Szépnek szép szó sem róla, de valaki mondja már meg nekem (mellesleg már más is kérdezte) miért jó ha teli fújjuk az egészet, és miért nem alkatrészenként? Azt értem hogy ez gyorsabb de valami más varázslat?
Na végre talán helyreállt az oldalam. Bocs Pléhúsz napok óta csak olvasni tudtam. Ha ezt a levelet is beteszi, akkor holnap írok neked mostanra teljesen elültem magam.
Köszönöm szépen, annyit tudok a dologról, hogy a helyzetszabályzó himbarendszer minden eleme egyenes, párhuzamos és merőleges, semmi ívelés meg ferdeség gyárilag
Most otthagytam a vezértömböt a műhelyben, mert bár teljesen nullásra visszaigazították az elgörbült tolattyút, mégis volt érezhető (egytizednyi) lógása a dugattyúnak, úgyhogy kértem a főnököt hogy kalkuláljunk egy új szűkebben illesztett tolattyú költségét.
Lesz benne edzés a palástköszörülés előtt, úgyhogy tartósabbnak ígérkezik kopás szempontjából mint a legutóbbi - ami nem az eredeti volt, hanem az is valami házigyártmány.
(a tömbbe HSCS felirat van beleütve)
Annak a kiesett bizbaznak a visszatételét is elmesélgette Jancsár uram, egyesegyedül az ablakos hidraulikafedél legyártása lesz nagy feladat, hogy üzem közben tudjam megfigyelni a belső működést ha valamit mégiscsak elbazilikázok összerakáskor.
Ha megkérhetlek, mesélj légyszíves arról hogy neked mi jelentette a legnehezebb feladatot az egész hidraulika-javításban. A gyakorlati tapasztalat az elsődleges.
Nemrégiben javítottam a 28-as hidraulikámat, úgyhogy teljesen friss tapasztalatokkal rendelkezem, szinte még a kezemben érzem a dolgokat, mivel kissé megjátszított de nem fogott ki rajtam. Ha gondolod, szívesen felajánlom a segítségemet, ha szükség lenne rá, jelentkezz!
Új gumikkal, új főtengelycsapágyakkal, belevaló hűtővel, újra gyártott hátsó sárvédőkkel, 4 küllős régi kormánnyal, világosződre spriccelve.. A váltóhoz nem nyúltunk, elektromos huzalozása is hiányzik, de rajta van a dinamó, önindító.
Látnivalók: kerékpárok, motorkerékpárok, stabil motorok, traktorok, teherautók, buszok, Rába-Steiger, Bamakót megjárt Csepel, Csepel motor metszet, Rába Tűzoltó autó és még sok más minden ami MAGYAR!!!!!!!
Szakkönyvek és egyéb kiállítások!!!!
Mindenkit szeretettel várunk!!!!
Úgy mint látogató - úgy mint kiállító!
Ha szeretne valaki hozni kiállítási darabot kérjük időben jelezze az emléklap készítése miatt!
A vas szuletesi helye Salgotarjan acelgyar ( mostanra romokban) ma mar a helyi piacon kinai gyartmany is talalhato belole, de van meg SVT-W ( tuzhelygyari ) is. Eloszor 22 eve "ettem belole" mikor a kornyekre koltoztunk. Zsenialis.
Jonak mondod, h tajekozodjon. Minden nap teszem tobbszor. Neked extra felhivtam uzletet (250 ft afaval ), borzest (100 ft), + 2 kollegat, ok is 100ert vettek mint en. Van 1 fajta acel tomites, ami dragabb de az is 450 korul van. Messze jobb a klingerit v alu rokonatol. Javasolnam h tedd fel a Vaterara, expresszre, jofogasra stb. Itt pedig zarjuk le a dolgot.
Offolunk ezerrel, a sütővas nem Dutra, mint már megjegyezték. Jóebátyó mesélt az eredetéről, teljesen magyar munkás találmány, azaz hungarikum. Lengyelországig én még nem is hallottam róla, erre fele nem látták, nem lehet kapni. Mátra és környéke tud róla.
Gondolkodtam ki is mondta legutóbb, neki nem jön be a mangalica. Olyan pedig nincs, kinek nem jön be a naplemente, avagy a tavaszi madár csicsergés. Belák barátnője mondta, meg fogom etetni garanciálisan enyém mangával. Teljesen hamisan állítják még a teve húsról is, hogy mangalica a piacokon. Ezt a különleges állatot, csak őrültektől lehet megvásárolni biztonsággal. Ki az az elmétlen, aki 2 évig tart egy állatot, fél pénzért?
Rossz lényekről nem beszélünk. Ha kettesben vagy vele, úgy tudja szidni a világot, pedig csak tőle rossz.
Koszonom a valaszt. Azt hitten vmi speci uj dolog, azert a piaci (borze) ar tobbszorose. Meg a megadraga Nagytraktor kft is joval olcsobban adja 27%-os AFAs szamlaval. Azert sok sikert az ertekesiteshez (szukseg lesz ra).