A 300 TDI-nél ha megszüntetsz egy szivárgás, helyette elindul valahol egy másik. Évekig próbáltam ezen úrrá lenni, max akkor megy ha motorgenerált csinál az ember és minden tömítést kicserél.
A turbócső környékén lehetnek szivárgások, ott relatív nagy nyomással megy ki a motorból az olaj, majd vissza, a hűtőnél, vagy a főtengely szimeringnél. Ezek aránylag könnyen javítható dolgok, érdemes utánajárni.
Az tény, hogy frusztráló, hogy az ember egy csomót foglalkozik és még mindig előjön valami, ezek a veteránok már csak ilyenek.
Nekem ez motorolajnak tűnik, azért én kiderítenéém, mert nem is kevés, és a töltögetéssel max a tünetet kezeled, és nem biztos hogy az jó lesz ha az a valami majd albániában fossa el magát. Azt tudod melyik irányból folyik?
Kéréssel fordultam hozzád az e-mail címeden keresztűl, a motor melegedés kapcsán. Leírtam a problémát, de egy kicsit hosszúra sikerült ezért a fórumozó kollégákat nem akartam túl terhelni. Ha úgy gondolod megoszthatod a többiekkel is.
Aki ott volt a múltkori találkozón Béren , mert sokan ígérték de csak kevesen értek oda , látták, hogy ez a kocsi nincs kímélve....mindenhol elmentünk...most is terepen és cserjésben nyomattuk, majd a nemkicsi csikarásokról is teszek fel képet....ez a kocsi nem a fényes kategória...ez kemény terepre lett építve...azért lett minden átalakítva...minden benne van ami csak kell..semmin nem spóroltam. Lesz most is majd találkozó amit beszéltünk Kompival és reméljük sokan ott lesztek mert itt mindenki irogat mindent csak ott nem láttunk mindenkit, ja és ott mindenki számot tehet a tudásáról, gondolok a szakmai és a vezetési oldalára is.
Engem kicsit megtréfált az élet, mert hozzád hasonló fifikával a 120 centiset rendeltem meg. Aztán amikor odamentem a Paddokkspár raktárhoz, akkor kezembe nyomtak egy 150-est 120-as áron. Hát határeset, hogy bemén keresztbe.
Én az eredeti Jackra szavaznék, kicsivel drágább, mint az utángyártott, viszont amúgy is egy makacs szerkezet, ha még valaki lekoppintja, vagy megpróbálja átvariálni, az szokott meglepetéseket okozni. Nem egy kamu Jacket láttam összeomlani emelés közben.
Hosszra olyat érdemes, ami befér. A túl nagyot veszel, akkor egyrészt nem fér be sehová, másrészt ha megterhelve kiemeled, akkor nagyot tud hajolni, ami adott esetben elég félelmetes tud lenni. Nekem a sima 120-as van.
Közben utána néztem az áraknak, a farm Jack fele annyiba kerül, mint a Hi Jack. Namármost megnézed, hogy mennyi anyag van benne, akkor valahogy az ócsóra nem bíznék egy emelést, gondolom nem a festékkel tudnak nagyot spórolni. Ahogy nézem a 48'-as HiJack USA 26eHuf, tökéletes ár, egy jó emelő ennyibe kerül.
Sokan kívülre szerelik, de én azt javasolnám, hogy a kocsin belül találj neki helyet, ha telemegy sárral, gyakorlatilag semmit sem fog emelni.
Én nagyon akartam menni, de sajnos a családi nyaralás pont oda esik (úgy volt hogy korábban lesz a túra, de későbbre tették). Esetleg egy képes beszámolót szívesen látnék utána.
Ha valaki akar csatlakozni az Albániai túrára, az még megteheti, még egy autó üzemanyag költségére van keret, viszont 3-4 fő körüli utasszámot kell tudni biztosítani, illetve rakodóhelyet a cuccoknak. Ahogy elnéztem a programot, jó kis túrának ígérkezik.