Aki ott volt a múltkori találkozón Béren , mert sokan ígérték de csak kevesen értek oda , látták, hogy ez a kocsi nincs kímélve....mindenhol elmentünk...most is terepen és cserjésben nyomattuk, majd a nemkicsi csikarásokról is teszek fel képet....ez a kocsi nem a fényes kategória...ez kemény terepre lett építve...azért lett minden átalakítva...minden benne van ami csak kell..semmin nem spóroltam. Lesz most is majd találkozó amit beszéltünk Kompival és reméljük sokan ott lesztek mert itt mindenki irogat mindent csak ott nem láttunk mindenkit, ja és ott mindenki számot tehet a tudásáról, gondolok a szakmai és a vezetési oldalára is.
Engem kicsit megtréfált az élet, mert hozzád hasonló fifikával a 120 centiset rendeltem meg. Aztán amikor odamentem a Paddokkspár raktárhoz, akkor kezembe nyomtak egy 150-est 120-as áron. Hát határeset, hogy bemén keresztbe.
Én az eredeti Jackra szavaznék, kicsivel drágább, mint az utángyártott, viszont amúgy is egy makacs szerkezet, ha még valaki lekoppintja, vagy megpróbálja átvariálni, az szokott meglepetéseket okozni. Nem egy kamu Jacket láttam összeomlani emelés közben.
Hosszra olyat érdemes, ami befér. A túl nagyot veszel, akkor egyrészt nem fér be sehová, másrészt ha megterhelve kiemeled, akkor nagyot tud hajolni, ami adott esetben elég félelmetes tud lenni. Nekem a sima 120-as van.
Közben utána néztem az áraknak, a farm Jack fele annyiba kerül, mint a Hi Jack. Namármost megnézed, hogy mennyi anyag van benne, akkor valahogy az ócsóra nem bíznék egy emelést, gondolom nem a festékkel tudnak nagyot spórolni. Ahogy nézem a 48'-as HiJack USA 26eHuf, tökéletes ár, egy jó emelő ennyibe kerül.
Sokan kívülre szerelik, de én azt javasolnám, hogy a kocsin belül találj neki helyet, ha telemegy sárral, gyakorlatilag semmit sem fog emelni.
Én nagyon akartam menni, de sajnos a családi nyaralás pont oda esik (úgy volt hogy korábban lesz a túra, de későbbre tették). Esetleg egy képes beszámolót szívesen látnék utána.
Ha valaki akar csatlakozni az Albániai túrára, az még megteheti, még egy autó üzemanyag költségére van keret, viszont 3-4 fő körüli utasszámot kell tudni biztosítani, illetve rakodóhelyet a cuccoknak. Ahogy elnéztem a programot, jó kis túrának ígérkezik.
Egész szép állapotban van, de kérdés h mennyire dolgoztak rendesen alá a fényezésnek.
A számlálókat nem néztem, számomra mind 1, hogy mit mutat. Szerintem 50e km alatt is tönkre lehet tenni egy motort, de ha vigyáznak rá elmehet 300e is vagy többet. Azt sem tudom mennyi van benne, de a hangja szép. Ha nincs messze tőled, akkor érdemes megnézni.
A vásárlás azért nem valósult meg, mert a leendő tulaj szükösnek találta a helykinálatot a beltérben. De ez a tipus átka, nem a kocsié.
Ha tetszik vedd meg nyugodtan, nem fogok rád haragudni. :-) Ebben az árkategoriában talán ez a legjobb lehetőség, persze van még vele munka.
Pénteken délután 6 órától Mendén az Adventureland-ben Rezsőnél lesz az időszakos gyűlés. Hozzátok az egész családot, szalonnát, húst, meg amit akartok, sütögetünk egy jót és próbálgathatjuk az autóinkat. Megpróbálom levajazni az erdészekkel, hogy legalább egy Itineres kört tegyünk az erdőben, amihez nem kell más, csak egy méter számláló, vagy egy méterszámláló alkalmazás a telefonra, illetve a napi kilométer számláló is megteszi.
Aki jön, az az email címemen jelezze, hogy nagyjából tudjuk, hogy mekkora vendégseregre számítsunk.
Kérnék mindenkit, hogy szóljon az ismerős márkatársának az eseményről, nem biztos, hogy az email+fórum mindenkihez eljut.
A szürke: Kasztnit ujrafényezték, bal hátulját meghúzták de nem vészes. Bódé alját , alvázat le kell kezelni.
Szép uj fényszórók, lámpabúrák vannak rajta. A motor 200 tdi, szépen jár, inditás után némi sötét füstöt ereget magából, de utánna semmi. Váltó alja olajpárás, hátsó difiből csöpög az olaj a kardánnál. Szilenteket cserélni kell. Utastér szép, kultúrált, egyedi huzat van mindenhol. Munka van vele, de megérné foglalkozni vele.
A zöld: csomagtér alja rohad, köszöbnél pár helyen már kilukadt. Tető sérült több helyen (beleért a tetöcsomagtartó). Refit, csörlőt nem próbáltuk. Válto alja ennek is olajpárás. Motor jobb oldalán olajfolyás, de nem tudom, hogy honnan. Turbó nyomócsöve olajos. A szürkéhez képest lomhább. Nem vezettem, de valami kopog nagyobb gödröknél az első futóműben. Jár hozzá nyolc kerék +4 gumi, és egy 90es tetőcsomi is. Romániába jártak vele kvadozni, használták a vonóhorgot is, trélert is huztak vele. Müszerfal összefurkálva, több apró müanyag takaróelem hiányzik, pcit lelakott az utastér.
Remélem tudtam segiteni, de ne vedd szentirásnak, nem értek én a defikhez.:-)))