A leírtak alapján vételi probléma van. Csavard le az antennát, majd vissza (hátha kontakt hiba van)! Esetleg próbálj ki egy kölcsön antennát! Ha még így sem jó, akkor nézd meg, hogy a rádióból nincs-e kicsúszva az antenna csatlakozó!
...most éppen itthon vagyok, egyébként külföldön.... segítenék ha rá érnék mert az enyémmel vagyok elfoglalva és egyéb intézni valóim is vannak aztán hétfőn délután megyek vissza... az e-mail címem a nick-re kattintva elérhető...
Xsara 1.6 SX 2002 évjáratú autóm van. A gyári cd-s rádió elég gyakran nem működik az utóbbi időben rendesen. A hibajelenség a következő: szól az FM rádió, majd elhalkul-felerősödik-elhalkul (olyan, mintha elmenne az adás, a jel erőssége lecsökkenne, vagy valami bezavarná). Amikor váltani akarok másik beprogramozott csatornára, nagy csend. Keresésre (automata és manuálisra egyaránt) nem reagál: pörögnek a számok folyamatosan, csatornát nem talál és a "DX" felirat is megjelenik a kijelzőn!
Nem találok róla semmit... szerintem pont az a rész nincs lefényképezve a szembőli képen. Balra. Hacsak nem az a vezeték az a kék bowdenház fölött, de én nem ott keresném.
Valóban. Nos nekem csak az irányválasztó bowdenes és ugye klímás. Ettől eltekintve, merre van kép alapján ez a terelőlapát? Lehet csak egy vezeték van onnan kihúzódva. Legalábbis remélem és azt is hogy kesztyűtartó bontással hozzáférek.
Ha motoros, mint nekem, akkor forgatva hallani egy kis motor működését. Ha bowdenes lenne (mint pl. régebbi Civic) akkor kb úgy működik, mit a külső / belső választó. Van hangja, mikor végállásba ér ("koppan").
Itt ez a lapát a venti és a radiátor között lenne. Azt nem hiszem, hogy összeszerelve könnyű hozzáférni - még sosem néztem.
Fej: fejegység. Az gyári, ami a Tiédben van? Képről meg lehet mondani.
BSI: ezt inkább szervizben vagy Cit/Pug specialistánál. Újabb típusokon ez a vezérlő tárolja, vezérli, ellenőrzi, hogy mit tud a kocsid, és mit nem (bizonyos funkciók tekintetében)
Magyarán, ha van egy gyári fejegységed amihez van egy tár ez BSI előtt még biztos működött is, hisz csak össze kellett dugni. Ha nem gyári a fej, akkor nem biztos, hogy vezérli a tárat. Az sem biztos, hogy a fejre rá van dugva a tár.
Ha arra gondolsz, amivel a levegő irányát tudom állítani, hogy ablakra, lábra stb. fújja az igen működik, de az mechanikus. I-es Xsararól van szó egyébként. Bárhová és irányítom, csak a hideg levegő jön.
Most hirtelen nem tudom, hogy a hőmérséklet szabályzó panelbe csatlakoztatható kábel össze van-e dugva útközben még valahol a műszerfal mögött.
2 napja vettem,Te meg ilyeneket kérdezel tőlem ? :) A BSI mit jelent ? Milyen fejre gondolsz ? Laikusnak kicsit nehezebbek ezek a kérdések,mint egy hozzáértőnek :)
Na, ahogy korábban írtam kicseréltem a fűtőradiátort és csonkot sikerült szereznem, amit a mai nap rá is raktam. Minden ok volt, farigcsálás nélkül. Egyedül az a gond, hogy fűtés nincs és nem tudom miért. Vízhőmérséklet 90 fok körül megvan. A fűtőradiátorba vezető cső meleg, tehát biztosan megy bele víz, legalábbis úgy gondolom. A fűtésszabályzó csatlakozója bedugva. Bár tény, hogy nem mentem egy métert sem az autóval, de azt hiszem attól még mennie kéne. Valami ötlet valakinek? :(
2 napja vettem egy 2002-es Xsarat és van benne egy Clarion PU-2293D cd tár,csak nem tudom,hogy ez működik és ha igen,akkor hogy ? Próbáltam Eject-el kikérni a tárat,de meg se nyikkan. Be van kötve,csak valahogy még sem tudok életet verni bele. Olvastam a használati útmutatón,hogy a SRC gombbal kell váltani,de valahogy erre sem reagál. Esetleg valami kód kell hozzá,vagy mi a megoldás ? Megköszönném,ha valaki tudna nekem segíteni a probléma megoldásába.
Merre találom a 2003-as 1.6 16V benzines motoron az alapjárati léptetőmotort? Esetleg egy robbantott rajzot tud valaki feltenni? A motorszám PSANFU10FX3V1872708.