Nekem is Gorilla van, de én nagyon elégedett vagyok vele.
Ssandra, a távirányító és a kulcs nem ugyanaz :D A távirányítót csak a rablásgátlás funkció használatához érdemes magadnál tartani, ez az, hogy ha járó motor mellett épp kiszállsz vagy kirángatnak és úgy hajtanak el a kocsiddal akkor leálljon a távirányító hiányában. Szerintem tarthatod távirányítót a kulcson is ha ez a funkció nem kell neked, ilyen esetben még mindig leállíthatod manuálisan is az autót telefonról, ha az nem maradt az autóban. Az appban meg látod hol állt meg és utánasétálsz, addigra biztos elrohant a rabló.
Nekem mindig működik a távirányító, lehet a tiédben merül az elem, nem kaptál sms-t a riasztótól, hogy merül? Havidíjról nem tudom mit beszélsz, mikor nincs is havidíja a cuccnak, ami online nyomkövetős meg szerverfelügyelet mellett szerintem ritka. Szerintem tőled az eszköz árat szerették volna elkérni :D Elég irreálisan hangzik amiket írsz, nekem nagyon jó személyes tapasztalatom volt velük, vásárlás előtt elmentem hozzájuk és ott bemutatták az egyikük kocsiján is a működést. Érdemes megkeresni őket és személyes tapasztalatot szerezni.
Ne kövess el hibát! Nekem Gorilla riasztó van a kocsimba és most harcolok velük, hogy adják vissza az árát. Egyenlőre sikertelenül. Egy sima ócska távirányítós riasztó. Pedig azt mondták, hogy kulcs nélküli marad az autóm, de mégis adnak hozzá 1 db távirányítót, ami hol működik, hol nem. Sőt kihangsúlyozzák, hogy a távirányítót, nehogy felfűzd a kulcsra, mert akkor nem ér semmit. Tehát teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikor kell elővenni és nyomkodni és mikor nem. Előre elkérik a 2 év havidíját, tehát az sem igaz, hogy havidíjmentes. És a többiről jobb ha nem is tudsz.... Konkrétan engem nagyon becsaptak.
Hát, nem véletlenül szívszerelem a Pajzs. Az kevés lenne ahhoz, hogy igénytelen a szerelés, szar a support és a marketing durván TV-shopos.(Radar, mi!?)
Ehhez kellett egy főnök, akinél ha elszakad a cérna(ez könnyen és sűrűn megtörténik), akkor céges emil címről mocskolódik, fenyegetőzik pereskedéssel, aztán persze csak csaholás az egész és nem lesz belőle semmi.
Abban pedig rohadtul nincs igazatok, hogy a rágalmazó és hazug hsz-ek nem moderálódnak, hiszen csal Lacinak volt már vagy 20 nickje és visszanézve rengeteg hsz hiányzik, amikben konkrétumok is voltak Pajzzsal kapcsolatban, csak azok egy jó részét sikerült beazonosítani és "megkérni" a tulajokat, hogy vetessék le a hsz-eket. Aztán egy csomó a lánctörlések áldozata lett és még sorolhatnánk.
Szóval, lehet engem modisággal vállalni, de csak szimplán megvetem, amit a Pajzs csinál és képvisel.
Jó ideje figyelem az említett topikokat és ott egyértelmű, hogy melyik cég osztja az észt! A stílusuk egyértelműen elárulja őket...
Másfél éve vettem át az új autómat. Előtte nagyon sokáig keresgettem, hogy melyik lenne a megfelelő védelem az autómba. Az említett fórumokon is.
Végül én is a CarŐr mellett döntöttem. Ügyfélvárójukból egy hatalmas ablakon keresztül végignézhettem a beszerelést. Hibajelző nem világít azóta sem, nem zörög semmi, még a gyári Mercedes app is működik és nem akad össze a riasztóval. Többször voltam azóta szervizbe, sosem merült fel probléma.
Az hogy zorog a muszerfal meg hagyjan, de a beepites minosege a problemasabb inkabb.
Sajat tapasztalat.
Mar hazafele hibakodokat dobalt a kocsi. Telefonban azt mondtak menjek vele majd megszunik.
Mikor 5 nap multan visszamentem, szoszerint elhajtottak hogy a kocsiban van a hiba.
Ezutan bevittem az opelhez.
Ott tettek rendbe.
Szoval eloszor jard korbe a temat utana donts.
A szomszed autolopas topikban is az egyik, ha nem maga a tulajodos ossza az eszt, es mindenkit lehulyez es bunko stilusal minden mas szar csak az ovek a jo.
Ne autóriasztót vegyél, az senkit nem riaszt. Pláne azt, akit kellene. Autóvédelmi rendszer kell Neked!
De ez csak kötözködés a részemről.
Az A3-as kelendő a lopósoknál.
Ezt a Gorilla-t nem ismerem, most néztem.
Igazából a GSM zavar benne, zavarvédelem ide, zavarvédelem oda, nem bízom benne. A motortér blokkolását ugyanakkor alapnak tartanám akkor is, ha az autót egyébként nem tudják elvinni.
Direkt nem írok márkát, nem fizet senki érte.
Javaslom az RF távirányító nélküli, motortérvédelemmel rendelkező rendszereket keressed!
A távirányító nélkül a kezelése kevésbé komfortos, de biztonságosabb.
A motortér védelme egy jól beszerelt védelem esetén nem elsősorban a kocsi védelmének kikapcsolási veszélye miatt fontos. Egy mostani modern autóból a közepesen hozzáértő a parkolóban állva 30 perc alatt kirámol fél milla értékű alkatrészt. És ez nem elmélet, hanem csinálják!
Sziasztok, ven egy ilyen riasztóm a sárkányban : rhino z1m nn
az egyik távval müködik csak, a másik ad jelet megnézte egy ismerős de nem veszi a riasztó valószínű elprogramozódott mert eddig jó volt, elemcsere után már nem, szóval ehhez kellene hogy hogyan lehet a távot megtanítani neki, van egy halom doksim hozzá mert minden megvan a távhoz még a beszerelési gari is de a táv tanítás egyikben sincs leírva, köszi előre is.
100e forintig keresek olyan riasztót/rablásgátlót, ami a telefonom bluetooth jelére engedi indítani az autót, a gyári kulcsal aktiválható, telefonos alkalmazáson keresztül nyomon követhető és távolról indítható legyen vele az autó. (mobil adatra előfizetett simet tennék bele) A gyári kulcson túl, nem szeretnék még egy távirányítót magammal cipelni.
Sziasztok! Nemrégiben vásároltam használt autót, melyben van egy Caesar CT-211U típusú autóriasztó, rablásgátló. Szerintetek honnan tudhatnám meg, hogy a rablásgátló funkcióhoz van-e rejtett gomb beépítve ill. milyen funkciók vannak beüzemelve? A kereskedő nem tudott érdemben válaszolni, a szomszédokat meg nem szeretném az állandó vinnyogással zavarni a tesztelgetéssel :-)
Jó lenne a riasztó ki/bekapcsolásakor a csippantó hangot is kikapcsolni, elég az index villogása. Ehhez el kell vigyem autóvillamossági szerelőhöz vagy valahogyan én is kitudom szedni? Köszönöm a tanácsokat!
Hali nekem is ez a fajta kellene. 17 eves ugyszint es elejtettem azota nem tudom a riasztot es a kozpontit hasznalni. Szet szedten a nyak hatoldalan vannak szamok amikbe bele van karcolva. Gondolom igy kellene tanitani. Ha talalsz valahol akkor szolj kerlek egy privatba nekem is.
Engem nem a legjobb, legbiztosabb védelem érdekel, hanem az amelyikkel a legjobban lehet csökkenteni a biztosítás, a casco árát vagyis amelyikkel a
leggazdaságosabb a gépjármű fenttartása, mivel sokkal nagyobb a valószínűsége annak, hogy én okozok bármekkora kárt figyelmetlenségből minthogy valaha is ellopnák a kocsit.
Tehát melyik védelmi rendszerre, (s melyik biztosítónál ) lehet a legtöbb kedvezményt kapni ?
Egyről tudok, az a pajzs (pl. uniqa biztosítónál), az hamar behozza az árat a biztosítási díjcsökkentésben, legalábbis esetemben.
Valaki tudna segíteni abban, hogy rfid autóriasztó kártyáját elhagytam, milyen másik rfid-s kártyát kelle venni amit be lehet tanítani újrta a rendszerrel.
Úgy látom több féle van és elég olcsók, cserébe a riasztósok kb. 12* áron dobják hozzád.
Üdv mindenkinek. Új autó vásárlása előtt állok, és azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől, milyen védelmi rendszert javasolnak. Szinte minden "menő" rendszert (Blue16, CARPROTECT, Pajzs, Car-Őr, Skyguard stb.) végig olvastam, de nem tudok dönteni. A lényeg nem szeretnék havi felügyeletért fizetni. Szerintetek távirányítós, kódpados vagy proxis élesítésű jobb? Teljesen laikus vagyok a dologban.
Várom a tapasztalt, hozzáértő tanácsokat.
Miért válasszam inkább pl. a Pajzs Vémár Komplexet a Blue 16 vagy Car-Őr, CARPROTECT, Skyguard helyett, vagy fordítva. Melyik rendszer jobb, megbízhatóbb, üzemképesebb a többinél? Melyik biztosítja legjobban a kevésbé ellophatóságot és miért?
Most néztem egy videót, amiben a Pajzs tulaja azt mondja, az ugrókódos távirányítójuk kódját nem tudják ellopni/feltörni.
Közben találtam további videókat, amik az ellenkezőjét mutatják be, sőt az echo tv-s műsorában beszélt Tímár Úr egy volt autó tolvajjal az ugrókódos riasztók kikapcsolásáról, egy egyszerű műszer segítségével. Ami a közelben levő összes autó riasztóját kikapcsolja.
No most akkor mi a helyzet ezzel az ugrókódos távirányítóval??
Tud valaki még esetleg erre is válaszolni a védelmi rendszer dilemmámon kívül?