Igen, ez tűzkarika lesz. Érdemes mielőbb cseréltetni, valami pár száz forint maga a karika, ki kell venni a porlasztót, ki kell takarítani, a fészket fel kell csiszoltatni, majd vissza a porlasztó, ha van hozzá eszközöd, akkor magad is meg tudod csinálni.
Ha nincs amivel a fészket meg tudod csinálni, meg nyomatékkulcs ilyesmi sem ár, akkor inkább szerelő. Nem utolsó sorban nem nagyon kéne, hogy a hengerbe bármi is kerüljön a takarításnál és a fészek felcsiszolásnál.
OK, már csak azért is, mert ha a befecskendező tövénél kezd összegyűlni a trutyi, akkor a tűzkarikai égett ki, maga a karika filléres dolog, nagyon könnyen cserélhető (szerelőnek), viszont komoly bajt is tud okozni, mivel ott lesz egy kis rés, ahol kifúj a nyomás miatt, és képes a hengerfejet is szépen megkezdeni ott, gyakorlatilag elhordja az anyagot.
Ha a 1.5 dci egyik porlasztója mellett "taknyolódik" az üzemanyag az milyen hibára utal? A többlet üzemanyag-fogyasztáson és a kisebb teljesítményen kívül milyen problémát okoz ez? Meddig lehet így az autóval eljárogatni?
Amikor én vettem fedelet a légszűrőre kétfélét árultak. az egyik 3 ezer felett volt a másik 240 Ft. Ezt sikerült megvennem. De azt mondják az okosok, ha kivágod snitzerrel utána elég gumival visszaragasztani. Úgyis csak cserénél kell levenni. Vagy ragasztópisztollyal néhány pöttyel meg lehet fogni. Nekem is csak 4 csavar tartja.
Vagy esetleg első nekifutásra kompressziómérővel, de annak megvannak a maga buktatói, inkább csak viszonyító mérés, leginkább a hengerek közti eltéréseket lehet vele feltérképezni. Komolyabb konzekvenciát nem vonnék le az eredményből.
Szelephézagot lehet álltani a K7J-n. De ha kitámasztott valamelyik szelep mert már annyira elment a hézag, és úgy ment az autó akkor azon más sajnos nem biztos, hogy segít az állítás.
Egyenetlenül jár a motor és erőtlen is. Ha rosszul zár a szelep azt lehet állítani? Mitől lehet? Esetleg nem lehet hogy kormos vagy szennyeződéstől nem zár jól?
Igen, ismerem a dolgot, a loganok is így jöttek ki, csak ott mindegyikbe bele lehetett tenni, nem volt eltérő ventillátorház a klímás és a nem klímás változatoknál. Thalianal sajnos amelyik nem klímás ott esély sincs beszerelni. Pedig jó lenne. Már gondolkoztam, hogy gyártok valamilyen keretet a ventillátor elé amibe bele lehetne csúsztatni a pollenszűrőt. Csak nem szedtem még szét azóta, és nem emlékszem, hogy mennyi hely lenne mindehez.
Igen ezt hallottam meg olvastam is több helyen, hogy az előkészítés ott van a klímásokban ha nincs bennük gyárilag. A nem klímásban viszont az egész ventillátor ház is máshogyan néz ki, ott sajnos nincs lehetőség utólag beletenni.
Max úgy ha egyenetlenül jár a motor de ahhoz meg kár a kipufogót hallgatni, mert azt érezni is az egész járásán a motornak. Mármint ha valamelyik szelep esetleg rosszul zár, és amiatt 3 hengerezik.
A szelep az a motornál csattog max. Ha rossz azt a kipufogót hallgatva nem tudod megállapítani. Lehet valamilyen lemez kelt önálló életre a dobban, és azt hallod.