Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Megvolt az adagolócsere a 2.4 TDS 98' - as kappában. Azóta a fordulatszáma alapjáraton fel-le jár. Kb. 800-1100 között ugrál. Szabályos időközönként. Valami ötlet hogy mi okozza? Talán a számítógéppel kapcsolatos a hiba?
Üdv! Valaki nemtudja hova megy ez a csatlakozó?A baloldali lámpa alatt ficegett.Mivel elég impotensek a környéken az autóvillamosági szerelők magam veszem kézbe a klimaventi 1es fokozat problémáját.
Sikerült kivenni a kalaptartót. Szerencsére a patentek is sérülés nélkül kijöttek, így vissza tudtam rakni. Az övet nem kell kiszerelni, el fér úgy is, ha bent marad. Viszont a pótféklámpa rögzítése feladta a leckét. Nekem eleve csak be volt szorítva a kalaptartó kivágásába. Eddig hallottam valami csörömpölést hátulról, és a kalaptartó kivétele után lett 3db műanyag valami, aminek sajnos nem tudtam megtalálni a rendes helyét, de abban biztos vagyok, hogy ezek rögzítenék a féklámpát. Egyenlőre csak visszaraktam úgy, ahogy volt a műanyagok nélkül, így a zörgés megszűnt, de majd ahogy az időm engedi, szeretném rendesen megcsinálni. A hangszórókat is vissza tudtam rakni rendesen, már fixen állnak, nem tudom az előző tulaj miért nem így rakta vissza. Így valamivel szebben szólnak, de még így is elég gyengén. Szinte semmi mély nincs. De egyenlőre úgyis többet hallgatom az 5 henger hangját, mint a rádiót. A rolónak meg csak a tengelye csúszott ki, ezért nem tekeredett vissza. Feltekertem, visszadugtam a tengelyt, és működik.
Hátravan még a váltóolaj csere, vezérlés csere, meg a futómű rendberakása. (4 teló + 2 hátsó rugó).
No tegnap egy lifegő tükör fogadott, valami ragacsos anyag az ablakon, szélvédőn, illetve egy elnyomott cigi a csomitetőn.
Első ránézésre nem tűnik vészesnek, szétszedni Szombaton lesz időm, aztán kiderül hogy melyik egyedi alkatrész tört el benne. A tükörházon lévő egy repedés ragasztható.
Ha nincs fenn a Coupe csak végig kell nézni az illető kereskedő hirdetéseit. Valamelyik képen biztosan felbukkan a háttérben.
Van még Lacetti, Yaris ahol látszik:-))
Azért bevallom szemmel tartom ezt a Coupe ügyet. Ki tudja mi lesz a vége.... Azért elég demoralizáló lehet ha megvettél, behoztál egy járgányt nagy reményekkel és ilyen hosszú ideje a kutya sem mozdul rá csak a helyet foglalja. Eljöhet egy elkeseredett pillanat.... akkor kell ott lenni. Ezért érdemes lehet megnézni egy Jeep-et vagy Chevyt nem?:-))
A 8,3 egy szárazon összeszerelt motor feltöltésére vonatkozik. Soha nem jön le ennyi.
Ha kertesben laksz, vedd ki a légtelenítő csavart felül a kis gumicsőről, és a kiegyenlítő tartály tetejét.
Az alsó cső levétele és a kifolyás után dugd be a slagot a hűtőbe és nyisd meg a vizet teljes erőből.
Aztán a levett gumicsőbe nyomd bele, majd a kis cső csavarjánál, majd a kiegyenlítő tetején is, szóval mindenhol innen-onnan is. Így a termosztát által zárt vízkörön is azért átmegy a víz.
Profin kitisztul minden, és olyan dolgok fognak kifolyni, hogy csak nézel:-).
CSAK hideg motornál csináld!
(A fűtés szabályzása csak egy lamellát mozgat nincs fűtéscsap a Kappában, tehát mindegy hány fokra van állítva)
Szerintem úgysem fog lejönni mind, maximum annyit tehetsz, hogy néhányszor feltöltöd sima deszt. vízzel és leengeded. Azután már a régi hűtőfolyadékból jelentéktelen mennyiség marad benne. Persze az utolsó, fagyállós feltöltésnél a koncentrátumból a teljes mennyiségre kell belekeverni.
A hűtőfolyadékot szeretném lecserélni. Ma leengedtem a hűtő alsó csövének lekötésén keresztül, de csak kb 6l jött leés a rendszerben elvileg 8,3l-nek kellene lennie. A motor üzemmeleg volt, a termosztát is nyitott és leállítás előtt 1-2km-rel a fűtést is felvettem max hőfokra. Hideg motornál a kiegyenlítő tartályban a vízszint picivel a max alatt volt.
Ötletek, hogy melyik csövet szedjem le, hogy teljesen le tudjam engedni a rendszert?
Ahogy otthon keresgéltem és néztem a hűtőt, valami nem volt világos ezzel a felső csővel kapcsolatban. Most megnéztem és volt '96. körül valamikor egy változtatás az egészben. A tiéd szerintem a korábbi verzió, amit én bontottam pedig a későbbi, emlékszem hogy azon már a szervótartály a motor bal oldalán volt.
Itt vannak ePer meg rendes képek is:
Szerintem neked az első képen szereplő 2-essel jelölt cső kéne, ugye?
82485722 a gyári cikkszáma, de nem gyártanak már ilyet.
Egy halvány esély talán őket felhívni és megkérdezni: