Sziasztok! Vectra b2 eshez keresek váltórudat a műanyag izékkel együtt.A váltó f23 bowdenes.Motor-Z22 se benzin.Sajnos a kehely alakú műanyag amiben a gömb alakú műanyag van megkopozz,ezért nehezen veszi be a lükvercet.
Hál istennek súlyosbodott a vízfogyasztásom. Így este, lámpánál, már csillognak a vízcseppek. Azt hiszem, termosztát ház tömítést kell cserélnem. Öklömnyi aludarab a hőmérő gombája mellett, a motortól távolabb. A csöveit nem látom a másik 5 csőtől. Most örülök, mert fél óra és pár száz forint.
Én is azt mondom, hogy ezért kár szívni vele! Ha valami csak úgy-ahogy működik, eszi a többi alkatrészt! Én is gyilkolom a kuplungot, mert néha nincs 2. fokozat a váltómban. Helyette csúsztatott 3. Állítólag lehet, hogy csak rá kell állítani. De fagyállóra költöm a pénzem, mert nem tudom hova megy el a vizem. :(
Fullra teletankoltad? Túlfolyón nem folyhatott ki esetleg egy kis benzin? Ha az anyós oldalon érereznéd akkor az aktívszéntartály van ott (legalábbis z18xe-nél) az a benzingőzt vezeti vissza az égéstérbe. Az első sárvédő tövénél van szinte az ajtónál, dobbetétet és a szivacsot kiveszed elvileg látnod kell a tartályt.
Nem jár a motor. Most töltöttem először tele a tankot.:-) Egyrészt, mert negyedig volt, amikor vettem (jó fej kereskedő) és keveset fogyaszt (iszonyat mázli 1,6 16V-nél).
Szóval tele a tank, motor nem jár, állok a vezetőoldalnál és érzem a benzinszagot. Nem hiszem, hogy karter és kipufogó probléma.
Viszont tegnap végre két órát szívtam a pesti dugóban. Megfigyeltem a termosztát működését. Az normális, ha 95-97 fokot mutat és akkor kapcsol a ventillátor?
Fel a fejjel! Én is így szoktam érezni, mikor kb 3 havonta szervizbe megyek. De mostanában nem lesz 1millám kocsit cserélni. Ladára meg nem akarom. Nézesd meg egy szerelővel, és cseréltesd ki! Egy tartóbak nem lehet vészes. 5-10ezer munka, és kb UA anyag. Ha így jársz vele, szétveri az egész hajtásláncot. De diploma után biztos lesz pénzed új kuplungra, váltóra, féltengelyekre. Nekem 30ezer volt a motorcsere munkadíja. A kormányműcseréhez csak kibillentették a motort, mert máshonnan nem lehet kivenni. A bontóban is meglepődtek ezen, de a szerelő türelmes volt. Pedig 1 hétig parkoltam az emelőjén 50ezerért. Szóval csak ráemel a motorra.
Ez az egr probléma eléggé gyakori... épp a szomszédomnak ford autója van és természetesen a alapjárati léptetőmotor meg a egr már meghalt benne, és nem túl régi autó. :(
Így könnyen rá lehet únni, ha nem cseréled az alkatrészt, hanem kiiktatod, és szar:) Nem kötekszem, félre ne érts, csak jellemző probléma ez, és más így veszi meg netán az autót, és keltik a rémhíreket márkáról típusról, stb.
Készítsd smd ledekből, mert 120 fokban világít és sokkal homogénebb lesz az öszkép. Mondjuk km órát még nem csináltam vele, de minden másnál, sokkal jobb képet mutat mert nincs az az erős vetítés egy pontba. Mivel a sima led max 5-20fokban világit vagy kicsit több, így mindíg meg lesz ez a spot szerű hatása.
Néha úgy érzem, hogy tök fölösleges valakinek is segíteni. Kérdez valaki valamit, megkér valamire. Elb@sszom vele az az időmet és a végén anyit nem mond sok ember, hogy "Kösz b@zmeg, hogy a drága idődet rám b@sztad el és segítettél..." Akinek nem inge ne vegye magára, félre értés ne essék...
Én is kezdek ráunni az enyémre, most éppen egr gondom volt. Az EGR membránja xar volt, ledugózták. Másfél napig bírta, azóta megint szervízüzemmód van. Mehetek vissza:(
Az az igazság, hogy amiket leirtam, az mind tapasztalati dolog. Amióta meg van a kocsi, azóta a vételár harmadát már ráköltöttem. Hátsó futómű és stabilizátor szilentek, hátsó fékbetét, kartergáz visszavezető (lada szamaráé pont jó bele;) ), car pass kártya és gyári (pót)kulcs beszerzése, akksicsere, szelepfedél tömités, termosztát, szijak, olaj, klima tisztittatás, új téli gumi,... Amiért nem kellett fizetnem azt nem is számolom, pedig belement egy pár órám (tetőkárpit igazitás kiskaldi ukásza alapján, most meg az első lámpa megigazitása). Ami még hátra van, az a középső dob cseréje, alváz és üregvédelem, műszaki vizsga. Meg ami esetleg még közbejön. De tudom, hogy ha rendben van a kocsi, akkor bárhova elindulok vele gondolkodás nélkül. De ez egy ilyen játék. Akinek kocsija van, az mindenki tudja. Remélem ez a kocsi is megmarad 10 évig nálam. Azért kapja mindenből a lehető legjobbat. Meg hát nagyon megszerettem. :)
Előfordulhat, de nem tudom. Cukrász vagyok. ;) Váltásnál nem veszem észre. Kivéve ha 10000-ig forgatom. Na akkor nehezen tudom kivenni, és rakni a következő fokozatot. Indításnál hallom még, hogy van egy tompább puffanás a motortérben. Addig nem cserélem ki, amíg jobban el nem szakad.
Köszi szépen. A rángatás is lehet attól ugye hogy a tartó elem elmozdul és az zörög is és 1 esbe pedig amikor az autó erőt fejt ki nem tartja a motort és kicsit berángat.??
Passz. Nekem kb 2mm-t van berepedve. A szerelőm azt mondta, hogy ha az övé lenne a kocsi, akkor nem bántaná. Így marad még egy darabig. Legalább nem pörgetem. :) Ahogy néztem kb 10e lenne az anyagköltsége. Ha gondolod holnap du megkérdezem a szerelőt. Úgyis mennem kell hozzá, mert behalt a tolatólámpa kapcsolóm . Olyan régen voltam már náluk...