Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Anonymus23 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 56158

Nem tudom sajnos. Nekem 1 beletört, szerelő fúrta ki, mondom akkor cserélje ki mind a 4-et, a maradék 3-ból neki is beletört 1, szóval nem tudom, van-e bármilyen varázslás ez ügyben.

Előzmény: tüfekcsi (56154)
Köhike Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56157
Szerencséd van, hogy eltört a csavar, nekem múltkor le kellett fűrészelnem.
Előzmény: petiren1,5dci (56155)
Köhike Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56156
A 16 szelepesnél nem a főtengely rögzítése az igazán fontos dolog, hanem a két vezérműtengelyé. Ott van a motor jobboldalán (1-es henger) a hengerfejen két műanyag dugó, azt kell kivenni, és oda megy bele a célszerszám. A főtengely rögzítő az grátisz.
Előzmény: kabipo (56149)
petiren1,5dci Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56155

A balos stabilizátorom megadta magát...

Már bent is az új :)

 

tüfekcsi Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56154

Köszönöm szépen, akkor ezt választom.

Még az lenne a kérdésem, milyen izzitógyertyát vegyek bele ill. van-e valami trükk, hogy lehetőleg beleszakitás nélkül kijöjjön.PL. kicsit "áztatni" csavarlazitóval, időnként megkocogtatni

Gondolom mind a négyet illik cserélni.

Köszönöm!

Előzmény: Anonymus23 (56144)
tekilla123 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56153

A motorblokk oldalán a lendkerékfelőli részen van egy pontosan nem tudom egy 17-es csavar azt kell kitekerni és a tüskét a helyébe tekerni!

Előzmény: Öreg?halász (56152)
Öreg?halász Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56152

Az esztergálás nem probléma,azt megtudom oldani,van saját gép, csak méret kellene!Amúgy hol találom  a tüske helyét a motoron?

Előzmény: tekilla123 (56151)
tekilla123 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56151

8 szelepeshez is van holtponti tüske!Sajna a méreteket nem tudom, amúgy ki lehet esztergályoztatni a pontos méretek alapján!Olcsóbban ki lehetne jönni így mint egy újjal!

 

Előzmény: Öreg?halász (56150)
Öreg?halász Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56150

Szia!

Van ilyen 2002 -es,1,4 8v-hez is?

Nekem is jó lenne! Nekem valami rajz,skicc is elég lenne,meg némi útmutató a használatához!

Előzmény: kabipo (56149)
kabipo Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56149

Sziasztok!

 

 

Szeretném megkérdezni, hogy nem tud-e valaki olyan helyet, ahol vezérlésrögzítő szerszámot lehet kölcsönözni vagy  venni olcsón, mert nézegettem és elég drágán adják. ( Thalia 1.4 16V 2002-es).

 

Előre is köszönök minden segítséget!

tekilla123 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56148

Sziasztok!

Olyan gondom van,hogy a központizár nem reagál sem a távirányítóra sem a kapcsolóra az utastérben!Tegnap kinyitotta az ajtót utánna semmi!A relé hallatszik,hogy kattan,de az ajtózár meg sem nyekken!Mi lehet vele? Köszönöm!

sezs Creative Commons License 2014.03.16 0 0 56147

Remélem, de azért holnap rászánom magam és megnézem.

Előzmény: Köhike (56146)
Köhike Creative Commons License 2014.03.15 0 0 56146
Rendben van a testelés?
Előzmény: sezs (56145)
sezs Creative Commons License 2014.03.15 0 0 56145

Üdv! Úgy tűnik, megoldódtak a múltkori indítási problémáim. Nem a holtponti jeladó volt a bűnös, hanem az aksi. Meglökettem egy jó kis ezeréves szovjet töltővel, azóta megy. De mihelyst lesz egy kis felesleges pénzem, cserélem és dobom ki :) Ellenben töltés és az aksi visszarakása után két-három esetben elmegy az áram a gyújtás ráadásakor. Aztán két nap múlva már minden rendben, és nincs vele gond.

Anonymus23 Creative Commons License 2014.03.14 0 0 56144

Ez a gyári olaj, ez jár bele, szóval mehet nyugodtan.

Előzmény: tüfekcsi (56143)
tüfekcsi Creative Commons License 2014.03.14 0 0 56143

Sziasztok!

Motorolajjal kapcsolatban volna kérdésem. A kocsi 1.5 dci 2005-ös, kb. 90.000 km.

A kinézett olaj ELF Evolution SXR 5w40-es, az adatai alapján ezt tartom megfelelőnek a motorba.

Mi a véleményetek, ill. milyet ajánlanátok?

Köszönöm!

Garfield007 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56142

Csak a jegyzőkönyv kedvéért lejegyzetelem:

Ma megint csont nélkül megugrotta az autó a műszakit. A futóműhöz még mindig nem kellett nyúlni, 10 év és Budapest utcái után.

Ja, egy hiba volt. A hátsó rendszámtábla világítás, de ezt két évente eljátssza a rohadék :-)

lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56141

Köszönöm szépen az infót! :)

Előzmény: Anonymus23 (56140)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56140

Igen, ez tűzkarika lesz. Érdemes mielőbb cseréltetni, valami pár száz forint maga a karika, ki kell venni a porlasztót, ki kell takarítani, a fészket fel kell csiszoltatni, majd vissza a porlasztó, ha van hozzá eszközöd, akkor magad is meg tudod csinálni.

Ha nincs amivel a fészket meg tudod csinálni, meg nyomatékkulcs ilyesmi sem ár, akkor inkább szerelő. Nem utolsó sorban nem nagyon kéne, hogy a hengerbe bármi is kerüljön a takarításnál és a fészek felcsiszolásnál.

Előzmény: lorcii (56138)
lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56139
lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56138

 

Anonymus23 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56137

OK, már csak azért is, mert ha a befecskendező tövénél kezd összegyűlni a trutyi, akkor a tűzkarikai égett ki, maga a karika filléres dolog, nagyon könnyen cserélhető (szerelőnek), viszont komoly bajt is tud okozni, mivel ott lesz egy kis rés, ahol kifúj a nyomás miatt, és képes a hengerfejet is szépen megkezdeni ott, gyakorlatilag elhordja az anyagot.

Előzmény: lorcii (56136)
lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56136

Teszek fel fotót róla!

Előzmény: Anonymus23 (56135)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56135

Mit értesz azon, hogy taknyolódik az üzemanyag?

A porlasztón aljánál ilyen kátrányos trutyi kezd összegyűlni? Vagy mire gondolsz?

Előzmény: lorcii (56134)
lorcii Creative Commons License 2014.03.13 0 0 56134

Sziasztok!

Ha a 1.5 dci egyik porlasztója mellett "taknyolódik" az üzemanyag az milyen hibára utal? A többlet üzemanyag-fogyasztáson és a kisebb teljesítményen kívül milyen problémát okoz ez? Meddig lehet így az autóval eljárogatni?

ÖregMackó Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56133

Amikor én vettem fedelet a légszűrőre kétfélét árultak. az egyik 3 ezer felett volt a másik 240 Ft. Ezt sikerült megvennem. De azt mondják az okosok, ha kivágod snitzerrel utána elég gumival visszaragasztani. Úgyis csak cserénél kell levenni. Vagy ragasztópisztollyal néhány pöttyel meg lehet fogni. Nekem is csak 4 csavar tartja.

 

 

Gábor Baranyi Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56132

Köszi a segítséget, akkor ünnep után elviszem szerelőhöz aztán meglájuk mi lesz.

Előzmény: Köhike (56131)
Köhike Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56131

Vagy esetleg első nekifutásra kompressziómérővel, de annak megvannak a maga buktatói, inkább csak viszonyító mérés, leginkább a hengerek közti eltéréseket lehet vele feltérképezni. Komolyabb konzekvenciát nem vonnék le az eredményből.

Előzmény: Gábor Baranyi (56128)
Köhike Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56130

Le kell mérni veszteségmérővel, akkor kiderül milyen állapotban vannak a szelepek meg úgy a motor általában.

Előzmény: Gábor Baranyi (56128)
Köhike Creative Commons License 2014.03.12 0 0 56129

Szelephézagot lehet álltani a K7J-n. De ha kitámasztott valamelyik szelep mert már annyira elment a hézag, és úgy ment az autó akkor azon más sajnos nem biztos, hogy segít az állítás.  

Előzmény: Gábor Baranyi (56128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!