Már kezd összeállni. A váltóba csőtengely, váltópofák, menesztők kellenek. Szabadonfutóm van. A főtengő lóg így a hengerfúrás mellett a Rocket vétele is eldöntött dolog.
Árpi barátom ez meglepő fordulat(vagy nem). Eddig hittem a szlovák géniuszban tisztséges dolgos embereknek ismertem meg őket akik gondolkodnak is(lásd fegyvertörvény,gazdaság...) viszont tudnak újat mutatni is mindig. Ezek szerint a gyárba igen le volt egyszerűsítve a technológia,igaz ez nem újdonság hallottuk ezt azt a múltból.
Egyszerű emberek egyszerű megoldás. Egy mókás de tanulságos történet ami tükrözi nálunk is vannak egyszerű emberek:mostanában sokat járok Szlovákia földjén keresztbe hosszába busszal és nem régen egyik utasom (magyar ember alföldről) hangosan kinyilvánította:milyen buták ezek a szlovákok minden második falu POZOR"nevű"...Jót nevettem és elkönyveltem menyire nincs különbség a népek között. A postásnak mi jár? Egy ajándék szerviz a kupi művek új szerelő csarnokában még a VTK előt.
ÁM !!! Alig fél órája kaptam egy értesítést egy Kolarovóban élő Babettástól, hogy olvassa a Fórumot és annyit tud hozzá tenni ,hogy EZ mofa henger és gyári.. Eredetileg így volt lefojtva Németországba került kivitelre.
Szerinte Marcinak van igaza ez ügyben . Írni ide nem nagyon merészel mert ...... mert.......???,
Amennyiben valakinek Szlovák ,vagy Cseh oldalról fordítás kellene szívesen segít..
Köszönöm, Würth "folyékony fém" 2komponensű ipari cuccal töltöttem fel.
Még a helyén van:)
Egyébként kétkedve nézegettem, de pl.: szimmerring által rágott tengelyeket már többször sikerült helyrehozni vele. Olcsóbb mint a fémszórás... Persze nem Babettán.
A cél éppenhogy egy akadálymentes szívócsatorna kialakítása volt. Mert a gyári szívócsatlakozáson van egy érthetetlen célú, szögletes, fölösleges üreg.
Nem lehet szívómembrán helye, mert a résvezérlés ELŐTT van...
Na ezt tűntettem el, és ráadásul a 15mm-es szívócsőhöz van illesztve. A BING 17 miatt:)
Az egyébként sem a "végeláthatatlan" newtonméterjeiről és kilowattjairól híres Babetta hengerében milyen előnye van a szívókeresztmetszet lecsökkentésének? Ezt most momentán nem vágom. :(
Szerintem is mofa henger. Ehhez gyártották a 210-eshez való 8 mm-es szívócsövet is. Gondolom azt akarták elkerülni hogy közvetlenül a hengerbe lépés előtt túlságosan lelassuljon a beszívott keverék.
Hát ha Te aki nagyban iparszerűen javított babettákat így látod akkor valszeg a Te szavad a mérvadó. Lehet hogy gyári fojtás, ha gabinak lesz kedve meg töretlen csavarhúzója kipiszkálni ezt a csődarabot lefotózom. Ellenben ez a motor 90-es, külsőrugós, és nagyon nem gyári egysebis.
Szlovákoknál bármi lehetséges! Bár nem hiszem,hogy gyári megoldás ahhoz ez túl vad" viszont olyant nem régen láttam amin a két kicsi+felömlő nem volt, telibe volt öntve de a hüvelybe ki volt marva,és az egy gyári elvileg bontatlan régi NSZK piacos gyári 1 sebis metál festésű a 80 as évek végéről.Lehet az volt a 25km/ó ás verzió?(lomisok hozták) Ha más nem itt biztosan tudja valaki az igazat.
Mindegy, ott már a keverék sose fog úgy beleörvényleni ahogy kéne. Sárga tetejű kuka. Valamelyik du. gyere át a hengerért, elvisszük a virághoz hogy mekkorára fúrja.