Ha ez segít: 3 db ilyen kerékpár van regisztrálva és azok 1984 és 89 közöttiek. Természetesen ettől eltérő gyártási időpontú kerékpárok is előkerülhetnek....
Van egy régi csepel tihany férfi kerékpárom. Családi örökség, szeretném a nyár folyamán ízekre szedni és felújítani. Beleérte a váz komplett fényezését is, mert sajnos elég sok helyen le van pattanva róla a festék. Meg tudnátok mondani hogy a vázat hogyan érdemes felújítani. Homokfúvás , kromofág, vagy ki milyen módszert ajánl. A festést szakemberre bíznám, pl autófényezőhöz vinném. Debrecenben tudtok-e ajánlani szakembert aki erre specializálódott vagy bármelyik autófényező megbírkózik egy ilyen feladattal? Van valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Más: A sárvédők vélhetőleg aluminiumból készültek. Ezt gondolom csak fel kell polírozni. Ezt követően mivel lehet kezelni hogy ne mattuljon vissza.
Olyan mintha a peremek is aluból lennének. Ez létezik?
Miből lehet megállapítani a pontos korát. Elmondásokból ítélve 1968-1972 között készülhetett.
Belefogtam egy Csepel Marathon felújítós projektbe. Kerékpárom még nincsen, csak alkatrészeim. Egyelőre csak információkat szeretnék gyűjteni a Marathonról. Sok oldalt megnéztem, viszont még mindig van néhány dolog, amire kíváncsi vagyok, ezért úgy gondoltam, hogy itt megkérdezem, hátha tudja valaki.
Mikor kezdték el gyártani az említett kerékpárt?
Milyen színekkel készült? Tudom, szürke, bordó, kék... esetleg valaki ismeri ezeknek a színeknek a fantázianevét (ha van)? Illetve aminek még jobban örülnék, a színkódokat?
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat , 1943 Csoda női Szent László kerékpárom már van(vázszám P50332 ) remélem ez Diadal lesz a vázszáma alapján tippeltem a 30-as évek végére ( P18775 ) , Tiszelettel Zoltán
Üdv ismét. Hát a masik kerékpár kicsit keményebb dió, de meg próbáltam le szűkíteni a leg jobban, és ez a kerékpár 1940-43 közötti, a típusa pedig lehet Turán, Diadal, és Szent László Csoda.
Ennél pontosabban információt nem merek mondani. Jaj a sárvédők is egy fiatalabb csepelről származnak.
Szeretném meg erősíteni a tippjét, ugyanis valóban 1950-51 es szépségről beszélünk. Továbbá a szegecstáv nem 56mm hanem 55 mm lesz, az én gyűjteményemben is van egy 1950 es évjáratú RM csepel kerékpár, de az öné az enyémhez képest, nagyon szép állapotú! Gratulálok hozzá.
Üdv mindenkinek! Valaki tud ehez bármit hozzá fűzni? Az biztos hogy nem egy Puch Turul nyaktábla. Ha valaki mégis tud róla bármit, vagy esetleg valami elképzelése van, kérem ossza meg velem. Szegecstáv 65mm
A 60-as évek közepén kaptam egy SR26ot.Favorit váltó és kar,4es francia Atom racsnival.Első válto nem volt rajt, görbitett kromozott kormány( nem verseny).Ja és az a finom metálos piros.Kb 30 évig használtam, akkor a váz megroggyant .(kissé elhiztam:120kilo).