Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

S.P Creative Commons License 2014.10.17 0 0 43471

a követési távolságra!

:-)

Előzmény: Olahmarta (43469)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 43470

meg kérdezhetem honnan vettétek?

ha esetleg a hahuról akkor nem tudsz képet küldeni róla

Előzmény: Olahmarta (43469)
Olahmarta Creative Commons License 2014.10.17 0 0 43469

Sziasztok!

 

Boldog tulajdonosai lettünk ( egyelőre ) egy 2006-os RS II 2.0 dCi -nek. Van valami, amire nagyon oda kell figyelnünk?

 

bnorci71 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 43468

mi az a feltétel amit szerinted változtassak?

ha feljebb viszem a keretet akkor ugye fiatalabb lesz így a Km is kevesebb, de ez nem járható

Km-t nem vinném feljebb azért a magyar átlag futás nem 40eKm, a 200eKm 6-8év alatt ~25-30eKm/év

 

napi munkába járással agglomerációból 2x20Km és hétvégi 150-200Km es utakból 15-20e mentünk kb az elmúlt években

 

de pontosan, mert ugye a mi életünk is változott saját autó használat kiköltözés városból céges autóval munkába járás stb

2006,01-2014,10-ig 130eKm tettünk az eladott autóba

 

akkor ha egy ugyan ilyen fazon mint én most unta meg a 8 éves autóját amit újonnan vet és most megint megteheti hogy újat vegyen, akkor miért is nem lehet benne ennyi Km?

 

ha a kort viszem akkor a hahu statisztika szerint a megadott Km kevesebb lesz. Érdekes....

de a valóságba ugye tudjuk, hogy nőni fog.

 

igen én is a hülye magyar autóvásárló vagyok, lehetetlen feltételekkel keresek autót, de ami t a kereskedő állít kérdez még azt se hiszem el, ettől még lehet hogy a legnagyobb körültekintés ellenére is belenyúlok

Előzmény: fvcc (43466)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 43467

biztos van, csak kérdés eladják/eladó-e?

Előzmény: fvcc (43466)
fvcc Creative Commons License 2014.10.17 0 0 43466

Gondolod, hogy van ilyen autó ???

Előzmény: bnorci71 (43452)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 43465

3 hete hirtelen felindulásból -na meg hogy a nejem megnyugodjon és saját szemével lássa hogy milyen a fényképen csillogó villogó szilikontól csepegő autó élőbe- elmentünk nagyfaluba és megnéztünk vagy 10-15 autót célirányosan

mostanra marad a net telefon infózás és ha érdemes csak akkor indulok útnak

 

Szolnokra aktunk menni holnap egy autóért fénykép OK körbemérte a kereskedő OK sztori rendben az alvázszám alapján a szerviztörténetnél persze, hogy elbukott az autó 2011,be több volt benne mint amivel most hirdetik...... és volt olyan amikor 1 év alatt 100e szalad az autó......

 

Nem tudom honnan mentetek Debrecenbe, de az én 100Km körzetemben -Miskolc- szinte nulla a felhozatal :(

Előzmény: ThomBoy (43464)
ThomBoy Creative Commons License 2014.10.17 0 0 43464

Rengeteg lyukrafutás volt nekünk is amikor a GSII-t vettük, tudom miről beszélsz. Apu GSII-je viszont pokoli gyors döntés volt.

Úgy volt, hogy az off céges C-Max-omat veszi meg, de a Leaseplan gusztustalan árat kért érte, így nem vettük meg (milyen rendesek, ha nem hajtod szét az autót akkor több pénzt létnek érte, holott nekik fillérre annyi, mint a többi).

Pénteken rakták fel a hirdetést, szombaton telefonáltam. Vasárnap eldöntöttük, hogy nem kockáztatunk, reggel 8-ra Debrecenben vagyunk, hogy ha jönne más is a kilenc órás nyitásra mi már ott legyünk. Autóból hívtuk a szervizt ahol -kereskedő adta meg az információt hol szervizelték- megerősítétték, hogy tényleg ott szervizelték, utoljára 4 hónappal a vásárlás előtt, a rögzített km és a meghirdetett az éves futásteljesítménnyel arányos volt, elmondták nem volt rommá törve, szóval folytattuk az utat. Lementünk, kipróbáltam, körbe néztük és elhoztuk.

Azóta volt szervizben, vezérlés ki lett cserélve, mert betöltötte a hatot, most olajcsere lesz, hibátlan. Szóval így is lehet, de ez ritka.

Előzmény: bnorci71 (43463)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43463

tudom, hogy várni kell, de az ember ilyenkor türelmetlen :(

napokba lemaradtam erről még a hirdetést se tudtam megnyitni mert a listázás és a böngészés között eltelt 1 óra mire visszaültem a gép elé már nem volt meg a hirdetés

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015399

 

és sajna a sok pofára esés után az ember nem biztos, hogy autóba pattan egy ilyen hirdetésre és fejvesztve rohan megvenni, mert ugye egy alvázszámos lekérdezés nem megy 1 telefonnal :(

 

Mazdánál ez nagyon korrekt

forumjukba elég beírni másnap kapod a digitális nyilvántartást e-mailben utána közvetlenül lehet e-mailben is lekérdezni

Előzmény: ThomBoy (43462)
ThomBoy Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43462

Az 1.9 fogyazstása jobb, a 2.0 dCi azért közel egy literrel szomjasabb. Viszont nincs vezérműszíj, van +19 (GSIII-ban már +29) LE némi többlet nyomatékkal párosítva, nem tudok turbó és hajtókarcsapágy problémáról, az egy pokoli jó komstrukció.

 

Megfelelő autót találni elve több hónap, amikor ellopták a GSII-t hónapok teltek el mire találtunk autót, de akkor mindjárt volt egy automata Privilege GSII 2.0 dCi és egy (amit végül megvettünk) sima Privilege GSIII 2.0 dCi. Aztán Troberto pár hónapra rá egy sima GSII-t vett, szóval ki lehet fogni, de várni kell és ami közös mindhárom autóban, hogy Renault kereskedésben lettek véve (az első Scenicünk a kereskedésé volt, a másik két autó közvetített).

Előzmény: bnorci71 (43461)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43461

az a gond ha még a motort is megkötöm akkor lehet fél-egy évig nem fogok megfelelő autót találni

Előzmény: vidiadv (43460)
vidiadv Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43460

Mondjuk még mindig a legkevesebb hibával futnak. Mondjuk kevesebb is van belőle.

Előzmény: S.P (43455)
vidiadv Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43459

Én nem szidtam. Egy QQ és egy koleosban volt A Egyiknél csak eltört de a másiknál kinézett a blokkból a hk.

Előzmény: S.P (43455)
S.P Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43458

de ugye mindegyikre igaz nem megfelelő karbantartással.....

de nem akarok vitát indítani :)

 

 

Nekem az 1.9 dci csak renault szervizben járt még az előírt periódus szerint. 185 ezer km-nél harakiri lett.

Én sem akarok vitát indítani...

Előzmény: bnorci71 (43456)
stevie-13 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43457

A Nissan motorról még (2.0) rosszat eddig nem hallottam, de szerinted az is felejtős?

 

 

Nemrég egy ismerősöm keresett autót ilyen motorral, akkor alaposan utánakérdeztünk, és komoly bajról nem tudott senki. Az egyetlen probléma, hogy az injektor hajlamos belerohadni a hengerfejbe, és a közelmúltig nem lehetett kiszerelni -  de közben már erre is született megoldás.

 

Hétvégén Renault Hungáriás esküvő lesz, én is hivatalos vagyok, meg Palágyi doktor úr is, majd rákérdezek nála közvetlenül.

Előzmény: S.P (43455)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43456

1,5Dci 150eKm körül érdemes csapágyat cseréltetni 10e a csapágy a megállt motor meg :(

sajna a hang miatt a vékony csapágyak ennyit bírnak

 

1,9-ről nem tudom kell-e, megane klubban nem sok az 1,9 motor

 

2.0 Nissan motor rosszat még nem hallottam róla

 

de ugye mindegyikre igaz nem megfelelő karbantartással.....

 

de nem akarok vitát indítani :)

Előzmény: S.P (43455)
S.P Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43455

Na most egy világ omlott össze bennem! Akkor milyen motorral vegyek renault-t?

Én még egyszer 1.9-et nem veszek, az 1.5 is problémás...

A Nissan motorról még (2.0) rosszat eddig nem hallottam, de szerinted az is felejtős?

 

Előzmény: vidiadv (43454)
vidiadv Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43454

Hát azért az 1.9 dci 131 lovas jobb választás. 2.0 dci-ből már láttam egy két hajtókar töröttet.

Előzmény: S.P (43453)
S.P Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43453

Ugyanezekkel a feltéttelekkel kerestem 3 éve 1.9 dci-t. Találtam. Megjártam. Ha jót akarsz, 2.0 dci-t vegyél!

Előzmény: bnorci71 (43452)
bnorci71 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43452

Sziasztok!

 

 

Keresek Scenic II dieselt, a peremfeltételek

-igazolható előélet max 200e Km

-törésmentes -na jó egy fényezett ajtó amit parkolóba megnyomtak vagy levertek az belefér

-2006-tól

és ami a lényeg 1,7 nagyon max 1,8M Huf

 

ami előny

-M.o-i első gazda, a kintiek az első 2 feltétel valamelyikén úgy is elbuknak

-1,9 vagy ne adj isten 2.0Dci

-digit klíma

-tempomat

-részecskeszűrő nélküli

Nem zárkózom el a Grand-tól sem, ha az első 3 feltételnek megfelel

 

bnorci71 kukac gmail com

 

 

bob969 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 43451

Hidegen többször indul jól.

Előzmény: S.P (43449)
bananatree Creative Commons License 2014.10.15 0 0 43450

újabb vaktában próba:

mikor és milyen az akku?

ha már sokat kapott az élettől, akkor akár rácsleválása is lehet, ami szerencsétlen esetben (rezgésre) oda-odaérhet, ahova nem kéne, és zárlatot is okozhat.

Bár ez inkább 1-2 cella kiesését okozná, és a generátornak attól még tolnia kellene a kraftot.

de ha valami nagyon gonosz dolog van, akkor lehet, hogy teljes zárlatot is tud csinálni?

és a teljes zárlat nagy árama "el is tünteti" a rövidzárat okozó fémet.

aztán ha megint leesik egy darab, akkor megint van móka...

 

de ez azért nem túl gyakori dolog...

 

Előzmény: Bugiló (43448)
S.P Creative Commons License 2014.10.15 0 0 43449

csak hidegindításnál van a jelenség, vagy meleg motornál is?

Előzmény: bob969 (43447)
Bugiló Creative Commons License 2014.10.15 0 0 43448

az a baj hogy mozgatom meg minden de akkor nem produkálja, máskor meg igen. Épp ezért gondolom hogy esetleg máshol van fellazulva

Előzmény: bananatree (43446)
bob969 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 43447

Azt csak annyira, hogy izzit mielőtt indulna, de amikor elindul a többi henger azon az 500-as fordulaton akkor el kéne kapnia egyszer annak a hengernek amelyiknél esetlegesen rossz. Legalábbis gondolom.

Előzmény: S.P (43445)
bananatree Creative Commons License 2014.10.15 0 0 43446

pl. maga az akkusaru?

Előzmény: Bugiló (43444)
S.P Creative Commons License 2014.10.15 0 0 43445

izzítást nézted? Talán csak fázik...

Előzmény: bob969 (43440)
Bugiló Creative Commons License 2014.10.15 0 0 43444

Sziasztok!

 

Engedjetek meg egy kérdést. Scenic 1.9 dci mostanában újra kezdte azt hogy ritkán ugyan de menet közben leáll, ilyenkor a kijelzőről elmegy minden. Aztán teljesen változó de 1-2 másodperc vagy csak egy röpke pillanaton belül visszajön és mintha mi se történt volna. Ilyenkor az belső óra resetelődik. Korábban akkor csinált ilyet amikor egy éve géptető zár csere után volt az autó és a baloldali sarun a nagy biztosítéknál (CAL 1 fuse) a csavar le volt lazulva és és éppen hogy csak volt kontakt. Akkor utánahúztam és megszűnt a hiba egy évig. 

 

Most is szerelőtől hoztuk vagy 3 hete de most más lehet mert levettem, megtisztítottam, visszatettem, meghúztam de nem változott semmi. Még járó motor nélkül is láttam hogy elmegy majd visszajön az áram.

 

Kérdés: hol van még olyan problémás hely amit a szerelők esetleg előszeretettel bontanak és okozhat ilyen kontakt problémát? (nem ugyanaz a szerelő volt)

 

Köszönettel.

 

 

 

KáTyby Creative Commons License 2014.10.15 0 0 43443

Köszi a választ!

Igen, azért szinte napi használatban van a kézifék (pl. lámpánál várakozva enyhe gurulás esetén manuálisan működtetem, megfogni a kocsit), így valóban a berohadás talán nem fenyeget.

 

Hogyan történik ennek az ü.módnak (írtad, h Clip-oel-el, de gyanítom ehhez egy sima proli mint én nem rendelkezem kellő eszközzel) az aktiválása, ill. ha ezt végig játszom, akkor az automatikus kioldás is megszűnik, vagy azért az megmarad a kézi működtetés

mellett?

 

Ismét köszönöm előre is a választ!

 

Előzmény: stevie-13 (43427)
marcyt5 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 43442

Üdv ismét!

 

 

Érdeklődöm a tisztelt társaságtól hogy segíteni tudna e valaki a 2005 évjáratu 1.5 dcí  ( 101 ) lovas scenik nívópálcájának a hosszáról mert az enyémnek törött a vége. ahol feltámaszkodik a csőre onnan kellene a min. és a max. méret hossza.

 

Előre is köszönöm.

 

További szép napot

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!