Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.24 0 0 15033

Nekem az A Vectrám csinált hasonlót, aztán kiderült, hogy valamelyik levegőbeömlő cső a légszűrő után el volt repedve és falsot szívott, ezért volt olyan érzés, mintha kihagyna valamelyik henger.

 

 

 

Minden fórumozónak boldog karácsonyt kívánok és legalább annyi örömet, amennyit nekem okoz a B Vectrám.:-)

Előzmény: drotos5 (15029)
AAAAAAAAAAAAAAA
Ascer Creative Commons License 2011.12.24 0 0 15032

Az alapjárati motor ha jól tudom teljesen zár amikor épp nem alapjáraton pötyög a motor, szerintem ennek semmi köze hozzá, lehet valami gyujtás gond, avgy valami érzékelő már kuka. Ki kell méregetni mindent.

 

Nekem olyat szokot csinálni, hogy tartom a gázt folyamatos fordulatom mondjuk 90-100között megyek vele, és mintha egyzser csak elvenné valami a gyujtást úgy 1-2 mp-re, és utána minden jó megint. Időszakos probléma és nem mindíg csinálja, így nem is tudo velemit kezdeni nagyon:)

 

Előzmény: drotos5 (15030)
djtoci Creative Commons License 2011.12.24 0 0 15031
Minden kedves fórumozónak szeretnék áldott, békés karácsonyt kívánni!
drotos5 Creative Commons License 2011.12.23 0 0 15030

Arra én is gondoltam hogy valami el dugul menet köben és egy nagyobb gázfröccs után meg ujra jó.Csak nem nagyon tudom hogy mi lehet.Azt mondták hogy az alapjárati motor már nem a legjobb.De szerintem az nem befojásolja ezt.

Előzmény: MBman (15028)
drotos5 Creative Commons License 2011.12.23 0 0 15029

Oké.Köszönöm.De általában amikor beinditom az autót akkor normálisan megy.Van benne erő is.Egyszer csak menet közbe kezdi el csinálni,de volt olyan hogy alapjáraton ment a motor és akkor is csináléta.Rángatot a motor.Ráléptem a gázra  kicsit pörgettem és utána jó lett.Ha kicsi a kompresszió akkor állandóan gyenge lenne nem?

Előzmény: MBman (15028)
MBman Creative Commons License 2011.12.23 0 0 15028

A gyújtásnak ahhoz nem igazán van köze, hogy milyen fordulaton, milyen gázzal megy a motor. Ha  gyújtás szar, akkor a motor minden fordulaton szar.

Üzemanyag gond lehet. De attól is lehet, hogy gyengébb az a henger, és csak nagyobb gáznál hajlandó működni rendesen. Kevesebb a kompressziója. Kompresszió mérés fényt deríthet erre. 

Előzmény: drotos5 (15027)
drotos5 Creative Commons License 2011.12.23 0 0 15027

Attol lehet az hogy ha elkezdem padlózni az autónak utána megjavul egy ideig?Én arra gondoltam hogy valami dugulás lehet benne.de nem nagyon értek hozzá sajnos.

Előzmény: Törölt nick (15026)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.23 0 0 15026

Én gyújtótrafóra tippelek...

De már jó pár éve kiestem a gyakorlatból, úgyhogy nem kell teljesen komolyan venni. :)

Előzmény: drotos5 (15025)
drotos5 Creative Commons License 2011.12.23 0 0 15025

Üdv.Mindenkinek.Van egy 1996 Opel Vectra B 1.6 16 V autóm.Olyan hibája van hogy menet közbe egyszer csak el megy az ereje.Az eggyik henger nem megy (1 es)amikor elkezdem pörgetni az autót akkor egyszer csak megjavul és megy rendesen.Most lett hengerfej tömités rajta cserélve.Új gyertyák és új gyujtó kábelek is lettek cserélve rajta.Előre is köszönöm a segitséget.

Rolika88 Creative Commons License 2011.12.23 0 0 15024

de pipa voltam ma a Vekire :P elfolyt a szélvédő mosóm direkt normálisat vettem bele 1500Ft-ért erre tegnap kiírta a BC, hogy alacsony a szint.. hát valahol nem elfolyt az a fránya szélvédő mosó... szívtam is vele mire kiszedtem a tartályt lökhárítót is le kellett ugrasztani kicsit. Valószínű valamelyik motornál folyhatott el mert máshol nem láttam. egy kis FBS remélem megoldotta :P kiskaldi! megkaptad a borítékot?

kiskaldi! Creative Commons License 2011.12.22 0 0 15023

Mit jelent az, hogy nagyot változi ka lambda szonda értéke? túl nagyok a kitérések vagy túl sűrűek?

Előzmény: gasparcs. (15022)
AAAAAAAAAAAAAAA
gasparcs. Creative Commons License 2011.12.22 0 0 15022

szijasztok!van egy opel vectram 1.8 16V.az a problémám,hogy váltáskor felugrik a fordulat és rátettük gépre elektronikailag minden rendben van de a szerelö aztmondta hogy a lamdaszonda értéke nagyot változik 1000-4000ig.tud e valaki ehhez hozzászólni

kiskaldi! Creative Commons License 2011.12.21 0 0 15021

Mi a műhelyben 5év vagy 50 000 km-et javasolunk. Aztán a kedves ügyfél akkor hozza amikor akarja. Legjobban azt szeretem mikor szólsz neki, hogy ombre már túlmentél rajta 30ezerrel... leszarja majd felháborodva húzzák oda ad kocsit, hogy 100ezret ment el vez szíj csere óta és mi az, hogy elszakadt neki???

Előzmény: Nick_X14XE (15020)
Nick_X14XE Creative Commons License 2011.12.21 0 0 15020

"Vezérműszíj 100e Km"

Khm, 4 év vagy 60ekm, amelyik hamarabb jön.

Előzmény: tro80 (15019)
tro80 Creative Commons License 2011.12.21 0 0 15019

Szia!

 

Nem tudom, mennyi idős a kocsi? De használt autó vásárlásánál, minden kötelező karbantartást csinálj meg!!! Olajcsere szűrővel 10e Km. Összes többi szűrő illik 20e -nél. Vezérműszíj 100e Km. Ne hidd el az óraállást!!! Ha legalább 5 éves az autó, azonnal csere minden!!! Bármit mondtak!!!

 

Ha az olajcserén múlik a fogyasztás, akkor már elkéstél vele. Szétkoptatták a motort 50e Km-n, és Te már nem tudsz segíteni rajta. De valószínűleg más baja van. Tényleg jó lenne leírni, milyen évjératú, motorú autó! Dupláját eszi, vagy csak 1-2l plussz?

Lehet elektronika, koszos pillangószelep, vezetéstechnika, stb.

 

Egyébként engem is érdekelne, mennyit fogyszt alapjáraton, óránként az X17TD motor?

Bármi fogyasztáscsökkentő ötlet a 6 alatti fogyasztásomhoz? :)

A motorfék tényleg 0-t fogyaszt, vagy alapjáratot?

Nem akarok mindent feladni pár deciért, ezért sem veszek Lupo-t. :)

Fűtés hatékonyság növelés házilag?

Köszi!

 

 

 

Előzmény: Milord01 (15017)
Vlad19 Creative Commons License 2011.12.21 0 0 15018

Helló!

 

Ha elárulnál vmi konkrétat az segítene :-) Milyen motor? hol használod főként? mennyit eszik? stb...

 

Olajat meg levegőszűrőt meg nem csak akkor kell cserélni ha már valami furcsaságot érzel rajta, hanem szigorúan minden 10.000 km-enként. Vagy akár sűrűbben is ha jót akarsz. S kerülendő persze a "tesco gazdaságos" olaj...

Előzmény: Milord01 (15017)
Milord01 Creative Commons License 2011.12.21 0 0 15017

helló! Én egy új tag vagyok közetetek! :) tudnátok segíteni nekem??Használtan vettem egy Opel vectra b-t semmi baja nincs,kölsőre is mintha új lenne némi apróbb horzsolással,pöc-röf indul csak nagyon sokat eszik...mit lehetne tenni ellene??? olaj+lég szűrő csere??

MBman Creative Commons License 2011.12.20 0 0 15016

Légy nyugodt, hogy a szerelő sem áll neki állórészt, vagy forgórészt tekergetni, hanem kuka, és belerakja az újat. Valamint nem fogja javítgatni a diódahidat sem, hanem kidobja, és megy bele az új. Ezek közül egyiket sem nagy munka javítani, fél óra alatt kicserélem bármelyiket egy levett generátornál. Csak ahhoz ott kell legyen a hibás helyett az új alkatrész, mert különben napokig áll az autó. Ezt meg senki sem szereti.

Előzmény: tro80 (15015)
tro80 Creative Commons License 2011.12.20 0 0 15015

Gondoltam, hogy nem érek fel a manuallal. :) Igyekeztem általánosan beszélni a generátor levételről. Bár leginkább 15-20 éves autókét láttam. Nem hinném rengeteget változott volna a helyzet egy HDPDITDUV..., nem tudom milyen elnevezéseket találnak ki hozza, bonyolult motornál. Legfeljebb több cső takarja, de nem illik elektromosság fölé vizet, olajat tenni. Nem túl általános az én szívattyúval egybeépített generátorom, nem számítottam rá, hogy nála is esetleg ott van. Én csak a sajátom kiszerelésénél nem akarom ababilinccsel visszataknyolni a csöveknek ezt a spec fogóval szorított lemez bilincsét. De nem is értem miért. :) Egyébként mikor a kezemben a generátor, akkor sem tudok mit kezdeni vele. Nem sokan tudnak házilag tekercselni. Nekem még egy 3000forintos multiméterem sincs, hogy kimérjem a "diódákat?" Természetesen kompletten levenni, és feltenni egy másikat, vagy szerviz után visszatenni nem tétel. Egy bicikli kerékcsere hasonló bonyolultságú. Ehhez nem tűnt fontosnak manual.

Az enyémet villamosságis csinálta, mert nem tudtam mi a baja. Ha magam szétszedem, egyből tudom, hogy totálkár, és megspórolok 7ezret. De gondoltam ha felújítható, azt úgysem én csinálom. Mit szívjak a kocsi alatt? A vicc, hogy mikor hazahoztam a kocsit, másnap egy kisteherautón én cseréltem ki. Az enyémen a szívattyú szimeringje miatt teljesen megette az olaj a tekercset. Olyan volt belül, mintha egy sörétessel lelőtt rókán átment volna 3 kamion.

 

Előzmény: MBman (15013)
BugFix Creative Commons License 2011.12.20 0 0 15014

Hali!

 

Köszi szépen! Megkaptam. Úgyhogy nincs más hátra mint előre. Nem lesz egy sétagalopp....Köszönöm a többieknek is a hozzászólásokat! A 10 év alatt már volt minden: többször vízpumpa, légtömeg mérő, turbó nyomás szab. meg szenzorok itt ott, na meg persze az adagoló felújítás :-s , legutóbb a termosztát ez de az első generátor probléma. A fényszóró állítás javítása az nálam is esedékes lesz mondjuk már rossz egy ideje (5 éve) de nem nagyon érdekelt eddig. Egyébként nem panaszkodom :-) mert van minden alkatrész és még megfizethető áron. Kellemes ünnepeket mindenkinek! Üdv.BF

Előzmény: Ascer (15002)
MBman Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15013

Teljesen felesleges taglalni neki, az Isuzu-s generátor cserét, mert neki teljesen más. Nem is égszíj van, hanem lapos szíj. A generátor egyébként jobb oldalon van lent. A vákuumszivattyút pedig 3 csillagcsavar fogja, nem ügy leszedni, a generátor kiszerelt állapotában.

Előzmény: tro80 (15011)
AAAAAAAAAAAAAAA
Rolika88 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15012

Sziasztok!

 

Valakit nem érdekelne egy Kenwood fejegység? 4*45Watt kazettás, de van mellé 6CD-s cd-váltóm(cd-tár) Szépen szól, és hibátlan állapotú, kopásmentes előlap,  előlap tartóval, a gombsor színe állítható zöldre vagy pirosra, ha jól tudom RCA kimenet is van rajta. Eladás oka: komolyabbat szeretnék!  Várom az ajánlatokat :)

tro80 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15011

Szia!

Nekem 1,7TD Isuzu van benne. Valószínűleg a manuállal többre mész, mint velem. Nekem a generátoromra ráapplikáltak egy vákumszívattyút is. :( Azt én szerszám hiányában nem tudom szerelni. A csőre egy ilyen egyszer használatos bilincset tettek, de biztos megoldható mással is. Nekem a bal elején van, a legjobban hozzáférhető helyen. A legtöbb autón nem cucc levenni egy generátort. Fogja 2-3 csavar és a feszítő. Aki vett már ki biciklikereket, annak nem ügy. De valószínűleg alá kell másznod a kocsinak. Alulról, és felülről is lesznek csavarjaid. Egyre kell figyelni, hogy a feszítővel kezd!!! Érdemes meglazítás előtt megnézni az ékszíj feszességét, hogy visszaszerelésnél lásd, meddig feszítsd. Megtépheted csontra is, de valamivel gyorsabban eszi a szíjat. Ha csúszik, húzz utána.

Gondolom kibelezni már nem akarod otthon?

Egyébként ami véleményt olvastam az autómról, mindenki említett generátorhibát. :( Nekem 2 volt 2,5 év alatt.

 

Előzmény: BugFix (14998)
petyka_82 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15010

A link lemaradt, elnézést kérek:

 

http://shop.bardiauto.hu/index.php

novoz Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15009

ja bocs. Nem olvastam végig a kérdésedet. Azt hittem csak azt akarod kérdezni, hogy mennyibe kerül, ezért linkeltem vaterát. Azt sajnos nem tudom melyik a tied :(

Előzmény: petyka_82 (15007)
novoz Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15008
Előzmény: petyka_82 (15007)
petyka_82 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15007

Sziasztok!

 

Kiegyenlítőtartályra lenne szükségem. Nézegettem az alábbi linkelt honlapon, hogy az enyémbe melyik menne bele, de ami elméletileg jó lenne, az nem egészen hasonlít a gyárira.

 

Gép adatai:

 

Opel Vectra 1997, X20DTL, 4 ajtós, elől tárcsafék, hátul dob, ABS.

 

Az alábbi linken kettőt hoz ki, egyet ABS-s kocsira, a másiknál ezt nem írja, viszont ez utóbbi hajaz inkább arra, ami az én gépembe van jelenleg, de a két cső kimenete ebben a boltban szereplőben lényegesen vékonyabb a mostaninál. Tudnátok segíteni, hogy melyik jó ténylegesen az enyémbe?

 

Előre is köszönettel:

 

petyka82

 

 

novoz Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15006

Szia. Jól értem, hogy neked van valami javítási utmutatód vectrához? Ha igen, akkor esetleg valahogy el tudnád küldeni? Pl valami fájlposta oldalon, vagy részletekben emailen?

Előzmény: Ascer (15005)
Ascer Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15005

Csak a generátorra vonatkozó részeket küldtem neki, mivel az egész anyag kb 300mb.

Előzmény: myroku (15003)
Ascer Creative Commons License 2011.12.19 0 0 15004

Szia, le kell venni az első lököst, mert ott is vannak fényszórócsavarok. Csak így tudod kivenni.

 

Előzmény: Törölt nick (15001)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!