Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40734

Köszi, neked is úgy kezdte hogy először csak kis gázzal indult majd egyre többel és nehezebben?

Előzmény: b_nagy (40733)
b_nagy Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40733

A tank tetején az üzemanyag be-ki csatlakozási pontok szétrohadtak és levegőt szív a rendszer

Előzmény: Törölt nick (40732)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40732

300tdi-s átlátszó és mind a két irányba levegősödik. az üzemanyag szűrőn aza adagoló felé és levegős, reggelre eltűnik a nafta, és levegő kerül a helyére. az ac pedig nem viszi a gázolajat fel. 

Előzmény: HZsolt92 (40731)
HZsolt92 Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40731

200, 300tdi, tds?

 

visszafolyó ágon is levegősödhet. legjobb ha a rá és elmenő csövet kicseréled átlátszó csőre ideiglenes és akkor látszik, hogy hol levegősödik.

Előzmény: Törölt nick (40730)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40730

Üdv fórumtársak! Lenne egy olyan problemám, hogy levegős az üzemanyag rendszer, ma lett beépítve visszafolyás gátló az adagolónál, de valami miatt levegő kerül a rendszerbe (üzemanyag csőbe ami a tankból jön) és emiatt csak padlóval indul be. 

Van valakinek valami ötlete hogy mi okozhatja? esetleg más járt már így?

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40729

gratula! sok szivas, de a lenyeg hogy beindult,

Előzmény: turbo2 (40711)
hol a kavem Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40728

Discovery II dízel váltóról van valakinek robbantott rajza rendelési számokkal? Nagyon megköszönném.

pinguru Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40727

Ilyen kéne mobil kivitelben. Ha megállok a pirosnál, a kocsi azonnal fúr egy lukat és beleteszi a söröket.

 

Egyébként a hétvégén kikötöttem a hidakat, úgyhogy felzárkóztam, mindjárt küldöm a Mesternek a képeket :)))

Előzmény: Johnny_Disco (40726)
Johnny_Disco Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40726

Itt a nagy okosság, Albániában nagy hasznát vennénk!

http://eng.ecool.dk/

 

Johnny_Disco Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40725

Igen, én is húzni meg favédőnek használom, príma, csak sok hely kell neki, én nem tudom pótkerék belsejébe tenni, mert azt a Disco hátul hordja, nem bent.

Előzmény: Tie (40724)
Tie Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40724

Nem baj az, nekem ettől sokkal brutálabb van, 12 tonnás hitelesített. 

8 méter hosszú 20 centi széles, 1.5 centi vastag. 

Lehet is vele húzkodni kamiont kérdés nélkül, na meg favédő hevedernek is jó, ha minél szélesebb. 

Ha lehet neki helyet találni (pl a pótkerék közepébe betekerve), akkor érdemes venni egy ilyet, és nem szir-szar kötelekkek szopni. 

Előzmény: Johnny_Disco (40723)
Johnny_Disco Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40723

Csak óvatosan az ilyenekkel, mert a fénykép becsapós: 3 hüvelyk széles, azaz 7.5 cm, az már szinte kezelhetetlen, az enyém talán 6 cm de azt is nehéz kezelni, feltekerve akkora, mint egy jó nagy pizza, csak ugye 6 cm vastagságban, ez meg 10 méteres, az még nagyobb pizza lesz, másként meg nem tudod sehova elrakni, de így is rengeteg helyet foglal. Mint egy tűzoltótömlő. Mondjuk az életben nem szakítod el.

Előzmény: Törölt nick (40720)
Tie Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40722

Egyébként ha hitelesített emelőheveder volna, akkor max 1.5 tonnás lenne. 

Előzmény: Törölt nick (40720)
Tie Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40721

Vontató, sima egyszerû hétköznapi emelőheveder. 

Nem rugalmas, de mivel kibaszott erős, nagyon jó ilyenekkel vontatni. 

Előzmény: Törölt nick (40720)
Johnny_Disco Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40719

Hát az enyém a legutolsó olajcsere (pár hónapja) óta egy cseppet sem hullatott...

Előzmény: pinguru (40718)
pinguru Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40718

Mostanra minden japán autósban az maradt meg, hogy a Landy-kből ömlik az olaj. Pedig ez nem igaz, a Landy csak megjelöli a területét :)))))

 

 

Előzmény: Johnny_Disco (40717)
Johnny_Disco Creative Commons License 2014.06.10 0 0 40717

Mindenkinek nagyon köszönöm a tanácsokat és véleményeket, de egy kicsit átvertem a bandát :)

A megoldás ugyanis ez: az olajfoltot produkáló autó a nejem céges 318 dízel BMW-je, ami két hete volt szervizben, olajcsere miatt. Hát kb. az összes olaj ki is folyt belőle, nagyrészt a garázsban.

Előzmény: Johnny_Disco (40678)
Landibandi Creative Commons License 2014.06.09 0 0 40716

Érdeklődöm, van-e valakinek Discovery II TDI-re való hátsó fellépő?

Van egy Discovery is a családban és sajna elmarta az idő.

Landibandi Creative Commons License 2014.06.09 0 0 40715

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: levvagen (40713)
s2a Creative Commons License 2014.06.09 0 0 40714

ne feledjétek hogy augusztus 7-8-9-én BÉRen találkozunk megint egy kis moka erejéig. mindent ugy kell csinálni mint multkor csak nekem nem kell fizetni / mivel hogy ezt tőbben is elmulasztották tavasszal / még jelentkezni sem kell nekem csak a hotel felé jelezzétek. a hétvégét még tavasszal lefoglaltam a land roverek számára.

levvagen Creative Commons License 2014.06.09 0 0 40713

Ezek a differenciál művek nagyon strapabíró szerkezetek! Ha tönkre mennek az azért lehet, mert nem volt benne olaj. Semennyi. Nagy eséllyel lehet használt, de jó állapotút találni. Először próbáld meg náluk:  

    -Kompi: 30.4hét8699öt

    -Laci: 30.3177hat58

    -Dávid: 20.449996hat

Vagy az angoloktól.

Ha új, akkor ellehet gondolkozni valami automata záron is.

Előzmény: Landibandi (40709)
joegabi Creative Commons License 2014.06.09 0 0 40712

Classic Range = 1970 -1995 között gyártott Range Rover, megőrizve az 1970.-es formát.

Előzmény: Landibandi (40709)
turbo2 Creative Commons License 2014.06.09 0 0 40711

Elindult, működik.

 

A kapcsoló jó volt, de az EKA nem csinált semmit.

Fogtam magam és mégegyszer kipróbáltam amit az elején írtál, gyújtás rá és nyitás gomb. És lőn világosság.

Ezt már vagy 10x kipróbáltam és nem csinált semmit. Most meg igen.

De pont le....rom, a lényeg hogy működik.

 

Ezzel együtt angolosítani kéne a német járművet.

Annyi előnye volt a dolognak, hogy mivel itt rohadt a ház előtt , a motortér és az első szekció kábeleit újrabandázsoltam, mert már foszlott a gyári szalag. Most viszont jobb mint a gyári.

 

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (40701)
Landibandi Creative Commons License 2014.06.08 0 0 40709

Szia! Nem voltam sajnos gép közelben egy darabig, csak most tudok írni. Tudom....buta a kérdés, de mit értessz Classic Range alatt?

Range Rovert? Milyen évjáratú? Mit lehet csinálni az adott hibával?

Előzmény: levvagen (40580)
mandras79 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 40708

Rosszul hangzik az igaz de legalább elmondják és nem akarják elhitetni velünk ,hogy ezek sosem romlanak el:O)

Előzmény: spapda (40707)
spapda Creative Commons License 2014.06.08 0 0 40707

Csak az ehhez hasonló háttérinfók eléggé rosszul hangzanak:

 

"Unfortunately Black Betty (the RRS you see struggling in the video) had probs with traction control that eventually resulted in shattering the front left CV not long after this. When we pulled it out, there was nothing but shards of metal left of the CV. In some sections the TC was working, and in others it failed to engage at all even though there were clearly traction problems."

Előzmény: mandras79 (40706)
mandras79 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 40706

Új típusokkal is lehet jól szórakozni:

https://www.youtube.com/watch?v=hPJYB4Vcw3g&feature=em-subs_digest

schmidtb Creative Commons License 2014.06.08 0 0 40704

Sziasztok!

 

Defender 110 SW. Raktér csúszóablakok felújítására vetemedtem. Egyik ablaknál sincs meg a felső tömítés és az ablakok lötyögnek. (A fix része nem, csak a csúszós.) Persze nem csak lötyögnek, de szépen be is ázik mindegyik. Újított már fel valaki ilyet?

Meg kell hozzá rendelnem a gyári/utángyártott tömítést, vagy kapható valami csereszavatos az autósboltokban?

 

Előre is köszönöm!

 

turbo2 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 40703
turbo2 Creative Commons License 2014.06.08 0 0 40702

egész délelőtt zárat szereltem, nem egyszerű kivenni, jól kitalálták

CSak , másnak , hogy ne szívjon felesleges próbálkozásokkal:

1.Kárpit,  kábel, stb.

2. Belső biztosítógomb lecsavar (rendes jobbmenetes facsavar a vége)

3. Külső kilincs mozgatórudazat kipattint, kivesz (piros műanyagban a vége)

4. Külső kilincs leszerelése félig, hogy a kulcs mögötti részhez hozzáférj ( 1 db torx fejű csavar fogja belülről a zár fölött), ne ijedj meg a vas közbetét leesik az ajtóban, de csak távtartó szerepe van

és az ajtóból már nem esik tovább.

5. kulcsos rész mozgatórudazat  kipattintása a kilincs részből

6. az ajtózárat rögzítő csavarok kiszedése (3 db torx)

7. most már mozgatható a zártest és kiakasztható a belső kilincs  bowdenje.

8. bowden után fordítható a zártest és kiakasztható a belső biztosító rudazat alsó része

9. Kulcsos rész zárfelüli oldal rudazat kiakasztása

10 most már csak ki kell forgatni a zárat a belső lemez és az ablaksín között (nem egyzerű, én 2 poziciót találtam ahogy kijön és nem kell feszegetni)

 

Ezután egy bontott zárat visszaraktam, de az EKA-t nem ette meg. Este kimegyek és méricskélek, de most pont odasüt a nap, nem látni semmit, rohadt meleg van és a lakással is kell haladnom, úgyhogy most vakolok.

 

Mindazonáltal szétszedtem a régi zárat és nagyjából megfejtettem a működését.

 

3 kapcsoló van benne  a középső az ajtó rögzített helyzetét érzékeli (bekattant a zár vagy nem) ezt a vezeték alapján kéknek nevezem

a legalsó kapcsoló az ajtózár zárt helyzetét érzékeli. ez a piros

a felső a kulcs pozíciót érzékeli ez a fehér.

 

Normál esetben a kapcsolók "zárva vannak" azaz vezetnek. A középső nem vesz részt semmiben csak az ajtó becsukásának figyelése a szerepe.

A fehér és piros az alábbiak szerint működik:

A fehér  a kulcs középső helyzetében  nyitva van azaz nem vezet, a kulcs bármelyik irányba történő elfordítása  zárja a kapcsolót.

A kék az ajtózár bezárt helyzetében  nyitva van  azaz szakadást mutat. Nyitott helyzetben pedig vezet, azaz nulla az ellenállása.

A  működés bezárt ajtónál középállásból indulva:

                                                    piros          fehér

ajtó zárva kulcs középállásban          0                 0

kulcs nyitásba fordítva                     1                 1

ajtó nyitva kulcs középállásban         1                 0

kulcs zárásba fordítva                       0                 1

innentől ismétlődik a dolog

Az érzékelés elvben egyszerű mert csakazt kell vizsgálni, hogy a zár nyitva van vagy zárva és, hogy merre fordítod a kulcsot. Ha zárva van akkor ugye fordíthatod zárásba és nyitásba

Ha zárásba fordítod  akkor  a piros nem változik a fehér pedig "nyit", ha nyitás felé fordítod akkor a piros vált "zártra" a fehér pedig szintén "zártra"

ha ezután középállásba megy  a kulcs akkor  a fehér vált " nyitottra"  a piros pedig  marad "nyitott".

Innen megint 2 lehetőség van vagy nyitod vagy zárod az autót, ha nyitod akkor csak a fehér változik, ha zárod akkor a piros is és a fehér is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!