Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tie Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40639

Zártszelvény elég lesz oda, 20x20-as 3mm-es fallal, az elég bivaly. Vagy 30x30, 4-es fal, és akkor annál fogva emelheted is az autót. :)

Előzmény: rinyaboy1 (40630)
Tie Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40638

Fácsén egy LR csoportban olvastam a trükköt, öreg, megszürkült műanyagokat faszán vissza lehet feketíteni hőlégfúvóval.

Fényezetlen műanyaglökhárítókra, de a beltérben lévő ilyesmikre is jó:

 

https://www.youtube.com/watch?v=M7vS6F8EHxI

 

https://www.youtube.com/watch?v=Q-dtbBzky-s

turbo2 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40637

Vastagfalú csövet, vagy zártszelvényt beforgatva a megfelelő szögben. Általában a cső jobban terhelhető, de sarok irányban a zártszelvények is elég erősek, se nem a 2 mm-es falvastagságú.

Előzmény: rinyaboy1 (40630)
turbo2 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40636

hát  a kapcsolóra pályáznék, meg szeretném megnézni , hogy minek is kéne történnie, mielőtt szétszedem az enyémet.

Előzmény: terrano1 (40621)
turbo2 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40635

Azért a dewalt nem csak sárga....

 

Viszont nem az a lényeg, hogy konkrét kicsi helyekre be megy-e mert arra mindenki csinál előbb utóbb spéci "cészerszámot"

Az okosság, hogy jó olyan anyákra is ami nem pont metrikus vagy mondjuk direkt 16-os vagy 18 as.. Mert az azért nincs mindig kéznél.

Nem lesz egy állandóan használt kulcs , de néha jól jön majd... Vagy nem.

Előzmény: fúrószár (40619)
turbo2 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40634

Márpedig nekem kell egy ilyen... ha van ha nincs

Előzmény: fúrószár (40616)
turbo2 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40633

Az a beázás nem ilyen merítős...

Éveken át csöpög a víz a burkolat mögött és szépen eloxidálódik a belépő előtt lévő csatlakozó ami egyébként nem is látszik.

 

Aztán minden baromságot kezd el csinálni. És akkor egyszer csak kiderül, hogy tök egyszerű a probléma.. Csak mire ez kiderül....

Előzmény: mandras79 (40614)
turbo2 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40632

igen azért kellett az a két csatlakozó a haverodtól.

Ma kicseréltem a hiányzó csatlakozó szálat, így elvben megint minden működik.

Már ha egyszer elindul.. :)

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40611)
Quadramorgó Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40631

Engem érdekel, főleg a higanyezüst!

Mesélj!

Előzmény: zil 131 (40612)
rinyaboy1 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40630

:) :)

igen,ill.nem karton :)

 

az "ekevas" részen még lesz 4-5 cm lapolás,ott vízszintesen folytatódik a bordás lemez majd.

 

csővet vagy zártszelvényt rakjak az ekevasak közé?

Előzmény: fúrószár (40629)
fúrószár Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40629

A szög jó.

 

A hátsó rész ne ekeszerűen álljon a föld felé, hanem az utolsó 5 ceti legalább vízszintes legyen, vagy kicsit felfelé, különben reversében szántani fogsz.

 

Az alapanyagot én erősíteném. A karton jó, de legyen inkább triplex, az nem ázik szét fél óra alatt, kibír tán egy órát is nedvesen! :-)

Előzmény: rinyaboy1 (40628)
rinyaboy1 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40628

na Urak!

meg kellene beszélnünk néhány dolgot:

-a szög megfelelő lesz é?

-cső vagy zártszelvény ? melyik az erősebb?

készülget,csak napi 1,5 óra alatt bazi nehéz :(

 

 

Daevster Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40627
Hali!
Igen , megkaptam köszönöm. Számolok egy kicsit, és jelentkezek pár órán belül.
Pénteken Mendére jöttök?
Előzmény: HunterLRD (40625)
mandras79 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40626

Esküszöm én még a közelébe sem megyek!:O)

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40624)
HunterLRD Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40625

Daevster!

 

Küldtem mailt neked!

 

 

Szab

Előzmény: Daevster (40568)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40624

igen, viszonylag jól meg van oldva, már a lehetőségekhez képest. pl. a belsejében minden be van vonva műgyantával. ha forrasztani akarsz valamit, akkor először  le kell szedni ezt a réteget. 

én is paráztam tőle, de amikor láttam hogy van megcsinálva, kicsit megnyugodtam. persze azért nem kisértjük a szerencsét ha nem muszáj. szerintem akkor rizikósabb a dolog, ha már meg volt bontva , vagy bütykölte valaki.

Előzmény: mandras79 (40614)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40623

azon gondolkodtam, hogy középállásban tkp. nem kell neki semmit adni, vagy nyitó állást jelez, vagy pedig a lezáró állást, középett pedig egyik sem.

este ha lesz időm akkor átbogarászom az ETM-t...

Előzmény: turbo2 (40609)
tue-14 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40622

Akinek nem inge...

 

terrano1 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40621

Azért nem látott még hengerfejes P38-at mert ez is egy ostoba legenda!

Semmivel sem lesz előbb hengerfejes mint bármelyik dízel amelyiknek hidegen vagy túlterhelve kitiporják a szemét!

Nincs még egy P38 amelyik annyi vizet bukott ki és annyiszor lett megmelegítve mint az enyém,amikor hűtésgondokkal küszködtem,aztán mégsem hengerfejes!

 

Nekem van egy "rossz" záram,kihalt belőle a motor és kellett belőle az egyik mikro kapcsoló is.

Mihez kellene?

Mert azért nem válnék meg tőle,mert a másik kapcsoló jó benne és kellhet,meg kellett már róla műanyag köcöllék is.

Előzmény: turbo2 (40609)
fúrószár Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40620

A 300-as szerencsére nem VM.

 

Az egyik legjobb motor.

Előzmény: mados (40617)
fúrószár Creative Commons License 2014.06.03 0 0 40619

Nekem sem jutottak más dolgok eszembe róla.

 

Ez is egy olyan jópofa univerzális szerszám, ami mendenre jó, a marketing szerint. A valóságban meg csak szép sárga....

 

.....mint ezek ni:

 

http://www.szerszamoutlet.hu/index.php?_dewalt_dcd780m3kqw_liion_18v_akkus_furocsavarozo_321540ah18v&kat=17&id=6445

 

Ha majd egyszer nagy leszek...

Előzmény: spapda (40618)
spapda Creative Commons License 2014.06.02 0 0 40618

Hogy ne lenne, csak ugye nem véletlenül különbözik a 10-es meg a 24-es kulcs belső mérete mellett a külső (!) mérete is. Próbálnának meg vele Sztenliék mondjuk Mazda adagolót, Subaru lengéscsillapítót, Mitsu izzítógyertyát vagy Toyota önindítót szerelni, aztán rájönnének, hogy pl. még a 17-es kulcsból sem mindegy, melyikkel támadod a 17-es csavart. A Tie kaliberű felhasználókra gondolva pedig további problémát jelenthet, hogy ha eltöröd az egyiket, akkor eltörted mindegyiket. :)

Előzmény: fúrószár (40616)
mados Creative Commons License 2014.06.02 0 0 40617

Uraim!

Köszönöm szépen a hozzászólásokat pro és kontra! Ezek fényében úgy gondolom, ha korrektül megcsinálom,amit elterveztem,nem ér majd csalódás. Én a magam részéről maradok inkább a P38-nál,valahogy számomra megnyugtatóbb fogatot tudok vele magam elé képzelni,mint egy Discovery-vel. Sokszor a szerveknél az is számít,hogy milyenek az arányok,ha nagyobb darab a vontatóautó,már eleve kevésbé kötözködnek a súllyal. A másik dolog,nem tudom ugyan,hogy a 300-as Discovery-ben miféle származék a motor,de a régebbiekben úgy tudom WM gyártmány,az meg finoman kifejezve nem a motorgyártás himalájája...

A trélerek,amiket húzgálok,meglehetősen hosszú háromszöggel vannak megáldva,a Ducatoval 11 méter hosszú a cucc, kint a kisvárosokban,mikor be kell tolatni egy-egy helyre nem egyszer kell derékszögben betörni a szerelvényt,hogy beférjen.

Akkor most megfelelő alanyt keresek, elsősorban Olaszországban,azután elkezdem építgetni a technikát. Ha valami gondom van szívesen fordulnék továbbra is hozzátok,mert úgy látom az itteni topiclakók nagyon kedves, segítőkész emberek.

fúrószár Creative Commons License 2014.06.02 0 0 40616
mandras79 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 40615

Én meg mekánikus adagolóval elvagyok oszt csókolom...egy változó geometriájú turbón azért mostanában megint gondolkozom...semmi nagyot nem akarnék csak annyit hogy 1300körül legyen erő ne 1700-1800után..

Ezzel kapcsolatban vkinek ötlete,tapasztalata?

Előzmény: Tie (40606)
mandras79 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 40614

Én is nagyon féltem ettől a beázástól.Aztán amikor megmerítettem a Szamosba és az anyósülésnél állt a víz(:O)féloldalasan bugyborékolt a kis drága szóval kijöttem Pista ajánlotta álljak vele féloldalasan hagy jöjjön már ki a vizecske...Na szóval kijött az autó meg annyit mondott húúú ez vizes volt pöccröfff semmi computer baj.Pista szerint azért elég jól vízmentesítik azt.

Ezt csak azért tudom alátámasztani mert az anyósülés víz alatt volt:O)

Előzmény: turbo2 (40609)
mandras79 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 40613

Anno mikor harmadjára itattam meg a motort...azt nagyon nem szerette....elvittem a szomszéd faluba a szerelőhöz...korrekten megvettünk bele mindent ami szétment  benne...csak az alkatrészek nem kevésbe kerültek még Icus is beszállt a költségekbe(ez ám az asszony).Na szóval segítettek beszerezni az alkatrészeket Sz.Pista,Dávid stbstb a hengerfejet totál kinyírta a víz meg a dugattyúkat stb.na motor összerak de nem jó.Elvittem Ádámhoz.motor szét az utolsó csavarig.A hengerfejet szakember koppra felújította ,nem csak síkolás ...új kamrák szelepek....

Utána összerakták is azóta kopp kopp megy teszi a dolgát.2,5 hónap 8800km

És valóban itt a környéken sem tudnék 2.5td bömöst aminek megadta volna  a hengerfej magát...

Előzmény: turbo2 (40609)
zil 131 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 40612

Sziasztok!

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/defender/land_rover_defender_110_sw_2.5_td5-7786223

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/defender/land_rover_defender_110_hard_top_2.5_tdi-7722350

 

Ezt a két autot megnéztük közelebről is.

Ha valakit érdekel, szivesen megosztom a látottakat, hallottakat.

Nincs túl nagy tapasztalatom a defenderek terén, de pár dolgot leszürtem én is.

 

Üdv.: Sanyi

 

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.06.02 0 0 40611

ha jól emlékszem, neked volt is beázás a jobb oldalon, azért kellett cserélned a csatlakozót a jobb ajtó tövében?

Előzmény: turbo2 (40609)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.06.02 0 0 40610

nem tudom. igazából lehet hogy nekem is szét fog kelleni szednem, mert mostanság főleg nagy melegben meghülyül és kapcsolgat fel meg le. csak az a gond, hogy mostanság megint hirtelen kicsit sok apróság jött össze mind a két kocsinál, és a hátam közepe sem kivánja szétszedni a zárat amíg tényleg nem lesz muszáj

Előzmény: turbo2 (40609)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!