Szia Ezzel a dologgal mármint a váltó lebutitt ásával nem értek egyet mivel sokan elkövettük ezt mi is néha nem csak muszáj-bol"és működik.(ehhez a megoldáshoz a gyáriak is nyúltak anno). Ha jó a váltó és minden más a helyén van nagyon jól működik,de ha egy kicsit is lóg valami akkor kész szívás tud lenni főleg annak akinek nincs kedve barkácsolni szerelgetni vagy nem tud.Az ilyen polgártársak váltóját szoktam lefixálni(lebutítani) és ezután csak a gondtalan motorozás marad neki. Természetesen nem barbár és viszafordíthatatlanul kell csinálni de erre van bevált módszer(kb 2 perc felszerelni meg vissza is).
Hegesztett nagybordást és csőtengelyt nem szokás menteni. Neked nagybordás kerék, csőtengely, kettespofák, a hozzátartozó menesztőpofák, meg a tengely vége anya hiányzik. Valamint a szabadonfutó, s ha nincs benne akkor a hozzávaló perselyek. Jobban érdekelne a henger és környéke. A karcos dugattyú. Iszom egy kávét és átugrok ha nem zavarok.
Igen, a nagybordasban a csinos kis alkatrészek helyett sajnos csak egy sufnituning hegesztést találtam. Nincs benne a szabadonfutó sem de ennek beszerzése remélhetőleg folyamatban van. Bevallom nem vagyok egy megrögzött "csak a gyári " állapot ember de ebből a kis motorból kiirtani az egyest az emberiség elleni vétek.
Gondolom ti mind tudjátok milyen alkatrészek sérülnek ennél az "eljárásnál. Ha lesz pár percem akkor leülök majd az alkatrészes dobozom mellé egy robbantott ábrával és osszecsemegézem mi van és mi nincs. Mint azt ma már BLaaszlooval tisztáztuk azt hiszem a szabadonfutó bronz perselyei rajta vannak a tengelyen.
De a csőtengely, pofák ésazok lemezei mindenképp kelleni fognak.
A nagybordás talan menthető bár hegesztési nyomok vannak a hatulján is, gondolom a csapjai mentén...
A képeket pótolom csak sajna túl nagy méretű képeket csinaltam...kifogásolta fórum.. :)
Ezt most úgy értsem, hogy lehegesztett váltóval vetted a mocit? Mert sajnos akik nem értenek hozzá, ezt a módszert alkalmazzák, ahelyett, hogy megcsinálnák rendesen. :( Pedig nem olyan ördöngős dolog a váltó, csak kicsit igényesebb, mint akár a 207-es, akár a gyárilag egysebességes 210-es.
Szükségem is lesz rá mert ma szétkaptam a blokkot allapotfelmérés céljából. Úgy döntottem addig nem megy utcára amíg nincs megcsinálva az egyes fokozat...is.. :)
Küldd már át a mailemre a számodat, egy haveromnak kéne komplett kettes a 210-esébe. '90-es lehegesztett váltós motor, közel 20 ezer kilométer, szegény megérdemli mind a két sebességet.
Ahogyan már a kotschonya partin elhangzott kérésként, úgy közkívánatra összedobtam a rég elfeledett 2015-ös Babetta Fűzfői Túra videóját, mert annak idején ez nem készült el.
Remek kis túra volt, melyben elkalauzoltunk egy műszörme darab vezetésével a Szentkirályszabadjai kihalt laktanyába.
A feltöltést egy jó fél órája megkezdtem a Youtubera, de itt Kukullófalun az internet lassúsága miatt késő este lesz, mire felérkezik. Mindenki, akit érdekel, maradjon vonalban. :)
Most látom milyen kis dörzsölt vagy. Ügyesen oldottad meg a foglalat beépítését. Nekem nem kellett semmit vágni csak a rögzítő fülnél kellett ejtenem egy haránt metszést.
Köszönöm a linket. Engem érdekel a motorépítés. Viszont az ésszerűséget és a gazdaságosságot nagyon fontosnak tartom. Sajnos elolvasni nem tudom a hsz ekekt, a google fordítóval meg az sem érti aki írta.
Itt ezen a fórumon szinte kizárólag a felhasználók képviseltetik magukat.