Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Garfield007 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56142

Csak a jegyzőkönyv kedvéért lejegyzetelem:

Ma megint csont nélkül megugrotta az autó a műszakit. A futóműhöz még mindig nem kellett nyúlni, 10 év és Budapest utcái után.

Ja, egy hiba volt. A hátsó rendszámtábla világítás, de ezt két évente eljátssza a rohadék :-)

lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56141

Köszönöm szépen az infót! :)

Előzmény: Anonymus23 (56140)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56140

Igen, ez tűzkarika lesz. Érdemes mielőbb cseréltetni, valami pár száz forint maga a karika, ki kell venni a porlasztót, ki kell takarítani, a fészket fel kell csiszoltatni, majd vissza a porlasztó, ha van hozzá eszközöd, akkor magad is meg tudod csinálni.

Ha nincs amivel a fészket meg tudod csinálni, meg nyomatékkulcs ilyesmi sem ár, akkor inkább szerelő. Nem utolsó sorban nem nagyon kéne, hogy a hengerbe bármi is kerüljön a takarításnál és a fészek felcsiszolásnál.

Előzmény: lorcii (56138)
lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56139
lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56138

 

Anonymus23 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56137

OK, már csak azért is, mert ha a befecskendező tövénél kezd összegyűlni a trutyi, akkor a tűzkarikai égett ki, maga a karika filléres dolog, nagyon könnyen cserélhető (szerelőnek), viszont komoly bajt is tud okozni, mivel ott lesz egy kis rés, ahol kifúj a nyomás miatt, és képes a hengerfejet is szépen megkezdeni ott, gyakorlatilag elhordja az anyagot.

Előzmény: lorcii (56136)
lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56136

Teszek fel fotót róla!

Előzmény: Anonymus23 (56135)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56135

Mit értesz azon, hogy taknyolódik az üzemanyag?

A porlasztón aljánál ilyen kátrányos trutyi kezd összegyűlni? Vagy mire gondolsz?

Előzmény: lorcii (56134)
lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56134

Sziasztok!

Ha a 1.5 dci egyik porlasztója mellett "taknyolódik" az üzemanyag az milyen hibára utal? A többlet üzemanyag-fogyasztáson és a kisebb teljesítményen kívül milyen problémát okoz ez? Meddig lehet így az autóval eljárogatni?

ÖregMackó Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56133

Amikor én vettem fedelet a légszűrőre kétfélét árultak. az egyik 3 ezer felett volt a másik 240 Ft. Ezt sikerült megvennem. De azt mondják az okosok, ha kivágod snitzerrel utána elég gumival visszaragasztani. Úgyis csak cserénél kell levenni. Vagy ragasztópisztollyal néhány pöttyel meg lehet fogni. Nekem is csak 4 csavar tartja.

 

 

Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56132

Köszi a segítséget, akkor ünnep után elviszem szerelőhöz aztán meglájuk mi lesz.

Előzmény: Köhike (56131)
Köhike Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56131

Vagy esetleg első nekifutásra kompressziómérővel, de annak megvannak a maga buktatói, inkább csak viszonyító mérés, leginkább a hengerek közti eltéréseket lehet vele feltérképezni. Komolyabb konzekvenciát nem vonnék le az eredményből.

Előzmény: Gábor Baranyi (56128)
Köhike Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56130

Le kell mérni veszteségmérővel, akkor kiderül milyen állapotban vannak a szelepek meg úgy a motor általában.

Előzmény: Gábor Baranyi (56128)
Köhike Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56129

Szelephézagot lehet álltani a K7J-n. De ha kitámasztott valamelyik szelep mert már annyira elment a hézag, és úgy ment az autó akkor azon más sajnos nem biztos, hogy segít az állítás.  

Előzmény: Gábor Baranyi (56128)
Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56128

Egyenetlenül jár a motor  és erőtlen is. Ha rosszul zár a szelep azt lehet állítani? Mitől lehet? Esetleg nem lehet hogy kormos vagy szennyeződéstől nem zár jól?

Előzmény: Köhike (56116)
desavel Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56127

írok a srácnak, köszi szépen.

Előzmény: SGN (56112)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56126

Igy nem nagyon találok. Igazából kinábol lenne olcsó ha lenne.

Előzmény: Garfield007 (56125)
Garfield007 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56125

Pl. az egyiké:

77 01 044 806

Előzmény: Mutual Friend (56123)
Garfield007 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56124

Ráadásul szerelték vagy három fajtával. Egyszerűbb ilyet bontóban keresni...

Előzmény: Köhike (56121)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56123

Van ennek valami cikkszáma ? Megnézném az EBAY-en hogy ottan mennyiert vesztegetik ?

Előzmény: Köhike (56121)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56122
Mondjuk az ajtónyitás érzékelő kapcsoló is ilyen lehúzás jellegű alkatrész. Abba is mi kerül annyiba.....
Előzmény: Köhike (56121)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56121
Ehhhhhh... Ez kicsit húzós egy olyan kis műanyag baszért.
Előzmény: Garfield007 (56119)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56120
Igen, ismerem a dolgot, a loganok is így jöttek ki, csak ott mindegyikbe bele lehetett tenni, nem volt eltérő ventillátorház a klímás és a nem klímás változatoknál. Thalianal sajnos amelyik nem klímás ott esély sincs beszerelni. Pedig jó lenne. Már gondolkoztam, hogy gyártok valamilyen keretet a ventillátor elé amibe bele lehetne csúsztatni a pollenszűrőt. Csak nem szedtem még szét azóta, és nem emlékszem, hogy mennyi hely lenne mindehez.
Előzmény: Mutual Friend (56118)
Garfield007 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56119
Előzmény: Mutual Friend (56118)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56118

Annyira van előkészítés hogy jellemzően tapétavágó késsel ki kell vágni a fedél helyét majd ököráron lehet oda venni egy fedőt. 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=109651057&t=9027813

Előzmény: Köhike (56117)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56117
Igen ezt hallottam meg olvastam is több helyen, hogy az előkészítés ott van a klímásokban ha nincs bennük gyárilag. A nem klímásban viszont az egész ventillátor ház is máshogyan néz ki, ott sajnos nincs lehetőség utólag beletenni.
Előzmény: Mutual Friend (56115)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56116
Max úgy ha egyenetlenül jár a motor de ahhoz meg kár a kipufogót hallgatni, mert azt érezni is az egész járásán a motornak. Mármint ha valamelyik szelep esetleg rosszul zár, és amiatt 3 hengerezik.
Előzmény: Köhike (56114)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56115

Az enyém klimás és nincs benne vagyis nemvolt. Felvágtam a a tetejét es utólag raktam bele.

Előzmény: Köhike (56113)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56114
A szelep az a motornál csattog max. Ha rossz azt a kipufogót hallgatva nem tudod megállapítani. Lehet valamilyen lemez kelt önálló életre a dobban, és azt hallod.
Előzmény: Gábor Baranyi (56103)
Köhike Creative Commons License 2014.03.11 0 0 56113
Én arra jutottam, hogy csak a klímásokban van, de talán ott sem mindegyikben.
Előzmény: Mutual Friend (56110)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!