majd ezek hozzák a hibakódot! Csak úgy hasra ütve ne cseréltessél semmit! De ez az én véleményem! Meg az is, hogy hibakódolvasás 5eFt és törlés 10eFt egy rablás! Eleve ha diagnosztizál valaki akkor kiolvassa a hibát majd törli, újra próbálja, hogy állandó hiba vagy csak múló rosszullét! És utána mond a felmerülő hibára megoldási javaslatot! Hali....

Előzmény: desavel (56100)
SGN Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56106

Próbáld meg a jobb oldalit leszedni! Ugyanis ha van benne akkor ott van és nem a bal oldalon! Képet találsz róla korábbi hozzászólásoknál! Vagy itt: http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje/1052k.pdf. Hali....

Előzmény: Misu104 (56104)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56105

Esetleg a kormány átvezető szalagod csere érett, azért jelez légzsák hibát...

Szerelőt sajna nem tudok mondani.

Előzmény: desavel (56100)
Misu104 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56104

Sziasztok. :Van egy 2003-as1390cm is benzines  thaliám ,pollenszűrőt szeretnék cserélni rajta de nem találom .Már leszedtem a bal oldali műanyag lemezt a szélvédő alatt de ott helyét nem látom.Lehet hogy nincs is benne?

Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56103

Nem tudom, hogy a kondenz víz melegen is megjelenik meg hidegen is?

De a dohogás ilyen kopogó szerű hang mitől lehet én szelepre gondolok. Csak hátha más is lehet ezért kérdezem.

Előzmény: Mutual Friend (56102)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56102

Nem a kondezviz marad benne ?

Előzmény: Gábor Baranyi (56101)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56101

Sziasztok! Olyan gondom lenne a 2002-es 1,4-es K7J700 as thaliámmal, hogy a kipufogónál dohog és víz van. A gyertyákat, üzemanyag szűrőt, levegőszűrőt cseréltem de a hiba mardat. Hibakód nincs, de a környezetvédelmi lámpa emelkedőnél néha villog egy darabig majd elalszik. Ilyenkor mindegy a motor fordulatszáma.

Szerintetek mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a válaszokat.

desavel Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56100

azért kérdezem, mert a serv + légzsák lámpa folyamatosan ég, amióta megvan az ótó, és szívesen megszabadulnék a jelenségtől. hibakódot nem tárol a gépezet, és az összes, ülések alatti bél fixre van forrasztva már, stekkerek kiktatva. ennek ellenére nem szűnt meg...

a helyi rönós szaki hibakódolvasást és törlést javasol tűzön vízen át 5 ill 10 e ft-ért (LOL), de ezen már én párszor túl vagyok, szóval vele nem rabolnám egymás idejét...

desavel Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56099

tudtok nekem olyan szerlőt ajánlani dél-pesten vagy vonzáskörzetben, aki ért a modern rönó ótókhoz, elektronikusan is, normális hozzáállású, és nem akar azonnal átbaszni?

 

DiZzEe Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56098

Ne is foglalkozz velük többet, nem ér annyit az egész.

Mindenki azt csinál amit akar.

Hallottak 2 alternatívát, ezen felül eldönti melyik a jó neki ;)

 

De tény, hogy én sem hézagolgatnék.

Előzmény: Köhike (56097)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56097
Ami rossz azt ki kell cserélni megfelelő alkatrészre nem pedig megdrótozni. 10-15 ezer ft egy bontott hátsó futómű, akinek ez ennyit nem ér meg az ne vegyen és üzemeltessen autót. Hegyekben áll a clio2/thalia alkatrész a bontókban. Ebből teljesen megfelel egy bontott is, és azért nem egy gyakori jelenség, hogy mindegyik ugyanolyan szar legyen. Elég kicsi rá az esély.
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56096
És akkor hova teszem? Alulra is felülre is? Mert ugye egy helyre nem lehet mert akkor meg a csapterpesztést fog elmenni.
Előzmény: Köhike (56094)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56095

Rosszul olvasom, 330 ezer.

Előzmény: ÖregMackó (56093)
Köhike Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56094
És ha mondjuk valamilyen oknál fogva vetemedik még tovább akkor két hónap múlva még dobunk alá megint 4-et?
Előzmény: Köhike (56092)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.03.10 0 0 56093

Azért - ha jól olvasom - 350 ezer alatt 7 garnitúra az nem olyan egetverően sok. Garnitúránként 50 ezer. Nekem nem kopik félre, de én sem megyek többet egy garnitúrával.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!