A fényszórómosó, csak bekapcsolt lámpánál megy, úgy próbáltad?
A hátsó ablak mikrokapcsolója az ablaktörlő mellett levő műanyag burok alatt van. Nekem először nem ott volt a baj, hanem a madzagok toldásánál volt eloxidálódva. Úgy férsz hozzá, ha a csomagtérfedél belső kárpitját leszeded, ott találsz egy fekete dobozkát amire két szál megy. Ennek a doboznak a tetején függőleges irányban tud elmozdulni egy mechanizmus /kézzel is/ ez nyitja az üveget. Ha kinyílt ott az újabb burkolat leszedésével meglátod a toldásokat. Mellesleg a mikrokapcsoló testet szaggat és gyakran beázik. Nekem buherálás után hónapokig jó volt, de a nagy havazás idején egy hosszú út után meghalt. Nem hiszem, hogy nem javítható. Az új ára 11.000 Ft.
Nekem nincs gondom vele,ugyanis leszakadt nemrégiben és gondoltam ha arról van szó,akkor elmondom,hogy 6-7 ezer Ft a Bárdi autónál.Heggeszteni kellett a kipufogó csőhöz!10esben megállt munkadíjjal!Persze nem gyárit kaptam,de tökéletes!
Akkor valszeg a mai délutáni programom a tükör buhera lesz. Megnézem, hátha tudok kezdeni valamit, ha nem akkor max a csere fog segíteni.
Még egy kérdés. Kifúj a kipufogóm és sajnos nem csak ott ahol kellene. Ma reggel aknára álltam vele, és kiderült, hogy a katalizátor előtti "rezonátor"-ból jön a hang. Lehet külön rezonátort venni, vagy ha nem akkor meg kell vennem a katalizátort is? Létezik, hogy esetleg másfajta rezonátor is jó hozzá?
Üdv a C5-ös táborban! Nekem is egy ugyan olyan gépem van mint neked. Csak az enyém 2002-es. A hőfokmérőt a jobb oldali tükör alján találod. Egy kis fekete dudor forma. De elvileg sok mindent nem lehet vele tenni hogy jó legyen. Illetve a csere a megoldás.
Két napja én is a Citroënesek táborába léptem egy 2001-es 2.0 16v motorral szerelt ötajtóssal.
A problémám igazából csak annyi lenne, hogy a fedélzeti comp. szerint 58fok van, persze celsiusban. Merre találom meg a hőmérséklet szenzort, mert ahogyan olvasgattam a fórumon, többen azt írták, hogy külső tükörben leledzik. De én ott nem találom, egyikben sem :) Ja, és SX felszereltség.
udosoft: Félig a fórum tapasztalataiból okulva (én is "csak" fél éve vagyok C5-ös): - FAP szűrő: felesleges cserélni, sokszor nagynyomású mosás elég. FAP adalék folyadék (Eolys) viszont el tud fogyni, kb. 30-40 ezer a csere anyag. - Vezető ülés mozog: nekem is, bár már megszoktam :) - Fényszóró vibrál: szerintem ilyenkor "szintet állít" az autó, a hidraulika elviszi az áramot a lámpa elől, ezért hunyorog. Igazából ritkán van ilyen, főleg ha gyorsabban vagy lassabban mész, emel/süllyed az autó. - Bólintás: nálam főleg piros lámpáknál, vicces, megszoktam :)
+1: ha kombid van, a hátsó ajtón az ÜVEG elvileg nyitható, gyakorlatilag el szokott romlani, de szerencsével javítható olcsón, esetleg barkácsolható. Hivatalos javítás drága.
Bónusz: - Ha a tükörállító kiválasztó karod jobb tükörre van állítva, és tolatsz, akkor egy beállítható, második pozícióba áll a jobb tükör. Hasznos lehet pl. tolatásnál padkát nézni benne.
Na, eljutottam odáig, hogy felhívjam a havert. A gömb cseréréől Ő is azt mondta, hogy nincs vele különösebb dolog, csak után a emelni, aztán kinyomja magából a levegőt...
A templmattal kapcoslatban nem tudott biztosat mondani, illetve biztosra mondta, hogy a BSI-től függ, azon kívül elvileg nincs más akadálya, max. kuplungkapcsoló szinten. Tehát attól függ, hogy a BSI felismeri-e, és akarja-e a programot, tehát gyakorlatban dől el csak...
A Citroen Service honlap szerint, nincs benne :( Bár nálam azt írja, hogy deréktámasz sincs, pedig ha a hátsó kapcsolót tologatom, akkor én mégis érzek valamit. :)
A DOCBackup szerint 2 block létezik, az egyik csak ABS a másik ABS/ASR... ABS hydraulic valve block Reference 96 371 711 80 (integrated ECU) ABS/ASR hydraulic block Reference 96 371 712 80 (integrated ECU) Majd ha jobb lessz az idő, akkor megkeresem az egységet, és megnézem, hogy rajta van-e a szám, és hogy melyik :)
Hogy milyen logikával épülnek fel a doksik, és a keresés mért nem tud a doksik belsejében is keresni, azt nem tudom... Grrrr....Gondolom a 2009-esben sem müxik a keresés rendesen? (Nekem a 2007-es van)
Csak a biztonság kedvéért, ezek FAP-osok voltak? A vizes üzemanyag oks, hogy az üzemanyag szűrőt tömíti el, és ezért cserélni kell, mert néhány benzinkút szereti vízzel pótolni az ellopot gázolajat, meg egyébként is normális bizonyos mértékig, hogy víz van a kutak tartályaiban, igaz ezt időnként le kellene fejteni... Vagyis engem a részecskeszűrő eltömődés érdekel :)
Én úgy tudom, hogy az ESP-vel szereltben ASR is van. Nekem is ez az évjárat van 2,2 aut, break, bizony villog hóban gyorsításkor. Nekem nagyon bejön, kultúráltan dolgozik és hatékonyan.
A bólintás tényleg az útviszonyok miatt van, nekem is az eleje csinálja,szórakoztató.
Az öv, az típushiba, lassan csévéli vissza, valszeg nem árt neki egy kis szilikon, de állítólag nem kell várni, hogy sokat javít rajta. A tankolás lehet hogy túlpara, én sok heyen tankoltam eddig, semmi gond nem volt, még üzemenyag szűrőt sem cseréltem, pedi 25-öt mentem vele eddig. /már megrendeltem, itt az idő/. A kicsi seftes kutakat kerüld azért.
Valóban tulparázod. Én 3 HDI-t hajtok már 9. éve mindenfelé tankolok és soha semmi gondom nem volt. Szürőcserére figyelj, és kerüld a noname kicsi kutakat. Szerintem ennyi.