ha feljebb viszem a keretet akkor ugye fiatalabb lesz így a Km is kevesebb, de ez nem járható
Km-t nem vinném feljebb azért a magyar átlag futás nem 40eKm, a 200eKm 6-8év alatt ~25-30eKm/év
napi munkába járással agglomerációból 2x20Km és hétvégi 150-200Km es utakból 15-20e mentünk kb az elmúlt években
de pontosan, mert ugye a mi életünk is változott saját autó használat kiköltözés városból céges autóval munkába járás stb
2006,01-2014,10-ig 130eKm tettünk az eladott autóba
akkor ha egy ugyan ilyen fazon mint én most unta meg a 8 éves autóját amit újonnan vet és most megint megteheti hogy újat vegyen, akkor miért is nem lehet benne ennyi Km?
ha a kort viszem akkor a hahu statisztika szerint a megadott Km kevesebb lesz. Érdekes....
de a valóságba ugye tudjuk, hogy nőni fog.
igen én is a hülye magyar autóvásárló vagyok, lehetetlen feltételekkel keresek autót, de ami t a kereskedő állít kérdez még azt se hiszem el, ettől még lehet hogy a legnagyobb körültekintés ellenére is belenyúlok
3 hete hirtelen felindulásból -na meg hogy a nejem megnyugodjon és saját szemével lássa hogy milyen a fényképen csillogó villogó szilikontól csepegő autó élőbe- elmentünk nagyfaluba és megnéztünk vagy 10-15 autót célirányosan
mostanra marad a net telefon infózás és ha érdemes csak akkor indulok útnak
Szolnokra aktunk menni holnap egy autóért fénykép OK körbemérte a kereskedő OK sztori rendben az alvázszám alapján a szerviztörténetnél persze, hogy elbukott az autó 2011,be több volt benne mint amivel most hirdetik...... és volt olyan amikor 1 év alatt 100e szalad az autó......
Nem tudom honnan mentetek Debrecenbe, de az én 100Km körzetemben -Miskolc- szinte nulla a felhozatal :(
Rengeteg lyukrafutás volt nekünk is amikor a GSII-t vettük, tudom miről beszélsz. Apu GSII-je viszont pokoli gyors döntés volt.
Úgy volt, hogy az off céges C-Max-omat veszi meg, de a Leaseplan gusztustalan árat kért érte, így nem vettük meg (milyen rendesek, ha nem hajtod szét az autót akkor több pénzt létnek érte, holott nekik fillérre annyi, mint a többi).
Pénteken rakták fel a hirdetést, szombaton telefonáltam. Vasárnap eldöntöttük, hogy nem kockáztatunk, reggel 8-ra Debrecenben vagyunk, hogy ha jönne más is a kilenc órás nyitásra mi már ott legyünk. Autóból hívtuk a szervizt ahol -kereskedő adta meg az információt hol szervizelték- megerősítétték, hogy tényleg ott szervizelték, utoljára 4 hónappal a vásárlás előtt, a rögzített km és a meghirdetett az éves futásteljesítménnyel arányos volt, elmondták nem volt rommá törve, szóval folytattuk az utat. Lementünk, kipróbáltam, körbe néztük és elhoztuk.
Azóta volt szervizben, vezérlés ki lett cserélve, mert betöltötte a hatot, most olajcsere lesz, hibátlan. Szóval így is lehet, de ez ritka.
tudom, hogy várni kell, de az ember ilyenkor türelmetlen :(
napokba lemaradtam erről még a hirdetést se tudtam megnyitni mert a listázás és a böngészés között eltelt 1 óra mire visszaültem a gép elé már nem volt meg a hirdetés
és sajna a sok pofára esés után az ember nem biztos, hogy autóba pattan egy ilyen hirdetésre és fejvesztve rohan megvenni, mert ugye egy alvázszámos lekérdezés nem megy 1 telefonnal :(
Mazdánál ez nagyon korrekt
forumjukba elég beírni másnap kapod a digitális nyilvántartást e-mailben utána közvetlenül lehet e-mailben is lekérdezni
Az 1.9 fogyazstása jobb, a 2.0 dCi azért közel egy literrel szomjasabb. Viszont nincs vezérműszíj, van +19 (GSIII-ban már +29) LE némi többlet nyomatékkal párosítva, nem tudok turbó és hajtókarcsapágy problémáról, az egy pokoli jó komstrukció.
Megfelelő autót találni elve több hónap, amikor ellopták a GSII-t hónapok teltek el mire találtunk autót, de akkor mindjárt volt egy automata Privilege GSII 2.0 dCi és egy (amit végül megvettünk) sima Privilege GSIII 2.0 dCi. Aztán Troberto pár hónapra rá egy sima GSII-t vett, szóval ki lehet fogni, de várni kell és ami közös mindhárom autóban, hogy Renault kereskedésben lettek véve (az első Scenicünk a kereskedésé volt, a másik két autó közvetített).
A Nissan motorról még (2.0) rosszat eddig nem hallottam, de szerinted az is felejtős?
Nemrég egy ismerősöm keresett autót ilyen motorral, akkor alaposan utánakérdeztünk, és komoly bajról nem tudott senki. Az egyetlen probléma, hogy az injektor hajlamos belerohadni a hengerfejbe, és a közelmúltig nem lehetett kiszerelni - de közben már erre is született megoldás.
Hétvégén Renault Hungáriás esküvő lesz, én is hivatalos vagyok, meg Palágyi doktor úr is, majd rákérdezek nála közvetlenül.
ha már sokat kapott az élettől, akkor akár rácsleválása is lehet, ami szerencsétlen esetben (rezgésre) oda-odaérhet, ahova nem kéne, és zárlatot is okozhat.
Bár ez inkább 1-2 cella kiesését okozná, és a generátornak attól még tolnia kellene a kraftot.
de ha valami nagyon gonosz dolog van, akkor lehet, hogy teljes zárlatot is tud csinálni?
és a teljes zárlat nagy árama "el is tünteti" a rövidzárat okozó fémet.
aztán ha megint leesik egy darab, akkor megint van móka...
Azt csak annyira, hogy izzit mielőtt indulna, de amikor elindul a többi henger azon az 500-as fordulaton akkor el kéne kapnia egyszer annak a hengernek amelyiknél esetlegesen rossz. Legalábbis gondolom.
Engedjetek meg egy kérdést. Scenic 1.9 dci mostanában újra kezdte azt hogy ritkán ugyan de menet közben leáll, ilyenkor a kijelzőről elmegy minden. Aztán teljesen változó de 1-2 másodperc vagy csak egy röpke pillanaton belül visszajön és mintha mi se történt volna. Ilyenkor az belső óra resetelődik. Korábban akkor csinált ilyet amikor egy éve géptető zár csere után volt az autó és a baloldali sarun a nagy biztosítéknál (CAL 1 fuse) a csavar le volt lazulva és és éppen hogy csak volt kontakt. Akkor utánahúztam és megszűnt a hiba egy évig.
Most is szerelőtől hoztuk vagy 3 hete de most más lehet mert levettem, megtisztítottam, visszatettem, meghúztam de nem változott semmi. Még járó motor nélkül is láttam hogy elmegy majd visszajön az áram.
Kérdés: hol van még olyan problémás hely amit a szerelők esetleg előszeretettel bontanak és okozhat ilyen kontakt problémát? (nem ugyanaz a szerelő volt)
Igen, azért szinte napi használatban van a kézifék (pl. lámpánál várakozva enyhe gurulás esetén manuálisan működtetem, megfogni a kocsit), így valóban a berohadás talán nem fenyeget.
Hogyan történik ennek az ü.módnak (írtad, h Clip-oel-el, de gyanítom ehhez egy sima proli mint én nem rendelkezem kellő eszközzel) az aktiválása, ill. ha ezt végig játszom, akkor az automatikus kioldás is megszűnik, vagy azért az megmarad a kézi működtetés
Érdeklődöm a tisztelt társaságtól hogy segíteni tudna e valaki a 2005 évjáratu 1.5 dcí ( 101 ) lovas scenik nívópálcájának a hosszáról mert az enyémnek törött a vége. ahol feltámaszkodik a csőre onnan kellene a min. és a max. méret hossza.